pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har læst din historie og fik bare lyst til at sige held og lykke fremover!

MVH

Kenneth Jay

"The key to immortality is first living a life worth remembering"

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der Kenneth :bigsmile:

Tak fordi du besøgt min log og for dine ord...

Tro mig jeg vil gøre mit for at få det bedste ud af hver eneste dag *S*

Pas på dig og dem du har kært

MVH

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige kigge på de øvelser du har sat link til men hvad vil du regne med af kg jeg skal bruge på øvelserne og hvor mange gange skal jeg tag i hver rep?

Mht Kg.. du skal ikke starte tungere end du kan køre mellem 8-12 gentagelser med fejlfri teknik. Hvis vægten er så tung du skal "snyde" for at nå op omkring det antal, er den for tung. Omvendt, kan du nemt køre over 15 gentagelser er den for let.

Du kan sagtens komme ind i mere avancerede programmer og brug af forskellige gentagelser (lette og tunge sæt med mere) men her til at starte med vil jeg mene at et rep antal mellem 8 og 12 vil være godt.

og husk.. teknikken er central!!!!

Link to comment
Share on other sites

For Saaaaaaaaaaaaaaaaaaatan da, jeg griner af den powerwalk... kan levende forestille det våde hår, vååååde tunge jakke, de tååånge skridt... regnen der pisker ned... oserne der er ved at glide ud af hænderne pga. lorte greb på osrne i netto og regnen der gøær dem endnu mere "trælse" ....og de forbi passerende, iført regntøj, der ryster på hovedet, smilende overbærende af endnu en motions-fanatiker :laugh: :4thumbup:

You go Girl!!!!

*smiler Meget* :smile:

L@rs

Link to comment
Share on other sites

For Saaaaaaaaaaaaaaaaaaatan da, jeg griner af den powerwalk... kan levende forestille det våde hår, vååååde tunge jakke, de tååånge skridt... regnen der pisker ned... oserne der er ved at glide ud af hænderne pga. lorte greb på osrne i netto og regnen der gøær dem endnu mere "trælse" ....og de forbi passerende, iført regntøj, der ryster på hovedet, smilende overbærende af endnu en motions-fanatiker  :laugh:  :4thumbup:

You go Girl!!!!

*smiler Meget*  :smile:

L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

jow jow....

Grin du bare.........

Men der var ikke meget at grine af mens det stod på eller da jeg kom hjem og stod plask våd i min gang og skulle have alt tøjet af......

Men her til aften kan jeg sagtens sidde og grine over episoden *S*

Tro mig dog....... jeg får revance på min kære ven som var så smart i en fart via sms!!!

:devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige kigge på de øvelser du har sat link til men hvad vil du regne med af kg jeg skal bruge på øvelserne og hvor mange gange skal jeg tag i hver rep?

Mht Kg.. du skal ikke starte tungere end du kan køre mellem 8-12 gentagelser med fejlfri teknik. Hvis vægten er så tung du skal "snyde" for at nå op omkring det antal, er den for tung. Omvendt, kan du nemt køre over 15 gentagelser er den for let.

Du kan sagtens komme ind i mere avancerede programmer og brug af forskellige gentagelser (lette og tunge sæt med mere) men her til at starte med vil jeg mene at et rep antal mellem 8 og 12 vil være godt.

og husk.. teknikken er central!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

uhhhaaaaa du lyder som mig når venner og veninder ringer andgående madlavning... griner sødt.

Jeg skriver det hele ned og prøver mig frem...

Kryds finger for miiiiiiiiig

glæder mig for vildt

tak igen igen

Link to comment
Share on other sites

Tro mig dog....... jeg får revance på min kære ven som var så smart i en fart via sms!!!

:devil:  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Whhhhhhhhhhahahaahaha.. Der er vist én der har fået for meget kaffe!!!! IGEN!!! host-host-mms-n00b-host-HOST-HARK :laugh:

Tro mig, Du får probs m Club173, hvis du lægger dig ud med os..... we might not be many - but we are LOCOOOOO! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tro mig dog....... jeg får revance på min kære ven som var så smart i en fart via sms!!!

