FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Velkommen... :superman:

Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at oprette en log, så jeg kan følge lidt med i hvordan det går med min træning..

Mit måle er primært at få mere masse på kadaveret.. :cooldance:

Mit program bliver varieret lidt med tiden, og jeg forsøger mig med lidt forskellige programmer...

Mine stats pr. 14. januar 2005:

21år

181cm høj

77kg

Bedste løft i de tre store:

Dødløft:.....1x210kg pr. 26/5 2005

Squat:.......1x140kg pr. 26/5 2006

Bænkpres:.1x115kg pr. 29/4 2008

Film med max forsøg:

Klik her

Billeder:

Billeder fra marts 2004 og februar 2005

Billede fra 9/2 2005

Billeder fra 2/4 2005

Billede fra 17/5 2005

Billede fra ca. 10/9 2005

Billede fra 8/1 2006

Billede 29/3 2006

Billeder fra den 18/4 2006

Stats pr. 30. oktober 2005:

Arm:..........................37cm

Ryg/Bryst:.................114,5cm

Lår - Bredeste sted:..61cm

Læg:.........................36cm

Skuldre:....................124cm

Talje - under navlen:.83cm

Underarm:.................30,5cm

Vægt stats:

Udgangspunkt inden træningsstart: 65,0kg

14. januar 2005......- 77,0kg - morgenvægt

23. januar 2005......- 79,0kg - aftenvægt

8. april 2005...........- 81,5kg - aftenvægt

30. oktober 2005....- 81,0kg - morgenvægt

10. november 2005.- 82,0kg - morgenvægt

19. december 2005.- 83,0kg - morgenvægt

11. januar 2006...... - 85,0kg - morgenvægt

FMJ :4flex:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey roomie aka buddy aka FMJ aka Flex Master Jay!!!! :cooldance:

Godt at se du har fået oprettet en log. Jeg glæder mig til at følge den tæt og håber at kunne komme med lidt input, til at gøre din træning mere effektiv.

Mvh Jones

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks champ..ser jeg frem til! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mere squat! Mere Dødløft! Flere kilo på stængerne og færre reps! ... Mere russisk og mindre disko!  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha...Naa...regner med squat snart kommer ind i programmet...Men dødløft får lov til at vente lidt endnu.. :wink: Ja..gu ska der flere kilo på stængerne! :devil: Men ikke færre reps...passer meget godt for mig med den rep range, når jeg træner for masse :tongue:

Kan jo ik alle være wannabe russiske styrkeløftere haha.. :w00t:

Mvh

FMJ

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Puha..lige kommet hjem fra træning og skal på arbejde snart så skriver bare lige øvelserne hurtigt mens de er friske i hukommelsen...så retter jeg det senere...sikkert nogle øvelser som jeg ikke er helt sikker på hvad hedder :blush:

TRÆNING DEN 14/1 2005

Chinups:

3*8*BW

Chinups - smalt greb:

2*8*BW

1*7*BW

Bænkpres:

3*6*75kg PR!!! :devil:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Db incline fliers:

3*6*20kg (Håndvægtene vejer hver 20kg)

Skulder pres - maskine:

3*8*22,5kg (På hver side)

Db curl:

2*6*17,5kg

1*7*17,5kg

PR!!! :devil:

Cable Pushdown - triceps:

3*8*52kg

Nice med PR's i både bænk og biceps.. :cooldance:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Bænk:

3*6*75kg PR!!! devil.gif

Damn det er sgu nice champ!!! din bænk styrke er da gået klart frem på det sidste. Du skal nok få de 95kg næste gang vi skal træne sammen. BTW. også lede curls :cooldance: Hmm ja det meste set faktisk godt ud og jeg må sgu indrømme at du kan battle mig i chinups :blush: Men nu bliver jeg jo lettere her under diæten, så jeg er klar på en kamp næste gang :poking:

vi ses

Link to comment
Share on other sites

Damn det er sgu nice champ!!! din bænk styrke er da gået klart frem på det sidste. Du skal nok få de 95kg næste gang vi skal træne sammen. BTW. også lede curls :cooldance: Hmm ja det meste set faktisk godt ud og jeg må sgu indrømme at du kan battle mig i chinups :blush:  Men nu bliver jeg jo lettere her under diæten, så jeg er klar på en kamp næste gang :poking:

vi ses

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det håber jeg sgu! Så skal den også op!!! :devil: Ja...ved ik hvad der skete med mine curls...plejer at være presset efter to sæt med 6 rep med 17,5kg..og så fik jeg sgu det sidste sæt også med den vægt...og ovenikøbet med 7 rep! :w00t: Sweet!

