Oxybolone


electrovoice
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg har gjort en ret kedelig opdagelse - har fundet to æsker med piller i min kæreste's skuffe. (vi har kun kendt hinanden i kort tid) Den ene hedder Oxybolone - den andet (glemt navnet) er tilsyneladende kvindeligt østrogen, som bruges til at behandle barnsløshed. Umiddelbart kunne jeg slet ikke begribe, hvad det blev brugt til, men nu kan jeg forstå, at det bliver brugt som en form for kompensation, når man tager steroider.

Oxybolone er åbenbart et oralt steroid, men et stærkt et af slagsen, har jeg læst mig til - hvad betyder det? og hvad er forskellen på at tage det oralt eller at "stikke" sig?. Hvad er hensigten med at ta' Oxybolone?

Jeg har konfronteret ham med det og han siger, at han kun tager det i en periode "for at starte kroppen op igen. Jeg forstår så bare ikke, hvorfor det er nødvendigt at "starte kroppen op igen" efter 4 år. (han har påstået, at det er så længe siden, at han har taget hormoner)

Jeg har søgt på nettet, men der findes ikke ret meget info omkring dette medikament, så jeg håber, at nogen herinde kan fortælle mig lidt. Mest fordi jeg ikke føler, at dén forklaring jeg indtil videre har fået, holder vand. Og som vi alle ved, at doping omgæret af løgn - endvidere tænker jeg jo også meget på, hvilke bivirkninger det har både mens det står på og senere hen...

Link to comment
Share on other sites

Så hvidt jeg ved er oxobolone det samme som Oxymentholone, oxymenthelone er en ekstrem stærk og potent pille med mange bivirkninger, mange hardcore body builder spiser ikke oxyer, da der er for mange langsigtet skadelige bivirkninger

Det der med at sige at han skal starte kroppen op, med en gang AS er total tåbe snak :blink::blink::innocent:

http://www.dianabol.info/Anadrol.htm

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

oxybolone... det er vistnok det samme som oxymethelon, et meget potent androgen og nok et af de usundeste steroider der findes. Hvis den anden æske så er østrogen, så har din kæreste godt nok ikke sat sig ind i tingene. Oxymethelon er kendt for at være levertoksisk og selv blandt hærdede misbrugere anbefaler man kun ret korte perioder med dette stof (og de er ellers ikke blege for at tage voldsomme mængder af ret usunde ting)... Det er IKKE noget man bare starter op på, det er nok det vildeste androgen der findes, med hensyn til både virkning og bivirkning.

Når man tager steroider omdannes en del af dem til østrogen, østradiol eller lignende stoffer og derfor tager BB'ere ofte diverse medikamenter enten for at modvirke østrogens virkning eller omdannelsen til østrogen. Derfor lyder det underligt hvis din kæreste skulle tage østrogen.

Det er nok mere sandsynligt at det er HCG, et stof som stimulerer kroppens egenproduktion af kønshormoner. Når man tager steroider nedreguleres kroppens egenproduktion af testosteron og når man så er færdig med at tage steroider, vil man have for lidt testosteron indtil kroppens balance er oppe igen. HCG bliver brugt til at få egenproduktionen igang igen hurtigere efter brug af steroider.

Link to comment
Share on other sites

Så hvidt jeg ved er oxobolone det samme som Oxymentholone, oxymenthelone er en ekstrem stærk og potent pille med mange bivirkninger, mange hardcore body builder spiser ikke oxyer, da der er for mange bivirkninger

http://www.dianabol.info/Anadrol.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret - jeg har hørt, at oral indtagelse skulle være værre, da det går "gennem hele systemet" - men hvad er bivirkningerne, ved du det?

Er vi ikke enige om, at den "historie" han forsøger at prakke mig på, ikke helt holder?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg har gjort en ret kedelig opdagelse - har fundet to æsker med piller i min kæreste's skuffe. (vi har kun kendt hinanden i kort tid) Den ene hedder Oxybolone - den andet (glemt navnet) er tilsyneladende kvindeligt østrogen, som bruges til at behandle barnsløshed. Umiddelbart kunne jeg slet ikke begribe, hvad det blev brugt til, men nu kan jeg forstå, at det bliver brugt som en form for kompensation, når man tager steroider.

Oxybolone er åbenbart et oralt steroid, men et stærkt et af slagsen, har jeg læst mig til - hvad betyder det? og hvad er forskellen på at tage det oralt eller at "stikke" sig?. Hvad er hensigten med at ta' Oxybolone?

