LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Lagoon, Clay, Jon, Big. M., Rothman, Broder, Iver og Rall

Tak skal I have alle sammen :blush: - tror nu stadig på det gode lys :wink: men dejligt at høre at det ser ok. u' :smile:

Mht pics og mere: Regner med at smide lidt flere pics når jeg er under 90 kg. :wink: Så mon ikke der komme rnogen snart :innocent:

Er stadig ritti travl, så regner først med at genoptage loggen i vanlig stil en gang i næste uge, men indtil da er jeg bare med på sidelinien.

Får også knaldet en masse havearbejde 6 timer igår med træer og tunge sten - leee!! :laugh: af i den nye garden. Vi regner med at flytte ind omkring d. 1, men der er MEGET der skal fixes. Idag startede jeg på sidste "fase" af diæten. Har kun målt og vejet efter behov, men nu står den på fast rotation og kcaloptælling all the time - der er jo lige lidt vej endnu. :wink: Dagens kcal: 2177

Og så lige lidt flyttepics - først et kl. 22.30 den anden aften på en late night pw. Det er vores nye udsigt når man går ud på den 500 m. lange!! grusvej der fører op til den "rigtige" Alt for fedt lys IRL, men billedet fanger det ok.

Dernæst, den bette der gik kold i havearbejdet, så måtte farmand jo bare slide videre. Da vi holdt frokost var det i legehuset med kylle, ris og gulerødder, samt aspartam :w00t::laugh:

post-1757-1150148477_thumb.jpg

post-1757-1150148489_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nå, det er efterhånden ved at være tid til lidt loggeri :wink: Havde egentlig planlagt det til næste uge, men er oppe og pigerne sover endnu. Har fået dagen fri da den store skal til examen ved 10 tiden, så forhåbentlig er hun sygeplejerske omkring middagstid :4thumbup: Senere står den på spisning og hygge med familien (så må vi se om der er noget ok. diæt food)

Apropos diæt sagede morgenvægten 90,4 kg.

Så nu er jeg kun 0,5 kg. fra at veje det minste jeg har gjort i næsten 4 år :laugh:

____________________________________

Udover det var det store højdepunkt igår, at jeg endelig tog mig sammen til at kommentere AP's træning (LVK folk skulle gerne vide hvem jeg snakker om her) Vi snakker høj disko, en miliard forced, en overgang 10!! max forsøg i DL til hver træning, iso øvelser only, "jeg kan ikke forstå jeg ikke tager på, når jeg kun får 1500 kcal om dagen" + det allerværste: at han giver absurd dårlige råd til mange af de nye. :nonono: og 100 andre ting der er helt til grin.

Jeg sad midt i et skuldersæt, da ham + hans åndede makker gik igang med at køre incline db pat: Mega opladning først pust, brøl og støn - så smækker han sig direkte ned, leeeed opspænd så det er det samme som flad bænk...med 45 kgs klokkerne uden opvarmning :blink: og får 10 forced!! :crazy: Uden een eneste han tager selv. :w00t: De bliver slasket ned negativt og så forced op, vandringen er mindre end min egen når den har været ringest pga. min skulder. Nå derefter gentager makkerenn det hele, bare med 30 kgs. (hvad hulen er forskellen?? :laugh: ) Nå derefter får erkender han at de var for tunge og nedjusterer til 42,5 kgs. De får så præcis! samme tur, bare med lidt mindre vanding :4thumbup: Dem snapper han lige 2 sæt mere med.

Da de er færdige har jeg bare fået nok.. snapper mine headphones af, og så siger jeg først om han kører negativer og om det er efter et program, eller noget?? Næææeøøøhhh, siger han. Og så får han fuld besked. Tror jeg fik sagt til ham 3-4 gange at det var det dummeste åndsvageste træning jeg nogensinde havde set :innocent: Kunne bare ikke tage at glo på det mere, mest fordi han ikke holder sig tilbage overfor andre. Det fede var at han sage de HAVDE da varmet op. Han havde både været på arbejde og kørt på rulleskøjter inden (makkeren nikkede meget "det må du da forstå" -agtigt her :laugh: ) som svar på at smide sig direkte ned og tage 10 forced med 45 kg i hver hånd. Så sagde han til mig "du træner da på samme måde" .... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Så gik jeg hjelt kold og remsede alt omkring progression, periodisering, sheiko for benern, styrke, ditten og datten, hvad jeg nu lige kunne sige hurtigt.. overtræning af ham.... osv. osv. Så klappede han i, og jeg fortsatte. DAMN!! Det var rart...aaaaahh!!

