Oxybolone


electrovoice
 Share

Recommended Posts

Jeg var til et foredrag med en læge som arbejdede på en fertilitetsklinikk. Han gav eksempler på patienter som ikke kunne få børn fordi de tidligere havde anvendt steroider.

Jeg synes derfor det i højeste grad også angår kvinden hvis partneren tidligere har indtaget steorider, eller har planer om at gøre det i fremtiden. Ellers ender man måske forgæves med at vente på en graviditet som i udgangspunktet er usandsynlig.

Link to comment
Share on other sites

elektrovoice: Du kan vel se det på ham hvis han tager skidtet.... Så vidt jeg ved er de der oxy tingester ekstremt væskebindende, og man tager vist gerne lige en 10 kg på.. det bude også være pænt nemt at se om ens kæreste krudter den, det er jo pænt mange kg de gainer på sådan noget stads på no time.

Link to comment
Share on other sites

elektrovoice: Du kan vel se det på ham hvis han tager skidtet.... Så vidt jeg ved er de der oxy tingester ekstremt væskebindende, og man tager vist gerne lige en 10 kg på.. det bude også være pænt nemt at se om ens kæreste krudter den, det er jo pænt mange kg de gainer på sådan noget stads på no time.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du ikke regne med, jeg tabte mig 6kg på 4uger da jeg(for længe siden) tog oxy. Det kommer mere an på kosten.

Link to comment
Share on other sites

Anaboler er effektive til at undgå massetab under diæt.

Oxymetholone kan føre til noget væskeophobning, men 10kg væske lyder noget overdrevet.

<{POST_SNAPBACK}>

At gain ca. 10 kg på en 2 måneder Oxyer kur en meget normalt, kender to der har prøvet.

om det er vand, blod, ren muskel masse eller noget helt andet, skal jeg ikke kunne sige

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg kun har kendt ham i nogle uger, er det svært for mig at se nogen udvikling rent volumemæssigt. Han er på ingen måde michenlin-agtig at se på...selvom han dog er veltrænet.

For mig at se, ser det ikke ud til, at der er væskeophobninger (har observeret, hvordan det kan se ud)

Har steroider(og f.eks. Oxybolone) indflydelse på hårvæksten, altså så man får mere og/eller kræftigere hårvækst? Jeg synes nemlig kun at have læst, at man kan tabe håret...?

Link to comment
Share on other sites

Man kan også godt få mere hår sjove steder (på ryggen etc.).

Det er dog i varierende grad, alt efter hvilket produkt man vælger at give sig i kast med.

Noget af det er reversibelt, noget er ikke..

Men hvis han er en god metrosexuel så fjerner han alligevel al uønsket hårvækst prompte.

Link to comment
Share on other sites

Man kan også godt få mere hår sjove steder (på ryggen etc.).

Det er dog i varierende grad, alt efter hvilket produkt man vælger at give sig i kast med.

Noget af det er reversibelt, noget er ikke..

Men hvis han er en god metrosexuel så fjerner han alligevel al uønsket hårvækst prompte.

<{POST_SNAPBACK}>

Joe, men jeg synes nemlig at han meget kraftig hårvækst - og eftersom mine følehorn er langt ude, er jeg jo opmærksom på selv det mindste...selvom jeg er klar over, at man godt kan have "en prægtig paryk" uden steroider...

Link to comment
Share on other sites

Man kan også godt få mere hår sjove steder (på ryggen etc.).

Det er dog i varierende grad, alt efter hvilket produkt man vælger at give sig i kast med.

Noget af det er reversibelt, noget er ikke..

Men hvis han er en god metrosexuel så fjerner han alligevel al uønsket hårvækst prompte.

<{POST_SNAPBACK}>

Joe, men jeg synes nemlig at han meget kraftig hårvækst - og eftersom mine følehorn er langt ude, er jeg jo opmærksom på selv det mindste...selvom jeg er klar over, at man godt kan have "en prægtig paryk" uden steroider...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes du skal prøve at undgå at fokusere på det. Det er uhyggeligt nemt pludseligt at mene alt skyldes steroider.

Mig?

Hår på ryggen? Tjeck!

Kraftig hårvægkst på bryst/mave/ben? Tjeck!

Periodisk kraftig sexuel appetit? Tjeck!

Styrke og muskelmasse over gennemsnittet? Tjeck!

Kraftig kæbestruktur? TJeck!

Vægt svinger i perioder? Tjeck!

Kort sagt, alle træk associeret med at være mand, og det at vægttræne, kan være tegn på steroide misbrug. Jeg siger ikke at du være naiv eller vælge ikke at se tegn på AS brug. Men på den anden side er det meget svært at spotte en bruger til tider.

Dybest set handler det om tillid imellem jer to.

