Nordfyn cup!


jar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er da ligemeget. Hvor meget mad kan sådan et bette nips som dig spise? :laugh::tongue:

Uhhh Don´t mess with me, jeg tror vist nok der er et par hvidovre drenge der kan stå inde for hvad jeg spiser når vi afholder madkonkurrencer, så du er velkommen til at deltage :devil:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke jer der har både SimonJ og Prehn. Efter hvad jeg kan læse så kan Simon ikke spise en burrito og Prehn skal jo ud og brække sig bare han spiser en cheeseburger fra McDonalds.

Plus vi har Honning, manden som inden han skal ud og spise all you can eat lige slår en smut forbi mors kødgryder fordi hun servere lige fem retter kød.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal i jo huske på at i er vant til at spise fesent fransk mad over på den der ø.

Det er altså ikke salat blade og frølår der bliver serveret.

Præcis. Hvor fedt er det at blære sig med at have spist tre portioner, når de dér køwenhavenere ikek æder andet end ruccolasalat og tofu?

Link to comment
Share on other sites

Overarm--->Arhh hvis vi skal dyste på point så taber i jo STORT!!! så det blir bare hvem der spiser mest, og jeg ved slet ikke hvor i har de latterlige rygter fra at vi kun æder salat herovre :crazy: vi æder fandme ikke salat kun KØD :4mewantfood: :devil:

Og nej KSK kommer ikke kun mig, og HSF :devil: Måske kan jeg overtale Procida til at stille op også men så får i jo seriøst store problemer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Arhh hvis vi skal dyste på point så taber i jo STORT!!!
Aldrig! :devil:
jeg ved slet ikke hvor i har de latterlige rygter fra at vi kun æder salat herovre

BettePrehn, self (Hvor svært kan det være? :tongue: )

Måske kan jeg overtale Procida til at stille op også men så får i jo seriøst store problemer

Eftersom vi har Henning, er det nok meget fair :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share