SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Hold da kæft, hvor må du være ved at være bred (edit: MASSIVT ENDNU BREDERE) henover ryggen!!

Er det ikke snart på tide med endnu et EPIC BOOOM Lat spread pic, flotte fyr?!? :wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Faktisk forsvor jeg i dag at træne mere ryg de næste par måneder (bortset fra opvarmnings-pullups), nu skal der fokuseres på weakpoints som upper pecs og biceps-bredde! :devil: Og of course noget mere til delts.

HÆ! Jeg har ikke trænet biceps og ryg med mere end 4 sæt om ugen, de sidste 5 uger. Tilgengæld har jeg hamret pecs og skulder. Gæt hvad der er vokset… BIPS OG BAX!!! AAAAAARGH! I spit on genes! *ptoh*

Link to comment
Share on other sites

.. og så stod Atlas Bar for prot+veggie-rich PWO-meal. ALT for længe siden jeg har spist der, har lyst til at tage derhen igen allerede nu :laugh:

Det var MEGA godt! Jeg skal helt sikkert derhen igen :smile:

Jeg prøvede at tage et i dag efter træningen, men blev flov over at stå og pose og arto-knipse foran spejlet mens alle gik forbi :blush::laugh:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

+ masser stræk af quads, psoas og hammies. De er blevet sååå tight.

- fokus på at få posterior chain til at hjælpe mere med. Har gluteal amnesia.

- med vedvarende squeeeeze på toppen

- Fint nok til formålet, at få løsnet lidt op over hoften og banket gang i ballerne.

Jeg kan forestille mig, at du/I er specielt udsatte mht. til disse problemer som bartendere - står op lange perioder ad gangen, tit i uoptimale stillinger og påvikede... Det er formentligt ganske fornuftigt at fokusere lidt på området.

PWO-smørrebrød fra Aamans med No6Bach - 2. dag i træk jeg får prots derfra, det er gode sager! :4mewantfood:

Har ikke smagt deres smørrebrød, men har KUN hørt godt om det. Har spist på restauranten ved siden af. Ejeren, Adam, er min nærmeste kollegas rigtigt gode ven. Han kan fandme lave mad! Og priserne er endda ganske fornuftige.

Link to comment
Share on other sites

Uden tvivl - jeg vil prøve at stretche lidt mere (som om det sker) og aktivere glutes en masse. De bliver dog godt aktiveret pga vores work-stance, men lidt dynamisk oveni hatten er nok sundt.

Backbridge/omvendte planker hvor du ligger på to bænke (en ved det øverste af ryggen og en ved fødderne) og holder dig oppe er også god til at aktivere glutes med. Du kan hjælpe det litd på vej med en vægtskive på maven.

Bum bum, vi fik et nogle smørrebrød og en sodavand hver = 376kr, så helt billige er de ikke. MEn det er godt! :smile:

Ikke billigt, men jeg mente nu også restauranten. 5 retters menu for ~450 kr. da jeg var der.

Heeere ya go! :tongue:

Goe gunZ!

Link to comment
Share on other sites

- FINT! Derefter PWO-Burger på AE - nånej, det var jo 2 stjerneskud. Faktisk var det de dårligste stjerneskud jeg nogensinde har fået - selvom de begge var med 3 fileter og ekstra rejer. Det lever ikke op til det generelle niveau (der er OK) på stedet.

Tak for info! Stjerneskud er ellers top dollar, så nu ved jeg hvad jeg ikke skal vælge på Ae. Bliv endeligt ved med anmeldelserne :cool:

Her er der i øvrigt fremragende Stjerneskud!

Link to comment
Share on other sites

PWO-meal var fra Smag; kyllingebryst med svampe i en let hvidvinssauce + rødkålssalat med æble og persille. Smag never lets you down!

Det er nemlig rigtig godt. Jeg har været forbi et par gange efter jeg så du anbefalede det for længe siden. Så sent som i sidste uge til Lammeragout og salat :smile:

Gode træninger. Du er god til at presse over hovedet :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share