Naturligvis er ekstreme udsving i størrelse (tager 10kg på på lidt over en måned) tegn på brug af steroider. Men lidt hår på kroppen er 100% normalt.

Link to comment
Share on other sites

Man kan også godt få mere hår sjove steder (på ryggen etc.).

Det er dog i varierende grad, alt efter hvilket produkt man vælger at give sig i kast med.

Noget af det er reversibelt, noget er ikke..

Men hvis han er en god metrosexuel så fjerner han alligevel al uønsket hårvækst prompte.

<{POST_SNAPBACK}>

Joe, men jeg synes nemlig at han meget kraftig hårvækst - og eftersom mine følehorn er langt ude, er jeg jo opmærksom på selv det mindste...selvom jeg er klar over, at man godt kan have "en prægtig paryk" uden steroider...

<{POST_SNAPBACK}>

nu er det jo ikke sådan at det kun tar 2 uger at se synlige ændringer i hårdpragten. og hvis det er hovedehår du snaker om, så er det bestemt ikke pga steroider.

den eneste måde du kan være sikker på, er hvis du tester ham, så hvorfor ikke bare tage hans ord for gode vare?

Link to comment
Share on other sites

Jamen I har fuldstændig ret - det handler vel også mest om, at jeg ikke vil løbes om hjørner med.

Jeg har jo for så vidt besluttet mig for at lade tvivlen komme ham tilgode - alt andet ville være uretfærdigt. Men derfor må jeg nok alligevel konstatere, at jeg ikke helt har lagt "mistilliden" på hylden, men jeg forsøger....

Link to comment
Share on other sites

ikke enig... hvis der er et steroid, som kan giver risiko for omgivelserne via aggression er oxymethelone...

<{POST_SNAPBACK}>

Min erfaring har dog bare været at krudtbørger generelt ikke er mere agressive end gennemsnittet.

Andre har måske andre erfaringer.

<{POST_SNAPBACK}>

Roids gør ikke en agressiv hvis man ikke har tendenser i forvejen...

Det er et længere emne.

Der skal læses en del på det for at forstå brugen af HCG, Clomid, novadex, arimedex etc..

Jeg har læst lidt på det for sjov og især brugen af HCG er imho misforstået.

Brugen af hcg handler om at forhindre at de celler i testiklerne der producerer testosteron skrumper og ikke kommer igang igen efter en kur.

<{POST_SNAPBACK}>

Mener du at brugen af HCG er misforstået i den måde BBer bruger HCG? eller misforstår jeg dig nu?

Link to comment
Share on other sites

ikke enig... hvis der er et steroid, som kan giver risiko for omgivelserne via aggression er oxymethelone...

<{POST_SNAPBACK}>

Min erfaring har dog bare været at krudtbørger generelt ikke er mere agressive end gennemsnittet.

Andre har måske andre erfaringer.

<{POST_SNAPBACK}>

Roids gør ikke en agressiv hvis man ikke har tendenser i forvejen...

Det er et længere emne.

Der skal læses en del på det for at forstå brugen af HCG, Clomid, novadex, arimedex etc..

Jeg har læst lidt på det for sjov og især brugen af HCG er imho misforstået.

Brugen af hcg handler om at forhindre at de celler i testiklerne der producerer testosteron skrumper og ikke kommer igang igen efter en kur.

<{POST_SNAPBACK}>

Mener du at brugen af HCG er misforstået i den måde BBer bruger HCG? eller misforstår jeg dig nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Yep.. Hvis idéen var at starte den naturlige produktion via hcg brug efter kuren, ja så mener jeg det er uheldigt.

Hcg under kur, tamixofen efter (og evt under).

Link to comment
Share on other sites

ikke enig... hvis der er et steroid, som kan giver risiko for omgivelserne via aggression er oxymethelone...

<{POST_SNAPBACK}>

Min erfaring har dog bare været at krudtbørger generelt ikke er mere agressive end gennemsnittet.

Andre har måske andre erfaringer.

<{POST_SNAPBACK}>

Roids gør ikke en agressiv hvis man ikke har tendenser i forvejen...

Det er et længere emne.

Der skal læses en del på det for at forstå brugen af HCG, Clomid, novadex, arimedex etc..

Jeg har læst lidt på det for sjov og især brugen af HCG er imho misforstået.

Brugen af hcg handler om at forhindre at de celler i testiklerne der producerer testosteron skrumper og ikke kommer igang igen efter en kur.

<{POST_SNAPBACK}>

Mener du at brugen af HCG er misforstået i den måde BBer bruger HCG? eller misforstår jeg dig nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Yep.. Hvis idéen var at starte den naturlige produktion via hcg brug efter kuren, ja så mener jeg det er uheldigt.

Hcg under kur, tamixofen efter (og evt under).

