SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Dagens føde. Stadig lidt i underkanten, men det føles okay og jeg går ikke rundt og er sulten.

Cardio - som ikke blev rigtig cardio alligevel.

10km på:bike: - men en stille og rolig tur pga. baldret lænd.

+ 5-6km transportcykling  :tongue:

Jeg har valgt at leje min lejlighed ud som ferielejlighed til sommer, så hvis nogen kender nogen der mangler, så niv mig lige måsen og sig "hey"  :wink:

Detaljer her!.

<{POST_SNAPBACK}>

Damn champ.. du æder ingentingt!!

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem igen..  :wink:

Nedtur med træningen idag... det er det værste når lortet ikk kører!! Hva så, har du gainet lidt kg efter start på kreatinkuren??

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak Lasse :smile:

Jaer, røvsygt. Tror bare det kræver en dag med en god omgang sund føde og en nat med en hel masse søvn. Vi får se imorgen.

Mon ikke der er røget et par kg. på. Jeg har desværre ikke kunnet tjekke det de sidste par dage, men hopper på en badevægt imorgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

cool cool... overvejer selv en bette kur... go træningen i morn' o dans nnu i seng med dig med en tallerken grønsager! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 26/5 2005 - 6. uge i AHT

Opvarmning

5 min løb

Hyperextensions

15 @ BW

15 @ BW + 15kg

Sit-ups på swissball

12 @ BW

Armbøjninger

25 @ BW

Military

10 singles x 57.5kg - den sidste var tuuuuung  :tongue:

5 x 50kg

5 x 50kg

5 x 50kg

5 x 50kg

5 x 50kg - trak stadig tænder ud, men ikke det helt vilde.

Incline BP

7 x 70kg

7 x 70kg

5 x 70kg

4 x 70kg

CG bænk

8 x 62.5kg

7 x 62.5kg

5 x 62.5kg

3 x 62.5kg

Jeg tror programmet er for hårdt under cuttefase - er bange for at jeg nu er ved at løbe ind i noget overreaching. Incline plejer jeg nok at kunne banke 8x75kg op i og nu giver 70kg problemer  :blink: Træningslysten er også dalet gevaldigt her i ugen og både lænd og knæ skranter, så alt taler for at jeg har brug for en pause - men det er bare ikke fedt med 2 uger tilbage af programmet.

Måske skal jeg til at æde godt igen og se om det kan redde de sidste 2 uger hjem...

<{POST_SNAPBACK}>

Puha, ja den er svær.. syns sq du ska æde lidt mere igen, så de sidste par uger tages med.. ellers er hele forløbet på en måde spildt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Yeah tak for turen - det kunne faktisk også mærkes i dag til træning for mit vedkomme :blink::smile:

Kunne godt bruge en burger lige nu :4mewantfood: Naam, burger :w00t:

cooked%20hamburger.jpg

Håber satmer min far laver hamburgers i aften jeg er suuulten lige nu :bigsmile:

Vil du deloade eller dekonditionere?

Link to comment
Share on other sites

Sov til søndag kl. 15.30, kværnede et par prot-shakes og en burger og stenede til kl. 04.00 om natten - hele tiden med de ondeste tømmermænd der stadig ikke er helt væk :freaked: Det satte sine spor på dagens performance desværre.

Ej, din stakkel...havde du tømmermænd igår? :gal: No wonder at du kunne mærke det til træning idag :tongue: Kender ingen der overlever en bytur. Been there, done that... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Haha...for grineren :4thumbup: Og det er rigtigt, man føler man er i live :cooldance:

Hjælper det dersens Powerdrive..helt seriøst?? Eller får du penge for at nævne det... :tongue: Hov ups, det må vi ikke snakke om jo! Det hører ind under "reklame på et offentligt board" :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

I starten var der ikke meget effekt, men jeg fandt ud af at det hjalp ret godt på tømmermænd - dvs. man fik det ikke vildt meget bedre, men hjernen kom ligesom godt igang igen, og det er det vigtigste for mig  :wink:

Senere havde jeg et par succesoplevelser hvor træningslysten var forøget når jeg tog en dosis, men det kan meget vel være placebo - but I felt good  :tongue:

Angel nævnte i et indlæg somewhere at hvis man ikke får nogen synderlig effekt af Powerdrive, så er det nok fordi man i forvejen har fået rigeligt af tyrosin og DMAE gennem kosten.

