pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

10 Feb 2005 nye program

Mandag;

Bænk press

Squat

Dips

Skrå brystpres

Mave crunch

Mave øvelser på bold

Onsdag;

Dødløft

Knæ og håndstøttende roning

Kropshævninger

Ryg bænk

Fredag;

Squat

Bænk press

Bænk press

Millitery

Maveøvelser

Hertil må jeg gerne tag nogen isolations øvelser hvis jeg skulle kede mig  :cooldance: Blot skrive dem i min log til skue for træner og Blackmoore.

<{POST_SNAPBACK}>

Hrmm..jeg tænker. Er der en speciel grund til at træne presse strukturen (Bænkpress, skrå press) 2 gange om ugen og "trække" strukturen (rows mm.) kun en gang?

Hvilket antal gentagelser havde du forestillet dig at køre med øvelserne og hvor mange sæt.

Rækkefølgen af øvelser er lidt pudsig, det virker lidt som en slags "partial full body", men fortæl mig lidt om tankerne bag ved det og om antal gentagelser og sæt..så er der mere at tænke over herfra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg ved ikke hvilken tanker han har bag min nye program andet end jeg fortalte ham hvilken øvelser jeg havde taget og hvilken jeg havde haft mega svært med..

Lounges feks... Hvilken jeg lige har opdaget ikke er i mit program... det ved jeg er en fejl!!!

Hmm....... noget geeeeeeeeed for jeg har dælme måtte vente længe på at få udskriften...

Grrr

Jeg ved ikke nok om hvordan sådan en skal smedes sammen.. Jeg bad bare om en tid til at få kigget på mine fremskridt.

Hvad ville du da forslog for han sagde udtrykkeligt jeg altid kunne tag din mening for gode varer.

:4thumbup:

Jeg ønsker bare en god all round træning så jeg kan blive stærk og klar til mit nye liv da.

Et andet problem er der ikke er skrevet kg jeg skal tag på så jeg pt ( denne uge har prøvet mig frem. Alt er skrevet her i loggen. :innocent:

Rep og sæt fører jeg lige på i indlægget oki.

Link to comment
Share on other sites

Mine umiddelbare tanker..

dag 1: jeg vil nok tage squat for Bænk. Squat er om nogen en øvelse der kræver hele kroppen, mere end bænkpress.

Efter en af dine squat omgange ville jeg smide en omgang Leg curls med, så du ikke kun går primært efter styrke i dine lår.

Når du kører bænk 2 gange om uge + dips+ skrå press får du enormt meget træning af bryst/forskulder/triceps. For at balancere det ville jeg nok , udover den rygtræning du har om Onsdagen, smide en specifik øvelse ind for bagskulderen. (f.eks rear delt laterals) eller Lying rear delt lateral raises

Før dødløft (og til dels før squat) vil jeg nok køre et par lette sæt Hyper extensions

Nu ved jeg ikke hvordan du kører squat, men med squat 2 gange om ugen og dødløft 1 gang om ugen får du en del belastning over lænden. Det kan sagtens være problemløst, men hvis du begynder at få gener fra lænden ville jeg overveje at skifte den ene squat gang ud med en benøvelse der er mindre hård for din lænd.

mere senere...

Link to comment
Share on other sites

Mine umiddelbare tanker..

dag 1: jeg vil nok tage squat for Bænk. Squat er om nogen en øvelse der kræver hele kroppen, mere end bænkpress.

Efter en af dine squat omgange ville jeg smide en omgang Leg curls med, så du ikke kun går primært efter styrke i dine lår.

Når du kører bænk 2 gange om uge + dips+ skrå press får du enormt meget træning af bryst/forskulder/triceps. For at balancere det ville jeg nok , udover den rygtræning du har om Onsdagen, smide en specifik øvelse ind for bagskulderen. (f.eks rear delt laterals) eller Lying rear delt lateral raises

Før dødløft (og til dels før squat) vil jeg nok køre et par lette sæt Hyper extensions

Nu ved jeg ikke hvordan du kører squat, men med squat 2 gange om ugen og dødløft 1 gang om ugen får du en del belastning over lænden. Det kan sagtens være problemløst, men hvis du begynder at få gener fra lænden ville jeg overveje at skifte den ene squat gang ud med en benøvelse der er mindre hård for din lænd.

mere senere...

