LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Well mate. Jeg må, og vil altid tage hatten af for din prioritering.

Vigtigere end alt andet er din familie, og arbejdet skal også passes. Du træner som en hobby, og fordi du kan li det. Du HAR allerede gjort det godt, og uanset hvad er du allerede nået langt med din træning. Rigtig langt.

Det er langt vigtigere at dit familie liv fungerer, og din datter og kæreste trives. Der kommer et tidspunkt når DM er overstået. Og så skal livet stadig fungere.

Så thumbs up her fra. Du må altid sige hvis du mangler en trænings date eller andet.

Keep up the good work buddy

Ja, jeg er fuldstændig enig med Blackice. BB er en hobby, ikke en profession, der kan putte mad på bordet. Om 5 måneder er DM afviklet, og da skal du kunne se dig selv i øjnene med god samvittighed og en bevidsthed om, at du ikke har forsømt familien. Når det er sagt, så skal du bare gi' den gas, når du kan, og som du også selv siger, lade være med at stresse over et misset træningspas. Jeg håber, du kan holde diæten og glæder mig til at se dig til DM :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Sortis, Rall, Onkel Steen (og Torben :tongue::laugh: )

1000 tak for backuppen, og jeps, det gør der nemlig, så jeg er og ret afklaret med hvordan prioriteringerne hænger sammen. Det fylder sq meget i ens liv (tankemæssigt ikke mindst) når der ligger sådan et djævelsk stævne og venter ude i horisonten, så det er rart at få lidt feedback på mine tanker omkring det :smile: Og jeps Nicolai, er næsten altid game på en træningsdate, eller andet, så længe det er til at presse ind i den bette kalender - og der er aftenerne jo altid gode :wink: Trænede faktisk sammen med Saabye igår aftes, fee omgang i øvrigt :superman: Nå men lidt tal fra igår

Torsdag d. 11/5

Vægt: 93,3 kg.

Den falder stabilt nu. Morgencardioen er også fast inventar fra nu af og har været det i et stykke tid. Og får næsten også en extra tur ind om eftermiddagen, eller aftenen - så :4thumbup:

Morgencardio

45 min. pw + 7,5 kg.

Rigtigt lækker tur. Var lidt tidspresset, og ville gerne have haft 50, eller 55 mins, men når man skal møde 7.30 skal man jo også komme ud af døren i rette tid så :wink: eller lækker omgang. HAvde en superdag på work var bla. på fisketur med ungerne ved en af søerne i Allerød, ganske hyggeligt. Eftersom jeg havde sen date med Saabye, snappede jeg den bette med hjem. Hun var blevet afleveret af den store, der havde medbragt Klapvogn og mine rollerblades i bilen, så de stod klar til os ved 13.30 tiden :superman:

Eftermiddagscardio

20 min. på rollerblades + rygsæk og klapvogn + Annika

Ikke så lang en tur, men det var nu alligevel ret hårdt :blink: med alt det extra vægt :wink:

Lidt pics var der også.

Først en ko fra den årle morgenstund - den ser ret undrende ud synes jeg :laugh: og så Supertøsen, der sidder og hænger ud imens hun guffer gulerodsstænger og agurk - det er taget imens jeg kører :w00t::superman: wheee :cool:

post-1757-1147408274_thumb.jpg

post-1757-1147408362_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 1 - dag 2 + HST, 15 reps - dag 4

Aftentræning med Mr. Shred aka. Big Mike :devil: Ankom ca. 7.15 til LVK, på med Mevadio og Clawfinger og så derudaf :superman:

Opv. rc lal og div. lette raises

Squat

25 x 20

12 x 50

5 x 100

4 x 120

3 x 140

3 x 140

3 x 160

3 x 160

3 x 160

3 x 160

3 x 160

4 x 140

4 x 140

4 x 140

4 x 140

Ahh, det tog lang tid idag, supersættede frem og tibaws med næsten alle øvelserne idag :laugh: De kørte ok, og et par af de tunge sæt var ikke helt så stygge som sidst, til sidst var dog godt brændt aw, ikke mindst lige der hvor stangen ligger - så jeg har simpelthen pikhud på ryggen :tongue:

Low incline db bænk

20 x 15

15 x 27,5

15 x 35

15 x 35

Sad super idag

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

15 x 75

15 x 75

Db bænk

15 x 35

15 x 35

Også ok, men er ved at være småhårde nu :blush:

Db rows

15 x 55

15 x 55

Ok. også ved at være halvtungt, men sad feee

Ez curls

20 x 10

15 x 40

15 x 40

Ramte godt - men aghh, hvor er jeg blevet slap i curls :laugh:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

