LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

>Lungbrush

Har du nogen "eksperter" til at hjælpe dig med din posing? Eller retter du det selv til?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke nogen der har stillet op, men jeg har en makker der er med på hvad det drejer sig om der har trænet BB i 15 år - dog uden at stille op.

Udover det er der diverse Mollere der også kan rette til i en snæver vending. Regner f.eks med at Saabye 3450 og jeg selv skal til at rette på hinanden, da han satser på at stille op til DM i BF i 2006. Jeg starter dog noget før ham med poseringstræning.

Alt dette er dog ikke nok for jeg ville virkelig gerne have nogen der har styr på sagerne til at se på det. Så en eller anden dag må jeg have lusket min røv hen hvor der er nogen af dem til en fællestræning og poserings tips. Sidste år holdt Henning Christensen også et kursus og det var vist fee nok, så er der et til af dem og det kan passes ind i penge og planer, så er jeg at finde der.

Dog satser jeg på den nemme med at finde nogle kyndige LvK'ere (selvom det ikke kan være mange der har styr på det dernede) for det er nu det nemmeste.

Link to comment
Share on other sites

Morgenkillercombo:

20 min. PW

20 min. medium step

15 min. PW

Haargh lee! Den bed!!

Blev også vejet her til morgen - godtnok meget væsketom, men 95 kg. sagde den :blink: Jeg upper mine kcal en smule, for det er lige i overkanten.

På den anden side tror jeg at min startvægt nok nærmere var 98,5 end 99,2 som jeg troede. Så hvis man lige ligger lidt væske til imorges er det ikke helt så slemt.

Link to comment
Share on other sites

Dog satser jeg på den nemme med at finde nogle kyndige LvK'ere (selvom det ikke kan være mange der har styr på det dernede) for det er nu det nemmeste.

haha

Jeg har en bekendt som var DM i 83 som bekendt, som har trænet sammen med Svend Ole Thorsen, og som har overværet posering af arnold og diverse andre.

Hehe

Men han er nok lidt rusten efter 22år

Link to comment
Share on other sites

Dog satser jeg på den nemme med at finde nogle kyndige LvK'ere (selvom det ikke kan være mange der har styr på det dernede) for det er nu det nemmeste.

haha

Jeg har en bekendt som var DM i 83 som bekendt, som har trænet sammen med Svend Ole Thorsen, og som har overværet posering af arnold og diverse andre.

Hehe

Men han er nok lidt rusten efter 22år

<{POST_SNAPBACK}>

Sejt!!! :4thumbup: Skidt med at det er 22 år - alene det at have overværet Arnold posere :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Og Tom Platz også faktisk.

Arnold har han været i bad med. HAHA

Det lød skummelt  :laugh:

Men jeg lover dig for det er en god historie at fortælle ungerne når man ser Terminator. ja ham der har jeg været i bad med .  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

OG mr. legs også!!!! :cooldance: :4thumbup: :absnthightssmiley: :bowdown:

Det bliver da vildere og vildere .... damn!!!! I bad med Arnold, det lyder som en af de film der står allerbagerst i videonetto :w00t::laugh:

Blev lige grebet af stemningen på vej hjem fra et møde på work der først sluttede kl 23.15 :blink::sleeping: - så for lige at få en lille smule ilt til benerne

Godnat cardio:

20 min. PW

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

om et par måneder når jeg skal rippe ned ( dags vægten sagde 87,2) så er jeg vidst nød til at få noget assistance.

Holder du styr på kalorie indtag osv? Er alt din mad så målt og vejet?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er bare helt iorden, selvom jeg nu ikke vil kalde mig en rippenørd :innocent:, men det går da som det skal lige nu. Så skal vi til at stå og flexe sammen nede i klubben også :4flex: :w00t::wink::tongue:

Vejer og måler ikke lige nu - Gjorde i starten for at skyde mig ind på mit kcal indtag, men det var ikke mere end et par dage. Jeg spiser stort set det samme hver dag, så jeg gi'er ikke at gøre mere ud af det end nødvendigt. Har lige justeret en smule op, da jeg tabte mig en tand for hurtigt. Så det er vægt og spejl jeg går efter :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Kan godt lide at du poserer. Du ender med at blive den nye Taleban-mann... Bare husk at sige "how many points do you give my body" imens. Er han i øvrigt blevet smidt ud?

