SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Lækre frikadunser :4mewantfood: :4mewantfood:

Det var da pænt gjort med den scooter - og du fik ækvivalenten af 2 kg protein for det- (jeg synes måske liidt mere havde været ok :tongue: )

Du ER en god borger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det modificerede AHT jeg kører ser sådan her ud:

Cyklussen er 8 uger.

Alle singles rammer i sidste uge ca. 92.5% af min 1RM og alle 5x5 rammer 82.5% af min 1RM. I ugerne indtil stiger vægten med 2.5kg - den oprindelige progression i programmet er altså ændret lidt.

Mandag

Bænkpres: 10 singles + 5x5

Weighted dips: 4 x 8 @ BW + 0kg i første uge og 17.5kg i sidste uge.

Tirsdag

Squat: 10 singles + 5x5

BB-rows: 3 x 8 -  65kg i første uge og 82.5kg i sidste uge.

Preacher-curls: 4 x 8 - 25kg i første uge og 40kg i sidste uge.

Torsdag

Military: 10 singles + 5x5

Incline DB BP: 4 x 8 - 26kg i første uge og 36kg i sidste uge.

Highrep-dips: 3 x 8 - 15 reps i første uge og 18 reps i sidste uge. Håber det går  :tongue:

Fredag

Dødløft: 10 singles med 80-100kg og 5x5 med 80-90kg. Tager den HELT med ro.

Weigted chins: 3 x 8 + 2.5kg i første uge og 20kg i sidste uge.

Seated Incline DB-curl: 4 x 8 -  14kg i første uge og 18kg i sidste uge.

Bent over laterals: 3 x 8 - 12kg i første uge og 15kg i sidste uge.

Mavetræningen bliver div. øvelser smidt ind de dage hvor energien er størst.

Dem af jer der forvilder jer forbi loggen her til tider, i behøver slet ikke gøre det mere, for nu kommer der bare til at ske hvad der står ovenfor her  :laugh:  :tongue:

Jeg glæder mig virkelig til den fremtidige træning med højt energiindtag + kreatin, det gør virkelig en forskel at træne når man får gains og forhåbentlig vokser lidt.

Min ½-vegetariske pige var hjemme hos sine forældre at spise, så der skulle heavy frikadeller (med masser af løg, hvidløg, chilipeber, krydderurter, persille, æg, salt, peber og 2 teskefulde paprika) på bordet!  :4mewantfood:

7frikadeller.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Nuj, nogle lækre dunser :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

BB rows var engang min yndlingsøvelse, nu synes jeg de er røøøøvkedelige...så der kan jeg nu godt følge dig :smile:

Bruger du lige stang til BB curls eller EZ? Synes lige stang er begyndt at gnave :cry:

Link to comment
Share on other sites

20 sek pause, damn... hva er det "normale" hvis man ska følge programmet? kan jeg sq ikk huske.. Fuck det, 20 er lidt...

Jeg kører også ret strickt med pauserne.. Så kommer der sved på panden og det feeee'... :4thumbup:

Noget lort med knæene mester!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
BB rows var engang min yndlingsøvelse, nu synes jeg de er røøøøvkedelige...så der kan jeg nu godt følge dig  :smile:

Bruger du lige stang til BB curls eller EZ? Synes lige stang er begyndt at gnave :cry:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha sjovt nok, jeg har det på samme måde!

til at starte med syntes jeg øvelsen var mega nice, men jeg blev så røvtræt af den til sidst.

Så skiftede jeg over til 1-arm DB rows, hvilke nok gav mig de bedste trapz ever :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En riiimelig massiv gut stod og fortalte en pige jeg kender om hvordan man laver chins. Så ville han lige køre et sæt og lavede dem med ca. 10cm vandring, men slap stangen efter 4-5 reps fordi jeg råbte "strakte arme". Så fik jeg bare smøren:

"Hør nu her, man skal ikke strække armene for så får man ikke den gode syre og ved at køre de korte bevægelser så får man laaaange muskler istedet for de korte. Og ved du hvad? Næste gang du snakker til en anden fyr og prøver at spille smart, så kig lige på ham og se om han er større end dig inden du gør dig selv til grin!" 

Han var åbenbart ikke klar på en chin-konkurrence, for han gik bare videre da jeg spurgte

Morgenvægt: 84.4kg - stiiille og roligt ryger den opad.

Sejt at vægten stiger mester! Men han bååååtnakken med chins.. haha.. den er så klasse og meget typisk.. en sagde næsten det samme til mig i Århus, da jeg boed der.. så sørgeligt... :laugh:
Dødløft - terapeutisk vægt

Warum??? Har man smadret lænden eller hvorn ser det ud?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tja, må nok desværre sige, som du ved, at drømmeformen er liiidt uden for reach - det er min også :tongue: Men med nok års nødvendig dedikation til træning og kost kan man da komme et pænt stykke derhen ad :smile:

Det ser jo godt ud med militaryen og chinsne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg lavede BB-rows sad der 2 gutter på hhv. den flade og den skrå bænkpresbænk. De sad og lurede ret meget på mig og hinanden, lavede ikke rigtigt noget og så ud til at kede sig. Efter 5 min tog den ene mod til sig og spurgte: "Hvaa, mangler du meget endnu?" og fik svaret "Næh, jeg sidder bare og venter på du bliver færdig"

:w00t:

Hvor dum er man så??? hehe...

Sq nogle gode vægte du smider med i squat!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dine vægte ser sq massive ud! kanon mester... og jeg er enig med dig, hvis disciplinen er til stede kan den form sagtens nåes.. og det er det VI går efter!!! :4boxing:

Ja, det tager kun ca. en livstid :laugh:

Men ok, fedt nok at kunne rende rundt som 70 årig med grå hår og være lee :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share