MOL-træf igen igen...


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Ja, så har jeg lige par ting, som vi skal sat på plads her.

1. Mit center har tænkt sig at flytte i ferien, ikke særlig langt væk - kun et par gader. Problemet er bare at det kommer til at foregå her i den kommende sommer, og at der ikke er sat fast dato på fra deres side af.

Derfor skal I folkens være forberedt at datoen for træffet kan blive ændret hvis denne flytnning falder på samme tidspunkt som vores træf. Jeg skal nok give besked, hvis jeg finder ud af noget konkret.

2. Hvad skal der ellers foregå til træffet udover styrkeløft?

Jeg kunne forestille mig nogle BB/fitness show måske og et lille praktisk træningsseminar for dem som har udtrykt behov for dette.

Derudover så vil jeg prøve at fordele folk i vægtklasser til vores styrkeløft, vender tilbage senere på ugen med en forløbig plan.

3. Aktiviteter foruden træning? Fællespisning eller lign? Hvad er stemningen for dette?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kommer til at foregå efter centerets lukketid, dvs. kl 18 - ??

Jeg tror det kommer til at tage lang tid med så mange som vi er. Derfor kan vi nok ikke nå fællesspisning bagefter.

Planen er først at vi mødes i centeret, kort introduktion efterfulgt af omklædning. Herefter går vi så i gang med vores aktiviteter. Der kommer nok til at foregå flere ting samtidig, både praktisk seminar og styrkeløft, for ellers kan vi nok ikke nå det hele på samme dag, og der skal være noget for alle at lave hele tiden.

Jeg kunne i den anledning også godt tænke at høre hvem som er interesseret i at stå for de forskellige dele. Vi skal bruge nogen som dommer til vores styrkeløft(bliver nok Thomas J og/eller jfk), nogen som skal afholde praktisk seminar(vise øvelser, etc.) både for alm. vægttræning og nok også vægtløftning.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som nogle gode ide´er XAX, men det kunne være dejligt med en fast dato på hvornår det bliver, da vi er nogen som kommer langvejs fra, og vi skal jo ha bestilt tog billeter osv.

Du kunne være dejligt med et "program"forslag til aftenen såen at man har noget at forholde sig til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer ihvertfald for et ORDENTLIGT WSB seminar for dummies!!!

Jag har prøvet på at læse mig til det et par gange nu, men jeg fatter stadig minus af det!

Mht BB/Fitness opvisning... ??? Hvem mon LIIIGE vil stille op til det? :D IK' mig!

Jeg tager muligvis min makker med.

Link to comment
Share on other sites

WSB seminar. Narhhh ved ikke lige om jeg orker at høre på det. Bliver lidt tungt at lytte til i længden.

Men ok, det er jo alt efter interesse områder.

Me vil garanteret godt Posere lidt for os.... hehe

Men MAX løft i de tre store, ville være cool nok.

Hvis jeg kommer, dvs hvis jeg kan, så kører jeg nok hjem bagefter, har lige en 2-3 timers kørsel.

Link to comment
Share on other sites

Hvis bare der ikke bliver gjort unødigt meget nar af de mindre garvede, så synes jeg også det kunne være fedt at lære en masse og måske prøve at maxe i de 3 store. Og få set nogen af de hoveder, der skriver herinde naturligvis. :)

Mit mål er at duct-tape Thomas J fast til en Eleiko-stang og dødløfte ham! :biggrinbounce:

Måske er der nogen på ruten (Horsens-Odense), der er interesserede i et lift? Jeg har egen gondol...

- Klaus

Link to comment
Share on other sites

Ja hvis jeg kommer afsted er det ok. Jeg skal muligvis selv have en med. Men der burde stadig være god plads.

Men det er endnu ikke fastlagt om jeg kommer afsted. Det afhænger af dato osv. Men hvis det så kan i godt køre med.

Ja jeg er fra nordsjælland......

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus,

Hvis jeg ikke finder ud af andet, så vil jeg da gerne hitche et lift ved dig. Jeg er jo fra Frederica, så det skulle ikke være den store omvej, hvis du kommer fra Horsens af. Men der er jo lang tid til endnu, så det kan vi snakke om til den tid.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke en god idé at udstyrr folk med navneskilte når de ankom til træffet, for jeg går ikke ud fra at xax ligner en Barbar med en kæmpe økse og at Thomas J slæber rundt på en stor rund sten.

Forresten, xax, så er det Ripper der er min træningsmakker, hvis du vil tilføge det næste gang du opdaterer MOL-træf hjemmesiden.

Link to comment
Share on other sites

xax> inden du lukker for tilmeldingerne, så husk at der med garanti er masser af dem som har udvist interesse, som ikke kommer i sidste ende alligvel. Jeg vil blive meget overrasket hvis 3/4 af dem som står på listen kommer den pågældende dag. Men det ville selvfølgelig være glædeligt hvis det er tilfældet.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share