Strammes op af kickboksning?


Janni123
 Share

Recommended Posts

Jeg har dyrket boksning i et par år men skiftede senere "Genre" til thaiboksning. Med hensyn til thai træningen så slår man utrolig meget på puder og sandsække. man bruger benene meget i denne kampsport. Jeg sparede en del og det er super hårdt. men, hvis hun skal tabe sig eller strammes op i overkroppen, så slipper hun altså ikke for at hamre løs på en sparringspartner eller som alternativ en sandsæk.

jeg er ikke selv til kickbox træningen, da jeg bedre kan lide den egentlige kropslige kontakt.

Hilsen Camilla

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Camilla - Jeg troede vi klart og tydeligt havde defineret at udtrykket "Stramme op" er malplaceret :tongue: .. Kald det dog hvad det er i stedet.. Vægttab og muligvis en anelse øget muskelmasse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sparede en del og det er super hårdt. men, hvis hun skal tabe sig eller strammes op i overkroppen, så slipper hun altså ikke for at hamre løs på en sparringspartner eller som alternativ en sandsæk.

Jeg troede at "opstramning" og punktforbrænding var blevet manet i jorden i denne tråd.... :blink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Der kan man se, hvilken manipulatorisk magt idiotiske blade og instruktører har over intetanende kvinder, der vil gøre alt for at tabe sig, men ikke har den nødvendige viden for at gøre det, og på den måde er magtesløse i hænderne på idioter.

Selv ikke på mol i en tråd med mange dygtige mennesker og gode indlæg kan det lade sig gøre at få et så grundliggende stykke viden igennem. Og det er ikke kvindernes skyld! Det er de fordømte blade, som har en nærmest hypnotisk magt. Men vi tager den lige igen:

MAN KAN IKKE STRAMME DELLER OP!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Der kan man se, hvilken manipulatorisk magt idiotiske blade og instruktører har over intetanende kvinder, der vil gøre alt for at tabe sig, men ikke har den nødvendige viden for at gøre det, og på den måde er magtesløse i hænderne på idioter.

Selv ikke på mol i en tråd med mange dygtige mennesker og gode indlæg kan det lade sig gøre at få et så grundliggende stykke viden igennem. Og det er ikke kvindernes skyld! Det er de fordømte blade, som har en nærmest hypnotisk magt. Men vi tager den lige igen:

MAN KAN IKKE STRAMME DELLER OP!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Så blev det sgu slået fast med syv-tommers søm! :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share