Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

I dag:

58 minutters powerwalk med stavene i et forrygende smukt vejr. Høj sol, iskoldt, og dejlig frostsne. jeg var ude i plantagen og så rådyr hoppe væk i driverne, og se småfuglene langs de tilfrosne grøfter pile rundt for at finde noget spiseligt.

Godt tempo, lækker tur!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forrygende og forrygende..

Hvis jeg får 130 på på Onsdag er jeg glad. Det er stadig 7,5 kg under mit max.(da jeg var i topform)

men.. når man tænker på jeg har en "forsigtig" skulder og ikke har trænet specifik bænktræning meget længe så er det nu okay. Man kan åbenbart godt holde en bænk ved lige med close grip træning, Incline BB og lidt tung triceps prygl.

har lige lavet lidt "pause træning"

Concentration curls

10r@15kg

12r@15kg

15r@15kg

CoC Nr. 1

6s*3r

Lidt blandet abs.

CoC'en er laber at træne med!!!! Men det er ikke legetøj!

Link to comment
Share on other sites

Hrmm..

Måske burde jeg slet ikke have stået ud af sengen i dag...

For i dag var bare en af den slags dage...

de sidste par dage har jeg haft VILDT travlt på arbejde.

Derfor har jeg været lidt stresset, har ikke spist optimalt, og havde meget svært ved at sove om natten mellem i går og i dag. Så, jeg vågnede lidt for sent og med den forkerte krop ud af sengen.

Nå, kom ud,fik skrabet sneen af bilen, drejede nøglen og..intet! Batteriet var totalt og aldeles dødt..

Så op på cyklen og for sent på arbejde!!! (Fik bestilt et nyt batteri hos auto pusheren)

Jeg gik så og ventede på den helt centrale del af mit projekt ankom fra kommunedata.. og...regningen kom. (den glemmer de ikke) men den F****** diskette med mine data..-den var der ikke. Til genglæld på Kommunedata ikke maile sagerne grundet sikkerhedshensyn..så der sad jeg med skæget i postkassen! Nå, så ved jeg da at der bliver et par nætters overarbejdee...

Nå, men så kunne jeg ikke lave noget specielt fornuftigt på arbejde..så var det da godt at det var i dag vi skulle makse i bænk..

Nok var jeg træt og stresset, men jeg havde virkelig glædet mig.

Så, med nyt batteri i bilen tridsede jeg via ekstremt glatte veje gennem vinteren og kom over til centeret.

Nu var jeg klar. Year!! nu skulle det være.- Nok havde jeg ikke trænet op til det, men der skulle noget vægt på stangen. Skulderen føltes frisk, ryggen var klar.. På med "Rage against the machine".. på med mine håndledswraps.. hrmm..hvor blev min makker af.. der gik 10 min.. Ingen makker.

Nå, jeg kunne da begynde at varme og op øve opspændet.

Stadig ingen makker.,

jeg kørte en single med 90, en med 100, en med 110 og en med 120.. (rene superraketter)

varm..klar..overskud....

Ingen makker

FUCK!!

jeg vil ikke gå tungere end det uden en spotter. De 130 havde været der som en drøm, men... det ville være ufornuftigt at smække dem på stangen alene!

Gik rundt i 20 min og ventede. NATURLIGVIS hvde jeg ingen mobil med så jeg kunne ringe og råbe af ham!

Blev sur.. tog hjem!

Nu vil jeg sætte mig over i et hjørne med cykelhjelmen på og dørene låste og håbe at der ikke kan ske mere skidt i dag..

:sneaky2::sneaky2::sneaky2::sneaky2::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeg overlevde helvedesugen..

At den så tager sin fætter med forbi næste uge hvor jeg skal fra øen på kurser hele tiden..det må jeg leve med.

Vi havde min meget gode ven (Min forlover) og hans kone herovre i weekenden så den har stået på en del god mad..

i dag tog jeg en hurtig gang "bam bam" træning (uden for program)da jeg havde kørt dem til førgen

Hyperextensions:

15,20,25,20,20

Leg extenstons:

3s*12r@12blokke

Incline DB press:

25r@22,5kg 20r@32,5kg 2s*10r@42,5 kg

Rear delt flies

12r@8blokke

2s*12r@10blokke

DB laterals:;

2*12r@15kg

DB sidenbends:

12r@42,5kg

Link to comment
Share on other sites

ja, jeg skulle have været i gang md mit nye program, men denne uge er for vildt stresset, jeg er oppe kl 04.50 de fleste morgener i denne her uge, da jeg skal over med den tidlige færge!

Så, i dag efter arbejde og før 2 møder (mangler stadig et) var der lige tid til noget hurtig "bam bam-pump" træning..

Chins:

1,2,3,1,2,3,4,5,3,2,2,2,2,3,2,3,2,2,1,1,2,1,1

i alt 53 chins :devil::devil:

Leg presses:

15r@100kg

20r@100kg

25r@100kg

Højre knæ brokkede sig let, så jeg fik ikke rigtigt arbejdet igennem her.