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Husk at det kun er pigerne man skal spørge :4flex: :w00t::laugh:

Jeg tror desværre han er væk, men man kan da håbe, han er dælme sjaaauw!! :4thumbup:

Jeg tror bare han har fået et SÅÅÅÅ'E U'!! :4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

>Lungbrush

Har du nogen "eksperter" til at hjælpe dig med din posing? Eller retter du det selv til?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke nogen der har stillet op, men jeg har en makker der er med på hvad det drejer sig om der har trænet BB i 15 år - dog uden at stille op.

Udover det er der diverse Mollere der også kan rette til i en snæver vending. Regner f.eks med at Saabye 3450 og jeg selv skal til at rette på hinanden, da han satser på at stille op til DM i BF i 2006. Jeg starter dog noget før ham med poseringstræning.

Alt dette er dog ikke nok for jeg ville virkelig gerne have nogen der har styr på sagerne til at se på det. Så en eller anden dag må jeg have lusket min røv hen hvor der er nogen af dem til en fællestræning og poserings tips. Sidste år holdt Henning Christensen også et kursus og det var vist fee nok, så er der et til af dem og det kan passes ind i penge og planer, så er jeg at finde der.

Dog satser jeg på den nemme med at finde nogle kyndige LvK'ere (selvom det ikke kan være mange der har styr på det dernede) for det er nu det nemmeste.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah buddy... Vi må lige aftale med blackice en dag hvor vi indtager derned en aften, og så tager vi lidt pics samt video n´stuff, kunne være griner. :4thumbup:

Ellers må du jo tage en privat lektion hos en ballet-danser ligesom Arnold i Pumping Iron, det kunne være evil :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

>Lungbrush

Har du nogen "eksperter" til at hjælpe dig med din posing? Eller retter du det selv til?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke nogen der har stillet op, men jeg har en makker der er med på hvad det drejer sig om der har trænet BB i 15 år - dog uden at stille op.

Udover det er der diverse Mollere der også kan rette til i en snæver vending. Regner f.eks med at Saabye 3450 og jeg selv skal til at rette på hinanden, da han satser på at stille op til DM i BF i 2006. Jeg starter dog noget før ham med poseringstræning.

Alt dette er dog ikke nok for jeg ville virkelig gerne have nogen der har styr på sagerne til at se på det. Så en eller anden dag må jeg have lusket min røv hen hvor der er nogen af dem til en fællestræning og poserings tips. Sidste år holdt Henning Christensen også et kursus og det var vist fee nok, så er der et til af dem og det kan passes ind i penge og planer, så er jeg at finde der.

Dog satser jeg på den nemme med at finde nogle kyndige LvK'ere (selvom det ikke kan være mange der har styr på det dernede) for det er nu det nemmeste.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah buddy... Vi må lige aftale med blackice en dag hvor vi indtager derned en aften, og så tager vi lidt pics samt video n´stuff, kunne være griner. :4thumbup:

Ellers må du jo tage en privat lektion hos en ballet-danser ligesom Arnold i Pumping Iron, det kunne være evil :devil::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, yir!! Så vil jeg være ham den buttede med det fede garn, der står og curler med cirkusvægte i Lou Ferrignos træningskælder :laugh: Ahhhhhh yeeeah :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Har helt glemt at logge at jeg fik trænet lørdag.

