Bulke?


Duelund
 Share

Recommended Posts

der er jo så nogen som gainer så langsomt at de ikke behøves at cutte....... Altså nu ved jeg ikke om jeg er en af dem, men jeg gainer selvom jeg ikke overspiser eller spiser fed mad... ikke så meget, men alligevel nok til at undre mig :) Synes så heldigvis ikke min fedt % stiger :D

Link to comment
Share on other sites

Til Marts skal jeg cutte for første gang og hvis man ligger på et kalorieunderskud på ca. 500 hvor langt ned fedt% vil man så komme? Jeg vil gætte på at jeg har en bodyfat på 15%...

<{POST_SNAPBACK}>

500 kcal. om dagen = ca. ½ kg. vægttab ugentligt... (teoretisk set)

Hvad ligger din fedt% på nu?

Edited by Vuffi
Link to comment
Share on other sites

Til Marts skal jeg cutte for første gang og hvis man ligger på et kalorieunderskud på ca. 500 hvor langt ned fedt% vil man så komme? Jeg vil gætte på at jeg har en bodyfat på 15%...

<{POST_SNAPBACK}>

500 kcal. om dagen = ca. ½ kg. vægttab ugentligt... (teoretisk set)

Hvad ligger din fedt% på nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Kig i mit indlæg igen. :lolabove:

Edited by Jannick
Link to comment
Share on other sites

Nu vi er ved snakken...

Man er i cutte-fase, og har et moderat underskud.... (ca. 500 kcal) dagligt...

- Det skal dog siges at kalorieforbrændingen fra træning ikke er talt med i ligevægtsindtaget, så underskudet er nok lidt større.

Spørgsmålet er så, om man vil miste for meget muskelmasse ved denne cutning selvom man får 2 g. protein pr. kg. kropsvægt?

Eller bør jeg være mere påpasselig med kun at smide 500kcal dagligt, med mit træningspas inkluderet? (vel ca. 500 kcal?)

Jannick -> Du har ret :smile:

Edited by Vuffi
Link to comment
Share on other sites

Til Marts skal jeg cutte for første gang og hvis man ligger på et kalorieunderskud på ca. 500 hvor langt ned fedt% vil man så komme? Jeg vil gætte på at jeg har en bodyfat på ca. 15%...

<{POST_SNAPBACK}>

Så var det jo så jeg tænkte på hvordan man tjekker ens fedt%?

Link to comment
Share on other sites

Til Marts skal jeg cutte for første gang og hvis man ligger på et kalorieunderskud på ca. 500 hvor langt ned fedt% vil man så komme? Jeg vil gætte på at jeg har en bodyfat på ca. 15%...

<{POST_SNAPBACK}>

Så var det jo så jeg tænkte på hvordan man tjekker ens fedt%?

<{POST_SNAPBACK}>

Med en fedttang og derefter benytte denne beregner:

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...punkts_maaling/

Helt præcis tror jeg ikke den er, men tror at den er bedre end digitale fedttange.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share