Jeres mål...?


KPC
 Share

Recommended Posts

Hvad er ungdom rekorden i BP da min 1 rm er 145 kg ved ikke om det kunne blive godkendt. ? Bare lige et side spring så jeg er fri for at oprette en tråd.

<{POST_SNAPBACK}>

I din profil står der, at du er fra 1985, og i så fald er du juniorløfter - ikke ungdomsløfter. :smile:

Og hvad vejer du?

Se evt. her under "Rekorder & Ranglister".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gennemføre lang distance i fredericia (Tri)

Løbe Northsea beach marathon og Bjergmarathon

Løbe ½- marathon på under 1:17

Løbe F.E.M. 70 (hvis jeg kan finde en der vil løbe med mig :blush: )

Komme i top 10 til DK´s første solo adventure race

Få et par gode løb med adventure holdet

Link to comment
Share on other sites

oki så mangler jeg kun 30 kg så har jeg rekorden men det tager sgu lang tid.  :wink:    Hvornår er man ungdom så ?  Fordi hvis jeg var ungdom så kunne jeg da slå rekord.

<{POST_SNAPBACK}>

I Danmark er man ungdomsløfter til og med det år, man fylder 19. :smile:

Edit: Og man er juniorløfter til og med det år, man fylder 23.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Mine trænings mål for 2005

Styrkeløft

Bænkpress: 115kg raw, habil teknik i trøje

Squat: 200kg i udstyr

Dødløft: 200kg med bælte, habil teknik i udstyr

Andre relaterede

Vægt: at holde mig indenfor 82,5kg klassen eller evt. squeeze min fede røv ned i 75kg. ikke at blive direkte overvægtig men med en sund fedtpels

Ingen skader. det kan jo komme pludseligt og uforskyldt men jeg vil gøre alt i min magt for at undgå dem.

Link to comment
Share on other sites

At tabe mig! Jeg er usikker på hvor meget der er nødvendigt, - men nok til at jeg ikke føler mig tyk (6 pack vil være top nice, men jeg tror også at mindre kan gøre det).

Det går meget godt nu, selvom min vægt er nærmest kaotisk i øjeblikket.

Hvis jeg, som jeg håber, når det før 1. januar så vil jeg forsøge at få en lidt større muskelmasse. Men lav fedt% er vigtigst. Og p.t. er den ca. 32 (jfr. min impedansmåler) og det fra lige over 38 den 9. december 2004 hvor jeg målte første gang.

Link to comment
Share on other sites

oki så mangler jeg kun 30 kg så har jeg rekorden men det tager sgu lang tid.  :wink:    Hvornår er man ungdom så ?  Fordi hvis jeg var ungdom så kunne jeg da slå rekord.

<{POST_SNAPBACK}>

så vidt jeg husker har du engang tilkendegivet at du har været i krudttønden.... Ikke sønderligt kløgtigt, hvis man tænker på at konkurrere i styrkesport....... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

:laugh: Incognito :4thumbup:

Du kan da ikke lige frem prale af at have fået det vilde ud af den kur, med den ryg du render rundt med Nosa :blink:

Hvad med den Dbol og Winstrol kur du snakkede om at køre, for at rette op på dit lave levertal :laugh: .. Fik du også kørt den?

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

okay.. Taget på fersk gerning. :poking:

MEN nu skal jeg jo forsvare mig selv!

Dette indlæg var skrevet i starten da jeg lige kom på MOL.

Da var jeg naiv og troede jeg skulle spille smart. Ligesom jeg også havde en bruger på BH og spillede smart. Det har jeg så fundet ud af det holder ikke i længden og hvorfor spille en person som man ikke er. Hvorfor overhovedet "spille sej" på et anonym board ? Derfor var jeg karl smart i starten, og sagde en masse vilde ting. Jeg gav mig ud for at være en person som jeg ikke var :confused:

Så efter en pause fra mol og BH - fitforum. Besøgte jeg boardsene igen og fant det eneste der passed til mig var MOl. Dermed sagt at jeg følte det var det samme der kom på BH konstant og der kom intet nyt op. Man lærte ingenting og kost - træning i nær samme stil som på mol. Fitforum fordi der er alt for mange 14-16 år drenge. Der snakker nedladende til hinanden som også på BH. Derfor besluttede jeg mig til at kun være aktiv bruger på MOL.

