Masse på biceps


Vuffi
 Share

Recommended Posts

Alo..

Jeg længtes efter at få lidt mere masse på biceps... Ikke af nogen speciel grund, jeg finder det bare underligt at jeg bliver stærkere i dem, mens der ikke kommer nogen bemærkelsesværdig masse på.. (især venstre)

Lige nu kører jeg et splitprogram, med 3-4 muskelgrupper hver 2 dag.

(starter med 5x5 på mandag)

what to do? - også med 5x5? ... nogle specielle øvelser?

.. og yes, spiser fornuftigt nok... men faktisk generelt ikke den vilde vækst det sidste stykke tid til trods for dette, så måske det er på tide jeg starter på den 5x5? (man får vel lidt masse af den også?)

\\

Link to comment
Share on other sites

kan anbefalde preacher curls og nogle ganske almindelige DB curls (evt. seating DB curls, siddende i samme vinkel som incline benchpress) det plejer at virke fint, men ellers har jeg kun et råd, eksperimenter, så finder du selv ud af hvad der virker bedst for dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

kan anbefalde preacher curls og nogle ganske almindelige DB curls (evt. seating DB curls, siddende i samme vinkel som incline benchpress) det plejer at virke fint, men ellers har jeg kun et råd, eksperimenter, så finder du selv ud af hvad der virker bedst for dig :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, preacher curls - såfremt han har adgang til en god "bænk" af slagsen.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

kan anbefalde preacher curls og nogle ganske almindelige DB curls (evt. seating DB curls, siddende i samme vinkel som incline benchpress) det plejer at virke fint, men ellers har jeg kun et råd, eksperimenter, så finder du selv ud af hvad der virker bedst for dig :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, preacher curls - såfremt han har adgang til en god "bænk" af slagsen.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er jo et krav, ellers må han til at være opfindsom og lave en Storm P løsning eller noget lignende

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid været åræget at for lille biceps i forhold til reesten af kroppen. Indtil jeg lavede om i mit biceps program. Jeg plejede også bare at kører de traditionelle standig barbell curls osv... Biceps musklen er jo faktisk 2 muskler. Biceps Brachii giver peaket, mens Brachialis giver størrelsen... Det er her vigtigt at få trænet begge muskler hvis man vil opnå størrelse med et flot peak. Du kan evt træne dem begge med dette program:

Dumbbell Concentration Curl. 3 set

Dumbbell Hammer 3 set

Barbell/cable Reverse Curl 3 set

Følger selv dette program med succes :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.. det er jo ikke bare biceps der gør overarmen big.!

Sørg for at få triceps med, det er sku den der gør armen stor. :blink:

Jeg er sku også bremset i biceps.. jeg kunne godt bruge noget mere.

Jeg vil fortsætte min øvelser som hidtil, men prøve at køre dem mere isoleret.

Har ingen specielle øvelser, skifter lidt rundt på de gænse og populære.

Tjek mine pic´s under billeder, så vil du se at jeg bremser i biceps´s ØV ØV

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Salt> 100% enig. Chins er vejen frem til store biceps. Mine biceps er først vokset nu ifm. chins. Før curlede og curlede jeg, med meget lidt resultat.

Men Chins og evt. supplering af curls tror jeg er vejen frem mht biceps størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share