:devil:  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Whhhhhhhhhhahahaahaha.. Der er vist én der har fået for meget kaffe!!!! IGEN!!! host-host-mms-n00b-host-HOST-HARK :laugh:

Tro mig, Du får probs m Club173, hvis du lægger dig ud med os..... we might not be many - but we are LOCOOOOO! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser vildt uforstående ud. det må være noget internt her på siden????????

:devil:

Link to comment
Share on other sites

:sun: Happines is not about how happy YOU are, but about how happy OTHER people are because of you. :sun:

Hej Jeanette.

Jeg synes at ordsproget passer perfekt til dig. Du får utroligt mange mennesker til at smile over din positive energi, men ligeså vigtigt: Du får os til at tanke over nogle alvorlige ting her i livet. Det har vi godt af i vores travle hverdag.

:bigsmile:

Det med arbejdslösheden , kender jeg alt for godt.

Jeg flyttede til Finland for 10 måneder siden pga kärlighed. :wub: Tror nok at de fleste styrkelöftere synes at jeg var skrup skör, men jeg er super lykkelig og stadig smask forelsket.

Jeg troede da ikke at det kunne väre så svärt at läre finsk og få et job heroppe........ jeg blev klogere. Det går fremad med sproget, dag for dag. Jeg kan forstå en del og sige mange ting, men jeg har indset at det varer ÅR för jeg kan formulere mig som på dansk ( eller engelsk ) Det har väret meget hårdt at acceptere.

Jeg er uddannet tjener og har arbejdet en del år i faget både i Dk og i schweiz, men det er jo lidt svärt heroppe når jeg ikke kan sproget. Jeg har dog väret i praktik ( er på dagpenge ) på et hotel i 8 uger i efteråret og er nu tilbage og det er bare super. Jeg er så lykkelig for at LAVE noget. Forhåbentligt kan jeg snart få et RIGTIGT job! :smile:

Held og lykke med din träning, det ser virkelig godt ud!

Og med resten af dit liv, med din livsindstilling kan det kun gå godt! :cheer:

MVH Charlotte

Link to comment
Share on other sites

:sun: Happines is not about how happy YOU are, but about how happy OTHER people are because of you.  :sun:

Hej Jeanette.

Jeg synes at ordsproget passer perfekt til dig. Du får utroligt mange mennesker til at smile over din positive energi, men ligeså vigtigt: Du får os til at tanke over nogle alvorlige ting her i livet. Det har vi godt af i vores travle hverdag.

:bigsmile:

Det med arbejdslösheden , kender jeg alt for godt.

Jeg flyttede til Finland for 10 måneder siden pga kärlighed.  :wub: Tror nok at de fleste styrkelöftere synes at jeg var skrup skör, men jeg er super lykkelig og stadig smask forelsket.

Jeg troede da ikke at det kunne väre så svärt at läre finsk og få et job heroppe........ jeg blev klogere. Det går fremad med sproget, dag for dag. Jeg kan forstå en del og sige mange ting, men jeg har indset at det varer ÅR för jeg kan formulere mig som på dansk ( eller engelsk ) Det har väret meget hårdt at acceptere.

Jeg er uddannet tjener og har arbejdet en del år i faget både i Dk og i schweiz, men det er jo lidt svärt heroppe når jeg ikke kan sproget. Jeg har dog väret i praktik ( er på dagpenge ) på et hotel i 8 uger i efteråret og er nu tilbage og det er bare super. Jeg er så lykkelig for at LAVE noget. Forhåbentligt kan jeg snart få et RIGTIGT job! :smile:

Held og lykke med din träning, det ser virkelig godt ud!

Og med resten af dit liv, med din livsindstilling kan det kun gå godt! :cheer:

MVH Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Charlotte.... :bigsmile:

Først rigtig hjertligt tillykke med kærligheden.....Hvilken ikke kender til grænser eller sprog.

Smiler varmt!

Den ordsprog er vel nok smuk... og jeg er meget beæret over du sådan tænker på mig med de ord... Den vil blive tilføjet min signatur!

Vokser nok 10 cm i højden her.... :4thumbup:

Jeg har intet imod at vise andre at man kan gå langt og have meget imod sig men stadig finde vej til en positiv hverdag og sæt sig nogen mål.

