Sign in to follow this  
Guest Slettet_07102015

SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!

Recommended Posts

Det også meget sjovere at læse om faktisk! :smile:

Specielt fordi det handler om mig.

I fik fyret den godt af, også med prowleren (som i var de eneste der lavede, fordi jeg har set at i elsker den).

Hihi.

Ah, altså vi var rigtigt godt pressede, men performance var fandme lav :laugh: Hold kæft jeg var smadret efter sidste omgang prowl (tak for det i ørvrigt), selv at ligge på ryggen var for hårdt. Hvor tit har du timer derude? nogle faste dage?

Jeg elsker prowleren :wub:

Har haft ondt alle de rigtige steder, på den helt rigtige måde i dag.

Crossfit er fandme dejligt, det giver en form for velvære styrketræning ikke kan hamle op med.

Damn, og tænk der var engang du synes en 3km tur rundt om søerne var døden... hvad skete der?

Hvad er der galt med dåsepop?

Intet

Damn, og tænk der var engang du synes en 3km tur rundt om søerne var døden... hvad skete der?

3 km rundt om søerne er stadig, og vil altid være, røvsygt.

Ikke noget - som No6Burpee skriver, så var det fandme dejligt at høre noget andet end Affe og Kenneths negermusik.

Negermusik - så huskede jeg lige på at jeg så Sam i går. Han er en good guy!

Jo tak! Ser frem til du joiner en prøvetime :smile:

Haha MC, hans knæ og hans ryg til crossfit. Det glæder jeg mig til at læse om i hans skadeslog :tongue:

Smuk, smuk video. Som at se The Juggernaut lave pushpress... Dog burde der være meget mere film med hans træningsmakker man lige ser til sidst...

Dafuq? Må have været mere end rigeligt brændt af i hovedet efter at have rodet med Games WOD 12.3 siden jeg ikke fik hilst på i dag... Det gør jeg lige næste gang... Ellers tag fat i ham med de flotte-pink shorts og store ører.

Dafuq? Må have været mere end rigeligt brændt af i hovedet efter at have rodet med Games WOD 12.3 siden jeg ikke fik hilst på i dag... Det gør jeg lige næste gang... Ellers tag fat i ham med de flotte-pink shorts og store ører.

Fedt at du ikke har hilst på Fame Bro. Hvad har jeg gjort dig? :-D