Bodybuilding Style


Deluxe
 Share

  

167 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jeg synes man er helt klart mere følsom ned ved svinet når man er helt glatbarberet - men når man barberer det bliver man jo også nød til at klippe løgene(nej ikke af :wacko: )

kommer til at grine hvergang jeg kommer til at tænke på hvordan folk mo n barberer deres egen røv - man kan jo ikke se en skid :blink: :biggrinhat:

Deluxe: *skriger af grin* - piratoskugler :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JEg er sku ikke meget for det med hårfjerning. Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder. Derfor overvejer gev at stille op i BF uden at have barberet Ben/Bryst. JEg skal dog forinden lige have afprøvet hvordan det ser ud når der kommer farve på. Det kan godt være at jeg bliver ærgelig at se på, men på den måde bliver man da husket. :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Chica har helt ret.

MEN... Jeg giver sgu en pils i byen i Herning efter DM, hvis du stiller op med hår på benene. 2, hvis du også har hår i kryderen som en rigtig mand. :tongue:

Så bliver det højest til en enkelt, for selv om jeg bliver 28 om en måned så kan jeg stadig ikke få skæg. :)

Tæller måtten på brystet ikke også for en enkelt? :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Haha... Okay, i mangel på ansigtshår, så får du også en for bryst-måtten.

Ang. mangel på hår i fjæset, så kan du jo gøre som MJ, og få transplanteret hår fra røven op på hagen. :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

Att: Workoutfanatic

bliver man også vokset helt ind i sprækken :blink: - barbering af baller burde ikke være noget problem at klarer selv men det sorte sted virker sku svært tilgængelgt.

af en eller anden grund har jeg mere hår der end godt er og vil gerne af med det men har ikke lyst til at stikke hverken skraver eller lighter derop og min far bliver nok noget gnaven hvis jeg tager hans trimmer til det :unsure:

EDIT: med sprækken tænker jeg ikke i selve rectum men inderst mellem ballerne

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Men hvis jeg kan dødløfte 10kg mere uden hår, så er jeg med på vognen... ellers har det vist ingen interesse.

ahva for en :unsure: ?

Kan ens hår på benene have nogen som helst betydning for ens dødløft (eller andre løft for den sags skyld?)

For så skal det da væk! Og det skal ske med det samme! :devil:

Edited by Anton
Link to comment
Share on other sites

Workout:  :lol:  :lol: LMAO piss off!

Indian Spirit: Wtf, du er knap 16 år - hvor meget har du dog at trimme?!  :w00t:  :lol:

"Hva' fanden laver du ??" - Blev jeg spurgt om på en lejrtur for 3 år siden hvor jeg stod og barberede mig i ansigtet :lol: Har altså en del. På armene har jeg en del, de er vel 12 mm og dem på benene har ca. samme længde, og dem var der altså en del af inden jeg trimmede :thumb_down: Hvis vi siger en favnfuld - uden at presse sammen, hår på benene, så er det ikke meget galt. Derfor finder jeg det ret nødvendigt for mig at barbere mig <_< - dog har jeg heller ikke fundet en løsning på hår i røven problemet :tongue:

Edited by Indian Spirit
Link to comment
Share on other sites

Att: Workoutfanatic

bliver man også vokset helt ind i sprækken :blink: - barbering af baller burde ikke være noget problem at klarer selv men det sorte sted virker sku svært tilgængelgt.

af en eller anden grund har jeg mere hår der end godt er og vil gerne af med det men har ikke lyst til at stikke hverken skraver eller lighter derop og min far bliver nok noget gnaven hvis jeg tager hans trimmer til det :unsure:

EDIT: med sprækken tænker jeg ikke i selve rectum men inderst mellem ballerne

Ved det sku' egentligt ikke. Har aldrig prøvet... Men jeg kunne forestille mig, at man kan blive vokset (næsten) så tæt på nougatstjernen som man vil. Tror mere, at det er et spørgsål om smertetærskel. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Der burde være en, "Jeg barberer ikke hår, da det ikke er nødvendigt!"

Jeg barberer mig kun i ansigtet.

Under armene, benene og i skridtet studser jeg dog hår.

Fordi det er pænere, og syntes det er temmeligt klamt med en Stor dusk - også til mænd. Man kan sagtens trimme, uden at barbere - også bagi. <_<

Under armene er det til dels også på grund af sved-lugt. Det kommer lidt hurtigere og er sværere at vaske væk, jo længere håret er, så det er et par cm.

Benene fordi det er grimt med rigtigt abe ben.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Barberer mig kun i ansigtet

Hårene på bryst,arme,ben osv bliver der, det hører jo med til at være mand :sneaky: Dog får toppen af håret lige et studts, hvis det skulle gå helt galt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg barberer mine ben, ikke på grund af BB, men fordi jeg cykler meget, har man een gang prøvet, at få renset en gang "asfalteksem" med hår på benene, ved man hvorfor de nu er barberede................

