virker det???!


hatskan
 Share

Recommended Posts

"Hvordan har du trænet din mave før? Jeg gætter på mange gentagelser og ingen belastning, hvilket ikke giver nogen muskelvækst."

SVAR:

på en speciel vinklet bænk..... 30 gentagelser - 20 gentagelser - 20 gentagelser.....

har desværre kun mulighed for at komme i fitnesscenter 1 gang om ugen, da jeg kun er 14.......  :confused:

derfor ville det være ideelt hvis jeg kunne løbetræne i stedet.....

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad har det at du er 14 år at gøre med, hvor tit du må komme i træningscenter? Har de en regel der hedder "14 år = adgang 1 gang om ugen?

Hvis du kun er 14 år, så hviler der vel heller ikke det helt store pres på dig for at blive Mr. Muscle Stud før sommer, vel? Så tag nu lige og slap af og tag tingene i den rækkefølge de kommer...

Hvad nytter det at begynde at gå og tabe fedt hvis der ikke dukker muskler op inden under? Koncentrer dig nu bare om at få bygget de muskler op først, og lad være med at gå alt for højt op i det cardio-pjat. Det bliver du alligevel bare en mager pind af.. :tongue:

Og du har fået at vide, hvordan der foregår! ÆD! SQUAT! PRES! LØFT! AARRGGH! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, efter en måned og du ikke ser resultater? er du sikker på du ikke spiser for meget slik og junkfood? det lyder meget mærkeligt, her er et billede af Ryan Reynolds efter 2 måneders træning

post-3023-1105634329_thumb.jpg

Han spiste kun 2 gange om dagen, og løb 1 marathon hverdag, måske skulle du gøre det samme. :4smartass:

PS:

Et alternativt kunne være, at læse hvad folk rent faktisk skriver til dig, en bonus kunne være selv at læse lidt, de spørgsmål du stiller er ligegyldige da du ikke har sat dig ind i noget som helst, og nej en overkrop fås ikke ved hjælp af løb, det kan hjælpe dig med at holde en lav fedtprocent, hvilket måske er det du søger.

Link to comment
Share on other sites

Kort sagt du ska søge nogle helt basale informationer her på Motion-online om hvordan kroppen fungere ved angår det at tabe sig og det at tage på.

Det er ikke så svært at forstå, men det tager tid at forklare

Husk blot én ting: Du kan ikke tabe fedt og tage muskelmasse på på samme tid :4smartass:

Hvad angår din løbetræning så ku du:

a) droppe den og løfte nogle flere vægte og æde noget mere

B) Blive ved med at løbetræne og æde endnu mere mad og løfte flere vægte

c) Løfte endnu flere vægte, mens du æder endnu mere

Det er ihvertfald helt sikkert at du ikke får en flot overkrop af at løbetræne, så hvis du ik gør det for at få en god kondi, så drop det!!!!!!!!

Som de andre allerede har sagt så æd en masse og løft noget mere

Link to comment
Share on other sites

tak for svaret alle sammen.... (tror jeg har forstået at jeg skal -løfte og æde) :4smartass:

men man skal være 16 for at træne dernede, derfor er jeg kun heldig at jeg overhoved kan være der 1 gang om ugen...... så er der ikke et alternativ?

svømning, eller hjemme-træning....?? har masser af håndvægte, og den der bænk til at træne mave.....

Link to comment
Share on other sites

Jo, der er alternativer. Den store markerede overkrop med 44cm arme og et brystmål på 150cm får du *kun* vha. træning med tunge vægte.

Her er dog fine alternativer, som *kan* give dig en flot overkrop med en nogenlunde muskelfremtoning.

her

her

her

Edited by Alva
Link to comment
Share on other sites

Jo, der er alternativer. Den store markerede overkrop med 44cm arme og et brystmål på 150cm får du *kun* vha. træning med tunge vægte. 

Her er dog fine alternativer, som *kan* give dig en flot overkrop med en nogenlunde muskelfremtoning.

her

her

her

<{POST_SNAPBACK}>

Alva for faen nu kommer du og spolere det hele...

Tror det blev sagt bedst af Bully tidligere, SQUAT og ÆD.. Bliver han ikk større skal han tage flere kg på og æde noget mere :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share