For det meste har vi de rigtig svar og tanker inde i os selv men vi skal turde lytte og handle på dem.

Det er her selvværdet spiller sin puds på en! :devil:

Dette er jeg meget opmærksom på i min hverdag nu. og jeg håber med tiden det vil mindske sig. ( and i can bite it in the butt when i arives! )

Netværk i vores dagligdag har større betydning end de fleste giver det kredit for .. lige indtil man mangler det.

Som du også må opleve i Finland!?!

Selvom jeg kun er en ø væk fra hvor jeg boede er det ikke så tit jeg kan se dem fra min vennerkreds.

Savnet vokser i en periode, topper på et tidspunkt hvor man oplever en ensomhed selvom ( jeg har mine to børn og du har din kæreste) man ikke er helt alene. :raisebrow:

Veninder, venner, arbejdeskollegaer og bare bekendte der hilser på en når man går på gaden har lige pludseligt en større betydning end må så det mens man havde det.

Er det ikke rigtig?

Jeg havde boede i samme by i 20 år.. så det er meget underligt aldrig at se et ansigt på gader og stræder man kan genkende.

Dog kan jeg sige at det går over når man bare vil acceptere at sådan er det!

Det er eller man ikke vil ændre på sin situation. For mig handlede det så også i høj grad om ikke at være flov over min situation! :sneaky2:

Hvilken jeg var længe.

Hvor fedt er det at fortæl man bor med sine børn på et krise center og alt er fuckede op???

Næh nej..

I dag når jeg besøger centeret så siger jeg til pigerne.

Gå stolt ind af døren og gå stolt ud af den! :cooldance:

Vi har besluttet at ændre vores liv og heldigvis så findes der center hvor vi kan få ly, sikkerhed og roen til at genskabe vores nye liv! :bigsmile:

Vi er dælme rig i erfaringer og har et godt liv foran os...

Sådan ser jeg det i dag! :4thumbup:

Det med ikke at kende sproget er jeg ikke ukendt med... og hvis du er i job nu så ser det godt ud at du kan følge med og lære noget i det daglig omgang med andre.

Jeg kom til DK da jeg var 13 år uden at kunne sige andet end "tak for mad"... til forskel for dig.. så fik jeg da undervisning i skolen.

Tre år gik der før jeg kunne tale dansk flydende....

Igen jeg opgiver ikke så let!

Griner og tænker tilbage på de mange der bad mig sige

"rød grød med fløde"

Damn jeg var til grin!

Du får endnu et kæmpe tillykke fordi du nu er i job / praktik... og glæde dig over alt det som går godt for dig.

Se alt det andet som udfordringer og skab nye glæder i Finland både med og uden din kæreste *Smiler varmt*

Mange tanker og bedste hilsner fra mig

Jeanette

Go for it Charlotte!

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar!

Jeg har lige læst de sidste par sider af din log - og jeg er denondelyneme imponeret over din ildhu! Det er godt, at du har fået beskyttet dine børn mod hvad-det-så-end-var, du blev skilt fra :smile: Flot kæmpet!

Der er masser af muligheder til at søge nye udfordringer indenfor træning, efterhånden som du 'vokser ud' af inderlårsmaskinen - Blackmoores øvelser er vældig effektive og teknisk en kilde til spændende udvikling.

Lykke til :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du har da virkelig også väret igennem det hele. :hmmm:

Hvor er du fra?

Jeg er også utrolig glad for at väre kommet på MOL. Det er en nem måde at holde kontakten med mange venner og bekendte i DK og samtidig möde en masse nye mennesker.

Heldigvis har jeg også både en prinsesse og en bandit. 2 perser katte som er en del af min store kärlighed. Og så må jeg jo ikke glemme prinsen. Vores dejlige hund på 70 kg. Han passer på mig når manden ikke er hjemme. :bigsmile:

Godnat dernede i det danske.

Vi er jo en time foran jer så det er ved at väre over min sengetid. :sleeping::sleeping::sleeping:

Charlotte :4heart:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::4smartass::smile:

Damn jeg har kørt med klatten i dag.......som man sagde på Sjælland!

