Nordfyn cup!


jar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Min teori er, at Sune råber:Fuck det er nemt mand eller Fuck dig Peter Pan, sidstnævnte giver ingen mening, men sådan lyder det på min pc hehe
Et lidt mere jordnært forslag ( men også mere kedeligt/mindre fantasifuldt) er: "Fuck, det er godt mand!".
Link to comment
Share on other sites

Et lidt mere jordnært forslag ( men også mere kedeligt/mindre fantasifuldt) er: "Fuck, det er godt mand!".

Jast for hulen...nu var der lige lagt op til en gåde af dimensioner kun overgået af hvem der skød Kennedy,

og så smider du sådan noget på bordet... :nonono:

:tongue:

jeg hælder stadig til at Faber har ret.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

avisen er uskyldig , de har fået resultat listen og der er fejl på den så som John Lukassen ikke vandt 100 kg klassen men kun M 1, Jonalisten er meget velvillig over for os og det er da posetivt, :4thumbup:

Det sætter sku da kun mig i et bedre lys :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt forvirret fik Anton kraft godkendt 180 kg i bænkpres eller kun 170? han er noteret for 180 men folk siger han kun fik 170

De 180 kg var i 4. forsøg, så det er de 170 kg der tæller i konkurrencen!

Det må være en tastefejl på AAKs hjemmeside; "Nordfyn Cup var stævnet hvor Sune vendte tilbage for fuld kraft, med et løft på 272,5 kg. Dette sikrer sejren i -125 kg", det var nu i +125

Link to comment
Share on other sites

De 180 kg var i 4. forsøg, så det er de 170 kg der tæller i konkurrencen!

Det må være en tastefejl på AAKs hjemmeside; "Nordfyn Cup var stævnet hvor Sune vendte tilbage for fuld kraft, med et løft på 272,5 kg. Dette sikrer sejren i -125 kg", det var nu i +125

yes men blev de 180 kg godkendt eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Det må være en tastefejl på AAKs hjemmeside; "Nordfyn Cup var stævnet hvor Sune vendte tilbage for fuld kraft, med et løft på 272,5 kg. Dette sikrer sejren i -125 kg", det var nu i +125
Det er ganske korrekt. Fejlen er nu rettet.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
En gang for alle de 180 blev underkendt, Anton løfter den nemt men den underkendes med Dommer stemmerne 2-1, for en løftet venstre fod.

Nej! den står på resultat listen som godkendt (4 løft)

Link to comment
Share on other sites

Nej! den står på resultat listen som godkendt (4 løft)

Øhh nu stod jeg ligesom på scenen sammen med Anton, den pågældende dag og godt nok havde jeg været på druk OSV den foregående dag, men det løft blev underkendt på en løftet fod, desværre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share