Vil ikke skrive tal da de var præget af lette vægte og skulderrehab, men fik testet af hvad den kan nu. Det gik ok. og den skal nok komme til at spille igen. Mit store problem lige nu er at jeg var midt i en HST og jeg gider ikke hoppe lige ind i den igen og jeg gider heller ikke starte forfra :raisebrow:

Hmm, nå men jeg tror det bliver en omgang HST inspireret træning de næste par uger og så må jeg lige se hvad jeg vil - diæten fortsætter ihvertfald som hidtil. Har haft amok (diætfucked) weekend - da jeg blev ringet op af mine gamle svømmekammyes der holdt julefrokost i Kbh. (de fleste af dem bor stadig i Århus, men en ok. flok er havnet herovre) Så mig afsted til Amager, snaps, øl og medister :innocent::laugh:

Havde helt glemt hvor lee' en af dem er iøvrigt - ok. ripped, mæ lee guns og pa' @ 98 kg og snapper 3 x 10 x 120 på bænken uden at det er til failure :4thumbup: Lee!

Vi fik noget godt træningssnak :cooldance: Det værste er sq at han har set sådan ud altid - snak om gode gener!! :devil:

Eller var det fee at se de gutter igen!! :beerchug::4eat: :4band: :laugh: :4drunk:

Jeg har fået nye løbesko btw. :walking: så dem tror jeg vil ud og teste aw med en aften PW. Imorgen er der noget mere alm træning på programmet - bliver fee!

Link to comment
Share on other sites

Havde helt glemt hvor lee' en af dem er iøvrigt - ok. ripped, mæ lee guns og pa'  @ 98 kg og snapper 3 x 10 x 120 på bænken uden at det er til failure :4thumbup: Lee!

Vi fik noget godt træningssnak  :cooldance: Det værste er sq at han har set sådan ud altid - snak om gode gener!!   :devil:

Eller var det fee at se de gutter igen!!  :beerchug:  :4eat:  :4band:  :laugh:   :4drunk: 

<{POST_SNAPBACK}>

Er det Torben det store brød? :w00t: Sidst jeg så ham stod han line-up nede på kupé i Aarhus med et par fancy sygekassebriller :cooldance:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Havde helt glemt hvor lee' en af dem er iøvrigt - ok. ripped, mæ lee guns og pa'  @ 98 kg og snapper 3 x 10 x 120 på bænken uden at det er til failure :4thumbup: Lee!

Vi fik noget godt træningssnak  :cooldance: Det værste er sq at han har set sådan ud altid - snak om gode gener!!   :devil:

Eller var det fee at se de gutter igen!!  :beerchug:  :4eat:  :4band:  :laugh:   :4drunk: 

<{POST_SNAPBACK}>

Er det Torben det store brød? :w00t: Sidst jeg så ham stod han line-up nede på kupé i Aarhus med et par fancy sygekassebriller :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope han er mindre ripped, men vejer nok også lige omkring 115 :blink: Det er Peter Nyboe - han var ikke helt så lee til at svømme, men ok god, har altid været pænt muskuløs og svømmede 50 og 100 m fri only

Morgencardio:

50 min. PW

Leee' 5.50-6.40 :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nope han er mindre ripped, men vejer nok også lige omkring 115  :blink: Det er Peter Nyboe - han var ikke helt så lee til at svømme, men ok god, har altid været pænt muskuløs og svømmede 50 og 100 m fri only

<{POST_SNAPBACK}>

Pånær da i smed ham ud i en 1500m til holdmesterskaberne :laugh: Det var squitte now't der duæd for den stur' krop :tongue:

Kan godt huske Peter faktisk :w00t:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Nope han er mindre ripped, men vejer nok også lige omkring 115  :blink: Det er Peter Nyboe - han var ikke helt så lee til at svømme, men ok god, har altid været pænt muskuløs og svømmede 50 og 100 m fri only

<{POST_SNAPBACK}>

Pånær da i smed ham ud i en 1500m til holdmesterskaberne :laugh: Det var squitte now't der duæd for den stur' krop :tongue:

Kan godt huske Peter faktisk :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Bwahahah - den havde jeg helt glemt! :w00t:

Det er sq godt husket!