Jeg har konfronteret ham med det og han siger, at han kun tager det i en periode "for at starte kroppen op igen. Jeg forstår så bare ikke, hvorfor det er nødvendigt at "starte kroppen op igen" efter 4 år. (han har påstået, at det er så længe siden, at han har taget hormoner)

Jeg har søgt på nettet, men der findes ikke ret meget info omkring dette medikament, så jeg håber, at nogen herinde kan fortælle mig lidt. Mest fordi jeg ikke føler, at dén forklaring jeg indtil videre har fået, holder vand. Og som vi alle ved, at doping omgæret af løgn - endvidere tænker jeg jo også meget på, hvilke bivirkninger det har både mens det står på og senere hen...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tillader mig lige at paste lidt fra en engelsk side jeg fandt da jeg søgte på navnet:

*EDIT* ovenstående var hurtigere end mig *EDIT* :tongue:

Edited by SGA
Link to comment
Share on other sites

Det er nok mere sandsynligt at det er HCG, et stof som stimulerer kroppens egenproduktion af kønshormoner. Når man tager steroider nedreguleres kroppens egenproduktion af testosteron og når man så er færdig med at tage steroider, vil man have for lidt testosteron indtil kroppens balance er oppe igen. HCG bliver brugt til at få egenproduktionen igang igen hurtigere efter brug af steroider.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har muligvis ret, men udfra hvad jeg har kunnet læse mig til, tager kan kun "Oxybolone" i få uger...er det rigtigt? Når og hvis han ikke længere tager det, hvilke mærkbare og synlige forandringer, vil der så være?

- og så lige et sidespørgsmål; påvirker det potensen - og i så fald i hvilken retning?

Link to comment
Share on other sites

Så hvidt jeg ved er oxobolone det samme som Oxymentholone, oxymenthelone er en ekstrem stærk og potent pille med mange bivirkninger, mange hardcore body builder spiser ikke oxyer, da der er for mange bivirkninger

http://www.dianabol.info/Anadrol.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret - jeg har hørt, at oral indtagelse skulle være værre, da det går "gennem hele systemet" - men hvad er bivirkningerne, ved du det?

Er vi ikke enige om, at den "historie" han forsøger at prakke mig på, ikke helt holder?

<{POST_SNAPBACK}>

Bivirkningerne vil normal være øget temperament, hoved pine, forhøjet

blodtryk..mm

Den "historie" han kommer med er total idioti, og kun en undskyldning for hans eget tåbelige narko forbrug

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor roder du rundt i din kærestes skuffer?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var på ingen måde for at rode i hans skuffer!!!! Jeg har sovet ved ham i nat og ville skrive et lille brev til ham, inden jeg gik derfra. Jeg ledte efter et stykke papir, åbnede en skuffe i en skænk i stuen...og vupti der lå de så!... Det var jo ikke sådan, at jeg har gennemrodet alle hans ting, i håbet om at finde noget.

Faktisk kom det meget bag på mig, fordi jeg har stolet på ham...mest af alt er jeg ked af det...fordi han altså har løjet...

Link to comment
Share on other sites

Det er nok mere sandsynligt at det er HCG, et stof som stimulerer kroppens egenproduktion af kønshormoner. Når man tager steroider nedreguleres kroppens egenproduktion af testosteron og når man så er færdig med at tage steroider, vil man have for lidt testosteron indtil kroppens balance er oppe igen. HCG bliver brugt til at få egenproduktionen igang igen hurtigere efter brug af steroider.
Er ret sikker på at HCG ikke fåes i pilleform :smile:
Det var på ingen måde for at rode i hans skuffer!!!! Jeg har sovet ved ham i nat og ville skrive et lille brev til ham, inden jeg gik derfra. Jeg ledte efter et stykke papir, åbnede en skuffe i en skænk i stuen...og vupti der lå de så!... Det var jo ikke sådan, at jeg har gennemrodet alle hans ting, i håbet om at finde noget.

Faktisk kom det meget bag på mig, fordi jeg har stolet på ham...mest af alt er jeg ked af det...fordi han altså har løjet...

Okay.- Det var nu heller ikke for at beskylde dig for noget.

Link to comment
Share on other sites

Den "historie" han kommer med er total idioti, og kun en undskyldning for hans eget tåbelige narko forbrug

Udvis lidt medfølelse måske? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Medfølelse for hvad :blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes bare ikke der er nogen grund til at snakke på den måde om pigens kæreste. Det sårer sgu da...

Grow up! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Den "historie" han kommer med er total idioti, og kun en undskyldning for hans eget tåbelige narko forbrug

Udvis lidt medfølelse måske? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Medfølelse for hvad :blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes bare ikke der er nogen grund til at snakke på den måde om pigens kæreste. Det sårer sgu da...

Grow up! :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der galt i at kalde en spade for en spade? :blink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Den "historie" han kommer med er total idioti, og kun en undskyldning for hans eget tåbelige narko forbrug

Udvis lidt medfølelse måske? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Medfølelse for hvad :blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes bare ikke der er nogen grund til at snakke på den måde om pigens kæreste. Det sårer sgu da...

Grow up! :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du ikke har læst de tidligere indlæg så har electrovoice takket for mit svar

Men hvis mine indlæg har været for hårde og sårende for dig, så beklarer jeg

Mange gange er sandheden ilde hørt :smile:

PT. tror jeg ikke jeg kan vokse mere end de 185 cm jeg er nu

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Nu er AS ikke klacificeret som narko i ren medicinsk forstand.

Ud fra kærestens personlige synspunkt, kan man godt finde mange argumenter for ikke at afsløre det over for kæresten.