Lang forklaring, men synes jeg skulle fortælle den videre til mine fellow LVK'ere.

Træning igår - HST 3. dag med 5 reps

(Med lidt modifikationer, da der er flere øvelser hvor jeg ikke er så glad for at komme ned på 5 reps og de kilo der følger med :wink: ), blandet med lidt good ol' bb ben. Er startet lidt forfra med ben, da jeg er begyndt at få bøvl med ryggen lidt for tit af den tunge squat i Sheioken og er iøvrigt færdig med den nu. Så jeg har smidt front squat og benpres ind istedet. Er droppet laaangt ned i kilo for at få teknikken på plads. Så det er ret puny her i starten, for den SKAl bare køres ordentligt ind nu. :smile: Droppede skulderpres af nemhed og weighted dips også, da skuldren trængte til lidt pause fra dem, men de er på næste gang igen.

Opv:. blandede raises og lidt db rc sjov.

Front squat

20 x 20

10 x 40

8 x 70

8 x 70

8 x 70

Ja, det var jo ret stille og roligt. Det vigtigste her er at jeg skal have lært at holde stangen stille, samt at sætte mig en smule mere VL agtigt ned. Har nemt ved at komme til at sætte mig som i alm squat, trods det at stangen er foran. :nonono:

Db bænk

20 x 15

10 x 32,5

5 x 40

5 x 45

5 x 45

5 x 45

Sad i skabet! Skulle lige igang, men efter de 40 var det helt fint.

Benpres + legextensions

20 x 100

10 x 200

10 x 300 + 10 x 60

10 x 300 + 10 x 60

10 x 300 + 10 x 60

Uhh, den sad godt i a quads!

Incline db bænk

5 x 42,5

5 x 42,5

5 x 42,5

Fint fint, sad suuper! Kørte dem godt slow ecc. og det snappede helt ok. :cool:

Træk til bryst - spadegreb

15 x 70

5 x 110

5 x 110

5 x 110

Kanon, men weird med så få reps i den her :laugh:

Siddende laterals

10 x 10

10 x 15

6 x 25

6 x 25

6 x 25

Doppede skulderpres, mest fordi racket var optaget (men skulderen var også glad for en lille pause både fra den og weighted dips igår) og jeg ville gerne køre den siddende med stang, så lagde ud med laterals. Der er ikke rigtigt mere at komme efter i dem, så tror jeg ændrer den til noget andet nu. Prøvede lige lidt lean away laterals af bagefter.

Lean away laterals

10 x 12,5

10 x 12,5

Den er nu faktisk meget god

Widegrip ez-curls

15 x 30

5 x 60

5 x 60

5 x 60

Jeg er lige i nærheden af min pr her, mener jeg har taget 5 x 65, den skal have en tur inden længe, men de var nu lidt hårde :wink: Sad dog super!

Siddende læg

10 x 50

5 x 85

5 x 85

5 x 85

5 x 85

Low rep er fee i læg. Det er totalt overskueligt! :laugh:

Incline EZ extensions

15 x 30

8 x 55

8 x 55

8 x 55

Sad super! Og så endda med en glad albue.

Enarms cable curls

8 x 40

8 x 40

8 x 40

Den sidder bare pisfee, og så kan jeg mærke at jeg er blevet stærkere i den :laugh: Totalt disko stil!

B.o laterals

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Sad også rigtigt godt.

Det var det. En lang men feee omgang. Så var det ud i varmen og afsted på biken! :superman:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hmm er ikke lige med på hvem svinet er med det navn der.. Troede i første omgang du mente hende tøsen der altid kører 3 reps og det 3 reps til udmattelse.. Men du må lige pege ham ud næste gang vi pumper...

Men sku godt du sagde noget mate..!! :devil: Så kan de lære det.. Hvilket de sikkert ikke gør, fordi de så snot dumme, men rart du gav dem nogle verbale tæsk :superman:

Link to comment
Share on other sites

Big Mike

Et lille hint er at han har afbleget hår og har fået en lukketjans :wink: Jeg tror seriøst han er den i LVK der får mindst ud af et ellers udemærket genetisk potentiale :nonono: pga. elendig træning og kost.