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak jeg vil vente til senere :bigsmile: nu du skriver sådan til sidst....

før jeg rette det hele men glæder mig meget over din hjælp og vejledning.

Det er alt for cool.

:cooldance::4smartass::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg forstod det som om Blackmoore var manden bag programmet.

Mit indlæg var en kommentar til programmet, ikke til Brunetten. (Så ikke, hvad hun skrev)

Jeg ville ikke køre 2-3 split som begynder, jeg ville køre fullbody også selvom der både er squat og dødløft med. Det bliver alligevel ren gymnastik de første måneder. Men som forsøgt sagt, der er jo nok en ide med det, selvom det ikke var Blackmoores ide.

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg forstod det som om Blackmoore var manden bag programmet.

Mit indlæg var en kommentar til programmet, ikke til Brunetten. (Så ikke, hvad hun skrev)

Jeg ville ikke køre 2-3 split som begynder, jeg ville køre fullbody også selvom der både er squat og dødløft med. Det bliver alligevel ren gymnastik de første måneder. Men som forsøgt sagt, der er jo nok en ide med det, selvom det ikke var Blackmoores ide.

<{POST_SNAPBACK}>

Nååååååårh oki så er jeg med....

Trætte fredags øjne her vist...

Jeg kender som sagt ikke grunden til dette men det kunne have noget at gøre med min høje aktivitet samt ønsket om at få noget mere styrke???

Men veeeeeeeed det ikke.

Stoler på ham og Blackmoore og det er pt alfa omega for mig. ( en af de ting jeg også skal blive meget bedre til at give væk *GG*)

Men lad høre hvad du synes er altid frisk på en god debat om ikke andet så lærer jeg af at lytte / læse

:bigsmile:

Lusker rundt i manges logs for at danne mig et lille overblik da.

Men udover det... hvordan har du det og har du nogen weekend planer??? Som vi burde have fornøjelse af at vide noget om. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vist til at holde mig fra din log, jeg får nogle lidt specielle indfald ind imellem, når jeg læser det, du skriver.

Desværre (nå, ja, egentlig er det ok), så går weekenden på at have besøg af min brors datter. (Han har lige fået en søn i forgårs)(ikke at det har noget med sagen at gøre, og det er med en anden kvinde (heldigvis )(ikke, at min bror er nogen engel, tvært imod)). Pigen er overvægtig og skal motiveres voldsomt for ikke at bruge al tiden på computerspil. Jeg får at vide, at jeg er god til børn, hvilket nok mest skyldes, at jeg ikke på nogen måde sætter dem i centrum.

Jeg hører, det skal være snestorm, og ellers vil jeg ud og save træer, selvom jeg har lidt DOMS i nedre ryg, og det er ikke godt i forhold til træfældning. (Det er min bror, som har lært mig at fælde træer, og hans datter er vandt til at hjælpe)

Det er synd, at du ikke får besøg i weekenden. Jeg synes, jeg kan genkende nogle følelser fra situationer, som måske minder om din.

Vil du så i byen i stedet? Man kan jo til tider score, selv i en fremskreden alder :smile:

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vist til at holde mig fra din log, jeg får nogle lidt specielle indfald ind imellem, når jeg læser det, du skriver.

Desværre (nå, ja, egentlig er det ok), så går weekenden på at have besøg af min brors datter. (Han har lige fået en søn i forgårs)(ikke at det har noget med sagen at gøre, og det er med en anden kvinde (heldigvis )(ikke, at min bror er noge nengel, tvært imod)). Pigen er overvægtig og skal motiveres voldsomt for ikke at bruge al tiden på computerspil. Jeg får at vide, at jeg er god til børn, hvilket nok mest skyldes, at jeg ikke på nogen måde sætter dem i centrum.

Jeg hører, det skal være snestorm, og ellers vil jeg ud og save træer, selvom jeg har lidt DOMS i nedre ryg, og det er ikke godt i forhold til træfældning. (Det er min bror, som har lært mig at fælde træer, og hans datter er vandt til at hjælpe)

Det er synd, at du ikke får besøg i weekenden. Jeg synes, jeg kan genkende nogle følelser fra situationer, som måske minder om din.

