Nordfyn cup!


jar
 Share

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blahblah: navnlig DU kommer til at bede om nåde :cry:

Store og stærke overlegne københavnere jeg kan altså ikke spise mere nu, snøft snøft, min lille mamse kan ikke rumme mere mad snøft snøft snøft Kiks? :laugh:

Store? I er da alle sammen en flok metrosexuelle nips... :tongue:

Nu jeg tænker over det, tror jeg at LillePrehn skal være min Trophy-wife, efter vi har owned jer :superman:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Jaa så mangler vi bare tid og sted, jeg foreslår københavn i 1 omgang, så når vi har ydmyget jer kan i få revanche i Odense??

Ja i kan vel godt slå os i kbh med alt det fesne franske mad i får på den ø. Man bliver jo ikke mæt af at tygge i salat og tofu, man bliver bare træt i munden. Men skal det være i ordentligt mad ja så bliver i owned.

Link to comment
Share on other sites

Ja i kan vel godt slå os i kbh med alt det fesne franske mad i får på den ø. Man bliver jo ikke mæt af at tygge i salat og tofu, man bliver bare træt i munden. Men skal det være i ordentligt mad ja så bliver i owned.

Jeg tror nok vi kan finde frem til en ordentlig Buffet :devil: men i har måske allerede fået kolde fødder?? :unsure::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Altså første gang jeg var med ude og spise med Henning var jeg imponeret over hvad han kunne spise, og jeg kan godt afsløre at hans mave ikke er blevet mindre i mellem tiden. :tongue:

Nå da da, skal vi nu til at tæve nogle svenskere i madspisning?

Kunne I ikke have fundet en bedre udfordring??? :sleeping: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja børn, nu har vi besindige jyder fulgt denne lidt bizare invitation til ædegilde/madorgie, MEN i har alligevel ikke NOSSER nok til at byd JYDERNE op til dette, I kan få lov til at still med 4 Ø-dreng på hvert hold, så kommer vi 2 JYDER, se det er en fair fordeling.

De der små fimser under 100 kg skal ikke kommer her og spille op, bare fordi de kan sluge en RISBEEF fra en eller anden burgerjoint i KBH.

Næ her i den landfastedel af landet der er det sovs og kartofler og en grov masse naturlig OKSEKØD vi æder, ikke det der fesne frostklumpekød i har der ovre.

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

Ja ja børn, nu har vi besindige jyder fulgt denne lidt bizare invitation til ædegilde/madorgie, MEN i har alligevel ikke NOSSER nok til at byd JYDERNE op til dette, I kan få lov til at still med 4 Ø-dreng på hvert hold, så kommer vi 2 JYDER, se det er en fair fordeling.

De der små fimser under 100 kg skal ikke kommer her og spille op, bare fordi de kan sluge en RISBEEF fra en eller ande burgerjoint i KBH.

Næ her i den landfastedel af landet der er det sovs og kartofler og en grov masse naturlig OKSEKØD vi æder, ikke det der fesne frostklumpekød i har der ovre.

Har man hørt en loppe gø :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share