Sune lee

Mange thx :bigsmile: Jeps, de er ikke til at tage fejl af. Synes selv de er lidt dominerende og jeg er endda skæv i dem :laugh: Den ene side er større, men altså, jeg er vind og skæv i hele kroppen, så det går nok :tongue:

Anyways - rart at vide at du er med på en kigger. Godt med lidt kvalificeret kiggen over skulderen :wink: (den der med honning melon og oats, den holder sq! :superman::wink: )

Dochylle

Mange tak :smile: og velkommen i loggen

Når jeg snapper dem om morgenen er det på tom mavse, er det senere på dagen, plejer jeg gerne at gøre på et lidt smågroft måltid, da jeg ellers brænder helt af. Mit blodsukker er totalt uregerligt om eftermiddagen :crazy: så har efterhånden lært hvad jeg ikke skal gøre der :wink:

Link to comment
Share on other sites

Thx Lunau! :smile: Jo, det er ikke så meget, men Sune (Conscience) cuttede på et par 100 kcal mindre end mig pr. dag, og det virkede jo fint :wink: Derudover så har jeg også haft brug for at smide en del (tror jeg de fleste der var med poseringskurset og så mig i boxers kan bevidne :blush: og der mangler stadig en god slat.

Så jeg er også nødt til at sætte lidt hårdt ind (vejede jo dælme tæt på de 105 da jeg startede :crazy: ) men lige nu går det som det skal og jeg er ikke helt brændt aw i skallen af det, så det er fint :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe thx Pauli :wink: Giv mig en spand kreatin og 4 uger med supahbulk, så er jeg over 100 kg. :superman::laugh:

Jeg føler mig også godt ålet efterhånden, men det er jo det der skal til og de unge vil ha´ :w00t: og det skulle jo gerne blive værre :crazy:

Modificeret HST - 4. dag med 5 reps

Skulle mødes med Big Mike efter arbejde, men han var presset af tiden, så han smuttede kort efter jeg kom. Til gengæld kom fitness Blackice kort efter, og senere Sune kæwe, så en del snak og poses blev der da også klemt ind. Jeg var selv småpresset og kæweriet gjorde også sit til at jeg var nødt til at cutte lidt af progget, men fik da skulderpres og dips med idag :wink:

Opv:. blandede raises og lidt db rc sjov.

Leg extensions

15 x 40

10 x 60

10 x 60

10 x 60

På trods af den lave vægt brokkede mit ene knæ sig gevaldigt imellem et par af sættene. :nonono: Så jeg valgte allerede her, at benpres ikke lige var min kop the, da den skulle være småtung idag, og nogen gange har være halvond ved knæbasserne, så videre med baby front squat.

Front squat

20 x 20

12 x 40

8 x 70

8 x 80

8 x 80

Bedre med teknikken idag, men stadig ikke godt nok.

Db bænk

20 x 15

10 x 27,5

6 x 37,5

5 x 47,5

5 x 47,5

5 x 47,5

Ahh, det er ved at være længe siden jeg har haft dem i hænderne. Det gik nu ok - småhårdt, men de kom da op

Incline db bænk

5 x 45

5 x 45

5 x 45

Yir!! De sad bare rent i patskuffen. :devil: Blackice hjalp med spots og at få dem op og det hjalp en del, så jeg kunne koncentrere mig om presseriet :4thumbup:

Træk til bryst - spadegreb

15 x 70

5 x 110

5 x 110

Sad fee igen

Db rows

10 x 40

5 x 80

5 x 80

5 x 80

På med lidt tape og en tier i hver side og derudaf! :superman: Sad ritti godt!

Siddende bb skulderpres

20 x 20

10 x 40

5 x 70 PR

5 x 70

5 x 70

Blackice spottede og råbte lidt og så gik det fino + endda en pr, samt en lille smule overskuu' :cool:

Så kan jeg squtte forlange mere :bigsmile:

Widegrip ez-curls

12 x 30

5 x 60

5 x 60

5 x 60

Trods doms fra sidste gang kom de i hus - brændte dog godt :wink:

Siddende læg

10 x 50

5 x 85

5 x 85

5 x 85

Dips

12 @ bw

10 @ bw + 20 kg.

10 @ bw + 20 kg.

10 @ bw + 20 kg.

