Køber Nike Shox


kometen
 Share

Recommended Posts

Ja... nu har jeg så været inde og kigge i noget tid og der er mange fede sko...

Men nu er problemet bare at jeg synes det er totalt indviklet det med betalingen derinde......

Og så er jeg også bange for at jeg ikke får det jeg har bestilt, eller at min konto bliver hacket...

Link to comment
Share on other sites

Prøv denne her side Shoe size converter

det er en shoe size converter.

Da jeg bestilte på ebay, formulerede jeg det på denne her måde: "Would you like to send me the shoes in a private case so i dont need to pay the danish taxes"

Og jeg har modataget skoene, ingen problemer.

<{POST_SNAPBACK}>

Nice. Bare på 4 dage?

Må jeg spørge hvilkeb bruger du købte fra, og hvad du betalte i alt? (gebyr, fragt og sko?) :innocent:

Niklas :superman:

Edited by DonNiklas
Link to comment
Share on other sites

yes...

jeg gav 680 ialt.....men der er mange andre der sikkert er billigere! Grunden til at jeg gav den pris er at jeg ikk tror de andre sko der er derinde (til 40 $) er ægte.

Ham/den jeg købte af hed footscape, men du skal bare huske når du søger at skrive at de skal være nye... og så kan du jo også læse dig frem til hvem der er forhandlere...hvis du forstår.

Link to comment
Share on other sites

yes...

jeg gav 680 ialt.....men der er mange andre der sikkert er billigere! Grunden til at jeg gav den pris er at jeg ikk tror de andre sko der er derinde (til 40 $) er ægte.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sagtens være heldig at få nogle billigt. Fandt et par sko til min dame for 2$ (+ 15$ i forsendelse) - det var et par der koster 1299kr i DK. Ingen andre havde budt på auktionen og skoene var skam ægte nok :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon dog?

:blink:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share