10 x 40

15 x 50

15 x 50

Sad super idag. Kører dem siddende fremover. Kørte alm. military sidst, og jeg føler bare slet ikke at jeg kan koncentrere mig om at de rammer i delten :nonono: Siddende er sq fee'ere for mig :smile:

Dips

15 @ bw

15 @ bw

15 @ bw

Enarms cablecurls

15 x 25

Glemte andet sæt :laugh: De er ellers fee'e nok i combo med Ez's :cool:

Siddende laterals

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Tid til at øge næste gang

Pushdowns - skrå greb

15 x 50

15 x 80

15 x 80

Sad ok

Siddende læg

15 x 60

15 x 60

Kalvene var godt pw awbrændte, så de sved skisme lidt :blush:

B.o laterals

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Ok omgang

Det var det - super fed, men også godt hård :crazy: træning sammen med Mike der havde sidste dag inden ecc.

Fik givet godt med faaarced og råbt lidt af ham. Han fik iøvrigt lige vist formen lidt frem og det ser dælme godt u'!! :superman::devil: Kan kun komme til at spille dude :4thumbup:

Lige et billede af hvordan man træner raises uden vægte Vi var på skovtur ved Allerød sø med en af den bettes veninder her i søndags, samt hendes lillebror og far (som jeg og Dr. Steenn iøvrigt skal til Volbeat sammen med på forbrændingen imorgen... wheee :devil: ) Det var faktisk ret hårdt at svinge dem rundt :laugh:

post-1757-1147409776_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

55 min. pw on the good ol'

Sørme om ikke Big Mike kom da jeg manglede 15-20 mins - så det blev også til en smule morgenkæwe - hygsomt :smile: ellers god omgang, og nu står den på tur med den bette :4thumbup: da den store skal skrive hele weekenden med sin examensgruppe. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

55 min pw + 7,5 kg

Superfeeed tur!! :4thumbup: Vågnede før 5 og var megafrisk. Har øvet mig på at få flyttet min døgnrytme og komme tidligere i seng og før op og det er ved at give pote nu - superfedt! Selvom jeg selv syntes at udsigten flere steder var alt for lækker (opgående sol med tåge nede over engene og så "only for the weak" med In Flames i hørebøfferne er bare noget der holder! :w00t: ) så kan det ikke have været noget i forhold til hvordan det har set ud oppe fra den luftballon jeg så tilsidst på turen :superman:

Igår var jeg også på en lille aften gåtur med tøserne og svigermekanikken. Stille og roligt tempo i en 40-45 min. Vi var bla. nede for at se på køer - de gad ikke nusses :nonono: hvad ligner det?! Men fik da et godt pic af dem :wink:

post-1757-1147498072_thumb.jpg

post-1757-1147498092_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Keler

Jov tak og velkommen i loggen :smile:

Det var også godt hårdt :crazy: men der er lige 2 pas endnu med 15 reps, så der skal lige en slat mere på dem.. Skal nok blive beskidt :superman:

Onkel Steen

Hallo do!! .... :blush: æheem, ja, kan jo godt se det, men det var altså 4 tøser og 3 drenge!! Det er vinklen der snyder!! :wink:

Så er tid til at poste lidt kost - First time ever - whee! :w00t::tongue:

Sidste meal (pure prots næsten) er ikke på endnu, men kommer til at ligge en tand sent idag, da der står Volbeat på programmet :devil: men regner med at lande omkring de 2000-2100 kcal - der iøvrigt er udgangspunktet for diæten fra nu af.

Så kommer der self. lidt high og low carb ind også, men det er nogenlunde det :smile: Æble/pære komboen er lidt usædvanlig er fordi jeg var i bio med den bette og se lille Kylling og et eller andet ville jeg dælme have at gnaske i - og så lige lidt O3'z i lommen :laugh:

post-1757-1147532954_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Du mener da vel seriøst ikke at du ligger og roder rundt på 2000-2100 kcal dagligt??? :blink: med den træning du ligger for dagen samt al den PW, så kommer du skal da til at tabe dig i raketfart mand.. syntes det er lige lovligt lavt sat... hvordan fanden kan du overhovedet fungere på 2000 kcal :w00t:

Jeg er startet på diæt og ligger på 4500 som start.. og med cardio 3-4x ugenligt af ca. 40-45min.. har ihvertfald ikke planer om at dykke lavere end 2800-3000...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er startet på diæt og ligger på 4500 som start

Det er vist også kun mass'kineriet, der taber sig på 4500 :laugh:

Børst' >> Lyder fornuftigt med prioriteringen. Tror sagtens at du kan opnå en led form på trods af den. Det er først og fremmest en mental forandring tror jeg. Så længe du stadig går seriøst til den i den tid du nu giver det, ser jeg ingen problemer form eller træningsmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Blackice