Hehe..arhh...har ikke lyst til at battle dig i chinups, når du først har smidt nogle kg fedt..Så blir du leee! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Kære læsere :smile:

Jeg må på vegne af min gode ven FMJ meddele, at kreatin bestemt ikke er så fri for bivirkninger, som mange går og tror. Sagen er den at FMJ havde en sød pige med hjemme i sin leglighed idag, men p.g.a. af kreatinen havde han en uimodståelige trang til at sprede ildelugtende gasser, hvad det der mere skete, er ikke godt at vide :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kære læsere :smile:

Jeg må på vegne af min gode ven FMJ meddele, at kreatin bestemt ikke er så fri for bivirkninger, som mange går og tror. Sagen er den at FMJ havde en sød pige med hjemme i sin leglighed idag, men p.g.a. af kreatinen havde han en uimodståelige trang til at sprede ildelugtende gasser, hvad det der mere skete, er ikke godt at vide :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL!!! :w00t: Det kan sku gøre helt ondt i maven til sidst hahaha... Men man må jo ofre sig for at gøre et godt indtryk engang imellem hahaha.. Men holdte den...med nød og næppe haha.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 17/1 2005

Cable Front Pulldown

3*8*54kg - Tror virkelig det har hjulpet at køre chinups..! Føltes virkelig let i forhold til tidligere...Ville også gerne have kørt chinups i dag men der var optaget hele tiden..

Cable Front Pulldown - close grip

3*8*54kg

Bænkpres:

3*8*70kg

Db incline fliers:

3*8*17,5kg (Håndvægtene vejer hver 17,5kg) - Var ret hård i dag.. nok fordi vi valgte at tage den lige efter bænk.. :blush:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Db curl:

3*8*15kg - Var ret hårde til sidst..den hårde træning fra i fredags sad nok stadig i armene..men op kom de..selvfølgelig i god stil.. :4thumbup:

Cable Pushdown - triceps:

1*10*48kg - easy

2*8*54kg - easy

Ville gerne køre med flere kg i denne øvelse, men føler jeg så skal bruge for mange kræfter på at holde mig i jorden.. EZ-stangen var optaget..ellers havde det været fransk pres istedet! :cooldance:

Jeg sprang skulderøvelserne over i dag, da jeg kan mærke min skulder virker "træt" og så plejer der ikke gå lang tid inden jeg får ondt i stedet..så håber på at slippe med skrækken denne gang...

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 19/1 2005

Chinups:

2*8*BW

1*9*BW PR!! :devil:

Chinups - smalt greb:

3*8*BW PR!! :devil:

Bænkpres:

2*8*70kg

1*9*70kg PR!! :devil: - MISS på nummer 10..

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Db incline bench press:

1*8*17,5kg (Håndvægtene vejer hver 17,5kg)

2*8*20kg (Håndvægtene vejer hver 20kg)

Db Lateral Raise:

3*8*7,5kg

Db curl:

2*8*17,5kg

1*7*17,5kg

Fransk pres:

1*8*25kg + stang

2*8*30kg + stang PR!! :devil:

Prøvede Db Lateral Raise i dag for ikke at træne skulder på normal vis, da jeg stadig kan mærke min skulder brokke sig lidt..også derfor der blev kørt Db incline bench press og med lavere kg i dag. Men håber snart det er ovre...savner sgu at gi den gas i db incline fliers :tongue:

Db curl kørte heller ik optimalt...var lidt død i armene i dag..også oven på chinups.. Men ellers god træning med en del pr's :w00t::cooldance:

:showoff::banana: :4sport: :4boxing: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

wow nice træning champ!!! :4smartass:

Intet mindre end 4 pr's på samme træning og ved øvelser som du kører normalt. Det er sgu flot. Fortsæt det gode arbejde :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks champ :smile: Gik sku også rigtig godt til den træning :4thumbup:

Men kan nok ikke blive ved med de pr's hehe..Men ka da håbe hehe :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 21/1 2005

Chinups:

3*8*BW

Chinups - smalt greb:

1*8*BW

1*6*BW

1*7*BW

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

3*6*75kg

Hjælpeøvelse til kugleleddet i skulderen

3*8*10k

Db incline bench press:

3*8*20kg (Håndvægtene vejer hver 20kg) - easy

Db curl:

3*8*15kg

Fransk pres:

3*6*30kg + stang

Squat:

1*8*40kg

3*8*60kg

Skidt træning i dag..chinups var rigtigt tunge og havde det ikke så godt..havde tømmermænd så hver gang jeg anstrengte mig fik jeg kvalme hehe.. :blink: Så ikke det bedste udgangspunkt for træning :tongue: Men fik da squat med i dag...skal lige vænne mig lidt til øvelsen..men gik ok.. :cooldance:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

:blink: nu har jeg svært ved at forstå at 10rx3s med 70kg skulle være et problem .... tilbage på bænken! :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..jamen tror ikke de kommer op hvis jeg forsøger, men skal da overveje at prøve en af dagene...Men hvis jeg kan tage 10r*3s*70kg så er der også noget galt...for lidt vægt på! :cooldance::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bleh .. havde slet ikke set du havde fået squatten med ... så skal der bygges wheels til sommer :4thumbup: og mere test i blodet .... go stil der makker

Taler vi ass to the grass eller det der partiel/pseudo/semi/wannabie/rookie/jeggiderikkegørtingeneordentlig squat?

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Squat til lidt under parallel er jo det de fleste plejer at køre :wink:

Jeg vil mene, at kører man tung ass to the grass squat jævnligt, er det meget usundt for knæene :raisebrow:

Desuden forstår jeg ikke hvordan nogen overhovedet kan komme så langt ned i squat :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Squat til lidt under parallel er jo det de fleste plejer at køre  :wink:

Ja der er alt for mange diskoer :laugh:

Jeg vil mene, at kører man tung ass to the grass squat jævnligt, er det meget usundt for knæene  :raisebrow:

Tja, jeg har ingen faglig indsigt ... men det har hjulpet gevaldig på min knæskade at jeg er begyndt at kører dybt

Desuden forstår jeg ikke hvordan nogen overhovedet kan komme så langt ned i squat  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

med nok kg på ryggen kommer det helt af sig selv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nu er jeg disko, men indtil jeg får opereret mit brok, har jeg rent faktisk en undskyldning for ikke at træne ben :laugh:

Anyway, da jeg kørte squat kørte jeg lidt under parallel, og kunne heller ikke komme længere ned..

Kan på ingen måde komme ned og røre med røven, uden at vælte bag over - I øvrigt kan jeg stadig ikke se idéen i dette, da jeg nægter at tro det er sundt for knæene på længere sigt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fuck det om det sundt, det ser herresejt ud :king: ... men lad os så for nemhedens skyld kalde det lidtoverpartiel/pseudo/semi/wannabie/rookie/jeggiderikkegørtingeneordentlig squat

Edit ... tror forresten også vi går lidt skævt af hinanden, jeg kalder det stadigvæk ass to the grass, når man bare er en 15-20 cm over gulvet

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nåeh okay :smile: .. Well det er stadig rimelig dybt vil jeg sige, men der sker nok ikke det store ved det.

Med ass to the grass mener jeg at man kommer helt ned og røre gulvet med røven :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bleh .. havde slet ikke set du havde fået squatten med ... så skal der bygges wheels til sommer  :4thumbup: og mere test i blodet .... go stil der makker

Taler vi ass to the grass eller det der partiel/pseudo/semi/wannabie/rookie/jeggiderikkegørtingeneordentlig squat?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører squat til lidt under parallel som Playboy snakker om.. Har haft lidt problemer med knæene tidligere, så vil ikke risikere noget.. De skulle jo gerne holde nogle år endnu.. :wink:

Men det vigtigste her i starten er vist også bare lige at få fat i teknikken...det er sgu halvsvært..så må ned og øve noget mere.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører squat til lidt under parallel som Playboy snakker om.. Har haft lidt problemer med knæene tidligere, så vil ikke risikere noget.. De skulle jo gerne holde nogle år endnu.. wink.gif

Men det vigtigste her i starten er vist også bare lige at få fat i teknikken...det er sgu halvsvært..så må ned og øve noget mere.. cooldance.gif

præcis champ, det er klart det mest fornuftige nu du har haft lidt problemer med knæene. Jeg skal nok komme forbi snart og hjælpe dig lidt med teknikken. vi ses

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share