Lige i skabet, væggttab holder i dips, jeg føler mig jo helt stærk :laugh:

Lean away laterals

10 x 10

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Sad lige som den skulle

Så var tiden sådan set gået, så var nødt til at stoppe. Derefter var det ned til Dr. Steen hvor tøserne (damn den bette var brændt aw!!) hentede os og så var det på landet og spise den aw og vise doktoren vores nye bondehus. Naiz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Udover det var det store højdepunkt igår, at jeg endelig tog mig sammen til at kommentere AP's træning (LVK folk skulle gerne vide hvem jeg snakker om her) Vi snakker høj disko, en miliard forced, en overgang 10!! max forsøg i DL til hver træning, iso øvelser only, "jeg kan ikke forstå jeg ikke tager på, når jeg kun får 1500 kcal om dagen" + det allerværste: at han giver absurd dårlige råd til mange af de nye. :nonono: og 100 andre ting der er helt til grin.

Jeg sad midt i et skuldersæt, da ham + hans åndede makker gik igang med at køre incline db pat: Mega opladning først pust, brøl og støn - så smækker han sig direkte ned, leeeed opspænd så det er det samme som flad bænk...med 45 kgs klokkerne uden opvarmning :blink: og får 10 forced!! :crazy: Uden een eneste han tager selv. :w00t: De bliver slasket ned negativt og så forced op, vandringen er mindre end min egen når den har været ringest pga. min skulder. Nå derefter gentager makkerenn det hele, bare med 30 kgs. (hvad hulen er forskellen?? :laugh: ) Nå derefter får erkender han at de var for tunge og nedjusterer til 42,5 kgs. De får så præcis! samme tur, bare med lidt mindre vanding :4thumbup: Dem snapper han lige 2 sæt mere med.

Da de er færdige har jeg bare fået nok.. snapper mine headphones af, og så siger jeg først om han kører negativer og om det er efter et program, eller noget?? Næææeøøøhhh, siger han. Og så får han fuld besked. Tror jeg fik sagt til ham 3-4 gange at det var det dummeste åndsvageste træning jeg nogensinde havde set :innocent: Kunne bare ikke tage at glo på det mere, mest fordi han ikke holder sig tilbage overfor andre. Det fede var at han sage de HAVDE da varmet op. Han havde både været på arbejde og kørt på rulleskøjter inden (makkeren nikkede meget "det må du da forstå" -agtigt her :laugh: ) som svar på at smide sig direkte ned og tage 10 forced med 45 kg i hver hånd. Så sagde han til mig "du træner da på samme måde" .... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Så gik jeg hjelt kold og remsede alt omkring progression, periodisering, sheiko for benern, styrke, ditten og datten, hvad jeg nu lige kunne sige hurtigt.. overtræning af ham.... osv. osv. Så klappede han i, og jeg fortsatte. DAMN!! Det var rart...aaaaahh!!

Lang forklaring, men synes jeg skulle fortælle den videre til mine fellow LVK'ere.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :bowdown::bowdown::bowdown: :alright::alright::cheer::cheer::cheer:

YES SIR. Og ja jeg ved så udemærket hvem det er. Jeg tror jeg elsker dig. Mand det er godt arbejde det der :wub::superman:

Tak for træning igår. Din form den spiller. Du er bad ass

Link to comment
Share on other sites

Sune lee

Mange thx :bigsmile: Jeps, de er ikke til at tage fejl af. Synes selv de er lidt dominerende og jeg er endda skæv i dem :laugh: Den ene side er større, men altså, jeg er vind og skæv i hele kroppen, så det går nok :tongue:

Anyways - rart at vide at du er med på en kigger. Godt med lidt kvalificeret kiggen over skulderen :wink: (den der med honning melon og oats, den holder sq! :superman::wink: )

Yup - oat og honningmelon holder 100% :4mewantfood:

Thx Lunau! :smile: Jo, det er ikke så meget, men Sune (Conscience) cuttede på et par 100 kcal mindre end mig pr. dag, og det virkede jo fint :wink: Derudover så har jeg også haft brug for at smide en del (tror jeg de fleste der var med poseringskurset og så mig i boxers kan bevidne :blush: og der mangler stadig en god slat.