Machine dips:

30r@100kg

30r@100kg

50r@100kg

30r@100kg

30r@100kg

ren "Pump træning"

Bænk:

15r@50kg

5s*10r@90kg

20r@72kg

30r@50kg

gav den vilde pump :devil:

Abductor machine:

15r@20

15r@30

15r@40

15r@50

10r@60

Machine pulldowns:

20r@100kg

Og så løbe videre til møde og flå et par stykker rugbrød og 1 l skummetmælk..og nu skal jeg så løbe videre til næste møde..... :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Hrmm..det skal jeg tænke over..men jeg har selv før haft ture langs hærvejen..Mols bjerge er et fedt område men kun godt for en 2-3 dage... jeg vil tænke over det og komme tilbage til det..

forresten

Sweeet BOOTS.

I dag:

40 min stavgang i hæderligt tempo i begyndende snevejr

Link to comment
Share on other sites

I går:

Blackmoores modeficerede "Neanderthal no more"

Uge 1 , dag 1

1 sæt:

Suprine bridges (15r)

supersættet med

Warrior lunge (15 sek)

1 sæt:

It band stretch (15 sek)

supersættet med

Hyperextensions( 15 r)

1 sæt:

Liggende twists (15r)

supersættet med

side hip trusts (15r)

Chins:

1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2

Cable pulldowns:

15r@22,5kg

3s*10r@45kg

Seated rows:

3s*10r@49,5 kg

Leg presses:

2s*15r@100kg (hele stacken)

Hip adductors:

15r@40kg

2s*15r@50kg

Standing one leg cable curls:

3s*10r@9kg

Meget meget let start. Ideen er at de 3 første supersæt skal øges med flere og flere sæt gennem de 6 uger jeg har planlagt. Øvelserne med vægt på skal øges enten med rep eller belastning for hver gang. Så, det bliver et par lette første uger og så bliver det med tiden rigtigt barskt!

I aften er der introduktions møde for Læsø's nye "vægthold" hvor jeg skal være styrketræner. jeg krydserfingre for der kommer nok til vi kan starte..så jeg kan begynde at få penge for det her :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I dag virkede bare ikke som en dag hvor der var noget at byde på til træning.... men det var der!! :devil:

Jeg havde kommet ALT for sent i seng i går..sovet rigtigt skidt, og vågnede...for sent..med ondt i knoppen.. Kom på arbejde uden ordentlig morgenmad og gik og havde det halvringe indtil over middag. Kosten i dag suttede røv,arbejdet suttede røv, så da jeg kørte over til træning tænkte jeg..det er vist en af den slags dage hvor jeg bure blive hjemme.

men..jeg var jo samtidig dybt fustreret over at jeg slet ikke har fået testet bænken længe..sidste gang gik det jo i hø da der ikke var nogen spottere. Men heldigvis var hele 4 af mine knægte deroppe i dag, så jeg tænkte..what the hell, lad os se om der er lidt i armene og patværket. Køre Clark kent metoden, køretungt på uforudsigelige dage :bigsmile:

10@50kg

5@80kg

2@110kg (føltes tunge..troede det var et tegn på jeg skulle have tæsk i dag)

1@120kg (lidt tung)

1@130 kg. ren fucking raket!! Fløj op som en 80 kg's vægt!

1@135 kg. Fløj op. No sticking at all! :devil::devil::devil:

Stoppede der. Det var fint for i dag. 2,5 kg under min gamle max uden at være det mindste pressert. Nu tror jeg de 140 er inden for rækkevidde!!

det skal siges at det hjalp meget at knægtene psykede mig op (kom så..gamle mand.. du kan jo ikke!!!) og at mit opspænd fungerede helt utroligt godt i dag!

resten var ren paptræning hvor min manglende søvn og kalorier viste sig meget tydligt..men fuck det, en god bænk redder meget!

Rorary cuff træning:

15r@4kg

10r@5kg

Hypers:

15

15

medium grips Rows, pronated:

15r@40kg

15r@50kg

Pec stretches:

2 s*25 sekunder

Face pulls:

15r@40kg

15r@40kg

Rear delt flyes:

15r@8blokke

13r@9blokke

Close grip benches:

15r@60kg

3s*10r@80kg

Incline Db press:

2s*10r@32,5kg

triceps extensions:

2s*10r@32,5kg

Concentration curls:

10r@17,5kg

12r@17,5kg

jeps..let træning som dag 2 i mit modeficerede Neanderthal no more program, men med en 135 kg raket er alt andet lige gyldigt.- Nu vil jeg stege mig et par bøffer og være glad!

Link to comment
Share on other sites

Bugger..har reddet mig et noget irriterende hold i nakken.. ved ikke om det kom under den tunge bænk i går (havde et ret godt opspænd) , men det kom i går aftes lige før jeg skulle i seng og har været træls hele dagen!

feldengel og Ibuprofen på og håber jeg er noget mere frisk i morgen, for det her gør godtnok avs!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share