Billeder fra spinningtræf


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:rofl2: Creole haha

Hvorfor har du ikke din egen log egentlig. Vi andre kunne lære mange ting fra dig, kan jeg da se :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg havde min egen log ville jeg alt for nemt blive afsløret i at prale om en hals med min træningsindsats :wink:

Ej seriøst; Jeg er først lige netop ved at komme ud af et længere skadesforløb (piskesmæld pådraget i en konkurrence helt tilbage i juli 2003). Så jeg er ikke struktureret med min træning endnu. Jeg har i øvrigt også vænnet mig til min "træningsdagbog" - et dansk alternativ til Polar's software (http://www.lets-tri.com/dansk/diary.htm). Den har jeg brugt i et par år, så det fungerer for mig - og så bliver det jo nærmest dobbelt arbejde også at have en online log :dry:

Men tak for interessen - det er taget til efterretning og så må vi se om der pludselig også kommer en creole-log på banen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg surfet lidt rundt og kigget på de forskellige profiler og personligheder her på MOL og jeg finder faktisk Creole som en af de mest troværdige og som en af dem, der har allermest ret i mange af disse træningsmetoder. Så Danf. har fuldstændig ret. En Creole log vil være et godt pust her på MOL.

Hilsen Ekstremløberen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i øvrigt også vænnet mig til min "træningsdagbog" - et dansk alternativ til Polar's software (http://www.lets-tri.com/dansk/diary.htm). Den har jeg brugt i et par år, så det fungerer for mig - og så bliver det jo nærmest dobbelt arbejde også at have en online log  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon dog - du kan vel lave lidt copy and paste? Så faktisk vil det kun være til minimal ulejlighed for dig. Nu sad vi jo sammen til middagen efter træffet - du ved jo en masse og har masser af synspunkter om spinning og andet godt - så din log kunne være meget spændende.

Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren :laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg surfet lidt rundt og kigget på de forskellige profiler og personligheder her på MOL og jeg finder faktisk Creole som en af de mest troværdige og som en af dem, der har allermest ret i mange af disse træningsmetoder. Så Danf. har fuldstændig ret. En Creole log vil være et godt pust her på MOL.

Hilsen Ekstremløberen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var fand'me sødt sagt :blush:

Jeg giver en bajer når/hvis jeg møder dig en dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i øvrigt også vænnet mig til min "træningsdagbog" - et dansk alternativ til Polar's software (http://www.lets-tri.com/dansk/diary.htm). Den har jeg brugt i et par år, så det fungerer for mig - og så bliver det jo nærmest dobbelt arbejde også at have en online log  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon dog - du kan vel lave lidt copy and paste? Så faktisk vil det kun være til minimal ulejlighed for dig. Nu sad vi jo sammen til middagen efter træffet - du ved jo en masse og har masser af synspunkter om spinning og andet godt - så din log kunne være meget spændende.

Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Altså.. kommer du nu også og skamroser mig? :blush: Jamen jeg takker for de fine ord og tager dem op til genovervejelse - ikke mindst når de kommer fra en erfaren gut som dig :smile:

Men jeg er godt nok presset for tiden med mange andre sideløbende projekter, så det bliver ikke lige med det samme :smile:

I øvrigt ville dette sted være meget fattigere uden Danfanatikers indlæg, så det er på ingen måde et argument at jeg alligevel ikke slipper for dem - tvært imod :bigsmile:

Edited by creole
Link to comment
Share on other sites

[Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren  :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Milter...Jeg er glad for du skriver sådan hehe...Og nej jeg kan bare ikke lade jer være i fred, håber det er iorden :blush::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Oh, Julie! Er ej din pludren som sød musik - ikke altid meningsfuld, men altid velkommen?

Creole--->Hvad så? Kan du stikke den? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

[Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren  :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Milter...Jeg er glad for du skriver sådan hehe...Og nej jeg kan bare ikke lade jer være i fred, håber det er iorden :blush::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Oh, Julie! Er ej din pludren som sød musik - ikke altid meningsfuld, men altid velkommen?

Creole--->Hvad så? Kan du stikke den? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej dér må jeg strække våben. Min poetiske kapacitet strækker slet ikke så vidt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren  :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Stop-stop venner, inden i kommer for godt igang. Vores gode ven Milter har blot lavet en tyrkfejl. Der skal ikke stå eventyrlige men evindelige.

Link to comment
Share on other sites

Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren  :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Stop-stop venner, inden i kommer for godt igang. Vores gode ven Milter har blot lavet en tyrkfejl. Der skal ikke stå eventyrlige men evindelige.

<{POST_SNAPBACK}>

Nåååh.. okay så kan jeg godt være med igen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Desuden: som du kan se, undgår du jo alligevel ikke at skulle tage stilling til Danfanatikers eventyrlige pludren  :laugh: .

<{POST_SNAPBACK}>

Stop-stop venner, inden i kommer for godt igang. Vores gode ven Milter har blot lavet en tyrkfejl. Der skal ikke stå eventyrlige men evindelige.

<{POST_SNAPBACK}>

Nåååh.. okay så kan jeg godt være med igen :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Dumme Rønne :sneaky2: Men tak for de søde ord MILTER........ :w00t: og til Rønne................ :poking: Bare vent

Link to comment
Share on other sites

Det lyder til at have været en stor succes - så er det noget man overvejer at gentage??

Jeg håber ihvertfald at det er noget man vil gentage - synes sådan nogle maratoner er mægtige :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ved at arrangere noget, men der er dylme lang tid til. Det er ikke før lørdag d.8.10.05.... Men det bliver stort gør det :devil: La Maitresse, Lille Henrivende Anne, osv.osv.

Der kommer mere info om det når tingene er faldet på plads...

Niske

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
post-6917-1108642940_thumb.jpg

Jeg holder nu på, at HAM her VAR den hotteste den weekend (selvom jeg ikke var der :w00t: ) Hva faen, det er da den lille 180 cm høje terror Ulle.....

Ud med tøserne (Øh på nær mig selv og et par andre og ind med de hotte spin fyre) :innocent:  :innocent:  :innocent:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja hotte spinningsmænd voilà...god fornøjelse...de er i form og socialt velstillede...

post-6707-1110454546_thumb.jpg

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at der indenfor den nærmeste fremtid bliver lavet endnu et træf. jeg er vist stadig i form til at være med. Sjovt var det i hvert fald..

Hilsen Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gu' var det sjovt.. Hvornår skal vi allesammen til Kalundborg og holde spinningtræf dér?? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at der indenfor den nærmeste fremtid bliver lavet endnu et træf. jeg er vist stadig i form til at være med. Sjovt var det i hvert fald..

Hilsen Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gu' var det sjovt.. Hvornår skal vi allesammen til Kalundborg og holde spinningtræf dér?? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er klar :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share