Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Har lige smidt comrad Arne på et fly. Han var herovre for at holde foredrag i går. Som altid er Arne god som foredragsholder... men der kom desværre ikke særligt mange til det gode foredrag, selvom vi virkelig havde leget PR big time.

Til gengæld havde jeg så fornøjelsen af at have Arne boende og se ham drikke utrolige mængder Pepsi Max.

Og det var jo som altid hyggeligt at have Arne ovre!

Vi var nede og træne lidt i går. Jeg lavede lidt core træning og frontsquat op til 3*3 med 90kg. nakken var kun lidt irriteret efter dette, men jeg beholder pausen generelt for styrketræning en uge til (mindst) for at heale skaden.

Tak for husly comrade - hyggeligt at besøge dig og Karen! Mht. Pepsi Max - you aint seen nothing yet - jeg drak jo bare den beskedne mængde der var :innocent::innocent::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Surt med nakken, champ! I know how you feel :dry: Mht. Pepsi Max forbrug skal du være glad for, at du ikke har set mig i Pepsi Max action :w00t: Måske jeg skulle udfordre Arne til en dyst... :laugh:

Heal fast, comrade!

Link to comment
Share on other sites

tak fightergirl

Jeg burde have gjort noget ved nakken meget før (udover kiro’en) men den har længe været på det der murrende niveau, hvor den ikke var dum nok til at holde mig fra træning og heller ikke var OK. Og så har der nok været for mange gange hvor min ide om let træning har været lidt for meget leg med + 40 kg DB’s og ikke nok udstrækning. Og det er måske godt for ens ego og ens muskelmasse, men det får ikke nakken OK igen. Så nu står den altså på recovery i nogen uger til der er mere styr på den.

Og jeg har indset at jeg elsker vægttræning rigtigt rigtigt meget. Men at jeg ikke vil have ondt og køre med 80% bare for at træne. Så hellere breake lidt nu og så senere komme tilbage og bygge op igen

Like the man said...

God bedring big guy :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stadig i recovery mode..har det bedre og bedre, men savner at Løfte

I dag:

8 timers jagt i Læsø Klitplantage. Fik ikke skudt noget, havde en god chance på en bekkasin, men lod være med at skyde da jeg havde de forkerte hagl i kanonen til at prøve sådan et skud. Men vejret var utroligt lækkert og skoven var meget meget smuk!

Link to comment
Share on other sites

I dag:

Løb oppe i plantagen. 6,5 km (ca) på 38.44 minutter. Godt tempo, fed tur, hvor jeg virkelig fik endorfiner.

Plantagen er så smuk nu hvor det hele eksploderer i et sidste hav af vilde farver før regnen og det grå lægger sig over øen!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Går nu fra skades pause til direkte "MOL's mest katabolske dreng" da jeg har fået Ze flu big time. Har rystet og svedt hele natten, så jeg har måtte melde mig syg i dag, noget jeg ellers hader. Ingen appetit, feber og hovedpine. LORT!

største pluds..jeg bliver så dekonditioneret at hvis jeg løfter en lyserød fitnes håndvægt 2 gange eksploderer jeg i et festfyrværkeri af hypertrofi..or something.

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackmoore

Føler med dig!! Det er bare såååkke at være influenza ramt.. :cold::mad:Skiftedes pt sammen med Lasse T om at have løbende næse *snøft*... Men skal man se på den positive side, så får din nakke da en masse ro... :wink:

Masser af GOD BEDRING til Læsø

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Lidt mere frisk nu..er på arbejde igen.

Tog på jagt i lørdags med feber.. Men jeg var syg..ikke død, så jeg skulle på jagt. Fik ikke selv noget, men det var en rigtig god jagt oppe ved Tranum med 2 rådyr, en ræv og 3 fasaner. Fik lov til at brække det ene rådyr.. det er SJOVT at være fysiolog når man får helt friskt materiale!!!

Føler mig slap, fed og træt for tiden, men når nu ze flu er helt væk vil jeg langsomt begynde med træningen igen, nu har nakken fået en del hvile, så nu bør jeg langsomt kunne starte op igen.

Link to comment
Share on other sites

Fra næste uge af kommer dr Tabata virkelig til at være med igen. :devil::devil:

forresten, fra omkring den 8 november og indtil bette Blackmoore kommer er jeg i Frederetcia.. Nogen der kender er sted man kan træne dernede for et par uger???

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Første gang træninmg i recovery mode

Sekvenstræning.

4 omgange uden pause mellem nogen af sættene med

15 r a max vægt i benpres

15r a max vægt i dips maskinen

15 r hyperextensions

15r r a max vægt i machine pulldowns

15r pre stretched crunches

Derefter en let omgang på sandsækken (Feeeeee) og en masse udstrækning... Ikke alverden men med min dekonditionerede form kunne det sagtens mærkes alligevel.

aften:

lidt curl leg derhjemme, + en del core træning.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Fra næste uge af kommer dr Tabata virkelig til at være med igen.

forresten, fra omkring den 8 november og indtil bette Blackmoore kommer er jeg i Frederetcia.. Nogen der kender er sted man kan træne dernede for et par uger???

Hør hov, det er jo mit gamle hood.... Det bedste sted er helt klart Olympia, som ligger i Bjergegade.

Der træner TJ, og en masse andre godtfolk :4thumbup:

Hvornår er det forresten at lille Blackie kommer til verden... Det bliver da vildt hva :smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Big daddy Bear

Bette Blackie er sat til 22 november...vi tager til frederetcia et par uger før, så jeg skal lige chekke om der er lidt jeg kan lege med (træningsmæssigt), hvis vi nu skal gå og vente længe på at bette bebsen kommer frem.

træner TJ stadig dernede?

Vi vil ikke føde hjemme, så frederetcia er et fint sted, da det er tæt på familie.

I dag har jeg lettere tømmermænd og udprægede Danse DOMS. Når jeg danser minder jeg vist meget om en af de videoer man ser af russiske dansbørne. Til gengæld dansede jeg meget. Det var sjaw!!!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Big daddy Bear

Bette Blackie er sat til 22 november...vi tager til frederetcia et par uger før, så jeg skal lige chekke om der er lidt jeg kan lege med (træningsmæssigt), hvis vi nu skal gå og vente længe på at bette bebsen kommer frem.

Det bliver godt nok spændende.... :bigsmile:
træner TJ stadig dernede?
Hvis han træner endnu, træner han helt sikkert i olympia.
I dag har jeg lettere tømmermænd og udprægede Danse DOMS. Når jeg danser minder jeg vist meget om en af de videoer man ser af russiske dansbørne. Til gengæld dansede jeg meget. Det var sjaw!!!

Jeg minder vist om en bøsset og elendig udgave af John Travolta i Saturday Night Fever - hmmmm :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share