Vægttab!


FujiChrash
 Share

Recommended Posts

Heyza

Jeg er en dreng på 17 år, 190cm høj, vejer 110kg ligeud, og styrketræner en del. Jeg har været inde ved min læge, og en diætist og vi har fundet ud af at mit kolesterol tal er nede på 2.5 hvilket åbenbart er godt (?). Well, vi har så også målt min fedt procent som ligger på 15-16. Så spørgere jeg jer, hvor meget kan jeg tillade at tabe mig? Min diætist sagde at hun er rimeligt sikker på at det ikke vil klæde mig hvis jeg tabte mig ned til de 85kg f.eks. (som var mit tidligere mål). Hvor meget vil i sige jeg må tabe mig??

På forhånd tak :cool:

Mvh. Fuji

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro jeg er af rimelig kraftig bygning! Og jeg synes selv de 85kg er helt fint! Det er ihvertfald ikke svært for mig at få fat på en delle omkring maven! Så jeg er ik helt sikker!

<{POST_SNAPBACK}>

prøv at smide et billede ind, hvis du er i tvivl.. så kan vi se om vi kan hjælpe dig på nogen måde..

Link to comment
Share on other sites

Når du er 1,90 høj og kraftig bygget, er alt mellem 85 og 100 kg vel "normalt". Husk også lige på, at det faktisk er mere sundt at være i god form og veje 5 kg "for meget" end at være ditto og undervægtig. En lille delle skade ikke dit helbred.

Men det vil vel altid være din egen subjektive holdning der tæller her, så smid de kg. du vil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share