Vil du så i byen i stedet? MAn kan jo til tider score, selv i en fremskreden alder  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm jeg vælger ikke at spørge ind til hvilken indfald du mon snakker om du får ved at læse i min log

:laugh:

Men det kan vel ikke være så slemt at du må holde dig væk ???

:poking:

Det lyder til du skal lave lidt motion med din brors datter nu hun er vant til at sidde stille til dagligt.

:cooldance:

Lidt PW måske sammen med træfældning?

Vejret er ikke det bedste her på fyn så det er ikke ligefrem lystern der driver mig ud i det??

Jeg skal ikke i byen.. bestemt ikke i humør til. Jeg vil være aktiv her hjemme og hvis mine børn ellers gider.... så... spille lidt matador.

Kunsten er ikke at score...... kunsten er at finde den rette... som er værd at score!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det med tankerne, det må jeg hellere holde for mig selv, og nej, jeg holder mig nok ikke væk. Jeg er vist blevet afhængig.

Her er lige nogle øvrige kommentarer.

Jeg er klar over, at det nok ser lidt anderledes ud for en med dine erfaringer, men jeg synes folk, mig selv inklusive, bruger for meget tid på at finde den rette frem for bare at prøve noget.

Det gik op for mig under en oprydningsrunde for lidt siden. at det er lidt selvmodsigende, det jeg skrev i går, for jeg ville nok selv grave mig ned med en masse selvynk og 2-3 flasker rødvin, hvis en weekendaftale, som jeg havde set frem til, gik i vasken.

(Jeg er ikke meget for at ryde op, men var nødt til at finde komfuret i anledningen af besøget, tænkte jeg (Jeg plejer at tvinge hende til at være med til at lave mad, så noget af det måske kan smitte af hjemme hos hende selv)),

Det sneer en del her. Der kommer ca. en centimeter i timen, så jeg skal nok ikke fælde træer. Jeg overvejede faktisk at træne i dag for at undgå bøvl med føret i morgen, men så flyttede jeg en kasse og mærkede lidt til DOMS fra i torsdags, og besluttede, at det nok ikke var dagen for tung squat.

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Godt mol er oppe og køre igen.... ser helt lettet ud

:laugh:

Glæder mig til at komme igang med at skrive igen...

Have en super dag alle sammen

<{POST_SNAPBACK}>

*smiler* @ "ser helt lettet ud!" :laugh:

Håber du får en, freaky dejlig dag.. med masser af good vibes og feel-good stil :4thumbup:

Respekt fra BBFC HQ - L@rs

PS: takker MEGET for din hilsen på SFG !!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Godt mol er oppe og køre igen.... ser helt lettet ud

:laugh:

Glæder mig til at komme igang med at skrive igen...

Have en super dag alle sammen

<{POST_SNAPBACK}>

*smiler* @ "ser helt lettet ud!" :laugh:

Håber du får en, freaky dejlig dag.. med masser af good vibes og feel-good stil :4thumbup:

Respekt fra BBFC HQ - L@rs

PS: takker MEGET for din hilsen på SFG !!! :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sku så lidt L@rs.... som skrevet er som tænkt!

Er blot åben og oprigtigt!

Sjovt var det at din fan club blev så stille efter den smørrer...*GGG*

Fik dine katte måske fat i deres tunger????

:laugh:

Mega tillykke med sejren der!!!

Du er alt for sej!

:blush:

Dagen i dag skal sku nok blive god men desværre ingen træning... uhhhaaaaaaa. får sku abstinenser !!!!

Kroppen vil bare ikke som jeg ønsker...

:sneaky2::sneaky2:

Skal nok vise kroppen det er MIG der bestemmer og jeg ved hvad det er bedst for den for F.... da!

:4thumbup:

Pas på dig og alle dem du har kært omkring dig i dit hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Det med tankerne, det må jeg hellere holde for mig selv, og nej, jeg holder mig nok ikke væk. Jeg er vist blevet afhængig.

Her er lige nogle øvrige kommentarer.

Jeg er klar over, at det nok ser lidt anderledes ud for en med dine erfaringer, men jeg synes folk, mig selv inklusive, bruger for meget tid på at finde den rette frem for bare at prøve noget.

