MOL-træf igen igen...


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan tage et semipro digitalt kamera med. (Faktisk synes jeg billederne fra det, er bedre end mange af dem jeg får fra PRO-fotograffer.) Jeg kan også tage et glimrende Digitalt Videokamera med. (Den slags der belv brugt til de første dogmefilm.)

Mht. min avatar :D

Det er faktisk gammelt det billede (2001). Jeg vejer vel 95kg der. To grunde til at jeg ser mere "mean" ud, end på det første:

Det første billede stod jeg 100% afslappet. Jeg laver en Sergio Olivia inspireret pose på den nyeste. (Ikke at man kan se det er ham jeg efterligner) !)

Lyset! Jeg har gjort kontrasten en BITTE smule større på den nyeste avatar, det får den til at se vildere ud. ;) På den gamle var lyset fladt.

Link to comment
Share on other sites

tja ok. Han er da en pæn markeret fyr og også en Ok størelse. Men ham Peter Larsen var kun 83kg da han stillede op og 183cm høj, han vandt i 01.

Det mest imponerende er deres bryst størelse. Det er altid det der undrer mig mest.

Han har ingen ben. Der tror jeg at selv jeg kan være med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige til Lars Hyttels (Og også mit eget! :D ) Forsvar sige, at han ser større ud i virkeligheden end på billederne, eller han VIRKER ihvertfald større!

Deres patter er altid HELT vilde, men prøv at spot lægge på bare ÉN af dem… :shakehead:

Lægge SKAL være større end overarmen!!! :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Fin ide jfk. Jeg kunne godt tænke mig at prøve elastikkerne.

>> Jespernr

Hvordan træner man med kæder og elastik.. Er det sådan noget aerobic noget ...?  

HE HE, good one :D Nej kæder og elastikker kan sættes på forenden af vægtstangen, så belastningen ændrer sig igennem løftet. F.eks. i BP. Når stangen er ved brystet, hviler kæderne på jorden, men når du når lockout, så er kæderne hævet over jorden, og har derved tilføjet x antal kg til den vægt du ligger med. F.eks. er belastningen 100 kg i bunden, og 140 kg i toppen. Det føles meget specielt, og lægger et større pres på triceps. Det kan også anvendes i SQ og DL, men det er vist mest elastikker man anvender. Hvis vi f.eks. tager SQ, og sætter elastikker på, så de i toppen være slappe, men i bunden være spændte = lettere vægt i bunden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share