pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En lille digt til en jeg holder af her på Mol...

TIDEN

* * *

Når tiden den går

så følger jeg med.

Dog ikke helt klar over

hvad tiden egentlig er.

*

Forandring kunne den være

- at noget skifter.

Nedbrud og skabelse

bevægelse i form.

*

Jeg kunne være passager

ham der oplever alt.

Fra et sted som ikke går

men er evig uforanderlig.

*

Har den spillet mig et pus

lokket mig ind i tidens gang.

Taget mig som gidsel

og fået mig til at lystre.

*

Måske jeg skulle se

det hele lidt fra oven.

Få øje på det tegn

der afslører tidens plads.

*

Ved siden af det andet

ville tiden fylde op.

Som resultatet af det skabte

er tiden nu min egen.

*

Jeg bevæger mig gennem tiden

fra mit nye udsigtspunkt.

Det føles som en styrke

og jeg må smile.

Link to comment
Share on other sites

En lang nat med gæst og meget lidt søvn var jeg ikke vildt i hopla da jeg landede i OBBC... :sleeping:

Uden tøven blev jeg lukket ind og placeret i venter rummet som var ret hyggeligt sted...

Ventet på Hr Friis som jeg af en eller anden årsag havde forstillet mig var en ældre mand...

Uuuuppppps det var han så ikke!

Hvis jeg troede jeg var træt var det intet i forhold hvordan den unge Hr Friis så ud,,,

Hi hi...

Damn han var kvæstet!!!

Cool.........han overhovede gad lige at hjælpe mig efter sådan en aften / nat.

Vi sludrede lidt.. fik hældt noget kaffe i knægten og så var det i gang...

Fik lige et kort blik af ham overarmen... men nået ikke at hilse på ham...

Crawdaddy kom pænt over med sin hånd og hiolste på og gave gode råd med på vejen..

Takker og nejer...

Fedt at møde ham i real life også. :4thumbup:

:blink::blink::blink::blink:

Øjjjjjjjjjjjj hvor var det godt jeg lyttet til min indre stemme omkring min teknik... for damnit... det gik sku skidt....

Men takket Henning Friss, så tog han mig igennem det hele... vi startet fra en ende af og fandt frem til dyben og med minus vægt så alt meget bedre ud....

:blush:

Mormor med vat arme.. her!! :4thumbup:

Men jeg kan kun sige at jeg ved jeg kan med tiden få bygget styrken op men teknikken der halter kan være svært at ændre hvis man ikke får fat iu det i tide...

Så jeg begynder sku bare forfra med Squat, dødløft og bænk press....

Vejrtrækning, placering af hænder, ramme de samme punkt og mange andre gode teknik tips roder nu rundt i mit hovede.... :blink: og gøre mig forvirret..

:laugh:så vil dem der kender mig sige ja ja men der skal heller ikke meget til...Imorgen må jeg bare i centeret og øve øve øve og øve...

:cooldance:

Jeg fik så også i den grad en bedre forståelse for hvilken øvelser går ind i hvilken muskler.. jubler........ hvor jeg dog lærer meget en søndag eftermiddag med en meget træt og slidt Hr Friis.. :sleeping:

Jeg glemte at aflevere min gave......... dyb suuuuuuuuk ........ men han må få den næste gang vi ses...

:innocent:

Den søde Hr Friis kommer så næste gang på besøg i min center... når jeg engang få lidt vægt på eller bliver usikker igen...

Er han ikke bare søøøøøød...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne vel hellerikke vide, at Henning er en af de MOL-boere, som har taget navneforandring undervejs!?

Info om mig:

Køn: Mand

Alder: 21 år

Højde: 172 cm

Vægt: 90 kg

Fedtprocent: Lidt for høj, omkring 20%

Skrev han, mens han hed xax i november 2001.

Han ved vist en del om squat.

Til dødløft har jeg haft god gavn af Baardi bilder.

Jeg tror faktisk ikke, jeg har set xax live.

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre-.

Der er ikke noget bedre end god IRL rådgivning fra gode folk :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er sku noget helt andet når en står og spotter .. holder øje og har noget viden de kan formidler til en newbie som mig....

Men fuuuuccck det var godt jeg kom afsted og tak for rådet om at poste min " Cry for help"

:laugh:

Det har helt klart rykket røv!!!

Havde jeg forsat med at lave squat som jeg gjorde var jeg aldrig blivet Leeeee Mormor...

:w00t::laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på og teknikken så meget fin ud i forhold til at det var første gang :4thumbup: Det skal nok blive godt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak jeg vil i hvertilfald arbejde hårdt på at få teknikken i orden inden jeg propper vægt på...

