Webers Gym Valby


Guest Slettet_04042015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_04042015

Jeg var noget overrasket over at stedet var lukket sidst jeg mødte op. Jeg synes det var et 'ok' sted at træne til prisen. Ejeren var også flink, synd stedet måtte lukke. Nogen der ved om stedet genåbner eventuelt med ny ejer?

Hvis stedet ikke genåbner kan det være at noget af alt jernet bliver sat til salg....

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke noget for dig, Incognito, at opkøbe centeret hvis det bliver sat til salg?

Fuldføre dine visioner om at "back to basics" trænings-center med kompetente instruktører og dødløftplatforme :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Gad vide hvad sådan et sted koster og hvordan økonomien er? Jeg har altid haft en drøm... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det sjove er at jeg har set en del tråde om samme emne.

Ærgeligt stedetlukkede, jeg kunne godt lide det. etc..

Men hvofor træner folk så ikke i centrene (incl. jer selv)?

Der må være en grund til de lukker og slukker.

I mine øjne er det ikke nok med en masse stål og oldschool hårdt arbejde. Der kræves også en særlig stemning og åbenhed, ellers vil folk ikke træne der.

Link to comment
Share on other sites

Det sjove er at jeg har set en del tråde om samme emne.

Ærgeligt stedetlukkede, jeg kunne godt lide det. etc..

Men hvofor træner folk så ikke i centrene (incl. jer selv)?

Der må være en grund til de lukker og slukker.

I mine øjne er det ikke nok med en masse stål og oldschool hårdt arbejde. Der kræves også en særlig stemning og åbenhed, ellers vil folk ikke træne der.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har haft trænet hos Weber, og har flere gange overvejet at starte igen, men for mig var det der gjorde forskellens hans åbningstider. Morgentræning var ikke mulig, og jeg har til tider så travlt at jeg kun har tid til at træne om morgenen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i over et år i Webers, men ligesom Baloo var det også åbningstiderne der gjorde, at jeg holdt op.

Der manglede kanske lidt 'ånd' i centeret, for selv om det var old-school (og totalt hærget) så var det alligevel de samme 17-årige fyre der bænkede og curlede som man ser alle andre steder.

Det jeg aller bedst kunne lide ved Webers var, at om aftenen havde man praktisk talt hele frivægtsafdelingen for sig selv. Men det sagde jo desværre også lidt om stedets popularitet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share