Ahh, tror ikke det skader noget at snakke lidt om det her i en log among 1000 andre logs  :laugh:

Yir...screw the rules :tongue: (bare vent til MaxP opdager det :laugh::tongue: )

Jeg har også selv købt det for laaaangt tid siden, fik bare aldrig prøvet det stads...ku være jeg skulle nu :innocent: Synes bare det ser totalt narko-agtigt ud :blink: og så lugter det lidt af...kalk(??). Nå, men hvis du ka' få det ned, så ka jeg oz :cooldance:

Btw...en syg omgang squat :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Yir...screw the rules :tongue: (bare vent til MaxP opdager det :laugh::tongue:  )

Jeg har også selv købt det for laaaangt tid siden, fik bare aldrig prøvet det stads...ku være jeg skulle nu :innocent: Synes bare det ser totalt narko-agtigt ud :blink: og så lugter det lidt af...kalk(??). Nå, men hvis du ka' få det ned, så ka jeg oz  :cooldance:

Btw...en syg omgang squat :w00t: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha tror han er ligeglad - nu er jeg jo ikke en eller anden superatlet som alle andre ser op til eller noget - tværtimod :clown2::tongue:

Haha narko-agtigt ligefrem? :w00t: Men jaer, det ligner tørret æggehvide med appelsinjuice-pulver i - og når man kommer det i vand, så bliver det nærmest som æggehvide og appelsinjuice :laugh:

Jeg har tænkt lidt over det med virkningen og det Angel sagde og det passer skam meget godt med at det ikke gav en meter mens jeg spiste godt til, men derimod gav mere :firebounce: under cutning.

Takker :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe....Men ok, det lyder rigtig godt! Tak for det lille "review" :cool: Så går jeg også igang med det snart. Det hænger meget godt sammen med, at jeg også cutter...puuurfect! :cooldance:

Og det passer altså ikke, det der med at der ikke er nogen der ser op til dig. Jeg følger med i din log og synes f.eks., at din måde at cutte på er :a-okhand: ...helt seriøst! :smile:

Men du har ret...MaxP har nok også mere travlt i OT :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Simon..

Sikke et program du har kørt den sidste tid, intet under at energien daler. Døgnet har jo næsten ikke timer nok til træning, kæreste, byture, restituering..

Men, er det din mening at få en fedtprocent på 4 %?

Kære Simon.. Min er på lidt over 5% og det er altså hårdt til tider. hvad ligger din på nu ?

Hilsen Camilla

Link to comment
Share on other sites

jah, så du sq snart færdig.. det lyder ikk helt som om du er helt tilfreds med programmet.. er det rigtig forstået :poking:

Hva gør du så efter, dvs op til nye max?? dekonditionerer du eller deloader du?? andet? jeg er nemlig lidt tvivl om hva jeg vil og hva der er mest optimalt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu programmet som sådan er helt okay (bortset fra torsdag - 3 øvelser  KUN med vægtstang er BORING :bigsmile: ) men i bænk ser det bare ikke ud til at ha' gået så optimalt - på de seneste uger er jeg nemlig begyndt at faile lidt, f.eks er 5x82.5kg problematisk på trods af at jeg tidligere reppede 85kg 7 gange. Det er dog lidt svært at sige noget før jeg har kørt færdigt, har deloaded eller dekonditioneret og så max-forsøgt - det kaaan jo være at alt hvad der mangler er lidt pause - endvidere så ar kcal-indtaget også været lidt lavt et langt stykke hen ad vejen og f.eks idag bestod kosten (pga. en 6-timers togtur) af 2 æbler og 1 banan + prot-shake til morgenmad og 2 sodavand på vejen og en protshake lige inden træning - det giver heller ikke det bedste udgangspunkt for en god omgang bænk  :smile:

Jeg tror faktisk det skyldes begge dele, men nok mest kosten. Har det også med at falde i styrke når jeg er i kcal-underskud. F.eks. i benpres ligger jeg normalt på 6repsx180kg. Men 6repsx160kg er min absolutte max under en cutteproces. Og det er alligevel en ret stor forskel. Men jeg har jo også en "deadline", som du siger :innocent:

Jeg har iøvrigt prøvet det der Powerdrive...føj, hvor det smagte :w00t: Det er nu lykkedes at få det ned 3 gange. Men nu har jeg så også opdaget, at dets holdbarheds-dato er allerede i august. Måske det er forklaringen på, at smagen er uudholdelig :gal::tongue: Og nej, det har ikke hjulpet en sk** endnu hehe...men jeg venter spændt på at dens virkning popper op en dag :4whistling: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk det skyldes begge dele, men nok mest kosten. Har det også med at falde i styrke når jeg er i kcal-underskud. F.eks. i benpres ligger jeg normalt på 6repsx180kg. Men 6repsx160kg er min absolutte max under en cutteproces. Og det er alligevel en ret stor forskel. Men jeg har jo også en "deadline", som du siger :innocent:

