Billeder fra spinningtræf


Arne
 Share

Recommended Posts

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Camilla,

Du er da bagerst i billed 3, 8 & 9 :4thumbup:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Og jeg fik endelig set "gnuen der vandrer og den lille myre" :4thumbup: Rigtig god aften til dig søde Niske

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Camilla,

Du er da bagerst i billed 3, 8 & 9 :4thumbup:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Og jeg fik endelig set "gnuen der vandrer og den lille myre" :4thumbup: Rigtig god aften til dig søde Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hey,

Det kan godt være at du kan se Gnuen, men den lille mure er altså ret godt gemt :tongue:

Niske

P.S. Og god aften til dig........

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig stil med outfittet. Perfekt match af trøje og dunk hehe. Cool :cooldance: Jeg håber snart der blir en anden omgang. Jeg blir snart nødt til at se de folk, der deltog. Især ham Niske der bare snakkede som et vandfald hehe :laugh: Rigtig københavner?

Julie

<{POST_SNAPBACK}>

Hey,

Jeg snakkede IKKE som et vandfald :innocent: Det passer slet ikke til mig :tongue:

Og hvis du har opfattelsen af at jeg farvekoordinerer mit træningstøj, så tager du fejl!! Det var rent, og det lå øverst i bunken. Jeg er fandme ikke metro - meget andet, men især ikke det :devil:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig stil med outfittet. Perfekt match af trøje og dunk hehe. Cool :cooldance: Jeg håber snart der blir en anden omgang. Jeg blir snart nødt til at se de folk, der deltog. Især ham Niske der bare snakkede som et vandfald hehe :laugh: Rigtig københavner?

Julie

<{POST_SNAPBACK}>

Hey,

Jeg snakkede IKKE som et vandfald :innocent: Det passer slet ikke til mig :tongue:

Og hvis du har opfattelsen af at jeg farvekoordinerer mit træningstøj, så tager du fejl!! Det var rent, og det lå øverst i bunken. Jeg er fandme ikke metro - meget andet, men især ikke det :devil:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Jow jow lad nu være Niske. Du stod dagen inden med flere forskellige outfits lagt frem på din seng for nu at se hville bukser, tshirts og drikkedunke der matchede sammen. Du skulle jo se godt ud ved siden af ham terroristen haha, hvis hår altid ligner noget der er taget fra en Barbie Ken (fordi det bare altid sidder på samme måde) hehe :cooldance: Man skal da ikke fornægte sig selv at se cool ud kære Niske hehe

Link to comment
Share on other sites

Ser jeg cool ud? :blink:  :blush:  :cooldance:  :devil:

Men du har ret mht. Ulrik. Han ligner sgu en ungkonservativ på vej til afdansningsbal i Forsamlingshuset :laugh: (just kiddin')

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: Åhhhh respekt Niske. Den var så kuul. det gør han, ja det gør han ups kan høre jungletrommer. Tror Ulle Bulle er på vej. Åh nej så kommer han nok og kigger. Hej Ulle :w00t: Meep Meep

Link to comment
Share on other sites

Den skal jeg vist lige have udpenslet den med gnuen og myren

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, udpenslinger er min stærke side. Her er et tolkningsbidrag:

I Danfanatikers MOL-univers har Niske 2 fremtrædelsesformer. Dels som gnu, for han er jo ’Gnuen der vandrer’. Dels som myre, for hans avatar forestiller en myre. Den muntre samtale drejer sig om, at Niske, når han afbildes for fuld udblæsning på en spinnecykel, virker mere gnu-agtig end myre-agtig, hvilket bestemt også er det eneste passende for situationen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir snart nødt til at se de folk, der deltog. Især ham Niske der bare snakkede som et vandfald hehe :laugh: Rigtig københavner?

Julie

<{POST_SNAPBACK}>

Hey,

Jeg snakkede IKKE som et vandfald :innocent: Det passer slet ikke til mig :tongue:

Og hvis du har opfattelsen af at jeg farvekoordinerer mit træningstøj, så tager du fejl!! Det var rent, og det lå øverst i bunken. Jeg er fandme ikke metro - meget andet, men især ikke det :devil:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændigt rigtigt, Niske. Din talestrøm er ikke sammenlignelig med et vandfald... Niagara ville forstumme fuldstændigt i selskab med dig. Jeg mindes at sidde med fornemmelsen af åndenød blot af at lytte til dine eskapader på Grønjordskollegiets smugkro "H18 (Hatten)".. :poking: :4thumbup:

Til gengæld skal du ha' den credit at du ikke snorker, ifølge dine sleepover roommates :sleeping:

Og så for resten tak for en skide skæg dag og aften. Især selvfølgelig til de af jer, jeg delte bord med på restauranten (næste gang må vi sikre os et meget langt langbord så vi alle kan sidde sammen).