Weiiiiiii

:cooldance:

Dagen startet med 20 min på løbebåndet!

1 times Core træning. ( for pokker min balance evner er ringe ):blush:

Derefter 20 min Powerwalk

Så var det tid til at afprøve nogen nye øvelser...... øjjjj

Leg curl;

Liggende på maven

20 kg x 8 x 3 sæt

Leg curl;

Siddende oprejst

10 kg x 8 x 3 sæt.... avzzzzz

Ben press se øvelsen her

Siddende

30 kg x 14 x 3 sæt

37 kg x 10 x 3 sæt

45 kg x 8 x 3 sæt

Jeg var så heldig at en kvinde som har trænet styrketræning i 10 år var tilstede så jeg fik en helt del hjælp og ass til indstillling samt gode råd...

Damn sødt hun tog sig tid til mig....

Og pyyyyyhaaaaa en super flot markeret krop hun havde.... :4thumbup:

Afsluttet med 45 min interval løb på løbebåndet.

Jeg er fyldt med energi og det fik en god veninde gavn af.Hun sidder og laver skriftlige opgaver til hendes udd, er ved at total istandsætte sin lejlighed og hendes pc gik i stykke i aftes.

Hun fik en mindre anfald i min telefon så tænkte hun nok ville have glæde af et besøg i dag.

En buket hvide tulipaner i cykel kurven og godt humør og op i hende lille hjem...

Snakket hende til ro... og fik hende i gang igen for derefter at støve lejligheden, en omgang ajax over det hele og tog opvasken....

Vupti........

og så var jeg ude af døren og op på min cykle igen....

Hjemad...

Kan i nu alle have en forsat god dag....

Charlotte jeg skriver lige svar i aften....Ok?

Klem til jer

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar!

Jeg har lige læst de sidste par sider af din log - og jeg er denondelyneme imponeret over din ildhu! Det er godt, at du har fået beskyttet dine børn mod hvad-det-så-end-var, du blev skilt fra :smile: Flot kæmpet!

Der er masser af muligheder til at søge nye udfordringer indenfor træning, efterhånden som du 'vokser ud' af inderlårsmaskinen - Blackmoores øvelser er vældig effektive og teknisk en kilde til spændende udvikling.

Lykke til :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der..... *S*

Imellem tiden har du ændre nick og fået nyt log... Hjertligt tillykke herfra til dig... :4thumbup:

Takker for dine varme ord her... :bigsmile:

Hvilken Mor vil gøre mindre for sine guldklumper??? Eller god Far med en kvinde der var grum imod sine børn?

Ingen respekt nødvendigt...

Ville gøre det hele igen trods det var et helved.

:blink:

Kig ind igen ....... Jeg holder også øje med din log *Smiler varmt*

Pøj pøj med dig både i træning og i dit liv i al almindelighed.

Link to comment
Share on other sites

For saaaaaatan, Pivklar, Du gav den sQ da gazzzzZZ idag!!! Feeeed Bentræning!!! Og Don´t worry mht balancen i Core - den kommer - bare husk smilet! Og tænk på at, jeg ligner, en flodhest i klovneuniform, når jeg deltager på det Aerobic Step hold i Skagen :4thumbup:

Hvilken Mor vil gøre mindre for sine guldklumper??? Eller god Far med en kvinde der var grum imod sine børn?

Ingen respekt nødvendigt...

Ville gøre det hele igen trods det var et helved.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i sandhed vise ord, dér!!!

Nogle gange, i livet, indser man, at - selvom det gør ondt og smerten er næsten uuholdelig - så aner man at lyset skinner for enden af prøvelsen... OG, Evnen til at gennemføre - det "helvede" man nu end måtte være i - viser ens sande karakter!! .. og derfor fortjener du den plads, på toppen, som du fik i en tidligere post.

Mange kan lære meget af at, for én gangs skyld k-æ-m-p-e for dét de har kært, uanset om det måtte være; Børn / kone / mand / føreligheden / livet -... det L-æ-r-e-r man meeeeget af.. Builds Character, sagde min far engang...

Det er en dejlig fornemmelse at, kunne stå op, se sig i spejlet og sige, selvfølgelig med en total cool italiens-engelsk accent: I did it - I´m still here - and i´m still ME!!!