Jaer, man bliver en svækling når man laver prot-shakes af skummetmælk i istedet for cacaomælk :tongue:

Hvad er din deadline og dine mål? :smile:

Jeg har iøvrigt prøvet det der Powerdrive...føj, hvor det smagte :w00t: Det er nu lykkedes at få det ned 3 gange. Men nu har jeg så også opdaget, at dets holdbarheds-dato er allerede i august. Måske det er forklaringen på, at smagen er uudholdelig :gal:  :tongue: Og nej, det har ikke hjulpet en sk** endnu hehe...men jeg venter spændt på at dens virkning popper op en dag :4whistling:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha nej det er ikke verdens mest ypperste smagsoplevelse :gal: - men mon ikke bare man skal vænne sig til det. Keep drinking, girl :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Deadline: 30. juni

Mål: Lavere fedtprocent self. :cool:

Og det Powerdrive...still tryin' to figure out hvad f----- det smager af :wacko: Det' pis' modbydeligt....Men ja, ja...jeg drikker stadig. Lidt hjernedød skal man jo være :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

For mit vedkommende så er min fedt % på 5,2 så jeg kan jo med ro i sindet godt gå ud og fyre den af imorgen, lørdag. Det er vist også længe siden jeg har været ude og turnere, så imorgen skal den have :cooldance:

Måske man så skulle synde hele søndagen og spise hvad der bestemt ikke er godt for kroppen, men herligt for sjælen (og de tømmermænd som jeg allerede kan mærke er på vej).. :devil:

Håber at i får en dejlig weekend...

Hilsen Camilla :beerchug::4crutches::bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
For mit vedkommende så er min fedt % på 5,2 så jeg kan jo med ro i sindet godt gå ud og fyre den af imorgen, lørdag. Det er vist også længe siden jeg har været ude og turnere, så imorgen skal den have  :cooldance:

Måske man så skulle synde hele søndagen og spise hvad der bestemt ikke er godt for kroppen, men herligt for sjælen (og de tømmermænd som jeg allerede kan mærke er på vej).. :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal du ud og være uartig i weekenden Camilla ! :w00t::tongue:

Fedt% på 5,2 lyder rablende vanvittigt, det er mindre end Angel til konkurrence mener jeg :bigsmile: Ikke at du lyver men det er godt nok lavt :cooldance:

Ahem...hvad med i aften? :poking: det er fredag jo :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jamen lige nu sidder jeg her på mit arbejde og skal være her til klokken ni i aften Så har jeg også taget mine yimer!

Men jeg har lige lidt arbejde herinde imorgen formiddag, så skal der trænes... :pumpin:

derefter drager jeg hjem til provinsen for at få styret mit behov for opmærksomhed... :cheer:

Med hensyn til min fedt % så er den lav..meget. Jeg vejer altså heller ikke mere end 43 kg og er 163 høj.

Jeg er klar over konsekvenserne ved en lav % og tro mig at jeg kæmper til tider en kamp bare med at holde varmen...

Men, du kan jo tilbtýde et knus og jeg tager imod..

Camilla :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak for visitten HP :smile: Så skal underarmene pumpes! :devil::w00t:

Camilla-pigen> Avvv...det var da noget kedeligt med arbejdet men så er der altid lørdag :bigsmile: Ikke noget galt med en lavfedtprocent, nogen mennesker klæder det rigtig godt :smile:

Men, du kan jo tilbyde et knus og jeg tager imod..

:wub: Come here girl !

Du ønskes en kanon weekend :4drunk: :smile: Party on! Så mangler vi bare :sun:

Link to comment
Share on other sites

Ang. powerdrive, så skulle man næsten prøve at lave en drink ud af det - Gin og PD måske? :w00t:

:laugh::bigsmile: ja, ja...eller PD + russisk vodka + appelsinjuice for at forstærke smagen af appelsin. :tongue: ........Men mon ikke det hele bliver endnu værre :wacko::gal:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvaaa, træningsliderlig, fedtprocent på 5.2% og single - normalt siger man jo pick any 2 - men du har alle 3. Fyrene må da stå i kø når du er ude og svinge træbenet på Damhuskroen og de andre steder hvor DocH lokker dig med hen  :tongue:

:blush::wub: ska' vi ik sige Ratpack i stedet :w00t::tongue:

Ohh tillykke med 2'eren :smile:

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til min fedt % så er den lav..meget. Jeg vejer altså heller ikke mere end 43 kg og er 163 høj.

Jeg er klar over konsekvenserne ved en lav % og tro mig at jeg kæmper til tider en kamp bare med at holde varmen...

<{POST_SNAPBACK}>

Må man anbefale...bacon.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share