Bænkpres og Squat rack i samme bænk?


tron
 Share

Recommended Posts

Hvis man vil spare lidt kan man jo nøjes med at købe bænkstativet (altså magen til squat stativet, bare uden de to "sikkerheds stænger" til squat. Og så supplere med to bukke. De kan stilles i højden og vil give samme resultat som de to "holdere"......

Indrømmet det er ikke meget man kan spare (de to bukke koster typisk ca. 200kr ialt), men lidt har også ret, og de kan typisk holde til min. 150kg hver, ihvertfald hvis man køber stilads bukke......

  Lidt sparet er jo lidt tjent...... ;)

Dette kan jo iøvrigt også bruges til alle dem som har det alm stativ, og også vil kunne køre squat med den sikkerhed som et par bukke giver.......  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor finder du disse bukke???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sådan har lige modtaget de 3 nævnte varer.. og tror nok jeg skal blive glad for det, selvom der liiige mangler en 25 kg. vægtskive som standard til dødløft.. :wink:

Over nogle mail fik jeg prisen ned på 5850,- excl. porto, hvor jeg så fik min far til at hente det idag.. Hvilket må siges at være godt. Han skulle være meget flink at snakke med i følge min far, så kan godt anbefale stedet til jer andre.. :cooldance:

... Et lille side spørgsmål: nogle der ved hvad radius/diameter for OL 25 kg skiver er? Så kunne jeg nemlig lave et lille podie, så stangen blev hævet til rigtig udgangsposition i dødløft.. (hvis i forstår hvad jeg mener?!).. :smile:

nå ja... takker selvfølgelig også jer for de gode svar.. :4thumbup:

Edited by tron
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share