Enough bla bla fra mig af nu - sorry tørheden i indlægget - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Du har da virkelig også väret igennem det hele.  :hmmm:

Hvor er du fra?

Jeg er også utrolig glad for at väre kommet på MOL. Det er en nem måde at holde kontakten med mange venner og bekendte i DK og samtidig möde en masse nye mennesker.

Heldigvis har jeg også både en prinsesse og en bandit. 2 perser katte som er en del af min store kärlighed. Og så må jeg jo ikke glemme prinsen. Vores dejlige hund på 70 kg. Han passer på mig når manden ikke er hjemme.  :bigsmile:

Godnat dernede i det danske.

Vi er jo en time foran jer så det er ved at väre over min sengetid.  :sleeping:  :sleeping:  :sleeping:

Charlotte :4heart:

<{POST_SNAPBACK}>

Godaften Charlotte :bigsmile:

Jeg er født her i DK men min forældre tog til AUS da jeg var 3 år.

De holdt op med at tale dansk med mig og derfor ingen dansk kundskaber da vi kom tilbage til DK.

Jeg er også vild med Mol dog kender jeg ingen personligt her endnu.... Det kommer nok da!

Er ved at lokke et par veninder hertil siden men de er vist ikke så gearet til det endnu

*ryster opgivende på hovede og forstår dem slet ikke*

Jamen så har du da noget at se til med børn, dyr og din dejlig kæreste.. :4thumbup:

Jeg fandt din log i dag og vil se at få den læst igennem nu er den iblandt de mange jeg holder øje med.

Glæder mig til at læse om din træning....

Jeg tror alle mennesker har været igennem en del i deres liv, af både godt og skidt!

Ingen skal sammenligne hinanden problemer men blot have forståelse for at vi har forskellige grænser vi har mødt.

Jeg kan godt se i bakspejlet at jeg har nok gennemlevet en del som heldigvis få har men jeg kan nu stadig sætte mig ind i en veninde som begræder hendes problemer og have dyb respekt for hun synes det hele er uoverskueligt . selvom i min verden er hendes problem et rent luksus problem...

I bund og grund så handler det om misundelse på en underlig facon for at nogen slipper nemmere igennem livet end andre. :devil:

Det er nok derfor jeg ikke synes man skal sammenligne problemer...

Lidt som at tale om politik.

Det dur bare ikke i de fleste tilfælde!

:bigsmile:

Kan du nu have en fantastisk aften i det Finske....

Varme tanker sendes op til jer.

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

For saaaaaatan, Pivklar, Du gav den sQ da gazzzzZZ idag!!! Feeeed Bentræning!!! Og Don´t worry mht balancen i Core - den kommer - bare husk smilet! Og tænk på at, jeg ligner, en flodhest i klovneuniform, når jeg deltager på det Aerobic Step hold i Skagen  :4thumbup:
Hvilken Mor vil gøre mindre for sine guldklumper??? Eller god Far med en kvinde der var grum imod sine børn?

Ingen respekt nødvendigt...

Ville gøre det hele igen trods det var et helved.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i sandhed vise ord, dér!!!

Nogle gange, i livet, indser man, at - selvom det gør ondt og smerten er næsten uuholdelig - så aner man at lyset skinner for enden af prøvelsen... OG, Evnen til at gennemføre - det "helvede" man nu end måtte være i - viser ens sande karakter!! .. og derfor fortjener du den plads, på toppen, som du fik i en tidligere post.

Mange kan lære meget af at, for én gangs skyld k-æ-m-p-e for dét de har kært, uanset om det måtte være; Børn / kone / mand / føreligheden / livet -... det L-æ-r-e-r man meeeeget af.. Builds Character, sagde min far engang...

Det er en dejlig fornemmelse at, kunne stå op, se sig i spejlet og sige, selvfølgelig med en total cool italiens-engelsk accent: I did it - I´m still here - and i´m still ME!!!

Enough bla bla fra mig af nu - sorry tørheden i indlægget - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaaaaaaaaaaah det var en feeeeeeeed træning i dag. Er også helt bustet på den fede facon... :cooldance:

Regner bestemt også med at jeg finder balancen efterhånden som jeg bliver mere fast i rutinen på holdet.