Vil have det i orden ...s ku og pokker tag det...

Glæder mig for vildt til at jeg en dag kan står og lave de øvelser teknisk korrekt med store skiver på... Ha ha

:cooldance: :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Lyder godt med personlig vejledning af Hr. Friis, han ka også sit kram...

Det at han har bustet sin skulder har ikke noget med hans mangel på teknik at gøre :tongue:

(Det gaaz :w00t:)

<{POST_SNAPBACK}>

Du er bare så flabet knægt....... :sneaky2:

Hiver værktøjet frem og ser barsk ud.... :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne vel hellerikke vide, at Henning er en af de MOL-boere, som har taget navneforandring undervejs!?
Info om mig:

Køn: Mand

Alder: 21 år

Højde: 172 cm

Vægt: 90 kg

Fedtprocent: Lidt for høj, omkring 20%

Skrev han, mens han hed xax i november 2001.

Han ved vist en del om squat.

Til dødløft har jeg haft god gavn af Baardi bilder.

Jeg tror faktisk ikke, jeg har set xax live.

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeeeeeeeey der ....

Håber du har haft en kanon weekend *S* Jeg skal nok besvar din mail imorgen og tillykke med din PR... Alt for cool gået...!!!

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke havde tjekket Hr Friis alder ud inden jeg skulle møde ham... men havde blot en forstilling om en ældre mand

:blush:

Men knægten kan sit kram og damn glad for han har taget mig under sin vinger....

Smiler

og så brugte han ikke sin pisk på mig.. ahn var helt overbærende og søøøøøøød

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at fortælle om min oplevelse af OBBC.....

Man kommer ind i reception hvor en venlig mand tag imod en... Han lukker så en ind i centeret.. ret smart system men underligt når man ikke har set det før..

:bigsmile:

Der er så en stor bar med mulighed for at købe alverdens ting og sager... en lækker venteværelse med ryger afd... *S* og en automat til deres bruger hvor man gratis kan tag kaffe osv samt læse blade, aviser og snakke sammen....

Omklædning til damerne er super lækker med skabe hvor der er lås påsat.. ( I min skal vi selv have lås med ) Lidt småt med plads til alle en søndag ihvertilfald men damn en lækker bruse afd.

Selv trænings centeret har en mega stor maskine park i stue etagen.. Fik aldrig kigget op på 1 salen... men damn mange muligheder for at styrke træne og samt være social.

Jeg kan klar anbefale alle at tag en trænings pas deroppe..

Vildt lækkert sted.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke havde tjekket Hr Friis alder ud inden jeg skulle møde ham... men havde blot en forstilling om en ældre mand

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror det er navnet der gør det. Henning er jo ikke ligefrem det de unge vil hedde. :raisebrow::laugh:

Men knægten kan sit kram og damn glad for han har taget mig under sin vinger....

Smiler

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke havde tjekket Hr Friis alder ud inden jeg skulle møde ham... men havde blot en forstilling om en ældre mand

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror det er navnet der gør det. Henning er jo ikke ligefrem det de unge vil hedde. :raisebrow::laugh:

Men knægten kan sit kram og damn glad for han har taget mig under sin vinger....

Smiler

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeey der

Du kan da godt have ret i at navnet kunne gøre jeg forstillet mig en ældre gut...

:blush:

Sorry

Tak for de søde ord i din log...

Klem herfra...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forklar hvor mange doms jeg har i da i min mås og lår!!! :devil:

Jeg kan næsten ikke gå, kan ikke bukke mig eller sidde ned uden at piiiiiiv... Det er alt for vildt...

:blink:

Her bekræftes så at min træning indtil nu med Squats slet ikke har kunne bruges som efter jeg har fået træning i teknikken...

:4thumbup:

Ass to the grass and feel the pain!

:laugh:

Udover dette så er der igen kommet en hverdag hvor der er tid til ro hvilken jeg må erkende jeg nyder i den grad.

:bigsmile:

Hvor længe det holder har jeg ingen anelse om men vil bare nyde det 200 % mens det står på...:wub:

På hjemmefronten mærker jeg at mange venner og veninder er triste og træt af mange ting i deres liv, mon ikke det i høj grad handler om at vinteren rammer os ret sent og mange havde set frem til foråret...

Igen så styres man af forventinger som ikke lige går som man havde forstillet sig...:

Selv er jeg i vældig godt humør og nyder det snedækket landskab her på fyn...

Niiiiice....

Kan i nu alle have en super dag... Jeg springer lige træning over i dag :blush:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forklar hvor mange doms jeg har i da i min mås og lår!!! :devil:

Jeg kan næsten ikke gå, kan ikke bukke mig eller sidde ned uden at piiiiiiv... Det er alt for vildt...