Det gik op for mig under en oprydningsrunde for lidt siden. at det er lidt selvmodsigende, det jeg skrev i går, for jeg ville nok selv grave mig  ned med en masse selvynk og 2-3 flasker rødvin, hvis en weekendaftale, som jeg havde set frem til, gik i vasken.

(Jeg er ikke meget for at ryde op, men var nødt til at finde komfuret i anledningen af besøget, tænkte jeg (Jeg plejer at tvinge hende til at være med til at lave mad, så noget af det måske kan smitte af hjemme hos hende selv)),

Det sneer en del her. Der kommer ca. en centimeter i timen, så jeg skal nok ikke fælde træer. Jeg overvejede faktisk at træne i dag for at undgå bøvl med føret i morgen, men så flyttede jeg en kasse og mærkede lidt til DOMS fra i torsdags, og besluttede, at det nok ikke var dagen for tung squat.

<{POST_SNAPBACK}>

Godt du er vedholdende her i min log...

Det er helt klart at med erfaringer bliver man klogere men om man kan bruge denne viden med sit valg af en partner... tror jeg næppe. Her vil det altid være en blanding af hjerte, hjerne, begær og nysgerrighed der vil få en op på dupperne??

:blush:

Desværre kunne man have lov at tænke til tider.... for ... damn.... hvis man kunne vælge med klogskab ville verden sku nok ser anderleds ud.

Når du skriver " At man bruger for meget tid på at finde den rette" Tror jeg du mener at mange søger prinser og prinsesser eller det perfekte partner...

Det er synd synes jeg også.

Særligt dem hvor alt skal "Føles" rigtig næsten ved første øjekast?

Lidt for meget eventyr for mig!

Eller dem der søger det praktiske eller det mest rigtig kan også være ret trist.. nej jeg vælger med hjertet uanset hvordan landet ligger.

Everthing has a price!

Skrev jeg fornyligt....

Vigtigst er at man tror på forholdet er parat til at give og modtage.

Tag tingene som de kommer....

Fight for what u love and belive in...

Vide at ingen forhold går gnidningsløst igennem livet

Dele alle føleser selvom de kan være svært og grænseoverskridende...

Vigtigste er dog der er en gensigt respekt for hinanden.

Jeg tænker det var nemmere da vi var teenager og ikke havde lagt så mange ord i hvad det ville sige at være kærester...

Det er blevet til et fy ord...

Underligt nok??

For at være kæreste betyder ikke man påsætter lænker og kæder på et andet menneske!

Det betyder blot man holder af hinanden, glædes over hinanden og nyder hinaden.

Deler på godt og ondt

Er det så pisse skræmmende eller hur?

Ting tar tid!

At gå ind i et forhold burde ikke betyde andet end man er parat til at lære et andet menneske at kende og se om der opstår kærlighed!

Glæder mig over du fik ryddet op inden hun kom på weekend og hvordan forløb besøget?

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Imponerende, så afhængig, man kan blive af et web-sted.

Og, øh, nu snakker (taler? skriver!) du jo dybt igen! Øh, jeg tænker for meget.

Det er da rart, at du tilsyneladende tiltænker mig nogle gode motiver på de områder, hvor du måske er i tvivl, omkring, hvad jeg mener. Det er nu nok generelt optimistisk, men i det konkrete tilfælde, er det nok nogenlunde dækkende. (Omkring det med at søge den rette)

Det er godt, at naboerne har børn, når det er snevejr, men ellers prøvede jeg noget af det værste føre, jeg har kørt bil i. Det er ikke så sjovt, når man kan høre og mærke, at bilen er ved at blive hængende i sneen, mens man kører lige ud på en almindelig vej. Det er straks mere acceptabelt, at man nogle gange skrider, fordi farten alligevel sneg sig for højt op, og det er direkte en pestilens, når tilsyneladende voksne mennesker finder på at køre 20 km/t på en ryddet hovedvej.

Bortset fra det, så var det ok. Pigen larmede noget mere end, jeg havde regnet med. Jeg "arbejdede hjemme" i går, men det blev ikke til meget, og så gik vi tur i skoven, hvor jeg lavede spor, så hun kunne komme frem uden et slagtilfælde. Der var op til 30 cm sne. Selvfølgelig så hun det ikke, da 3 krondyr gik forbi 50 meter væk.

