Sign in to follow this  
Hammerstrength

Kreatin blanding der smager godt

Recommended Posts

Hey,

Jeg er lige begyndt at tage kreatin. Har ikke rigtigt fundet nogen løsning på hvordan man kan blande de 5g (i loadingfasen) så det smager godt.

har prøvet bare i vand og i mælk med/uden kakaopulver.

Måske blander jeg bare ikke nok væske i?

Når jeg putter det i en proteinshake (omkring 0,5liter væske) lægger jeg ikke rigtig mærke til det...

Hva gør i??

Jeg blander mig i cacao'en lige efter træning, og drikker det med det sammen, for ellers kan det være lige meget med kreatinen.

HUSK: Kreatin skal indtages inden for 10min. efter det er blandet med VÆSKE.

Fatter ikke spørgsmålet? Det smager ikke af en skid..

Det knaser lidt imellem tænderne, men so what?

Sukkervand er godtfor at banke insulinresponsen op og dermed optage skidtet lidt bedre/hurtigere men smagen?

Come on....

... tja .... jeg tager det sammen med juice ligeefter træning ..... 

har engang læst at det ikke er skide smart at drikke kreatin med (appelsin)juice -- enten fordi at appelsinjuicens syrlighed, ikke var godt for kreatinen, eller også var det fordi at det skabte et for surt miljø i maven.. men kan ikke bakke det op, da det er pænt lang tid siden jeg læste det..

Men det optimale ville vel være at indtage det med noget glucose som ptpouel siger, eller et mindre måltid for bedre optagelighed.. :4mewantfood:

frem med shot glasene ;)

Plejer selv bare at tage en smule vand og så det bare ned med det. så er det overstået.

og tager så et glas vand bagefter for at få efter smagen væk. synes nu ikke det er så slemt

... tja .... jeg tager det sammen med juice ligeefter træning ..... 

har engang læst at det ikke er skide smart at drikke kreatin med (appelsin)juice -- enten fordi at appelsinjuicens syrlighed, ikke var godt for kreatinen, eller også var det fordi at det skabte et for surt miljø i maven.. men kan ikke bakke det op, da det er pænt lang tid siden jeg læste det..

Men det optimale ville vel være at indtage det med noget glucose som ptpouel siger, eller et mindre måltid for bedre optagelighed.. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det med surheden forstå jeg ikke helt... mavens ph værdi er 2 og ph for syrlige frugt er ca 4... jeg plejede at bruge frugtjuice, nu bruger jeg bare saftevand.

Edited by zulore

Hey,

Jeg er lige begyndt at tage kreatin. Har ikke rigtigt fundet nogen løsning på hvordan man kan blande de 5g (i loadingfasen) så det smager godt.

har prøvet bare i vand og i mælk med/uden kakaopulver.

Måske blander jeg bare ikke nok væske i?

Når jeg putter det i en proteinshake (omkring 0,5liter væske) lægger jeg ikke rigtig mærke til det...

Hva gør i??

<{POST_SNAPBACK}>

? Er det ikke 15-20 gr om dagen man tager i loadingfasen ?

? Er det ikke 15-20 gr om dagen man tager i loadingfasen ?

som regel er det vel..

men da ikke på en gang.. plejer at tage det over 4 gange. -Det kan være det er det han mener..

Syntes nu ikke det smager af særlig meget, bare i et glas vand rør lidt rund og så ned med det.

Fyld glasset med vand igen, sålede at det værste bundfald lige kan komme af glasset, og så ned med det... Kræver ikke de vilde smagsstoffer til at fjerne smagen.