Så jeg er også nødt til at sætte lidt hårdt ind (vejede jo dælme tæt på de 105 da jeg startede :crazy: ) men lige nu går det som det skal og jeg er ikke helt brændt aw i skallen af det, så det er fint :smile:

Det lader til at du har styr på det og kan lade dig inspirere af min diæt :smile: Holder du bare ved :4thumbup:

Som du selv skriver, så er du længere nede end du har været i flere år og med forøget muskelmasse er du måske allerede i dit livs form :smile:

Så nu starter det...

- Kæresten (konen) giver komplimenter, siger det er alt for vildt og bliver måske helt bekymret og pyldret på dine vejne. (heldigvis) Måske senere at du skal passe på dig selv og at det ikke er godt for dig osv osv.

- Du har måske det bedste cut i det lokale center og mange siger hvor VILDT det er og at de aldrig har set noget lignende (det har de sikkert heller ikke). Andre opdager din gode form og begynder at spørge dig hvad krudt du kører (efter at du har tabt 15 kg :laugh:)

Alt sammen et ærligt syn på sagen ifht den verden som andre nu befinder sig i. Positiv kritik er godt, men pas på med at lade dig forblænde. Der er sikkert laaaaangt igen og det bliver hakkede mofo's du kommer til at kæmpe imod. Tunen bliver leeee' kan jeg garantere dig og hvem ved om Craw ikke kunne finde på at lave ravage i denne klasse også det er ganske oplagt :wink: En stor del af kampen er på cuttet uden tvivl...

Husk det når du står med det ene ben i graven og det andet på sejrsskamlen :devil:

Bare lige mit besyv og en lille peptalk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du jo os halv fed pauli :laugh:

Du var da tykkere end mig sidst vi mødtes. :tongue:

Tunen bliver leeee' kan jeg garantere dig og hvem ved om Craw ikke kunne finde på at lave ravage i denne klasse også det er ganske oplagt :wink:

Tunen skan nok blive lee igen i år, men Craw kommer desværre ikke til at still op til DM, da han er smidt ud af DBFF for at kritisere dopingpolitikken

Rock’n Roll

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Blackice

:laugh: Lige over, både med kærligheden og den gode form :wink:

Conscience

Tak for peptalken :4thumbup:

Er helt med på hvad du mener.

Jeg aner self. ikke noget om at komme så langt ned da jeg aldrig har været det før. Men jeg er klar over hvordan "verden udenfor" ser på det. Jeg håber bare at jeg kan være vedholdende nok og æde mig selv de gange det skal til. Er også klar over hvad det er jeg skal op imod og jep Tunen bliver direkte mean :devil: Stiller Craw op er også unreal, aner ikke om det som Pauli nævner kan få indflydelse, men kunne nu være fedt at stå der med ham, da han lige siden jeg startede på MOL har været en af mine store inspirationskilder :bigsmile:

Anyway, så tænker jeg nu ikke så meget på de andre og deres tilstand. Min kamp er mest imod mig selv. Sådan havde jeg det også da jeg svømmede :smile: Det bliver hårdt, men som du nævner er jeg ved at være i bedre form end ever og det er med til at give mig endnu mere blod på tanden og jeg ved at jeg uanset hvad vil nyde hvert et sekund når det endelig er k-dag :4flex:

Så håber jeg bare jeg kan sige, at jeg har gjort mit bedste :smile:

Pauli

Håber nu alligevel at han stiller op. Crawdaddy har en feeee fysik, er super til posering og virker enormt sympatisk, men det er self. ikke noget der har noget at sige ifht. at være udelukket :dry:

Doktor Kiss

:laugh::laugh: Tak for det - næhhh, AP ændrer sig sikkert ikke en hujende fis, men som du siger, jeg fik luft, og det er nu ikke så skidt :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

55 min pw on the treeeeadmiiiil

Super omgang med god fart. Brændte en smule aw de sidste 5 minutter, men ellers var det fint. Senere idag står den bryllup hos svoger og kæresten. Jeg skal have tupperware med til hele dagen da der kun er mad til aften, ellers står den på kage og reception. Håber at selve middagen kan byde på nogle ok prots og fornuftige carbs og at der er nok Pepsi max. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så står man op....snapper en tur på toilettet ... og så vejer man sig.

89,8 kg!! :4trumpet:

Så er første store delmål nået :smile: Det skal fejres med en pw og træning senere :wink: og så har jeg endda også fri idag - whee!! :superman:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Så står man op....snapper en tur på toilettet ... og så vejer man sig.