Det er krop og kost - du kan finde det på www.allnatural.dk :smile:

Mass

Hehe, kan godt forstå du undrer dig, men det fungerer nu fint nok. Du vejer jo altså også en hel del mere end mig :wink:

Jeg har sat det så lavt lige nu fordi jeg har brug for at smide en del mere. Er laangt fra formen endnu, og jeg taber mig nu ikke helt afsindigt, men i et ok. tempo. Jeg er meget inspireret af Sunes (Conscience) diæt sidste år, men kører det lidt modificeret. Samlet kcal indtag for idag endte iøvrigt på 2288, så det er da lidt mere :tongue:

Q

Takker for tilliden :wink: , ja det er jo lige det med det mentale. Kan mærke, at hele den der ting med at det ikke er noget jeg har prøvet før, virkelig ligger op til at jeg arbejder med sig selv i processen. Det er udfordrende og også ret spændende, men uanset hvad så ved jeg at det nok skal blive lee senere :laugh:

____________________________________________________

Her til aften har jeg været til Volbeat sammen med Dr. Steen og en kammy, det var suuuuperfedt!! Rigtigt fed lyd og masser af gang i den - var ved at dø af Cola light forgiftning, men ellers kanon aften. Jeg skal dog ind og have en ordentlig skraber for jeg trææææænger til søvn nu :crazy: Inden vi mødtes til afgang stod den på lidt cardio

Eftermiddagscardio

10 min cykel

35 min pw på løbebåndet

Stille og roligt, fik også smidt en god omgang forced til Q der var i huset - det var Big Mike også, men kun for at cardioe den aw som mig selv :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ahh, sove til 8.45 - lave morgenmad til AC/DC - og bare fede den aw :4thumbup: Tøserne har overnattet og spiser hos svigermekanikken, fordi jeg var til koncert. Ingen morgencardio idag. Det skal bare nydes :laugh:

Lige et billede fra i går/nat ... Sweet Carolineaaaagh!! Bo-bob-bo-bo-bop!!

Volbeat holder bare 110 %

post-1757-1147591103_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hey mester.

Følger jo os godt med her. Men undre mig virkelig meget over din diæt! 2000 kals!!!!! Jeg er på 3000 og vejer 84 kg. Og taber mig ganske fint! Du mister da mega meget masse ved at ligge dig så lavt. Og tror os du stopper med at forbrænde efter et par uger.

Men glæder mig til at se resultatet!

Link to comment
Share on other sites

Rothman

Takker, kigger skam også ind til dig i ny og næ :smile: og godt at vide at det er til at holde ud at læse herinde :wink:

CJ

Hehe regner nu ikke med at jeg stopper med at forbrænde :wink: Men glæder mig nu også selv. Har altid været i den runde ende, så har aldrig set mig selv i den form, det er meningen jeg skal ende i :smile:

Nu er der jo lige et par ting omkring det. For det første har jeg som sagt brug for et godt hug lige nu. Så det er sat efter det. Regner med at justere ind hvis det går for hurtigt, men lige nu går det ok. smider vel ca. 800-900 g. om ugen og det passer mig fint, selvom det ikke er de gyldne 500 :innocent: Er som sagt langt fra den form jeg skal ende med, så der skal lidt drøn på lige nu, hvor det koster mindst masse :wink:

For det andet er det nok også lige lidt under hvad jeg egentlig ender på. Var lige under 2300 igår, og idag som har været trænings og carb up dag ender jeg vel på ca. 3300 - så de 2000 er et absolut minimum.

____________________________________________________________________

Fik også banket en omgang HST aw idag - det var 5 dag med 15 reps.

Jeg var smadret efter en laaaang dag igår. Var godt carbed up!! :laugh: og hele gejlet men den manglende søvn havde smadret mig mere end jeg havde regnet med, så den træning forbliver simpelthen ulogget. Derudover har jeg døjet med hold i nakke og ryg i 2 dage og det hjalp heller ikke :crazy: Funny nok, da jeg havde regnet det som en ren badeomgang når der ikke var Sheiko ben med idag :laugh: Må tage revanche på tirsdag hvor den står på sidste dag med 15 reppere og sheiko igen :superman:

Og så lige et enkelt pic mere af hvordan man træner i naturen :w00t::tongue: Det værste er at når man først en gang har givet en svingtur, så får de aldrig nok - mer mer mer mer!! :crazy:

post-1757-1147633613_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Fik også banket en omgang HST aw idag - det var 5 dag med 15 reps.