Du skrev . husk at smile....

Det gøre jeg også da... laller rundt af grin af mig selv indimellem til holdet stor fornøjelse !!!!

Man skal lære at kravle før man kan gå ikke??

Billeder af dig vedhæftes gerne efter næste træning af Aerobic Step

:w00t:

Helst her i min log så alle kan få en griner med L@rs.......

Mindre kan ikke gøre det da!

Tak fordi du kom med dagens fedest kommentar om værdien i at livet skal leves uanset under hvilken omstændigheder!

Wooooooow

Lige efter min bog der Mester!

Du kan noget med ord!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Ønsker dig en super aften, du skal vel træne igen igen.......

Nyd dine piger

Vi skrives

Link to comment
Share on other sites

Hej igen. Vild benträning du var igennem i dag. Jeg håber ikke du skal op af for mange trapper i morgen hi hi :laugh:

Vil lige omformulere mig fra i går : Mine 2 katte er prinsessen og banditten, bogstaveligt talt! Jeg har ingen börn og er ikke sikker på at jeg får det. På det niveau min "mand" träner styrkelöft på er jeg ikke sikker på at der er tid til det, men det er helt ok. Vi har stadig et par år at finde ud af det i. :bigsmile:

Knus fra Finland.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen. Vild benträning du var igennem i dag. Jeg håber ikke du skal op af for mange trapper i morgen  hi hi  :laugh:

Vil lige omformulere mig fra i går : Mine 2 katte er prinsessen og banditten, bogstaveligt talt! Jeg har ingen börn og er ikke sikker på at jeg får det. På det niveau min "mand" träner styrkelöft på er jeg ikke sikker på at der er tid til det, men det er helt ok. Vi har stadig et par år at finde ud af det i. :bigsmile:

Knus fra Finland.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan være jeg får brug for støtte i morgen på de her :4crutches:

Ajjjjjj jeg kan sagtens mærke mine ben her til aften. weiiiiiiiiii

:w00t:

Så var det godt du lige fik forklaret det med dine misser. som jeg fejl fortolket til at være dine børn da!!

oRVVVV

Nåmen jeg kan sagtens se fornuften i at i venter lidt med at få børn efter at have læst din log.

Du er også vild god til :pumpin:

Ville være synd hvis det kom imellem din træning.

Børn tag tid og det må man være indstillet på kommer ALTID i første række... :blush:

De er nu det hele værd....

:4thumbup:

Går alt godt så er jeg også sikker på i finder tid, overskud og alt det andet når i beslutter jeg for at få et par mini :pumpin: til i familien.

Knus herfra

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar

Jeg har lige siddet og læst din log igennem, sikke da en historie! Mange andre har skrevet det, men jeg vil da også lige fortælle dig hvor flot du har klaret det. Du har min fulde respekt! :4thumbup:

Mht. depression, så kan jeg sagtens snakke med. Jeg forstår godt hvis du ikke lige har læst de efterhånden mange sider i min log igennem, men jeg blev for ca. 1 år siden ramt af en depression. Igennem kosten og motion har jeg også arbejdet mig oven vande og føler mig i dag rask. Så det er bare dejligt at se der også er andre som har de samme erfaringer! :smile:

Det er dejligt og smittende at læse dine indlæg, som ligefrem bobler af livsmod og glæde! :4thumbup:

Jeg glæder mig til at læse fra fra dig.

Link to comment
Share on other sites

Sikke da en log - som flere andre så blev jeg i godt humør af at læse den igennem. Du har været en grim historie igennem og er ved at rejse dig - skønt!

Jeg kender selv til motionenns fantastiske virkning på depression - det var de mange gode spinningtimer og styrketræning der fik mig igennem sidst.

Jeg vil følge med her fremover!