1. Kæresten vil måske ikke være vanvittigt forstående.

2. Juridiske: vil ikke udsætte sig selv for politiets bevågenhed.

Fra hans synspunkt er det hans krop og hans valg og han skader ingen ud over sig selv.

Hvis det kun er oxybolone han benytter burde det ikke give bivirkninger over for dig. Men for ham -især på sigt. Er bivirkingerne ikke det værd.

Hans potens burde ikke blive påvirket af oxymetholone alene. MEN det er meget sjældent folk kun tager en kur eller et præparat. Såååååååå det er på tide for ham at tage en beslutning vedrørerende sit misbrug af medikamenter.

Link to comment
Share on other sites

Nå, men status er så nu, at jeg har konfronteret ham med det!

Oxybolone-tabletterne har han fået af en kammerat, fordi han skulle teste dem, da kammeraten selv fik udslet af dem. Min kæreste siger, at han fik det samme og at kun har taget nogle stykker. (jeg minder om, at det er HANS version, så I ikke ryster på hovedet af mig)

Han skulle således ikke tage dem nu. Hans konklusion var iøvrigt, at det nok slet ikke var Oxybolone, men fup og svindel...(pillerne er vist fra Asien). De andre (det kvindelige kønshormon) er, som én har nævnt, for at "genstarte" produktionen af testeteron. Han siger dog, at han ikke har taget dem længe og han viste mig datoen på pakken (og ja de var flere år gamle)

Jeg anser ikke mig selv som blåøjet eller naiv, men jeg må indrømme, at hans historie lød meget overbevisende. Endvidere fordi (som han også selv sagde), at hvis han ville skjule noget for mig, ville han ikke lade det ligge i en skuffe midt i stuen....hvilket jeg da nok vil give ham ret i.

Han lovede mig, (ikke fordi jeg krævede det), at han ville fortælle mig, hvis han gik med tanker om, at starte på en kur...men at det ikke var noget, der på nuværende tidspunkt var i hans tanker.

Jeg føler mig lidt nødsaget til at tro ham - eller i hvert fald lade tvivlen komme ham tilgode. Selvom jeg er modstander af steroider, ville jeg blive mere ked af at han gjorde det bag min ryg, end at han fortalte mig det...så må jeg jo tage stilling til, hvorvidt jeg kan og vil acceptere det.

Jeg vil naturligvis gerne have kommentarer, råd eller reprimander af Jer, hvis I har nogle!

Link to comment
Share on other sites

ikke enig... hvis der er et steroid, som kan giver risiko for omgivelserne via aggression er oxymethelone...

<{POST_SNAPBACK}>

God pointe.. Oxy'er er et af de mst agressinsfremmende steroider.

Lortesteroid hvis man bare vil være strandlækker.

Min erfaring har dog bare været at krudtbørger generelt ikke er mere agressive end gennemsnittet.

Andre har måske andre erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

er det mig der er helt galt på den, når jeg siger brugen af anti-østrogener vil trække han testeron nieveua ned? Altså her tænker jeg i sammen hæng med F.eks måden testeron forøgelse trækker østrogen med op når den forøges, eller forsøger kroppen kun at opretholde balance den ene vej?

Eletro voice>> har en kammerat der en lille krudt ugle, og hans forklaring overfor venner,famillie O.l lyder lidt identisk med din kærstets, men de er jo selvfølig to forskellige personer.

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

Det er et længere emne.

Der skal læses en del på det for at forstå brugen af HCG, Clomid, novadex, arimedex etc..

Jeg har læst lidt på det for sjov og især brugen af HCG er imho misforstået.

Brugen af hcg handler om at forhindre at de celler i testiklerne der producerer testosteron skrumper og ikke kommer igang igen efter en kur.

Link to comment
Share on other sites

electrovoice<< Kan du fornemme noget ved ham, der kunne indikere brugen af AS? -Hvis ikke, så tar' han nok ikke noget. -Og hvis han tar' noget, uden det på nogen måde kan mærkes, så er problemet vel ikke så stort?

<{POST_SNAPBACK}>

Hun bekymrer sig vel stadig for hans helbred så.

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg kan intet mærke på ham, på nogen måde! Men ja, jeg bekymrer mig naturligvis for hans helbred. Desuden hænger det med at tage steroider for mig sammen med dårligt eller lavt selvværd...altså jeg mener, at det er i hovedet problemet ligger.

Han er en flot fyr og velproportioneret af natur - derfor har jeg nok endnu sværere ved at forstå, at det er nødvendigt. Han er ikke i nærheden at hvad man forbinder med en "bodybuildertype", men han er da veltrænet.

Han lever en ret sund livvstil, drikker meget sjældent alkohol, spiser fornuftigt uden at være fanatisk og træner regelmæssigt, så på den front er der ikke noget, der taler imod, at han ikke har "skabt" sin figur ved "naturlig" vej...hvis I forstår...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg kan huske, at Oxy`er for en 5-6 år siden, var det eneste steroid hvor det var bevist med fuldstændig sikkerhed, at en BB`er var død af at tage det.

Altså forstået på den måde, at det i det tilfælde, kunne siges med 100% sikkerhed, at lige netop det steroid havde slået ham ihjel.

Husker jeg forkert???

Pelle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share