Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

dagens leg..der var noget DOMS i mine triceps, but what the hell..

Byrum sekvens trænings center.

Elipse træner:

10 min for fuld skrue

Machine pulldowns:

50r@50kg

25r@80kg

25r@100kg (hele stacken)

Så havde jeg glædet mig til a bruge vores kabeltårn til frint pulldowns og seated rows, men kablet var knækket... Æv!!!

Close grip benchpress:

15r@50kg

10r@66kg

4s*10r@80kg

25r@50kg

helt vildt pumpede hestesko til sidst!!!

Chins:

1,2,1,2,1,2,3,1,2,1,2,1

Hyperextensions

3s@20r

heavy ass barbel curls, lawmann style

2s*4r@50kg

hurtig tur..i morgen venter skituren, en uge til Norge med Konen..weeeeeeee!!

Glæder  mig rigtigt rigtigt meget!! det bliver så lækkert at have noget sjov kvalitetstid sammen!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ønsker jer begge en super ferie .... kom nu skadefri hjem.....

:cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skadesfri..det bliver jeg nok ikke liiige foreløbigt, men målet er ikke at få NYE skader! jeg kører af samme grund relativt forsigtigt, da jeg har en stor respekt for Mr newton.. og 108 kg Blackmoore sammen med tyngdekraften og et par ski kan altså lave sjove ting :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg kører af samme grund relativt forsigtigt, da jeg har en stor respekt for Mr newton.. og 108 kg Blackmoore sammen med tyngdekraften og et par ski kan altså lave sjove ting  :blink:  :laugh:

Jo langsommere du kører, jo mere ondt gør det at falde. :wink:

Farten er din ven, så gi' den gas! :cooldance:

God tur. Er en kende misundelig - kan faktisk slet ikke vente med at få brædder under fødderne. Hvor skal I hen i Norge?

Link to comment
Share on other sites

Craw, hvis du har et par tips til en irritation i bicepsvedhæftningen (jeg undgår øvelser der irriterer og bruger feldengel en  gang om dagen) er jeg lutter ører

<{POST_SNAPBACK}>

Yeep :4thumbup: Det fungerede ret godt for mig at gøre følgende:

1) Bruge Felden gel to gange hver dag og især efter træning.

2) Droppe alle øvelser, der decideret gjorde ondt værre, dvs Hammercurls og reversecurls.

3) Bruge albueneoprenbind og varmecreme på biceps før træning.

4) Lave et meget let sæt curls før hver træning. Når det er muligt uden smerte, så lave ultralette hammercurls istedet.

Det fik bugt med det relativt hurtigt :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter en uge på Ski.

Weeeeeee.....

Nok er jeg ikke den nye Tomba eller Stenmark, men i år var jeg bedre end før..Og turde køre hurtigere end før... De første par dage gik med at få det ind i stængerne igen, og så kørte det. Men man får godtnok en god DOMS i ens ynkelige quads når man har hamret ned af stejle løjper langt nede i knæ en dags tid..og det er så fedt at man liiiige skal ha en tur til!

Prøvede også langren. Det er F**** hårdt, men jeg tror ikke lige det er mig sådan bare for sjov. Jeg vil gerne bruge det til en vintertur på fjellet, men når man bare kører rundt for at køre så savner jeg de alpine ski og noget mere drøn over feltet!

Vi kom begge hjem uden skader i år, selvom jeg da havde et enkelt styrt der var lige til "hjemmevideo"..når 108 kg Blackmoore liiiige skal prøve en rigtig slalom løjpe med porte og det hele..og de 3 første porte går labert, hvorefter jeg gik i opløsning i en sky af stave, ski, løs sne og..nå ja..mig..

Man kan godtnok glide langt ned af sådan en stejl fætter når man styrter i fart!!

men forrygende fart, og fra i morgen er der normal træning igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter en uge på Ski.

Weeeeeee.....

Nok er jeg ikke den nye Tomba eller Stenmark, men i år var jeg bedre end før..Og turde køre hurtigere end før... De første par dage gik med at få det ind i stængerne igen, og så kørte det. Men man får godtnok en god DOMS i ens ynkelige quads når man har hamret ned af stejle løjper langt nede i knæ en dags tid..og det er så fedt at man liiiige skal ha en tur til!