:cooldance::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar

Jeg har lige siddet og læst din log igennem, sikke da en historie! Mange andre har skrevet det, men jeg vil da også lige fortælle dig hvor flot du har klaret det. Du har min fulde respekt! :4thumbup:

Mht. depression, så kan jeg sagtens snakke med. Jeg forstår godt hvis du ikke lige har læst de efterhånden mange sider i min log igennem, men jeg blev for ca. 1 år siden ramt af en depression. Igennem kosten og motion har jeg også arbejdet mig oven vande og føler mig i dag rask. Så det er bare dejligt at se der også er andre som har de samme erfaringer! :smile:

Det er dejligt og smittende at læse dine indlæg, som ligefrem bobler af livsmod og glæde! :4thumbup:

Jeg glæder mig til at læse fra fra dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der .......

Jeg har skam læst hele din log........ *S* Du har en vilje styke og gøre en kæmpe indsats for at ændre dit liv og det er for vildt som du har delt din fremgang samt nedture i din log.

:bowdown:

Du er for sej og ikke mindst meget ærlig hvilken er nogen kvaliteter jeg værdsætter højt hos mennesker.

Du er en ægte fighter og hvem kan ikke have den dybeste respekt for det?

:cheer:

Forsæt du bare i samme stil du *S*

Jeg vil forsæt følger med i din log og glæder mig til at stå med :cheer: med ungerne og heppe for vildt på dig oppe i Odense M til sommer.

Det var da hyggeligt du kiggede ind i min.. Kom snart igen.

Der står kaffe og te over i hjørnet tag du bare for dig

:laugh:

Klem og tanker sendes til dig.

Link to comment
Share on other sites

Sikke da en log - som flere andre så blev jeg i godt humør af at læse den igennem. Du har været en grim historie igennem og er ved at rejse dig - skønt!

Jeg kender selv til motionenns fantastiske virkning på depression - det var de mange gode spinningtimer og styrketræning der fik mig igennem sidst.

Jeg vil følge med her fremover!

:cooldance:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Det er bare alt for fedt at mange finder glæde i at læse med i min log.. Den er godt nok også blevet ret personlig. " Jeanettes Online Dagbog"

:laugh::laugh:

Ja. fremtiden ser rigtig godt ud..... og glædes over det hver eneste morgen og aften.

Det er vildt så langt vi er nået ........ selvom jeg ellers er en ret utålmodigt menneske så kan jeg godt se og oplever at vi kommer realitivt hurtigt fremad.

Weiiiiiiiiiiiiiiiiii

Depression......... :dry:

Er sku en spøjs ting at få, have og være i.....og komme af med igen!

Jeg valgte at tag piller til sidst, ikke for min egen men for min børns skyld da jeg i tre dage ikke kunne komme ud af min seng.

Det var de ikke tjent med! De hvade været igennem rigeligt indtil nu.

På dette tidspunkt var jeg så ræd for hvad der ville ske mig og børnene hvis jeg endte på syghuset på en lukket afd. :blink:

Hjem til deres Far skulle de på ingen måde! :mad:

Jeg har ikke familie som kunne træde til i sådan et tilfæld så det var ganske enkelt nødvendigt.

Jeg kontaktet myndighederne og fortalte dem hvordan landet lå hos mig og i tre uger ( indtil pillerne trådte rigtig i kraft ) Kom der næsten dagligt en kontakt person og hjælp mig igennem dagen.

Det var super at mærke den opbakning.......og støtte man rent faktisk godt kan få igennem kommune i nogen tilfælde.

Nu tag jeg en enkel pille dagligt, har ingen bivirkninger og har tænkt mig at tag tiden ud... ( 8 mdr behandling ) For jeg er sku stadig bange for at falde tilbage. Hvilken skræmmer mig en del endnu.

Ingen tvivl er der nu over at træning giver en så meget mere end pillerne nogensinde kan elelr var beregnet til ....

Så jeg håber mange vil læse vores logs og se der er lys trods de måske står i samme situation.

Du skal være mere end hjertlig velkommen her i min log...

Nu skal jeg bare finde din også.

:smile:

Have nu en forsat god dag....

Klem

Jeanette

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan på det varmeste anbefale dig at læse dig igennem Arnes logbøger.. (alle 5..der er godt nok meget!!) Der er ikke bare meget spændende at lære, men det er også et spændende studie i en mands rejse gennem livet og træningen, selv når humøret kan drille, og så er den, som oftest, fremragende skrevet!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share