Billeder fra spinningtræf


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nøjh, Ulrik VAR alligevel på cyklen længe nok til at blive fotograferet - det kan ikke have været særlig længe, da... :wink: Er faktisk overbevist om at billedet er blevet taget ved en anden lejlighed, for jeg synes ikke at huske, at han overhovedet var på en cykel den sidste times tid overhovedet - incl. de 12 min han selv dikterede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ... hårdt ud  :4thumbup:

Var det alle sammen MOL'ere, og hvem er hende i den røde på sidste billede? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Der var 4 som ikke til dagligt er på MOL - men det tror jeg træffet har ændret på - hende i den røde heder Malu og er ikke på MOL - hvorfor vil du gerne vide det Max? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ... hårdt ud  :4thumbup:

Var det alle sammen MOL'ere, og hvem er hende i den røde på sidste billede? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Der var 4 som ikke til dagligt er på MOL - men det tror jeg træffet har ændret på - hende i den røde heder Malu og er ikke på MOL - hvorfor vil du gerne vide det Max? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun så sød ud :shades:

Link to comment
Share on other sites

Nøjh, Ulrik VAR alligevel på cyklen længe nok til at blive fotograferet - det kan ikke have været særlig længe, da... :wink:  Er faktisk overbevist om at billedet er blevet taget ved en anden lejlighed, for jeg synes ikke at huske, at han overhovedet var på en cykel den sidste times tid overhovedet - incl. de 12 min han selv dikterede :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh...men på et eller andet tidspunkt er de kraftfulde og enorme m. vastus lateralis og m. gastrocnemius, som tydeligt kan ses på billedet, blevet trænet.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

"Næh...men på et eller andet tidspunkt er de kraftfulde og enorme m. vastus lateralis og m. gastronomicus som tydeligt kan ses på billedet, blevet trænet.. :4smartass:"

Hmm  lyder som noget der kan spises :4smartass::4pizza:

<{POST_SNAPBACK}>

mon ikke Ulrik mener m. Gastrocnemius?

Link to comment
Share on other sites

Nøjh, Ulrik VAR alligevel på cyklen længe nok til at blive fotograferet - det kan ikke have været særlig længe, da... :wink:  Er faktisk overbevist om at billedet er blevet taget ved en anden lejlighed, for jeg synes ikke at huske, at han overhovedet var på en cykel den sidste times tid overhovedet - incl. de 12 min han selv dikterede :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh...men på et eller andet tidspunkt er de kraftfulde og enorme m. vastus lateralis og m. gastrocnemius, som tydeligt kan ses på billedet, blevet trænet.. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Arne: Jo..men i quoting-processen fra Danfanatiker kan ALT gå galt... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ... hårdt ud  :4thumbup:

Var det alle sammen MOL'ere, og hvem er hende i den røde på sidste billede? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Der var 4 som ikke til dagligt er på MOL - men det tror jeg træffet har ændret på - hende i den røde heder Malu og er ikke på MOL - hvorfor vil du gerne vide det Max? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun så sød ud :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Hay - faktisk hedder hun Malou :bigsmile: (og en masse andet) - og hun ER sød :smile:

Sjov lille verden - at skulle finde et billede af hende herinde.

Det ser ud til at have været en sjov dag - darn det ville jeg gerne have været med til!

Var hun også oppe og instruere?

Men MaxPower - jeg skal da gerne give en besked videre :smile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var hun også oppe og instruere?

<{POST_SNAPBACK}>

Vel var hun så - og hun er noget af et livstykke på en instruktørcykel.

Som jeg tidligere har fortalt MaxPower, er der mange glæder ved spinning, men det er, som når man gerne vil vinde i lotteriet - spiller man ikke, bliver det nok heller ikke til noget. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Var hun også oppe og instruere?

<{POST_SNAPBACK}>

Vel var hun så - og hun er noget af et livstykke på en instruktørcykel.

Som jeg tidligere har fortalt MaxPower, er der mange glæder ved spinning, men det er, som når man gerne vil vinde i lotteriet - spiller man ikke, bliver det nok heller ikke til noget. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har så evigt ret :4thumbup:

Har aldrig haft fornøjelsen af at opleve hende som instruktør, men har haft glæden af at køre et par timer sammen med hende.

Max må jo bare ud og finde et par spinningsko der passer og så igang :cooldance:

Edited by Smukke Arne
Link to comment
Share on other sites

Vel var hun så - og hun er noget af et livstykke på en instruktørcykel.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja NOGET af et livsstykke.... Jeg sad faktisk og ventede på, at der faldt en enorm pakke Stryhns leverpostej ned over hende på podiet :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er rart at høre at jeg ikke var den eneste med den tanke :laugh:

Var lige ved at råbe Så hold da k... - men på den anden side, så kan man jo ikke fornægte at hun brændte for sagen :tongue:

:smile: maria

Link to comment
Share on other sites

Vel var hun så - og hun er noget af et livstykke på en instruktørcykel.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja NOGET af et livsstykke.... Jeg sad faktisk og ventede på, at der faldt en enorm pakke Stryhns leverpostej ned over hende på podiet :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Fik hun jer til at danse :banana3: - på cyklerne?? - skulle vist være en oplevelse :cooldance::laugh:

Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

Link to comment
Share on other sites

Milter-------> hvad?? Mig der nu skriver så pæne ting om toastmasteren, og så skal man svines...eh bare fordi man er Brødrene fan hehe..Nej jeg kunne faktisk ikke den weekend, men bare vent revanche næste gang, så slipper I ikke for mig..... :laugh:

Camilla----------> Nej jeg undrede mig egentlig også, hvorfor der ingen billeder var fra bagerste række, så i princippet kunne jeg jo bare sige, at jeg også var med øhhhh :blink:

Og personligt er jeg tilfreds med at alle billederne er af mænd hehe :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry Camilla - der var ganske rigtigt mange gode motiver på den række! Men jeg er glad for at jeg, mellem linjerne, kan læse at dit første møde med spinningen var godt!

Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Camilla,

Du er da bagerst i billed 3, 8 & 9 :4thumbup:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share