Håber det gav lidt afklaring.

Link to comment
Share on other sites

okay.. Taget på fersk gerning.  :poking:

MEN nu skal jeg jo forsvare mig selv!

Dette indlæg var skrevet i starten da jeg lige kom på MOL.

Da var jeg naiv og troede jeg skulle spille smart. Ligesom jeg også havde en bruger på BH og spillede smart. Det har jeg så fundet ud af det holder ikke i længden og hvorfor spille en person som man ikke er. Hvorfor overhovedet "spille sej" på et anonym board ? Derfor var jeg karl smart i starten, og sagde en masse vilde ting. Jeg gav mig ud for at være en person som jeg ikke var  :confused:

Så efter en pause fra mol og BH - fitforum. Besøgte jeg boardsene igen og fant det eneste der passed til mig var MOl. Dermed sagt at jeg følte det var det samme der kom på BH konstant og der kom intet nyt op. Man lærte ingenting og kost - træning i nær samme stil som på mol. Fitforum fordi der er alt for mange 14-16 år drenge. Der snakker nedladende til hinanden som også på BH. Derfor besluttede jeg mig til at kun være aktiv bruger på MOL.

Håber det gav lidt afklaring.

<{POST_SNAPBACK}>

Så du lod som om du havde været på ´roids eller eller har jeg misforstået det?

Link to comment
Share on other sites

Komme op på de 90kg inden sommer (89kg nu - så det burde være muligt :tongue:)

Bænke 145 med pause (130 nu, med "næsten-pause" :innocent:)

Dødløfte 200kg, og meget gerne mere (180kg nu)

Bare at squatte mere :raisebrow: (115kg nu :dry:)

Derudover vil jeg meget gerne prøve og være ejer af en sixpack, når det bliver strandtid - bare for at se hvordan det egentlig vil se ud :wink:

Desuden er guns på 40+cm også et mål inden udgangen af året :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

3 x guldcirkel= 10-12 minutter (ukendt)

Cooper test=3500-3800 m (nu 3200-3300)

Cooper test med forudgående bronzecirkel= 3300 m (ukendt)

Statisk apnea=2 min (ukendt)

Dynamisk apnea=62,5 m (50 m med overskud)

1000 m crawl 15 min (16:24 min)

Dødløft 120 kg (omkring de 100 kg)

Marathon (3 timer-3 timer 15 min) (ingen tid, men det er realistisk)

½ marathon=1 t 20 min-1 t 30 min

15 km=1.00 t-1.05 t (ligger deromkring)

Være i stand til gå 30-40 km med 30 kg med klart overskud

20 chins (omkring 12-13 nu)

At nå mit mål...

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Hmm troede egentlig jeg allerede havde skrevet mig på tråden.

Men målene i år:

Mål nr 1: Undgå at lave flere nye skader!!! (2004 var ret dumt)

Mål nr 2: Lær at dødløfte rigtigt (ville gerne gå efter 200+kg, men hellere få teknikken på plads først, så bliver 200kg næste års mål)

Mål nr 3: Få fedt% ned omkring 15

Link to comment
Share on other sites

Mine mål er meget simple

At blive ubehagelig stærk, ikke blot i styrkeløft, men også ud i dagligdagen (hvis i forstår?), samtidig at beholde en nogenlunde krop. Så vil jeg også gerne lære at stå på hænder.

Det med at blive stærk når jeg hvis ikke inden for 05 :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så nåede jeg et af mine mål¸ som var at stille op i vægtløftning. Fed oplevelse :cooldance:

Et nyt kortsigtet mål kunne være at lave 20 reps med 120 kilo i benbøjninger :smile:

Og bænke 120 kilo ville være fedt men 115 i år kan nok gøre det.

90 kilo i træk og 120 kilo i stød til november¸ hvor der er Københanvsmesterskab i Vægtløftning.

200 kilo i døøøød.

Og noget muskelmasse tak. Gerne nok til at fylde -94 uden at være for fee'

Det når jeg altsammen :smile:

P.S Og større arme med blodårer på :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share