89,8 kg!! :4trumpet:

Så er første store delmål nået :smile: Det skal fejres med en pw og træning senere :wink: og så har jeg endda også fri idag - whee!! :superman:

Kanon! Flot med første delmål :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så står man op....snapper en tur på toilettet ... og så vejer man sig.

89,8 kg!! :4trumpet:

Så er første store delmål nået :smile: Det skal fejres med en pw og træning senere :wink: og så har jeg endda også fri idag - whee!! :superman:

Du lee' :devil::devil::devil::devil::devil:

Glæder mig sgu for vildt til at se den huggede børste til DM.... :wink::w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

CJ & Iver!

Thxxx!! Det er nemlig fee at være tynd :tongue::laugh:

Modificeret HST - 5. dag med 5 reps

Var totalt energiforladt hele dagen på arbejde. Havde ellers sovet ok. længe for en gangs skyld og også fået ok. med kcal igår, men nixen var bare helt færdig hele dagen. Carbede, prottede og kaffede den godt aw inden jeg tog afsted til træning i håb om at det ville give mig et boost, men nixen. (Vi er midt i den store istandsættelse med det nye hus for tiden, og gulvslibning overalt, maling overalt, havearbejde, samt en lee weekend med bryllup til kl. 4 om natten, er sammen med diæt nok heller ikke noget man bliver frisk af :innocent: )

Det hjalp lidt længere henne i træningen, men den første time slæbte jeg mig igennem alt og var flere gange ved bare at skride hjemover :crybaby::blink:

Det hjalp heller ikke at AP (min nye helt) + hans følge hørte pissehøjt lortetechno og diskuterede hvilke elendige isoøvelser de skulle give hinanden forced i, og gav et par noobs lortetræningsråd :nonono::crazy:

Opv:. blandede raises og lidt db rc sjov.

Front squat

20 x 20

12 x 40

8 x 70

6 x 90

6 x 90

6 x 90

6 x 90

6 x 90

Færre reps = med bedre teknik, så ned til 6'ere og 5 sæt. De var nu meget nemme, men fokus var super!!

Db bænk

20 x 15

10 x 30

5 x 40

5 x 47,5

5 x 47,5

5 x 47,5

De kørte dælme ringe idaw :nonono: Fik dem dog i land

Incline db bænk

5 x 45

5 x 45

Bedre, men stadig ikke helt fee

Træk til bryst - spadegreb

15 x 70

5 x 115

5 x 115

Kørte ok, men jeg har dælme svært ved at få dem ned selv efterhånden. Lorteøvelse at være ål i :tongue:

Db rows

8 x 47,5

5 x 80

5 x 80

Havde Gaffa med idag. Det er now't der dur!

Siddende bb skulderpres

20 x 20

10 x 40

5 x 70

5 x 72,5 PR

5 x 72,5

Kørte fee igen, dog uden noget overskuu idag, manglede Blackice på råweri :wink: Har et gammelt mål i den der er 5 x 75, det burde kunne nåes snart :bigsmile:

Widegrip ez-curls

12 x 30

5 x 62,5

5 x 62,5

Ahh de brændte i mine håndled idag. Havde ikke håndledsbind med idag, og det kunne skisme mærkes ... æv!!

Siddende læg

10 x 50

5 x 90

5 x 90

5 x 90

5 x 90

Sad i skabet!

Dips

12 @ bw

10 @ bw + 25 kg. PR

10 @ bw + 25 kg.

Dælme så, og der er vist mere i posen :smile::superman:

Lean away laterals

10 x 10

8 x 17,5

8 x 17,5

8 x 17,5

Kørte lidt funky idag, men ramte ok. på sidste sæt ... weird

Enarms cable curls

6 x 45

6 x 45

6 x 45

Uhh, den rammer så fee! Har aldrig kørt den tungere, så det er vel egentlig en pr :wink:

Db fransk pres

15 x 12,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Den var begyndt at være lige rigeligt hård ved albuerne med stang, så lige et skift til klokker, tungere næste gang

B.o laterals

10 x 17,5

10 x 20

10 x 20

Ramte perfekt!!

Det var det, megahård træning med en svedproduktion far beyond unreal :crazy: Så ud på cyklen og svede videre i 6 km. med modvind HELE vejen hjem :superman: Æder og så over og slibe den aw og nu skal jeg dælme på sofaen og lalle den aw til et par afsnit af Seinfeld :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share