Jeg var smadret efter en laaaang dag igår. Var godt carbed up!! :laugh: og hele gejlet men den manglende søvn havde smadret mig mere end jeg havde regnet med, så den træning forbliver simpelthen ulogget. Derudover har jeg døjet med hold i nakke og ryg i 2 dage og det hjalp heller ikke :crazy: Funny nok, da jeg havde regnet det som en ren badeomgang når der ikke var Sheiko ben med idag :laugh: Må tage revanche på tirsdag hvor den står på sidste dag med 15 reppere og sheiko igen :superman:

Hej heavy dude. Måske skulle jeg åbne en lille kiropraktorbiks uden for Loppen :tongue:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, sove til 8.45 - lave morgenmad til AC/DC -

:devil::devil: Ah..the breakfast of Champions :devil::devil:

Let there be omelets

And there was omelets

Let there be coffee

And there was coffee

let there be toasts

And there was toasts

....let there be Rock!!

:strat::strat::strat:

Link to comment
Share on other sites

Rall

Done deal - jeg er fast kunde hver mandag morgen! - Ej det er faktisk så slemt nu at jeg SKAL til en knækker inden længe, havde regnet med at det gik over, men nixen :nonono: damn glaskrop :sneaky2:

Sir Blackmoore

:laugh::laugh::laugh: Lige præcis!! Der er ikke noget som en omgang morgenprots fulgt til dørs med noget god gammel beton rock :4thumbup: tilsat lide random surf på nettet - hvad det så måtte bringe :innocent::tongue:

___________________________________________

Morgencardio

50 min pw + 5 kg.

Ok. tur, var enormt oplagt og absurd meget mere frisk end igår :laugh: men nakken lagde lidt en dæmper på det - lård!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

35 min pw + 5 kg.

Havde fri kl 16 og så gik den hjemover til en god omgang tidlig aftensdinner - den bette var helt kvæstet, da hun er ved at droppe middagsluren, så hun er lige gået i seng her 18.15 :laugh:

Og så lige en pw ged :superman::w00t: Slå dén Mike!!

post-1757-1147709826_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

35 min pw + 5 kg.

Havde fri kl 16 og så gik den hjemover til en god omgang tidlig aftensdinner - den bette var helt kvæstet, da hun er ved at droppe middagsluren, så hun er lige gået i seng her 18.15 :laugh:

Og så lige en pw ged :superman::w00t: Slå dén Mike!!

HMMMM det jo ik sjov at batle med bondemanden him self.. Dog har jeg et par pics der måske kan hamle op med det.. jeg siger bare disco lollies :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mike

Hehe, nej det er ikke sjovt at battle mod en der stort set har fasaner og dådyr i baghaven :laugh: og seje Lollies :superman: :4thumbup:

Træning idag

Sheiko beginners 2, uge 2 - dag 1 + HST, 15 reps - dag 6

Ankom godt klar med masser af mad i skroget klar til en beskidt omgang med sidste 15 repper dag og lee Sheiko - og den kombo bee' ganske godt fra sig :crazy: It went as thiz:

Opv. rc lal og div. lette raises

Squat

25 x 20

12 x 50

5 x 100

4 x 120

4 x 120

3 x 140

3 x 140

2 x 160

2 x 160

1 x 180

1 x 180

1 x 180

2 x 160

2 x 160

2 x 160

2 x 160

Huaghh det var rimeligt stygt idag :devil: Men kom lige igennem - Det er skisme længe siden jeg har haft så meget vægt på, men det gik nu ok, også med stilen :smile:

Db bænk

20 x 15

12 x 27,5

15 x 37,5

15 x 37,5

Ikke prangene - langt fra faktisk, min pressestyrke er så latterlig lige nu :nonono:

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

15 x 90

15 x 90

Sad ok, men heller ikke meget overskud her

Incline Db bænk

15 x 37,5

15 x 37,5

Bedre her, skulle åbentbart bare igang :laugh:

Db rows

10 x 40

15 x 60

15 x 60

Ramte kanon!

Ez curls

20 x 10

15 x 42,5

15 x 42,5

Sad fint nok, men jeg var godt nok træt allerede :innocent:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

10 x 40

15 x 52,5

15 x 52,5

Fino fino - godt pump på delten

Low incline db flyes

15 x 15

15 x 20

15 x 20

15 x 20

Ville lige teste den af og de sad faktisk rigtigt godt

Siddende laterals

15 x 10

15 x 15

15 x 15

Ok.

Pushdowns - skrå greb

15 x 50

15 x 85

15 x 85

Sad ok

Siddende læg

15 x 60

15 x 60

Fint nok, ikke helt max dog :wink:

B.o laterals

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Så var det afsted for at hente den bette, så dips og cable curls røg af progget - var dog godt ristet, så der var ikke meget at komme efter alligevel :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share