LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Honkey og the Powahbulked (det ser sq godt u'!!!) Big Mike var også i huset så der blev kæwet en smule også :blabla: :cooldance:

Thx mate. Og jeg kan kun sige i lige måde!! Det er ved at se rigtigt godt ud synes jeg! keep up the cardio :4thumbup:

Jeg æder bare videre med choko og peanuts, så siger jeg til engang i midten af marts når vi skal ud og vade i skoven kl lort :sleepy:, og der er det forhåbentligt blevet lidt mer lyst. Hvis ik har vi jo hinanden :wub::w00t::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ser ud til at gå som det skal - og så længe mr. delt arter sig så er jeg også glad :smile: - Choko og peanuts sætter sig åbenbart som de skal på dig :4flex: en Jeg er stadig frisk når vi når til marts - den lee'e sixpack lader jo vente på sig - tror squtte den kommer lige med det samme :laugh: - og ja så må vi se de megalee'e ræve og fugle i øjnene sammen og sørge for at de bliver skræmt væk af et lægflex :innocent::laugh:

PB og Blackice:

Thx gutter, ja det var sq en hel del der blev nået - har endda glemt en øvelse :laugh: Fik også lige trukket lidt widegrip træk til bryst .. :wink: - Sad nu også lee nok :4thumbup: - Det tog også 1 time og 50 mins. :blink: hvoraf der kun var kæwe i 1. halvdel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes dog det er kamp fessent at i alle sammen prøver at blive sådan nogle fitness pinde. I giver mig dårlig samvittighed. STOP DET

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha!! Kom nu join the dark force :4jumpy: Du kan stadig nå at stille op i 2006 sammen med Mike og mig - :4flex: Jeg er sikker på der kunne blive en lee BF deltager u' af dig hvis spækket kom af :wink:

Link to comment
Share on other sites

Honkey og the Powahbulked (det ser sq godt u'!!!) Big Mike var også i huset så der blev kæwet en smule også :blabla: :cooldance:

Thx mate. Og jeg kan kun sige i lige måde!! Det er ved at se rigtigt godt ud synes jeg! keep up the cardio :4thumbup:

Jeg æder bare videre med choko og peanuts, så siger jeg til engang i midten af marts når vi skal ud og vade i skoven kl lort :sleepy:, og der er det forhåbentligt blevet lidt mer lyst. Hvis ik har vi jo hinanden :wub::w00t::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ser ud til at gå som det skal - og så længe mr. delt arter sig så er jeg også glad :smile: - Choko og peanuts sætter sig åbenbart som de skal på dig :4flex: en Jeg er stadig frisk når vi når til marts - den lee'e sixpack lader jo vente på sig - tror squtte den kommer lige med det samme :laugh: - og ja så må vi se de megalee'e ræve og fugle i øjnene sammen og sørge for at de bliver skræmt væk af et lægflex :innocent::laugh:

Ja du må få damen til at massere den delt lidt, vi vil ik have det bliver værer! Hehe ja den vil ik frem selvom du beder om det? :w00t: Lorte mave :mad: VI skal nok få den frem når vi skal over og jage dyr til marts :chicken::gun2::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg tolke din Log sådan at du ikke skal træne i dag? Kan det virkelig passe?

Vi er ved at være ude i permanent udelukkelse fra LVK. Du mister dine sponsor aftaler, og bliver smidt direkte på porten. 

FØJ siger jeg

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Jeg ved det - det er ikke godt - min sponsorkontrakt ..jamen jamen, hvad skal jeg så gøre :crybaby: og imorgen kommer jeg heller ikke - det er helt skidt :tongue: Hvad med at du begyndte at træne om dagen istedet for om natten chef? :wink:

Big M og PB:

:laugh::laugh: Jeg er en pind, jeg indrømmer blankt - jeg er blevet så tynd så jeg bliver kaldt den vandrene pind af de ræve jeg møder i skoven om morgenen.

Hvis vi havde bjørne i DK ville jeg ikke være i fare for at blive ædt - alt for lille en snack :w00t:

Dagens træning gik ok. Dagen indtil da havde været præget af ren ulykke og næsten et styrt på vej til LvK (for hulen det var glat!!) så det var dejligt at få afreageret lidt :wink: Der var ikke mange folk i hulen, så Pantera og jeg gik i krig

Db bænkpres:

(opv. blandede raises og en del rotatorcufflir)

20 x 15

12 x 27,5

10 x 37,5

8 x 42,5

8 x 42,5

8 x 42,5

Rigtig fee omgang idag - god fart på de første 2 tunge sæt

Legextensions:

15 x 35

15 x 35

For the warmup...

Legcurls

12 x 20

12 x 20

Stille og roligt

Benpres:

20 x 100

12 x 150

12 x 250

8 x 300

8 x 300

Pause ca. 1 min.