Jeg er jo SLET ikke misundelig :sneaky2: .

Lyder til at være en god tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

det VAR fedt!

Glæd jer til i skal afsted :cooldance:

dagens lette træning:

Machine pulldowns:

30r@70kg

3s*20r@100kg (hele stacken)

(det skal siges den maskine er meget nem!)

Incline barbell press:

20r@50kg

15r@66kg

3s*8r@78kg

2s*6r@86kg

13r@66kg

Close grip cable pulldowns:

20r@31kg

12r@54kg

3s*8r@68kg

2s*6r@77kg

20r@46kg

hypers:

3s@15r

Plate front raises

3s*12r@20kg plate

Chins

1,2,1,2,3,1,2

ikke meget energi i dag så det var hurtigt og pumpende, korte pauser og væk igen efter 40 minutter.

Smiler stadigt over hele fjæset fra skiferien.. den slags giver energi og livskvalitet!!!

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget PIS-- jeg troede ellers du var ved at være klar igen :mad:

dagens træning

4 timers slagtning og pakning. Har delt en stor okse med min chef, så jeg har lige fyldt lige omkring 100kg lækkert oksekød i fryseren! Fra fars og spidsbryst til de lækreste bøffer og stege!

Labert, og så var det endda rigtigt billigt!!! Så, min fryser er STOPPET med kvalitetsprots nu!!!

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget PIS-- jeg troede ellers du var ved at være klar igen  :mad:

dagens træning

4 timers slagtning og pakning. Har delt en stor okse med min chef, så jeg har lige fyldt lige omkring 100kg lækkert oksekød i fryseren! Fra fars og spidsbryst til de lækreste bøffer og stege!

Labert, og så var det endda rigtigt billigt!!! Så, min fryser er STOPPET med kvalitetsprots nu!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Kigger vildt misunderligt på din fryser.... :dry:

Link to comment
Share on other sites

jeps..kødet er vildt frisk og lækkert.. til gengæld er det Økologisk galloway kvæg, og ikke en udslidt malkeko!! Og der er nogen stege og bøffer jeg aldrig ville have råd til hos en slagter. Men her koster det faktisk ikke det store!!! :laugh:

Elsker godt kød! Og rart at have en chef der går vildt op i at man laver alt mad selv!

Link to comment
Share on other sites

Jeps.. fra Rullesteg og gode bøffer, til saltet bryst (skal selv igang med saltlagen snart), store stege, små steaks, osso buko, kraftben, gullashapsere og masser af god fars.

Da jeg så på min stop fyldte fryster var jeg en glad dreng.. det var det hårde arbejde værd!!!

Link to comment
Share on other sites

I dag var en dum dag. jeg kom for sent op og fik det forkerte ben ud af sengen... På arbejde nåede jeg ikke at komme i gang med den store opgave jeg har hængende over hovedet, da der lige med et var en ekspress "Skal være færdig for 2 timer siden" opgave. Knap var jeg færdig der, da Chefen fortalte at jeg da var tilmeldt et teknisk møde hele eftermiddagen.."havde han da ikke fået fortalt det??" Nææ.. det havde han ikke, men jeg nåede da lige at blive klar..

Så, alt for meget stress og alt for meget kafe. Da jeg kørte over mod "Ze gym" troede jeg bare det ville være "Instruer drengene og tag et par sæt triceps".. men..

Sådan gik det heldigvis ikke :devil:

Da jeg kom derover var 2 af knægtene igang. den ene af dem har virkelig gået til makronerne. Han er gået fra 40 til 75 kg i bænk på 6 mdr, og hans fysik er virkelig ved at være i orden. Han er gået fra total spinkel, til spinkel med tydelige muskler over det hele. Rart at se at ens programmer virker :cooldance::cooldance: Men han holdes også på en solid diæt af 5*5 med bænk og dødløft, rows og chins...

Knægtene havde fyret højt op for Disturbed...og der lød den klingende lyd af vægte .... så måtte jeg da også få fingeren ud og komme igang!

DB pullovers:

20r@22,5kg

12r@32,5kg

6s*12r@42,5kg

Så var triceps og bryst virkelig i gang..de to sidste sæt rystede armene virkelig!

