sultpiller


Emdecht
 Share

Recommended Posts

JA der findes piller lavet specielt til at øge sulten, disse bruger fx til piger (og fyre for den sags skyld) med anorexi. Desuden er der en del midler som har en øget appetit som en af bivirkningerne. Generelt bliver man bare oftest også sløv af disse ting.

Jeg kørte ketotifen sammen med mit clen for at forhindre en nedregulering af receptorerne så jeg kunne tage clen'en i mere end 2 uger af gangen. Ketotifenen gjorde mig sindsyg sulten, og hvis jeg ikke spiste hver 3 time havde jeg det somom jeg ikke havde spist hele dagen (og jeg har normalt ikke en ret stor appetit).

Men at spise piller holder jo ikke i længen for effekten stopper lige så snart du stopper med dem. Vænd dig istedet itl langsom at spise mere om mere, drik evt en ekstra liter mælk, snupe lidt ekstra havregryn til morgenmad og snup en ekstra shake. Men husk at gøre det landsomt så kroppen vænner sig til det.

Link to comment
Share on other sites

Det er et spørgsmål om tilvænning. Væn dig til at spise mere og mere.

Start med at tage lidt ekstra til hvert måltid. Efter et stykke tid vil din mavesæk "udvide" sig, og du vil derfor blive mere og mere sulten. Selvfølgelig kun til en vis grænse, og når denne grænse er nået, begynder du med Weight Gainer (WG).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share