<{POST_SNAPBACK}>

HCG sender et falskt signal til testiklerne om at produktiere testetoron, og bliver derfor brugt af nogle BB'r for at undgå testiklatrofi under kur, hvor der er RIGELIGT med androgener i kroppen og følgeligt ikke bliver udskilt LH fra hypofysen.(LH er et hormon der udskilles i hypofysen og giver testiklerne besked på at produktiere testetoron)

Andre bruger det førs når skaden er sket(efter kur) hviket også ret hurtigt kan rette op på evt testikelatrofi.

Men HCG under trykker lige som steroiderne gør også LH.

Når det aligevel bliver brugt af steroidebruger er det fordi det ikke er til meget nytte at hypofysen atter begynder at udskille LH hvis testiklerne er alt for små til at produktier tilstrækkeligt testetoron.

typisk bruges HCG umidlbart efter kur, når testiklerne så efter 2-3uger har genvundet deres størelse stoppes HCG hvorefter brugeren så typisk tager Clormid eller nolvadek( medicin som sætter gang i den naturlige LH produktion) i 3-4uger.

Link to comment
Share on other sites

Det er netop hele min pointe , hvorfor undertrykke kroppens egenproduktion af LH efter kuren?

Hvorfor ikke forhindre testikelatrofi under kuren hvor LH aligevel ikke produceres og starte recovery af hypofysens egenproduktion så hurtigt som muligt?

Det virker selvmodsigende på mig at undertrykke LH produktion efter kuren med HCG samtidigt med man forsøger at kickstarte den igen med tamixofen :blink:

Men det er længe siden jeg har læst på det. har aldrig brugt eller været tæt på folk der brugte, så det kan være der er en masse jeg ikke fatter :smile:

Men det er nu spændende med alt det skidt :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

ptpoul:

jeg er da helt enig med dig i at det er dumt at forsøge begge dele samtidigt.

HVIS jeg selv skulle køre kur, så ville jeg også klart foretrække at bruge HCG løbende under hele kuren.

Dog vil pointere at det ikke er helt meningsløst at bruge HCG efter en kur.

har man taget injektierbare steroider så vil der alt efter hvilken ester man har brugt gå ca optil ca 3 uger før Skidtet er ude af kroppen. og det er først når steroiderne er ude af kroppen at det giver mening at bruge nolvadex eller clormid for at starte LH op.

I disse 3 uger er der ganske god fornuf i at bruge HCG(såfrem man har testikel atrofi selvfølgelig).

fordelen er selvfølgelig at at så er "kuglerne" oppe at køre og frisk på at lave test når blodt LH produktionen igen kommer op at køre.

Link to comment
Share on other sites

ptpoul:

jeg er da helt enig med dig i at det er dumt at forsøge begge dele samtidigt.

HVIS jeg selv skulle køre kur, så ville jeg også klart foretrække at bruge HCG løbende under hele kuren.

Dog vil pointere at det ikke er helt meningsløst at bruge HCG efter en kur.

har man taget injektierbare steroider så vil der alt efter hvilken ester man har brugt gå ca optil ca 3 uger før Skidtet er ude af kroppen. og det er først når steroiderne er ude af kroppen at det giver mening at bruge nolvadex eller clormid for at starte LH op.

I disse 3 uger er der ganske god fornuf i at bruge HCG(såfrem man har testikel atrofi selvfølgelig).

fordelen er selvfølgelig at at så er "kuglerne" oppe at køre og frisk på at lave test når blodt LH produktionen igen kommer op at køre.

<{POST_SNAPBACK}>

God pointe, men hvis man er smart skifter man til en kort ester i slutningen af kuren så man kan holde et fast højt niveau og droppe værdierne med et brag bagefter :wink:

Fuck jeg er en nørd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
  • 3 years later...
4 timer siden, Linda4141 skrev:

Nu er AS ikke klacificeret som narko i ren medicinsk forstand.

Ud fra kærestens personlige synspunkt, kan man godt finde mange argumenter for ikke at afsløre det over for kæresten.

1. Kæresten vil måske ikke være vanvittigt forstående.

2. Juridiske: vil ikke udsætte sig selv for politiets bevågenhed.

Fra hans synspunkt er det hans krop og hans valg og han skader ingen ud over sig selv.

Hvis det kun er oxybolone han benytter burde det ikke give bivirkninger over for dig. Men for ham -især på sigt. Er bivirkingerne ikke det værd.

Hans potens burde ikke blive påvirket af oxymetholone alene. MEN det er meget sjældent folk kun tager en kur eller et præparat. Såååååååå det er på tide for ham at tage en beslutning vedrørerende sit misbrug af medikamenter.

Fedt lige at få det indspark, her 13år efter det blev postet :-D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share