Rear delt machine:

15r@5blokke

12r@8blokke

3s*8r@10blokke (hvor jeg holdt armene ude i 1-2 sekunder i yderstillingen)

DB laterals:

10r@15kg

11r@17,5kg

5r@20kg

4r@20kg

12r@15kg

25r@8kg

de 2 sæt med 20 var ikke kønne, og jeg holder mig nok fra dem lidt igen.. men så var der godtnok ild i mine delts :devil:

(grunden til jeg gør så meget ud af laterals er at min gamle rygskade ikke er så glad for overhead øvelser hvis der kommer nok vægt på til at udfordre mig...så med laterals, rear delts og div. presseøvelser for det forreste hoved håber jeg at jeg er dækket)

Flad bænk

har ikke kørt flad bænk længe da jeg prøver at skåne min højre skulder.. men den føltes meget kæk idag, så den fik lidt flad bænk for første gang i lang tid, selvom bryst og triceps var lidt smadrede fra Pullovers!

10r@60kg

6r@90kg

5r@110kg

2r@120kg (med masser af overskud)

10r@90kg

der var masser af fart og overskud med de 120, så der er stadig lidt power i min ynkelige bænk :laugh:

triceps extensions:

3s*10r@30kg

10r@35kg

Der rystede armene for vildt til sidst..men jeg kom igennem!

Concentration curls:

10r@15kg

2s*10r@17,5kg

8r@20kg

Sidste sæt med meget meget langsomme negative, brændte for vildt!

DB sidebends:

2s*10r@37,5kg

15r@32,5kg

25r@22,5kg

pre stretched crunches:'

2s@12r

Så var jeg færdig..men god workout..god power, og rigtigt sjovt.

så hjem til et par hakkebøffer og en stor prot shake :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde store planer om cardio i går, men var først færdig med arbejde svine sent, og kom så til at tage i biffen med den noget kønnere halvdel og se "Sky Captain and the world of Tomorrow" Plottet er herretyndt, men det er sjovt at se alle referencerne til gamle film (Fra Rejsen til Jordens indre, Indiana Jones og Jens Lyn) til tegneserier (Nick Fury og S.H.I.E.L.D er helt klart repræsenteret ved Angelina Jolie og hendes creww) Og så er det sjovt at se dens leg med mediet..så lige meget at historien var så ringe..

Og så bliver næsten alle flm bedre af at have Angelina Jolie i læder med :devil::devil:

Cardio i dag.

Først 1200 meter jog på 6 minutter.

Derefter 28 minutters fartleg med mange forskellige slags spurte, fra helt korte til "200 meter tryk den af til man slet ikke kan mere"..ture. Pulsen var oppe og vende flere gange.

Utrolig lækker tur selvom vejret var kedeligt. Humøret er højt og meget stigende :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Havde ikke sovet nok i nat. Min noget kønnere halvdel og undertegnede var røget i rødvin og "Mulan Rouge" DVD'en i går aftes..til gengæld skulle jeg vildt tidligt op for at køre hende til færgen...Så jeg har været lidt træt i dag, og har spillet alt for meget computer, men jeg fik alligevel lettet røven og slæbt den over til Ze gym.

Leg extensions:

12r@9blokke

12r@11blokke

2s*10r@15 blokke

(Løbet fra i går sad stadigvæk i benene, og det kunne godt mærkes, de var lidt DOMS'ede. Jeg havde egentligt planlagt at brænde mere igennem med benene, men da jeg ved jeg skal arbejde fysisk i morgen var der ingen grund til dobbelt DOMS)

leg curls:

10r@9blokke

12r@9 blokke

Hyper extensions:

12,15,15

Close grip benchpress:

10r@60kg

6r@90kg

2s*8r@90kg

De to sidste sæt brændte godt i mine triceps!

Pec deck:

15r@12 blokke

3s*12r@15blokke(max vægt)

Det er længe siden jeg har kørt denne øvelse, og den gav det SYGE pump i dag!

machine Pulldowns:

3s*15r@15 blokke (hele stacken)

bare for at holde ryggen varm

DB scrugs:

20r@22,5kg

2s*12r@37,5kg

DB laterals:

3s*12r@15kg

(skuldrene stadigt lidt ristede fra sidste gang trænig)

Rear delt:

2s*12r@8blokke.

den brændte også rigtigt meget i dag

Scapula Dips:

10,10

Scapula Pushups12,15

to øvelser fra "Neanderthal no more" programmet, da jeg skal være opmærksom på min holdning og på min muskulatur mellem skulderbladene.. Øvelserne ramte rigtigt godt!

