Tyler Durden's BF%


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Læs igen

Hm? Jeg tror da at Sim. joker, det er vist almen opfattelse på MOL - at gøre grin med Pitts størrelse, som mange ikke-trænende er meget imponerede over.

Hvis ikke er det er en joke så...I rest my case :devil:

Tror dog mange herinde ville præstere den samme fysik hvis de sultede sig Durden -tynd :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

6-7%

Det er sQ godt gået af ham ellers - det må være hårdt at komme derned.

<{POST_SNAPBACK}>

At dømme udfra diverse billeder har Pitt altid haft en meget lav fedtprocent, så nej, jeg tror faktisk ikke det har været specielt svært for ham at opnå den form han havde i fight club (som jo netop var cool pga. fedtprocenten).

Link to comment
Share on other sites

Ahhh, den sædvanlige kommentar: "Det er ikke noget problem at komme til at se sådan ud, kræver jo bare at jeg/vi sulter os" - easy to say, hard 2 do.

Jeg vil påstå at de færreste kan fremvise en lignende form , og overhovedet komme til det :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

enig. Man hører med jævne mellemrum halv/hel fede styrkeløftere påstå, at de har meget mere masse og at de ville se meget grovere ud, hvis bare de lige nappede en diæt. Jeg husker endda en på et dansk forum, der for over et år siden, sagde at han ville gøre netop dette. Jeg har ikke hørt mere til det siden dengang, men det lød da meget godt på det tidspunkt..... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

65 kilo...?? :blink:

Det var sku godt nok ikke meget..!!

Er der et sted eller link som kan bevise det..??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har googlet lidt efter det og det ser ud til at de fleste fansites sige omkring 72kg - men det kan jo være bullshit. Er de 72kg's normalvægt korrekt, så skal han nok ha vejet i omegnen af 65kg under indspilningerne til Fight Club.

- men det er så bare mit gæt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Dvs. hvis jeg vejer 74kg. nu så er det ikke umuligt at komme til at se sådan ud til sommer..??

Ikke sagt at det er det jeg ville... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dvs. hvis jeg vejer 74kg. nu så er det ikke umuligt at komme til at se sådan ud til sommer..??

Ikke sagt at det er det jeg ville... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det jo ikke sikkert at du ser ud på samme måde hvis du kommer ned på 65kg :smile:

- men du ser ikke ud til at have meget mindre masse end BP, så mon ikke du kan komme ret tæt på hans udseende :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle dette forståes negativt..??.... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hvor meget mon jeg skulle være i kcal underskud p. dag, for at komme så langt ned i vægt på et halvt år...??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er selv blevet så inspireret af det billede at jeg prøver at træne rigtigt godt igennem lidt endnu og så begynde at cutte fra 1. marts - så er der 3 måneder at tabe sig i og det skulle nok kunne resultere i 5kg mindre fedt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

5 kilo mindre fedt på 3 måneder, det er da også en del ik..??

Hvordan ser din vægt og kost ud nu..??

Link to comment
Share on other sites

5 kilo mindre fedt på 3 måneder, det er da også en del ik..??

Hvordan ser din vægt og kost ud nu..??

<{POST_SNAPBACK}>

Måske kunne man nok tabe mere hvis man har 100% styr på det.

Vejer omkring 84kg nu og kosten består som regel af:

Morgen - ca. kl. 8

Hjemmelavet youghurt lavet i blender af 1 banan, god håndfuld frosne jordbær eller hindbær, 3-4dl mælk, 1 spsk. jomfru-olivenolie, 20g valleprot, 20g sojaprot. Med Spar's egen müesli + solsikkekerner.

Supplement: 3 kapsler fiskeolie, 500mg calcium, 1.5g glukosamin, 1 multivitamin, 2 B-vitamin (kan ikke huske mg)

Formiddag:

Et par bananer eller æbler

Middag (kantinen i mit firma) kl. 12:

Alt det kød jeg kan lokke ud af kantinedamen :laugh: - som regel er det dog kun 200g.

Lidt kartofler eller pasta

Salat - gerne broccoli eller andet grovt

1-2 skiver rugbrød med ost eller andet pålæg

Eftermiddag:

1l skummetmælk og et par bananer eller æbler

Aftensmad kl. 19

f.eks 200-300g kød eller rejer + 500g grøntsager i wok - indimellem ris.

Sen-aftensmad kl. 21:

En dåse tun og 250g Fromage Frais med karry,

Inden sengetid:

30g soja- eller valleprot

+ evt. hvad der ellers drysser ind af underlødige ting og sager i løbet af dagen :tongue:

1. marts regner jeg med at at skære lidt ned på kulhudrat-indtaget, øge fedtindtaget en smule og så bare ellers dyrke en god røvfuld cardio :)

+ droppe alt crap-mad, slik og sænke alkoholindtaget (ikke fordi det er højere end gennemsnitsforbruget i min aldersgruppe).

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder da som om du har gjort dig nogle ideer om hvad du vil samt en god omgang viden vedr. kost og "om at cutte".

Hvor meget regner du så med at komme ned i vægt og ende på i BF%..??

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke for at ødelægge den gode stemning, men husk lige på at det trods alt er en film, hvor der kan leges med lyssætning og andet sjovt!

Udfra billederne vil jeg også skyde hans BF % til omkring de 5-6 stykker!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ikke for at ødelægge jeres lille diskussion fuldstændig, med en lidt irrelevant

kommentar, men person på billedet (Brad Pitt) kan vi vidst godt blive enige om

IKKE er Tyler Durden, men en projektion af Tyler Durden´s ønske udseende og

væremåde...

Ved godt det er flueknepperi og I alle sammen godt er klar over dte, men jeg

synes li jeg ville gøre det klart i indlægget. Det er jo en ret vigtig faktor i filmen

må man sige

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share