20 x 200 :rocketwhore:

De tunge sæt var sq pænt lee'e idaw, men backoff sættet :cooldance: Whoaaaaa det brændte!! :gal: :4thumbup:

Stående lægpres:

12 x 130

10 x 200

10 x 200

Så var det tid til at få lidt ordentligt vægt på den stående - sad ritti naiz!

Incline db flyes:

12 x 15

12 x 15

12 x 20

12 x 20

Eftersom delten stadig ikke er klar til decline db bænk og dips er jeg nødt til at prøve hele rækken af patøvelser aw, og idag var det flyes der fik turen.

Når det er Incline sidder de faktisk rigtigt godt!! :smile: Holdt vægten nede for en sikkerheds skyld, men de sad lige som de skulle :bigsmile:

Widegrib træk til bryst

15 x 50

8 x 80

8 x 90

8 x 90

Kørte dem meget strict og prøvede at koncentrere mig fuldt ud om, at det var ryggen og ikke armene der var i krig - det virkede lige som det skulle.

Siddende lateral raises:

12 x 10

12 x 12,5

10 x 15

10 x 15 + 6 x 12,5

Naiz pump!

EZ preacher curls:

15 x 20

10 x 35

10 x 35

10 x 35

Stille og roligt - kører meget roligt med guntræningen stadig - da det også river godt i delten når det er lee hæwi vægt :innocent: - det til trods sad de nu ok og gav et fee gunpump :4flex: :wink:

B.O. lateral raises:

10 x 15

10 x 15

10 x 15

De kørte ok - prøvede mig lidt frem med armstillingen og det har sq en del at sige, både i forhold til burn og deltens tilfredshed

Incline db triceps extensions:

12 x 12,5

10 x 15

10 x 15

10 x 15

10 x 12,5

Det er nu en fee øvelse - de sad ok. trods den rimeligt lette vægt.

Tilsidst hev jeg tanktoppen aw og prøvede lidt posering af, men det spillede ikke helt og der var også et par gutter der ikke kunne magte det :flex: :dry::blink: ... :laugh: Så jeg skred i bad - Det er nu federe at posere, når der er nogen mollere til at skabe sig sammen med :wink:

Iøvrigt ser det ud til at jeg skal til Svendborg i næste weekend!!!! :4thumbup: Håber jeg får en chance for at kigge forbi A' bræææændaaaarghhhhhhh centeret og Fuzion også!! :fingerscrossedsmiley:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt ser det ud til at jeg skal til Svendborg i næste weekend!!!!  :4thumbup:  Håber jeg får en chance for at kigge forbi A' bræææændaaaarghhhhhhh centeret og Fuzion også!!  :fingerscrossedsmiley:

<{POST_SNAPBACK}>

YIIIAARHH :w00t: Så skal der sgu' brændes :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Tilsidst hev jeg tanktoppen aw og prøvede lidt posering af, men det spillede ikke helt  og der var også et par gutter der ikke kunne magte det :flex:  :dry:  :blink: ...  :laugh: Så jeg skred i bad - Det er nu federe at posere, når der er nogen mollere til at skabe sig sammen med  :wink:

Hahaha :laugh::laugh: .. Jeg vil sætme også glo lidt underligt nede i gymmet, hvis der stod en stor feee´ skovhugger og curlede, hvor efter han pludselig ville flå sin tanktop af og begyndte at posere :laugh::tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Jeg er en pind, jeg indrømmer blankt - jeg er blevet så tynd så jeg bliver kaldt den vandrene pind af de ræve jeg møder i skoven om morgenen.

Hvis vi havde bjørne i DK ville jeg ikke være i fare for at blive ædt - alt for lille en snack 

Kan godt ske vi er løbet tør for bjørne, men det er sgu da fordi orkerne har udryddet dem. Pas på dig selv, ude i black-metal Kratbjerg skoven, specielt når der har lagt sig en tæt funeral mist. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt ser det ud til at jeg skal til Svendborg i næste weekend!!!!  Håber jeg får en chance for at kigge forbi A' bræææændaaaarghhhhhhh centeret og Fuzion også!! :fingerscrossedsmiley:
:w00t: SÅ skal børsten brændes igennem :smile:
Jeg er en pind, jeg indrømmer blankt - jeg er blevet så tynd så jeg bliver kaldt den vandrene pind af de ræve jeg møder i skoven om morgenen.