Med min tendens til at tænke ekstra, så vil jeg undlade at kommentere dine tanker om parforhold indtil jeg får mere tid, tror jeg. Generelt er jeg enig, men det er jo en lidt flad kommentar.

Jeg går ud fra, at man ikke skal spørge, hvad det er med dig og din krop og træning!?

Link to comment
Share on other sites

Imponerende, så afhængig, man kan blive af et web-sted.

Og, øh, nu snakker (taler? skriver!) du jo dybt igen! Øh, jeg tænker for meget.

Det er da rart, at du tilsyneladende tiltænker mig nogle gode motiver på de områder, hvor du måske er i tvivl, omkring, hvad jeg mener. Det er nu nok generelt optimistisk, men i det konkrete tilfælde, er det nok nogenlunde dækkende. (Omkring det med at søge den rette)

Det er godt, at naboerne har børn, når det er snevejr, men ellers prøvede jeg noget af det værste føre, jeg har kørt bil i. Det er ikke så sjovt, når man kan høre og mærke, at bilen er ved at blive hængende i sneen, mens man kører lige ud på en almindelig vej. Det er straks mere acceptabelt, at man nogle gange skrider, fordi farten alligevel sneg sig for højt  op, og det er direkte en pestilens, når tilsyneladende voksne mennesker finder på at køre 20 km/t på en ryddet hovedvej.

Bortset fra det, så var det ok. Pigen larmede noget mere end, jeg havde regnet med. Jeg "arbejdede hjemme" i går, men det blev ikke til meget, og så gik vi tur i skoven, hvor jeg lavede spor, så hun kunne komme frem uden et slagtilfælde. Der var op til 30 cm sne. Selvfølgelig så hun det ikke, da 3 krondyr gik forbi 50 meter væk.

Med min tendens til at tænke ekstra, så vil jeg undlade at kommentere dine tanker om parforhold indtil jeg får mere tid, tror jeg. Generelt er jeg enig, men det er jo en lidt flad kommentar.

Jeg går ud fra, at man ikke skal spørge, hvad det er med dig og din krop og træning!?

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeey.......

Velkommen tilbage og ja det er lidt skræmmende ikke...... savnet for at luske rundt i logs var der nu hele tiden. Dåmme hackers!!! :devil:

Ja ja jeg er total belastende for tiden ........ total dyb... sorry :raisebrow:

Den kursus jeg er på tag sku livet af mig... godt den snart er overstået. Det er sku hård omgang for mit lille hovedet!!! :blush:

Jeg er total udmattet, trist og uoplagt efter de latterlige få timer i skole???

Forstår jeg det......... nej??

Jeg kan simpelthen ikke slæbe mig afsted.. har derudover nogen store møder de næste dag med meget tunge dagsorden.

Det er ikke noget jeg ser frem til men skal gøres.

Så jeg må :poking: til mig selv!!

:laugh::w00t::laugh:

Så eneste motion er daglige PW og turer på min MTB. Pt har lidt også ret.

Fremtiden er lidt skræmmende for pivdyret i disse dage. :blush:

Jeg kan ikke andet end at være itvivl med dig . for du kan da være så kryptisk i dine formuleringer *G*... ikke at det gøre noget for vi får sku da noget god debat ud af det...

Men glæder mig meget til når du har tid til at komme med din kommentar på parforhold.

Ser ud til i har haft nogen spændende dage i sneen og derhjemme... *GG* Hvor gl var det pigebarnet var??? :bigsmile:

ses snart igen her i loggen...

Link to comment
Share on other sites

Nå, nå. Jeg troede, der var indført forbud mod at være fræk i din log, men det gælder måske ikke dig selv?

Pigen er 9, men har ellers former nok p.g.a. voldsom fedme. Jeg har overvejet at tage det op med hende for alvor, men det hjælper jo ikke, når moderen synes, at barnet skal have lov at være barn, og moderen iøvrigt ikke selv gider (måske en for unuanceret formulering i forhold til en halvdeprimeret enlig mor) at lave ordentlig mad. (Moderen vejer nok over 100 kg og barnet ca. det halve).

Morskaben i sneen begrænsede sig nu til at jeg gik så langt foran, at hun ikke kunne ramme mig, hvis hun samlede sne op.

