WWE RAW


ShotPut2008
 Share

Hvem er den sejeste wrestler?  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Randy Orton, desværre. :dry:

Jeg kan ikke døje ham, men må give ham credit for alle de sejre han hiver hjem, og så har han fået en titelkamp imod Triple H til næste pay-per-view.

Bastista er dog min personlige favorist. De spinebusters han leverer, er out of this world. :blink::devil:

Og Triple H, en kæmpe skuffelse, han får næsten altid tæsk, absolut ikke værdig som mester. :nonono::raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu er Undertaker jo fra Smackdown og ikke RAW..........

<{POST_SNAPBACK}>

Hva er forskellen egentlig?

Synes Randy Orton og Eddie G er for seje

<{POST_SNAPBACK}>

Så vidt jeg ved er den eneste forskel at de til dagligt kæmper i hver deres "liga". En gang i mellem mødes de så på tværs af ligaerne til en kamp om mesterskabet i WWE, samlet set. Selvfølgelig en Pay Per View begivenhed. Den næste er "Royal Rumble" den 30. Jan.

I sidste ende er det nok bare et spørgsmål om at tjene så meget som muligt. De to ligaer har nemlig hvert deres show, på hver deres aften.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke kun børn der ser sådan noget, det er jo skuespil det hele 

Jo, for det meste. Men prøv lige at se nogle af kampene rigtig igennem. Det er ikke altid det er venner der kommer i ringen sammen. Tit kan man godt se de ikke er for glade for hinanden i omklædningsrummet. Nogle af de knytnæveslag rammer virkelig hårdt, hvor det virkelig ikke er skuespil. Der er nu mange gange de må gå fra ringen med et blodigt ansigt.

Ja, det er nok PR stunts mange gange, men jeg holder på sådanne typer som dyrker seriøs wrestling, også har noget arrigskab de skal af med nogle gange.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke kun børn der ser sådan noget, det er jo skuespil det hele
Og? Er det ikke samme koncept med f.eks. actionfilm? :blink:

Det er svært at fake et flækket øjebryn og stadig er tvunget til at kæmpe videre, i en kamp som varer ½-1 time. Nogle af de hårdeste negle finder man da i showbrydning, hvad de mennesker dog ikke udsætter sig selv for, blot for at underholde.

Edge - Mr.Insane... Gotta love him.

Jaaa sådan da, han er sådan wacko, men tilgengæld kører det ikke for ham, rent kampmæssigt. Hans manglende titelkamp har han ihvertfald ikke gjort sig fortjent til på det sidste. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Man kan da ikke snakke om hvem der er bedst af showbryderne, når det er aftalt hvem der vinder :blink:

Man kan godt snakke om favoritter, men hvem der er den bedste show bryder er vel ham der er bedst til at underholde! Synes også det er lidt misvisende at det er postet under "Sport".

Det er da ikke sport? :blink:

Og husk jeg ikke siger nogen steder, at det ikke er imponerende det de præstere! De er sgu seje til det de gør! Men sport :blink:

Link to comment
Share on other sites

Man kan da ikke snakke om hvem der er bedst af showbryderne, når det er aftalt hvem der vinder :blink:

Man kan godt snakke om favoritter, men hvem der er den bedste show bryder er vel ham der er bedst til at underholde! Synes også det er lidt misvisende at det er postet under "Sport".

Det er da ikke sport? :blink:

Og husk jeg ikke siger nogen steder, at det ikke er imponerende det de præstere! De er sgu seje til det de gør! Men sport :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Sport er nu også så meget sagt, entertainment er nok det rette ord.

Mht. hvem der vinder, så er jeg sådan set ligeglad, såfremt jeg ikke kan gætte det på forhånd, for så kan det være et fedt.

Man kan dog sagtens tale om hvem der er bedst, i forhold til stil og teknik, for der er stor forskel på de forskellige brydere. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Sport er nu også så meget sagt, entertainment er nok det rette ord.
Nemlig :smile:
Mht. hvem der vinder, så er jeg sådan set ligeglad, såfremt jeg ikke kan gætte det på forhånd, for så kan det være et fedt.

Okay, fair nok! Det kan jeg bare ikke sætte mig ind i! Men skal ikke ødelægge tråden for Wrestling fans med min manglende entuiasme for show wrestling :wink:

Man kan dog sagtens tale om hvem der er bedst, i forhold til stil og teknik, for der er stor forskel på de forskellige brydere.

Ja, der er rigtigt nok! Fremgår bare ikke så tydeligt synes jeg!

Link to comment
Share on other sites

Undertaker er min klare favorit, men Chris Benoit har også en for fed stil og en vilje som få :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg glemte sgu også helt at sige Undertaker :smile: Utroligt at en mand med make-up på kan være så ond :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja for sørensen. Endnu engang er jeg enig med dig, nra. Undertaker er sgu også rimelig heftig! :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Okay, fair nok! Det kan jeg bare ikke sætte mig ind i!

<{POST_SNAPBACK}>

Og dog? Noget af spændingen ved det er jo at man ikke aner hvad resultatet bliver.

Man kan da også sagtens sidde og se en god fodboldkamp, som måske har været aftalt spil(tænk eksempel). Hvis ikke man får noget at vide, så vil man da kun huske det som en god kamp. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 100% enig i, at man ikke kan kalde Wrestling for sport, men jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle poste det her indlæg...

Grunden til jeg valgte RAW frem for SMACKDOWN! er, at jeg synes de superstars der er på RAW er langt federe at sidde og se på...

Mysterio er min personlige favorit på SMACKDOWN! men det gør ondt i øjnene at sidde og se på JBL uge efter uge... Den mand har ingen berettigelse til den titel han render rundt med!

I øvrigt kan jeg fortælle gennem en kammerat jeg har, der er på wrestlingskole i USA. (I øvrigt er han måske på vej ind på WWE's wrestlingskole, og han var blandt de sidste hundrede i Tough Enough! Måske får vi snart en dansker i WWE!) Han fortalte lidt om, hvordan det foregår... Men det er en forretningshemmelighed... Det er ikke som det var for ti-femten år siden... Hver af stjernerne samler nogle point. De feuds de får med hinanden er ofte planlagt, men faktisk kom det som en overraskelse for alle derovre, da Edge lige pludselig blev sindssyg!

Det meste er planlagt, men det er ikke koreograferet som det var engang og rygterne siger oven i købet at den Elimination Chamber kamp, der lige er blevet afviklet ikke var aftalt på forhånd. Jeg får mail fra min ven ca. en gang om ugen, og jeg har bedt ham om at få taget et billede sammen med en af de store fyre, hvis han kommer ind på skolen.

Min ven er 1,96 høj og vejer 120 kg. Han er ret stor. Jeg ved ikke om han nogensinde har brugt nogle ulovlige stoffer, men han har taget 9 kg på siden han rejste til USA for knap tre år siden.

Link to comment
Share on other sites

Og dog? Noget af spændingen ved det er jo at man ikke aner hvad resultatet bliver.

Man kan da også sagtens sidde og se en god fodboldkamp, som måske har været aftalt spil(tænk eksempel). Hvis ikke man får noget at vide, så vil man da kun huske det som en god kamp. 

Lidt dårligt eksempel da der meget sjældent er fodboldkampe der er aftalt spil!

Men ved hvad du mener! Der er nok også alt skuespille hvor en wrestler skal spille en rolle som er ufatteligt utroværigt. Man kan da godt få sig et billigt grin en gang i mellem.! Det virker bare fuldstændigt latterligt på mig!

Men jeg synes da også det var sjovt at se da jeg var 8-14år :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share