Hvis vi havde bjørne i DK ville jeg ikke være i fare for at blive ædt - alt for lille en snack 

:laugh: Mon dog, det er jo trodsalt nogle ganske pæne vægte du smider rundt med, så helt pind kan du da ikke være blevet endnu :wink::tongue:

Håber vi ses i slemborg :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tilsidst hev jeg tanktoppen aw og prøvede lidt posering af, men det spillede ikke helt  og der var også et par gutter der ikke kunne magte det :flex:  :dry:  :blink: ...  :laugh: Så jeg skred i bad - Det er nu federe at posere, når der er nogen mollere til at skabe sig sammen med  :wink:

Hahaha :laugh::laugh: .. Jeg vil sætme også glo lidt underligt nede i gymmet, hvis der stod en stor feee´ skovhugger og curlede, hvor efter han pludselig ville flå sin tanktop af og begyndte at posere :laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da topleee!!! Og burde være en inspiration for enhver ung diskopumper :4flex: :laugh:

Jeg er en pind, jeg indrømmer blankt - jeg er blevet så tynd så jeg bliver kaldt den vandrene pind af de ræve jeg møder i skoven om morgenen.

Hvis vi havde bjørne i DK ville jeg ikke være i fare for at blive ædt - alt for lille en snack 

Kan godt ske vi er løbet tør for bjørne, men det er sgu da fordi orkerne har udryddet dem. Pas på dig selv, ude i black-metal Kratbjerg skoven, specielt når der har lagt sig en tæt funeral mist. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Du er vist stadig fanget i Fangorn ...aæææh mener Azeroth, Torben :w00t: :4thumbup:

Iøvrigt ser det ud til at jeg skal til Svendborg i næste weekend!!!!  Håber jeg får en chance for at kigge forbi A' bræææændaaaarghhhhhhh centeret og Fuzion også!! :fingerscrossedsmiley:

:w00t: SÅ skal børsten brændes igennem :smile:

Jeg er en pind, jeg indrømmer blankt - jeg er blevet så tynd så jeg bliver kaldt den vandrene pind af de ræve jeg møder i skoven om morgenen.

Hvis vi havde bjørne i DK ville jeg ikke være i fare for at blive ædt - alt for lille en snack 

:laugh: Mon dog, det er jo trodsalt nogle ganske pæne vægte du smider rundt med, så helt pind kan du da ikke være blevet endnu :wink::tongue:

Håber vi ses i slemborg :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah hvis det kan dutte, så skal svitses, brændes og burnes til den leee'e guldmedalje :w00t: ---- Det er nok bare den tarwelige cardio :walking: der gør at jeg føler mig som en løber uden guns ... :laugh:

haha hvorfor er jeg der aldrig når du posser

<{POST_SNAPBACK}>

Træn om dagen :wink:

Så kan vi tage et par most muscular sammen :4thumbup: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Den dag du ser mig lave en most muscular, der ser du mig male dig med pro tan mellem ballerne.

Sandsynligheden er cirka lige så stor

1 til 1? :laugh:

Hva så Hense er du blevet tynd siger du... Har det vist sig at bulkningen har sat sig i biceps og nu da du kåtter ligner du pludselig en Greg Valentino der er suget tør for olivenolie? Eller med andre ord: afmonter :crybaby: Ellers må du ryge med på mit nye "Biceps overload" program så vi kan få lidt masse på de tynde arme der :innocent::raisebrow::tongue:

Det lader jo til at I hygger med poses og lummer homo stemning. Må hellere snart komme forbi. Får I smidt nogen ud?

Q

Link to comment
Share on other sites

Træn om dagen 

Så kan vi tage et par most muscular sammen

Den dag du ser mig lave en most muscular, der ser du mig male dig med pro tan mellem ballerne.

Sandsynligheden er cirka lige så stor :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Jeg vil glæde mig som et lille barn til at få Q's statestik forudsigelse til at gå i opfyldelse :4thumbup: :4jumpy: - Hvad er der iøvrigt weird ved at voksne mænd maler hinanden brune imellem deres siddepuder? :innocent::laugh:

Den dag du ser mig lave en most muscular, der ser du mig male dig med pro tan mellem ballerne.

Sandsynligheden er cirka lige så stor

1 til 1? :laugh:

Hva så Hense er du blevet tynd siger du... Har det vist sig at bulkningen har sat sig i biceps og nu da du kåtter ligner du pludselig en Greg Valentino der er suget tør for olivenolie? Eller med andre ord: afmonter :crybaby: Ellers må du ryge med på mit nye "Biceps overload" program så vi kan få lidt masse på de tynde arme der :innocent::raisebrow::tongue:

Det lader jo til at I hygger med poses og lummer homo stemning. Må hellere snart komme forbi. Får I smidt nogen ud?

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah vi trænger til noget mere cheat i klubben - Vi får heller ikke smidt nok u'!! :dry: Det er helt skidt. Folk er så småt begyndt at rydde op så vi får ikke kørt vores roidrage af på nogen som helst :4crutches::rocketwhore::4goodbye:

Oven i det er jeg så begyndt at miste mine biceps og blive mere slatten end spaghetti - aaaaalt for lidt faarced og cheat har sat sine tydelige spor :wacko: Så vi ser frem til at du kommer og upper det hele lidt.

(PS. Der er jo general forsamling på onsdag)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share