Kreatin blanding der smager godt


Hammerstrength
 Share

Recommended Posts

Hey,

Jeg er lige begyndt at tage kreatin. Har ikke rigtigt fundet nogen løsning på hvordan man kan blande de 5g (i loadingfasen) så det smager godt.

har prøvet bare i vand og i mælk med/uden kakaopulver.

Måske blander jeg bare ikke nok væske i?

Når jeg putter det i en proteinshake (omkring 0,5liter væske) lægger jeg ikke rigtig mærke til det...

Hva gør i??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
... tja .... jeg tager det sammen med juice ligeefter træning ..... 

har engang læst at det ikke er skide smart at drikke kreatin med (appelsin)juice -- enten fordi at appelsinjuicens syrlighed, ikke var godt for kreatinen, eller også var det fordi at det skabte et for surt miljø i maven.. men kan ikke bakke det op, da det er pænt lang tid siden jeg læste det..

Men det optimale ville vel være at indtage det med noget glucose som ptpouel siger, eller et mindre måltid for bedre optagelighed.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

... tja .... jeg tager det sammen med juice ligeefter træning ..... 

har engang læst at det ikke er skide smart at drikke kreatin med (appelsin)juice -- enten fordi at appelsinjuicens syrlighed, ikke var godt for kreatinen, eller også var det fordi at det skabte et for surt miljø i maven.. men kan ikke bakke det op, da det er pænt lang tid siden jeg læste det..

Men det optimale ville vel være at indtage det med noget glucose som ptpouel siger, eller et mindre måltid for bedre optagelighed.. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det med surheden forstå jeg ikke helt... mavens ph værdi er 2 og ph for syrlige frugt er ca 4... jeg plejede at bruge frugtjuice, nu bruger jeg bare saftevand.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Hey,

Jeg er lige begyndt at tage kreatin. Har ikke rigtigt fundet nogen løsning på hvordan man kan blande de 5g (i loadingfasen) så det smager godt.

har prøvet bare i vand og i mælk med/uden kakaopulver.

Måske blander jeg bare ikke nok væske i?

Når jeg putter det i en proteinshake (omkring 0,5liter væske) lægger jeg ikke rigtig mærke til det...

Hva gør i??

<{POST_SNAPBACK}>

? Er det ikke 15-20 gr om dagen man tager i loadingfasen ?

Link to comment
Share on other sites

Syntes nu ikke det smager af særlig meget, bare i et glas vand rør lidt rund og så ned med det.

Fyld glasset med vand igen, sålede at det værste bundfald lige kan komme af glasset, og så ned med det... Kræver ikke de vilde smagsstoffer til at fjerne smagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share