:blink:

Ass to the grass and feel the pain!

:laugh:

Har haft det på samme måde de sidste 2 dage! Er også helt vild med fornemmelsen! Bortset fra at jeg går som om jeg har skidt i bukserne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forklar hvor mange doms jeg har i da i min mås og lår!!! :devil:

Jeg kan næsten ikke gå, kan ikke bukke mig eller sidde ned uden at piiiiiiv... Det er alt for vildt...

:blink:

Ass to the grass and feel the pain!

:laugh:

Har haft det på samme måde de sidste 2 dage! Er også helt vild med fornemmelsen! Bortset fra at jeg går som om jeg har skidt i bukserne :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hi hi. long time no see ....

Men ak ja elegant er man ikke med doms i kroppen...

:laugh:

Men pyt skidt med det....... vi vil have resultater... ik???

Link to comment
Share on other sites

Kan i nu alle have en super dag... Jeg springer lige træning over i dag  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Springer?? Du springer vist ingen steder :devil:

Squat DOMS er det fedeste, ikke stå, ikke gå, ikke ligge, bare lide :4thumbup:

Hyg

Hæg

Edited by haggis
Link to comment
Share on other sites

Pinlige affære kommer vi alle ude for.... Så deler lige en jeg oplevet i dag med jer her og i tråden om hvad der fik mig til at grine i dag...

Okiiiiiiiii nu ved jeg hvor sjovt det må være "Stillads arbejder" .............

Skulle lige have mig et bad........... og da der er pænt langt over til den anden blok er det så at sige umuligt at kigge ind i min soveværelse med persinner... så de står som regle sådan at der kommer lys ind...

Det var en super dejligt langt bad og imellem tiden har folk stillet stillads op lige ude foran mit soveværelses vindue... ja ja så kan i nok forstil jer da jeg kommer splitter hans nøgen udfra badet..........

To store mænd med et kæmpe smil hilser pænt på mig!!!

Hvad gøre man i sådan en situation.....?????

Vinker, smiler og derefter lader som ingenting.......... tag tøj på....... !!!

Damn........ jeg var kølig .... vender mig om og så er det dem der har røde kinder.....

:w00t:

Så kan de lære det!

Men lukker mine persinner næste gang jeg går i bad!!!

Link to comment
Share on other sites

Pinlige affære kommer vi alle ude for.... Så deler lige en jeg oplevet i dag med jer her og i tråden om hvad der fik mig til at grine i dag...

 

Okiiiiiiiii nu ved jeg hvor sjovt det må være "Stillads arbejder" .............

Skulle lige have mig et bad........... og da der er pænt langt over til den anden blok er det så at sige umuligt at kigge ind i min soveværelse med persinner... så de står som regle sådan at der kommer lys ind...

Det var en super dejligt langt bad og imellem tiden har folk stillet stillads op lige ude foran mit soveværelses vindue... ja ja så kan i nok forstil jer da jeg kommer splitter hans nøgen udfra badet..........

To store mænd med et kæmpe smil hilser pænt på mig!!!

Hvad gøre man i sådan en situation.....?????

Vinker, smiler og derefter lader som ingenting.......... tag tøj på....... !!!

Damn........ jeg var kølig .... vender mig om og så er det dem der har røde kinder.....

:w00t:

 

Så kan de lære det!

Men lukker mine persinner næste gang jeg går i bad!!!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

God stil. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pinlige affære kommer vi alle ude for.... Så deler lige en jeg oplevet i dag med jer her og i tråden om hvad der fik mig til at grine i dag...

  

Okiiiiiiiii nu ved jeg hvor sjovt det må være "Stillads arbejder" .............

Skulle lige have mig et bad........... og da der er pænt langt over til den anden blok er det så at sige umuligt at kigge ind i min soveværelse med persinner... så de står som regle sådan at der kommer lys ind...

Det var en super dejligt langt bad og imellem tiden har folk stillet stillads op lige ude foran mit soveværelses vindue... ja ja så kan i nok forstil jer da jeg kommer splitter hans nøgen udfra badet..........

To store mænd med et kæmpe smil hilser pænt på mig!!!

Hvad gøre man i sådan en situation.....?????

Vinker, smiler og derefter lader som ingenting.......... tag tøj på....... !!!

Damn........ jeg var kølig .... vender mig om og så er det dem der har røde kinder.....

:w00t:

  

Så kan de lære det!

Men lukker mine persinner næste gang jeg går i bad!!!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

God stil. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2::rofl2::rofl2:

Tak tak

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share