Mvh Mads aka Creole

Edited by creole
Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Jeg kan jo ikke rigtig forstå at der stort set ingen billeder er af pigerne på bagerste række. især mig, som jo nok var den eneste der aldrig havde prøvet st spinne før..Arne, det kan du ikke være bekendt. Nu skal jeg jo lige til at lave et indlæg om hvor fedt det var at deltage, men ingen billeder, så virker det vist ikke helt troværdigt..

Nå, men jeg havde vist haft et dårligt træningspas idag men nu fik jeg da vist afreageret.. Undskyld,,

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Camilla, og tak for sidst :smile:

Jamen din troværdighed er da fuldstændig i top efter at have gennemført de mange timers spinning - endda som debutant.... :blink:

Men selvfølgelig kunne Arne ikke offentliggøre de billeder han (sandsynligvis) tog af jer tøser på bageste række. For så ville I fuldstændigt forblænde os drenge, der ellers gjorde så stor en indsats for at komme i rampelyset ved at insistere på at få podieplads :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ... hårdt ud  :4thumbup:

Var det alle sammen MOL'ere, og hvem er hende i den røde på sidste billede? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja, øjet ser det, øjet ønsker at se, åbenbart :bigsmile:

Malou kører om onsdagen på Fields, så hvis du virkelig brænder for at få vendt lungerne på vrangen, skulle dét være en oplagt mulighed (men umiddelbart lader det ikke til at være din primære interesse i dette tilfælde :4thumbup: ).

Link to comment
Share on other sites

Den skal jeg vist lige have udpenslet den med gnuen og myren

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, udpenslinger er min stærke side. Her er et tolkningsbidrag:

I Danfanatikers MOL-univers har Niske 2 fremtrædelsesformer. Dels som gnu, for han er jo ’Gnuen der vandrer’. Dels som myre, for hans avatar forestiller en myre. Den muntre samtale drejer sig om, at Niske, når han afbildes for fuld udblæsning på en spinnecykel, virker mere gnu-agtig end myre-agtig, hvilket bestemt også er det eneste passende for situationen.

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Jeg kunne ikk have sagt det bedre Milter. Men Camilla måske når der er gået et stykke tid, kan du bedre forstå den gakkede humor der indimellem florerer mellem nogle af os på MOL. Der er aldrig noget ondsindet i nogle af de ting, vi skriver...... :blink:

Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Men selvfølgelig kunne Arne ikke offentliggøre de billeder han (sandsynligvis) tog af jer tøser på bageste række. For så ville I fuldstændigt forblænde os drenge, der ellers gjorde så stor en indsats for at komme i rampelyset ved at insistere på at få podieplads :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh Creole er da vist en rigtig storcharmør hva :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

JAMEN DAMMMIIITTT

Men selvfølgelig kunne Arne ikke offentliggøre de billeder han (sandsynligvis) tog af jer tøser på bageste række. For så ville I fuldstændigt forblænde os drenge, der ellers gjorde så stor en indsats for at komme i rampelyset ved at insistere på at få podieplads :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh Creole er da vist en rigtig storcharmør hva :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Øv.. busted! ja, det er jo helt utroligt hvad man får sig selv til at skrive, for at vende situationen til det bedste :tongue: . Omvendt kan man vel godt anføre at hvis bageste række virkelig var så fotogene, så var det da pænt egoistisk af de Damer (og den herre, så vidt jeg husker), at gemme sig deroppe når nu der var plads på forreste række :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Omvendt kan man vel godt anføre at hvis bageste række virkelig var så fotogene, så var det da pænt egoistisk af de Damer (og den herre, så vidt jeg husker), at gemme sig deroppe når nu der var plads på forreste række  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, helt ærligt - Milter og jeg var sgu lidt ensomme på første række :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Der skulle jo også være plads til dit hår, ikke?

:tongue:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Omvendt kan man vel godt anføre at hvis bageste række virkelig var så fotogene, så var det da pænt egoistisk af de Damer (og den herre, så vidt jeg husker), at gemme sig deroppe når nu der var plads på forreste række  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, helt ærligt - Milter og jeg var sgu lidt ensomme på første række :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Der skulle jo også være plads til dit hår, ikke?

:tongue:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm mænd er så misundelig fordi vi feministiske væsner bevarer vores hårpragt i langt længere tid end dem :w00t: men en gnu har da rigelig med pels eller :blink:

Link to comment
Share on other sites

Der skulle jo også være plads til dit hår, ikke?

:tongue:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm mænd er så misundelig fordi vi feministiske væsner bevarer vores hårpragt i langt længere tid end dem :w00t: men en gnu har da rigelig med pels eller :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Narj det kan ikke være dét med hårpgragten. Min umiddelbare vurdering - baseret på en kortere tur i jacuzzi'en - er klart, at Niskes pels har stået ubarberet i meget længere tid end langt de fleste feministiske væseners hårpragt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share