Jeg har en forhåbning om, at det, ejg skriver, kun er kryptisk, når det er min hensigt at være kryptisk, men det skulle ikke undre mig, om det meste, jeg siger er kryptisk.

Link to comment
Share on other sites

Piv..

Jeg har tænkt over dit program.. Som jeg ser det er der ikke nogen grund til at splitte det op på 3 dage.

Hvad med ah have en dag 1 og en dag 2 du skifter imellem??

Dag 1:

Hyperextensions

Squat

Bænk

Dips

Skrå Bænk

Military press

Mave crunch

Mave på Bold

Dag 2:

Hyperextensions:

Dødløft

Leg curls

Kropshævninger

One arm Rows (den du kalder Knæ og håndstøttende roning)

Lying rear delt lateral raises

Biceps curls med håndvægte

Så man træner hver 2 dag og så skifter mellem dag 1 og 2?

Link to comment
Share on other sites

Piv..

Jeg har tænkt over dit program.. Som jeg ser det er der ikke nogen grund til at splitte det op på 3 dage.

Hvad med ah have en dag 1 og en dag 2 du skifter imellem??

Dag 1:

Hyperextensions

Squat

Bænk

Dips

Skrå Bænk

Military press

Mave crunch

Mave på Bold

Dag 2:

Hyperextensions:

Dødløft

Leg curls

Kropshævninger

One arm Rows (den du kalder Knæ og håndstøttende roning)

Lying rear delt lateral raises

Biceps curls med håndvægte

Så man træner hver 2 dag og så skifter mellem dag 1 og 2?

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for dit arbejde .......... den vil blive prøvet af og jeg glæder mig meget over den. De der lounges som er min hade øvelse er ikke lige til at spotte... hvis de skal på hvor skal det være???

Varm knus til dig

Link to comment
Share on other sites

Så..... Fik jeg lavet en god deal med en herfra om jeg må heller få taget nogen billeder og lave et galleri så jeg kan følge min udvikling med min træning ......

Jeg kan ikke afsløre så meget endnu men en ting er helt sikkert....

I skal glæde jer MEGET!

Min top hemlig fotograf og jeg er meget åben for bud om hvor disse billeder skal tages i hvilken slags tøj... ja ja lidt skal jeg altså have på....

:blush:

Tak for en fed chat... damn jeg trængte til at grine...

Klem

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Så..... Fik jeg lavet en god deal med en herfra om jeg må heller få taget nogen billeder og lave et galleri så jeg kan følge min udvikling med min træning ......

Jeg kan ikke afsløre så meget endnu men en ting er helt sikkert....

I skal glæde jer MEGET!

Ja ja sådan, og det kan da kun gå for hurtigt, hehe :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så..... Fik jeg lavet en god deal med en herfra om jeg må heller få taget nogen billeder og lave et galleri så jeg kan følge min udvikling med min træning ......

Jeg kan ikke afsløre så meget endnu men en ting er helt sikkert....

I skal glæde jer MEGET!

Ja ja sådan, og det kan da kun gå for hurtigt, hehe :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaah jeg kan godt se det..... fik lokket dig til at smede billeder i din log... og jeg har ingen *GGG*

Fejt!!!

:devil:

Link to comment
Share on other sites

... ja ja lidt skal jeg altså have på....

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

For søren pige!!!

Tænk på at vi er ordentlige mennesker, vi er vant til at bedømme kroppes udseende - de skal da ikke skjules med klude :shades:

Hvordan med kurset forresten - er det sidste dag i morgen??

Så kan du vel gi´den gas i weekenden (det er ikke lørdag aften jeg mener) :4thumbup:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Ja der er vist noget lokker i dig :poking:  hehe du har oxo fået mig til at tænke på stævne igen :w00t:  jeg skal bare lige smide 5kg inden april, så får de fame klask til DM i modereret fuld-kontakt i Næstved.

<{POST_SNAPBACK}>

Jow jow... jeg er lidt vild med at lokke .....og :poking: og læste så lige i L@rs log du tog her til Odense og ser på træning weeeeeiiiiii det glæder mig....

Det er da cool at mine få ord kan få dig på nye tanker og muligheder....og du nu ikke er så begrænset af alder. For det er da ikke en undskyldning vel..???

:poking:

Glæder mig til at høre om din udvikling og 5 kg??? her og i din egen log da.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share