Prison pushups!


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Tjek det her!!! Umuligt :devil:

Prison pushups — Using a deck of cards, do the number of pushups that corresponds to the number on the card. Face cards equal 10 pushups; an ace entitles you to a one-minute break. Go until you finish the deck. It’s an amazing, but extremely challenging workout.

:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ork, det er da kun 336 pushups - piece of cake  :w00t:

Kunne være man skulle vove forsøget med 1/4 spil kort, hvis man ikke vil dø fuldstændigt...  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe..

man kunne være nogle stykker om det, og så skiftes :) mig og mine kammerater laver det i aften, bare med slurke :bigsmile: i orden ølspil :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Humor-skole, klausjensen:

"4 esser" - morsom.

"Uden pause" - ikke morsom.

Hvorfor egentlig?

Reduceret kortspil foreslås, og 4 esser er jo et (meget) reduceret kortspil. Ingen havde forudset pointen. Morsom!

Mit spørgsmål indeholder en uddybning (4-5 sæt á 8-10 reps). Det udelukker dit "setup". Pointen var forudset. Ikke morsom!

Interessant så lidt der skal til.

P.S. Og hvis du har kørt hele stakken igennem, så knapper jeg bare ...

Link to comment
Share on other sites

michael -> :laugh:

Nå, det skulle da prøves og til referencer skal jeg da lige nævne at min rekord i 10-minute-pushup challenge er små 130, så jeg er bestemt ikke nogen god pushupper :wink:

Here goes:

10

9

ES = pause

6

10

3

10

8

10

9

2

2

10

2

Så kom der en konge og så synes mine patter ikke det var sjov mere :laugh: (de næste kort var 5-5-ES :wink: )

91 stykker på 6 minutter blev det til - en del over mit snit i 10-minute pushups

Hvad tager i? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share