24 timers spinning i København


thoan
 Share

Recommended Posts

Hvem skal med til dette SUPER FEDE arrangement skal selv sidde 8 timer... DET ER IKKE NOK:... hehe, var selv med i Randers og kan næsten ikke vente til næste!!!!!!!  :cooldance:  :cooldance:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal sidde i 10 timer i Randers :devil: Men ville meget gerne ha været med i Kbh også, men man har jo ikke råd og tid til det hele :sneaky2: Håber I får en fed weekende. Ihvertfald nogle fede folk og dj's der dukker op....Så er man lige i området så smid da en 300 lap, find to eller fem andre og tag med :smile:

Må siges alt hvad der hedder tre timers spin og derover, trækker i undertegnede og en hulens masse andre efterhånde... :4mewantfood:

Jeg tror, at vi for fremtiden vil se flere og flere 24 timers og endda 48 timers (som det i Randers den 2 og 3 april) Jo der begynder at ske ting og sager i gode gamle DK

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hvem skal med til dette SUPER FEDE arrangement skal selv sidde 8 timer... DET ER IKKE NOK:...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også taget den tunge beslutning, at jeg må nøjes med den i Randers d. 2.-3. april. Det bliver vildt nok med de 11 timer jeg skal knokle :devil: GLÆDER mig, for mit mål er, at jeg engang i 2005 eller 2006 SELV vil holde cyklen kørende alle 24 timer... Så jo flere timer jeg får, jo bedre :cooldance:

Weekenden efter skal jeg til spinningmarathon med Jimmy Trolle i Allerød - og har netop fået at vide, at der d. 16. april er 4 timers projectorspinning i Vejle - Så selvom jeg går glip af den geniale 24-timers i Kbh, kommer jeg ikke til at kede mig de efterfølgende weekender.

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal med til dette SUPER FEDE arrangement skal selv sidde 8 timer... DET ER IKKE NOK:...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også taget den tunge beslutning, at jeg må nøjes med den i Randers d. 2.-3. april. Det bliver vildt nok med de 11 timer jeg skal knokle :devil: GLÆDER mig, for mit mål er, at jeg engang i 2005 eller 2006 SELV vil holde cyklen kørende alle 24 timer... Så jo flere timer jeg får, jo bedre :cooldance:

Weekenden efter skal jeg til spinningmarathon med Jimmy Trolle i Allerød - og har netop fået at vide, at der d. 16. april er 4 timers projectorspinning i Vejle - Så selvom jeg går glip af den geniale 24-timers i Kbh, kommer jeg ikke til at kede mig de efterfølgende weekender.

<{POST_SNAPBACK}>

HUSK MIG MIG MIG MIG. jEG VIL MÆ :w00t::cooldance::devil:

Link to comment
Share on other sites

Kan man stadig være med på den der spinning i Allerød? Kan man komme med som udefra-kommende?

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan man faktisk godt. Tjek Spinus.dk ud og ring til Bobby C på 28101990. Du kan stille med et hold på 3 -6personer, så se at få stængerne i sving Spockey nu du ikke kommer til Randers den første weekend i april :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kan man stadig være med på den der spinning i Allerød? Kan man komme med som udefra-kommende?

<{POST_SNAPBACK}>

Den i Allerød har vist nok ikke noget at gøre med 24-timers spinning, som SpinUs arrangerer... hvis du er interesseret i den i Allerød med Jimmy Trolle, kan du kontakte Allerød Sportsclub og bede dem om at skrive dig på listen. Det koster 50 kr...

Se Allerød Sportsclub

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

Kan man stadig være med på den der spinning i Allerød? Kan man komme med som udefra-kommende?

<{POST_SNAPBACK}>

Den i Allerød har vist nok ikke noget at gøre med 24-timers spinning, som SpinUs arrangerer... hvis du er interesseret i den i Allerød med Jimmy Trolle, kan du kontakte Allerød Sportsclub og bede dem om at skrive dig på listen. Det koster 50 kr...

Se Allerød Sportsclub

<{POST_SNAPBACK}>

haaaaaaaaaaa forvirringen er total.- Nej den i Allerød er da ikke 24 timers

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg har ihvertfald sendt dem en mail i Allerød omkring 3-timers eventen.

Har altid godt kunne tænke mig at prøve at cykle med ham Jimmy Trolle, for at få lidt inspiration.

Vi må se hvad de siger - om udenforkommende kan deltage eller ej - det afhænger sikkert af hvor mange pladser der er tilbage :)

Link to comment
Share on other sites

Vi må se hvad de siger - om udenforkommende kan deltage eller ej - det afhænger sikkert af hvor mange pladser der er tilbage :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er jo også "udefrakommende" og der var ingen problemer med at jeg kunne komme på holdet. Eneste problem var bare lige, at de bad mig om at "kommet et smut forbi én af dagene" og betale de 50 kr, så jeg var sikret pladsen.... Så måtte jeg så venligt forklare dem, at jeg kom fra Vejle og derfor nok næppe lige kom et smut forbi :laugh: Men jeg aftalte med dem, at jeg så bare betaler den dag det er...

Link to comment
Share on other sites

SUPER!! Tusind tak. Det ser meget spændende ud. Jeg må hellere rydde kalenderen de dage.

Hvis der er nogen der mangler en på et hold må i endelig sige til :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Desværre skal vi ikke med :mad: Ville gerne men ikke råd :sneaky2: Du kan jo også prøve at ringe til hovedarrangøren Bobby og høre om han har et par hold der mangler en deltager. Det hænder jo....Du kan bare henvise fra de to spinningtosser i vejle og Randers, så ved han hvem :cooldance::w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Det var da ærgeligt, i må røve en bank:ninja:

Ved ikke rigtig med den henvisning... er det nu også klogt, så er det nok umuligt at finde et hold :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

HAAAAAAAA kun hvis Bobby tror det er os der kommer haha. Nej spøg til side. prøv da. Det skader jo aldrig. Kan være der lige er et hold der mangler et par medlemmer..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Men det kunne nu være sjovt hvis der var nogen der ville være med på et MOL-hold?

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle det da kun lige være fordi vi arrangerede noget fælles transport fra Jylland... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja så er jeg nemlig også klar....Findes der en turboekspres omkring Århus der lige kan tage os med, så er vi da klar med i forreste række ved Bobbys party i Copenhagen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share