venter


duenn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej tark skal du ha piv, hvor er du bare sød, :blush:

hvordan kan du holde styr på alle os ???

nå jeg har haft en fantastisk dag med gaver fra morgenstunden og sang på sengen af mine søøøøde børn. derefter på arbejde med brød og til grill... hjem i haven og tage sol :sun::sun:

Dagens motion blev en

løbetur på ca 5 km i den vildeste hede, jeg blev sgu dårlig og måtte sætte farten noget ned..

til aften kinesisk buffet.... bøvs ahhh en dejlig dag :bigsmile:

imorgen står den på tivoli hele dagen og masser af :icecream: og :sun: håber jeg..

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22-6

ihhh tak danf, havde slet ik set din hilsen :blush:

Ellers ret indbringende sådan at ha fødselsdag, det blev til Esprit shorts plus top, gavekort til Intersport, løbe top,løbesokker. trecking sokker, penge og jeg ved snart ikke hva :4thumbup:

Igår var jeg med min familie i tivoli, fin tur med masser af sol, :sun: og regn :gal: og torden :gal:

Idag til reception hos veninde i forbindelse med overstået studie, :banana:

Dagens motion:

mini omgang styrk i min egen kælder

Incline bench

3x8x25 kg

Incline DB flyes

3x8x10 kg

træk til bryst

3x8x21 kg

træk til nakke

3x8x21 kg

mave øvelser på bold

derefter

Løbetur

8,2 km på 46,28 min ( sataneme en feeee tur, benene var vildt tunge til at starte med, men såååå skal jeg lige love for de bare fik det godt, jeg svævede næsten ) :bigsmile:

:cooldance::cheer::cheer:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Hej Petiten

velkommen til min log :bigsmile: Jeg har af og til luret i din, og jeg syns sgu vi to er nogle seje kvinder, med mand og børn og job og hva vil du ha, og alligevel får vi tid til at træne; Hatten af for os :laugh:

Det med maven kender jeg kun alt for godt, du skal bare blive ved, det kan virkelig godt blive pænt igen, jeg ved hva jeg snakker om her, har prøvet det 3 gange, dvs jeg har tre børn på 14, 10 og 6 år, og hvergang har jeg måttet kæmpe mig tilbage på rette spor, og det er jo en sejr i sig selv, at man kan

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23-6 Sankthansaften

Nu må denne dag godt snart slutte, Jeg er åbenbart ude af stand til selv at stoppe... :4slap:

Dagen startede også skidt, jeg glemte at spise morgenmad, og endte i en gang kaffe sludder med veninde til kl 11.

kost idag: ( er nødt til at skrive det ind her for at synlig gøre et par små ting for mig selv)

havregryn med proteinshake kl 11

en skole agurk

2 grillede pølser og et halvt pitabrød i haven fra ungernes bål

2 cookies med smarties

ca 100 gr blandet slik

1 banan

1 glas rødvin

hjemmebagt focasia m. oliven og tomat

1 kylling fillet

4 pyramider

2 portioner jordbær m sukker og fløde

sidder og drikker isvand og håber kvalmen går væk før jeg går i seng....

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

:banana::banana: :1356: :1356:

Jullen elsker bare din log due. Man henter så meget liv og glæde og føler med de ting du laver. Det er bare alt for godt...Kan mærke din kvalme.... Er selv lidt kvalmende :blush: Mine shorts fra sidste år strammer om lårene piv piv. Ja jeg ved godt at musklerne er blevet større men alligevel piv piv man føler sig fed og grim.... og alligevel glad... :laugh::w00t: Imorgen tidlig sys spejlet sikkert om mig igen. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25-6

Træning i kælderen

Træk til bryst

3x8x21 kg

Træk til nakke

3x8x21 kg

Bent over bb rows

3x8x20 kg

squats med bold

3x12 (bagdel i gulv) Den sved sgu en del mere end jeg havde forestillet mig, :w00t:

Lunges

2x8x20 kg hø

2x8x20 kg ve

triceps et eller andet

3x8x5 kg pr arm

Hyper extensions

2x10 plus 5 kg

Mave

3x15 lige

2x2x15 skrå

Løbetur

3,2 km

18 min ( havde totalt ondt i højre fodled, humpede nærmest til sidst, håber fandme bare det var en engangsting :sneaky2::mad: )

Resten af lørdagen er jeg barnepige, min familie fra jylland og min mand er i parken og se speedway hmm og jeg passer alle ungerne weeee en fest vi skal ha :tongue: med skum fiduser på grillen og magnum is :4mewantfood:

go Lørdag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

update uge 25

Det har været en mærkelig uge.

kosten har været noget værre sjask værk, jeg har simpelthen været så klam, længere er den ikke. :w00t:

Motion i denne uge blev til 3 løbeture og 2 gange styrketræning, fint nok.