Det var dælme fee - tror han var nærmere døden end man kan komme - han lignede en krebs de sidste 1000 meter, og snegle ville have overhalet ham :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så var det endelig tid til at træne "rigtigt" igen - var egentlig pænt brændt aw' af en nat uden meget søvn og pis'tili PW i den sorte rollespilsskov :laugh: , men brændes skulle der, så jeg mødtes med Dr. Steen (der snakkede om at oprette MOL log!!! :w00t:) kl 17. Honkey og the Powahbulked (det ser sq godt u'!!!) Big Mike var også i huset så der blev kæwet en smule også :blahblah::cooldance:

Selve træningen var fullbody med 8-10 reps fokus, delten arter sig nogenlunde så jeg tror jeg hopper tilbage på 8'er ugerne og starter forfra på dem.

Db bænkpres:

(opv. blandede raises og rotatorcuffsjov)

15 x 20

10 x 27,5

10 x 30

8 x 37,5

8 x 42,5

8 x 42,5

Prøvede low incline af på de første par sæt, men derefter gik de flade faktisk ok. så jeg lod det være ved dem. Delten sagde ok. Supernaiz!!! :4thumbup:

Legextensions:

20 x 35

20 x 35

Lidt opvarmning inden benpressen - sved nu ok. med de mange reps... :laugh:

Legcurls

12 x 20

12 x 20

Stille og roligt

Benpres:

20 x 100

12 x 150

12 x 250

12 x 250

Kørte helt ok. Fik langt fra de samme kilo som Dr. Steen, men han er også kong benpres :king:

Stående lægpres:

12 x 100

10 x 170

10 x 170

Mine sko gled - ufee :dry: , men ellers ok.

Incline db bænkpres:

10 x 27,5

8 x 30

10 x 32,5

10 x 32,5

De kørte ok. for delten, holdt vægten lidt nede af hensyn til den, men det passede fint med min awbrændthed :innocent::laugh:

Siddende cable rows:

12 x 60

10 x 85

10 x 85

8 x 100

8 x 100

Sad ok fee, skiftede til widegrip underhånd på de sidste 3 sæt - de sad fee nok.

Behind back cable lateral raises:

12 x 10

12 x 15

12 x 15

12 x 15

Sad fee - godt pump!

Military:

20 x 20

10 x 40

6 x 50

10 x 50

10 x 40

Gik helt kold på første tur med 50 ...haha, men det gik da lidt bedre på næste, holder kiloene lidt i ro her også, men den sad lee efter kabelsjovet :4thumbup:

Barbell curls:

15 x 20

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Sad ok, men gik lidt i delten så de fik ikke helt gas

Widegrip træk til bryst:

12 x 60

8 x 85

8 x 85

Fee nok - er blevet lidt glad for det latterlige greb :blush:

B.O. lateral raises:

12 x 10

12 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

Ok. fee :smile:

Pushdowns skrå greb:

15 x 50

10 x 80

10 x 80

Ok. bid, var ved at være pænt brændt aw' så de var sq lidt hårde :blink:

Så var det hjemaf og bare få Mollet den aw' :spam: ædt :4eat: og sovet :sleeping: og så sæføli lige grint lidt af den latterlige møgregering skal på den igen :4goodtv: :dry:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Honkey og the Powahbulked (det ser sq godt u'!!!) Big Mike var også i huset så der blev kæwet en smule også :blabla: :cooldance:

Thx mate. Og jeg kan kun sige i lige måde!! Det er ved at se rigtigt godt ud synes jeg! keep up the cardio :4thumbup:

Jeg æder bare videre med choko og peanuts, så siger jeg til engang i midten af marts når vi skal ud og vade i skoven kl lort :sleepy:, og der er det forhåbentligt blevet lidt mer lyst. Hvis ik har vi jo hinanden :wub::w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share