DB sidebends:

15r@32,5kg

15r@37,5kg

Pre streched crunches

3s*15r

sidste sæt satte godt ild i mine sørgelige abs.

Concentration curls:

2s*8r@20kg

Hæderlig tur. jeg blev mere og mere frisk som programmet kørte og når pantera råbte "Fucking Hostile" i hørebøfferne stiger motivationen lige et par procent..

Så hjem og spise en kæmpe Omelet med tun.

Link to comment
Share on other sites

dagens meget funktionelle træning:

4 timers effektivt arbejde i skoven hos min Chef. Der er væltet en masse træer i stormen. De er nu savet op, og skal så køres tilbage tilbage til gården. Så jeg har læsset TUNGE kævler på vogn så mine arme er helt færdige nu!! Og jeg kan også mærge at "Core" musklerne og stængerne har arbejdet big time!

Lidt spændt på om SI leddet var glad for alle de tunge løft (for er var mange tunge imellem) men umiddelbart føles det som om det er okay, selvom jeg godt kunne mærke det ved meget tunge kævler!

God træning, men hold da op hvor var det hamrende hårdt!!!!! derudover er det lækkert at bruge en fridag ude i skoven :bigsmile::bigsmile: Og det er en af de her "Bo på landet ting" hvor man regner det ret selvfølgeligt at folk kommer og hjælper hinanden med den slags arbejde her. Og heldigvis har jeg da et rigtigt godt forhold til min chef "Off work". rart når man sidder i en så liie forvaltning som jeg gør.

Link to comment
Share on other sites

Ikke verdens bedste dag for en rød lejesvend...

man kan da heller ikke stole på de gode socialdemokrater mere :bigsmile: Og så Holder Lykketoft den tale med ånd, sjæl og nerve... som aftrædelsestale...af alle ting!!! Jeg er ikke den store fan af Mogens, men havde han da for pokker hevet den form for "spirit" frem for 3 uger siden...

Men det er desværre ikke den store overraskelse... ser heller ikke ud som SF får en kanon valg.. well, next time :bigsmile: Og næste gang skal jeg være "In the middle of the fight"..på den ene måde eller den anden.

Det der gør mest ondt er næsten at se Pia K, Langballe og Krarup og deres bande juble igen... det er sgu næsten til at blive bitter af!

Nå, men jeg havde fuld krops DOMS i går, og kom virkelig ikke ud og lave meget ud over lidt chins og armbøjninger..SI leddet er lidt ømt, men intet i forhold til hvad jeg havde frygtet efter at have løftet så utroligt meget som jeg gjorde søndag. Det er i sig selv et godt tegn at ryggen ikke brokker sig mere fter at have løftet SÅ mange tons. med andre ord, jeg tror det virker, det jeg gør for den nu!

I dag var jeg ude og tage en god 3 K løbetur. Fik hugget godt igennem og kom hjem på 16:54, ikke en kanon tid men bedre end sidste gang jeg tog den... God tur med Nightwish på hørebøfferne.

Forresten her er et Billede af Blackmoore og den møgert af en "Gårdkat" der også bor her (han har sin egen lejlighed på Loftet)

post-566-1107895545_thumb.jpg

Minder lidt om mig, stor, ond - men lidt rar, og helt vild med tun og oksekød!!!

Link to comment
Share on other sites

Finsk gotisk dødsmetal.. Haha, jeg havde min CD afspiller liggende i bilen med 'Once' en overgang, hvor bilradioen var i stykker. Min bror (stor, hyggelig og udpræget Kim Larsen-fan) lånte bilen og fortalte grinende til en julefrokost med familien, at han næsten havde lyst til at køre ind i en lygtepæl og gøre en ende på det hele da han hørte mit musik :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cool...

Sådan tror jeg også nogengange min NOGET kønnere halvdel kan have det med en god del af min pladesamling :bigsmile:

Efter en lang tid at have stået noget stille i metalmusikken er jeg i gang med at opdage nye bands at nyde. Det er helt rart. Ikke fordi jeg har noget imod mine gamle Maiden/Metallica/Slayer/Biohazard/Bolt thrower plader, men det er rart at opdage nyt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share