AVSSSSSS!!!!!!! :freaked: Har prøvet det....har prøvet det.... :crazy:

Indian Spirit: 12 mm :lol: MÅLER du dine hår??

Til sommer, så er alt håret også væk for mit vedkommende, undtagen hos elefanten. Her trimmes der blot. Så kan man sku' kalde mig metroseksuel for den sags skyld, don't give a damn :devil:

Trimmer JEG - trimmer KÆRESTEN :tongue:

Link to comment
Share on other sites

LOL.. grineren tråd..

Har prøvet benene en enkelt gang... Med en pillemaskine! De er væk i 2 mdr, derefter gror der fine tynde hår ud, det er IKKE det værd, det gør sindsyg ondt...

Synes personligt også at det er fimset at barberer benene..

Fjerner selv mos fra køleren og under armene.. ;)

Link to comment
Share on other sites

JEg er sku ikke meget for det med hårfjerning. Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder. Derfor overvejer gev at stille op i BF uden at have barberet Ben/Bryst. JEg skal dog forinden lige have afprøvet hvordan det ser ud når der kommer farve på. Det kan godt være at jeg bliver ærgelig at se på, men på den måde bliver man da husket. :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg kan allerede fortælle dig nu at ALT skal af :o

.... selv de mindste dun skal af!!! B)

Selvom man ikke synes det gør den store forskel så har det ufatteligt meget at sige på scenen i det rigtige lys - de små dun vil simpelthen få dig til at fremstå sløret!

Og den næste ting - du kan ikke bruge farve oven på hår uden det kommer til at lægge sig i skjolder - så der er sgu ikke så meget at gøre!!

Specelt dreamtan er nasty ovenpå hår - det bliver en stor fedtet hårknude hvis du lader dem sidde!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se hvad der er galt i at fjerne sit hår, jeg lider ikke af den store hårvækst.

Det er ikke så tit jeg babere andet end hovet.

Hvis det stod til mig, havde jeg kun øjenbryn.

Hår er noget fanden har skabt, der skal kun være hår to stæder på hoved og øjenbryn.

Hvor skulle det være ok at fjerne skæg og ikke det i røven, det gror der jo af samme årsag.

Link to comment
Share on other sites

Og den næste ting - du kan ikke bruge farve oven på hår uden det kommer til at lægge sig i skjolder - så der er sgu ikke så meget at gøre!!

Jo jo, han skal bare i solariet hver dag fra nu af og frem til DM, og så supplere med selvbruner. :tongue:

Yes sir, jeg glæder mig til at give den pils på daisy. B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg barberer min tissemands hår, men kun ned til roden så min tissemand bliver helt glat. Det kan pigerne bedst lide, når de skal sutte den og desuden er det nemmere at få gummi over den. Jeg klipper dem også korte oven over pikken så håret bliver 1 cm. og så shaver jeg bollerne. Desuden klipper jeg lidt af hårene under armene, da det ser forfærdeligt ud men en kæpe tot der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg barberer min tissemands hår, men kun ned til roden så min tissemand bliver helt glat. Det kan pigerne bedst lide, når de skal sutte den og desuden er det nemmere at få gummi over den. Jeg klipper dem også korte oven over pikken så håret bliver 1 cm. og så shaver jeg bollerne. Desuden klipper jeg lidt af hårene under armene, da det ser forfærdeligt ud men en kæpe tot der.

Bare du ikke klipper dem i watter som Kenny Nikkelman!!!! :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg barberer min tissemands hår, men kun ned til roden så min tissemand bliver helt glat. Det kan pigerne bedst lide, når de skal sutte den og desuden er det nemmere at få gummi over den. Jeg klipper dem også korte oven over pikken så håret bliver 1 cm. og så shaver jeg bollerne. Desuden klipper jeg lidt af hårene under armene, da det ser forfærdeligt ud men en kæpe tot der.

Bare du ikke klipper dem i watter som Kenny Nikkelman!!!! :lol: :lol:

haha :lol: :lol:

sjovt, som man bare skal tænke på et lflv afsnit, og man er flad af grin.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal dæleme ikke barbere noget. Og dog. Hvis ikke det var så fandens dyrt ville det være fedt at få fjernet hår på ryggen permanent. Det er sådan set det eneste sted det ikke er fedt at være behåret, og naturligvis det eneste sted hvor man ikke selv kan fjerne det.

Link to comment
Share on other sites

Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder.

Hvorfor skulle hår dog gøre det? Dannes der en ny hårsæk ved siden af de eksisterende, når disse bliver klippet? :blink:

Det gør der jo så heller ikke! Det er en gammel skrøne som ikke holder vand. Grunden har været at de nye hår er mørkere og derfor kan opfattes som forøget vækst. Faktisk kan det gå den anden vej, hvis hårene bliver hevet ud fra roden! :trampoline:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share