Det har været varmt, og jeg har været nødt til at løbe og træne på nogle skæve tidspunkter, men det skal bare lige køres ind i en rutine, så skal det nok blive ok.

Jeg har haft gæster fra Jylland hele weekenden, det er sgu hårdt at være selskabelig hele tiden, og at side stille og snakke snakke snakke hele tiden :blahblah::blahblah:

Jeg håber næste uge bliver mere rolig og at jeg får lidt mere tid til mig selv osv, så regner jeg også med at der kommer styr på kosten igen.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 27-6

Styrketræning, lyn omgang

pull down

3x8x30 kg

low row

3x8x30 kg

biceps curl

3x8x10 kg

low back

3x15x25 kg

derefter

1 time step puls

fed time, ok musik, totalt varmt og svedigt, ærgeligt at den ikke fortsatte en time mere, det havde været perfekt idag,

Jeg har lidt energi jeg skal af med efter weekendens sociale udfordring. Jeg er også ret spændt på hva faen der lige er i vejen med mit højre fodled,( det har faktisk gjort ondt siden lørdagens løbetur )

er nok nødt til at lunte en tur her senere idag, for at se hvordan det går.

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh... en artsfælle ud i den søde tands forførende men lunefulde vande...!!! :w00t:

Kender det alt for godt. Man har bare givet den for vildt pisk og er virkelig stolt af sig selv..og så kan der jo godt lige blive plads til noget sødt. Det ender så bare med et massehysteri, hvor jeg flår ting ned fra hylderne hurtigere end dengang, alle troede at DK var ved at gå under og hamstrede gær m.m. :laugh:

Hvorfor f..... skal frugter også være så besværlige. Hvorfor kan man ikke få appelsiner uden skræl, kiwier uden en hård stok, man ikke kan grave fri med en ske, æbler uden hus, meloner uden kerner og skræl... Hvad f..... laver de forskere på landbohøjskolen - få nu gang i noget gensplejsning!!! :4thumbup:

Statstyring er vejen frem!!! :wink:

Afgift på transfedtsyrer - tilskud til frugt og grønt!!!

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh... en artsfælle ud i den søde tands forførende men lunefulde vande...!!!  :w00t:

Kender det alt for godt. Man har bare givet den for vildt pisk og er virkelig stolt af sig selv..og så kan der jo godt lige blive plads til noget sødt. Det ender så bare med et massehysteri, hvor jeg flår ting ned fra hylderne hurtigere end dengang, alle troede at DK var ved at gå under og hamstrede gær m.m.  :laugh:

Hvorfor f..... skal frugter også være så besværlige. Hvorfor kan man ikke få appelsiner uden skræl, kiwier uden en hård stok, man ikke kan grave fri med en ske, æbler uden hus, meloner uden kerner og skræl... Hvad f..... laver de forskere på landbohøjskolen - få nu gang i noget gensplejsning!!!  :4thumbup:

Statstyring er vejen frem!!!  :wink:

Afgift på transfedtsyrer - tilskud til frugt og grønt!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe det husker jeg som var det i går, men det var jo i 1998... Masse hysteri.. Hvad ville de bruge gær til, når der ikke var noget mel :w00t:

Hmmm hapse hapse slik slik slik. Har ikke gjort det endnu. Stod og så på et par poser Haribo i Netto ja, men de blev i butikken.. Fristelsen var der men jeg købte dem ikke. Så længe jeg ikke har noget, så er det jo let at lade være, men når det står foran ens næse hvad gør man så.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh... en artsfælle ud i den søde tands forførende men lunefulde vande...!!!  :w00t:

Kender det alt for godt. Man har bare givet den for vildt pisk og er virkelig stolt af sig selv..og så kan der jo godt lige blive plads til noget sødt. Det ender så bare med et massehysteri, hvor jeg flår ting ned fra hylderne hurtigere end dengang, alle troede at DK var ved at gå under og hamstrede gær m.m.  :laugh:

Hvorfor f..... skal frugter også være så besværlige. Hvorfor kan man ikke få appelsiner uden skræl, kiwier uden en hård stok, man ikke kan grave fri med en ske, æbler uden hus, meloner uden kerner og skræl... Hvad f..... laver de forskere på landbohøjskolen - få nu gang i noget gensplejsning!!!  :4thumbup:

Statstyring er vejen frem!!!  :wink:

Afgift på transfedtsyrer - tilskud til frugt og grønt!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe det husker jeg som var det i går, men det var jo i 1998... Masse hysteri.. Hvad ville de bruge gær til, når der ikke var noget mel :w00t:

Hmmm hapse hapse slik slik slik. Har ikke gjort det endnu. Stod og så på et par poser Haribo i Netto ja, men de blev i butikken.. Fristelsen var der men jeg købte dem ikke. Så længe jeg ikke har noget, så er det jo let at lade være, men når det står foran ens næse hvad gør man så.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Når det står foran ens næse, går man i god ro og orden ned ad trappen og ringer på hos sin underbo, som man aldrig tidligere har mødt og tilbyder dem slikket!

Nu er jeg så desværre født under en af de stjerner, der medfører, at de hersens mennesker naturligvis tror, at jeg

1) Vil sælge julekort

2) Er fra Jehovas Vidner eller Scientology

3) Vil have dem til at vaske trappen

4) Har spyttet i slikket og at de er med i skjult kamera

Arrrghhhh... havde det bare været en hvis sang kunne måle sig med en Sirene eller hvis skønhed kunne måle sig med Helene.

Hjæææælp, nu kammer jeg oveeeeeer. :blush:

post-8136-1119954770_thumb.jpg

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Tazz og julle

*LOL* Jeg pisser i bukserne over jer 2

Hjæææælp, nu kammer jeg oveeeeeer. 

Kam endelig videre søde tazz, det er lige min stil det med at kamme over, får tit skyld for at være små stiv, bare fordi man har lidt fest gen tsk tsk :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28-6

Motion i dag

40 min tur på MTB

har nu nærmest ondt i min fod hele tiden :4crutches: og tør sgu ikke rigtig løbe, måske skulle jeg ha droppet den step puls time igår, men men :blush: man kan jo for faen ik bare side og vente til smerten går over, når man har ferie og endelig tid til at træne hmf, øv

Håber det snart er ovre :mad::crybaby::please:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Alva

Jeg er især selv ret vild med de der vinger, gad vide hva de i virkeligheden hedder. der hvor de er nu, var der engang en delle, dvs hele mig ryg var en stor delle da jeg vejede 80 kg, så jeg er sgu ret stolt.

Man er jo nødt til at fremhæve og reklamere for det der bare er lidt iorden, for på den måde at camuflere resten.

Link to comment
Share on other sites

Yeaahhh!!!!

Nice pic! :4thumbup:

Og virkelig hatten af for en "tøzz" (undskyld), der kører MTB...!!!

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Næsten alle mine ar kommer fra en tid for længe siden, hvor jeg havde røven klistret fast til en MTB 24/7/365.

Nu ikke noget som en række træstubbe langs en skovsti, træstubbe, der vel og mærke er skjult af 15 cm højt græs, når man er ved at overhale. Sjældent har jeg haft så ondt i mit haleben!!! :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Yeaahhh!!!!

Nice pic!  :4thumbup:

Og virkelig hatten af for en "tøzz" (undskyld), der kører MTB...!!!

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Næsten alle mine ar kommer fra en tid for længe siden, hvor jeg havde røven klistret fast til en MTB 24/7/365.

Nu ikke noget som en række træstubbe langs en skovsti, træstubbe, der vel og mærke er skjult af 15 cm højt græs, når man er ved at overhale. Sjældent har jeg haft så ondt i mit haleben!!! :4crutches:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Hatten på igen Tazz, Jeg er en rigtig piveskid og kører kun på de fine stier og ikke i det høje farlige krat... og bakker og hop kan jeg lige gå med til. Den eneste grund til at jeg ligepludselig måtte ud og køre er jo mit møg fodled der bare skaver og skaver sig hvergang jeg forsøger at løbe, hvilket jeg er ved at være piz træt af :mad: Nå men bortset fra det så kan sådan en tur godt få pulsen helt op at ringe.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 29-6

Jeg er bare en kegle, på grund af mit fodled som stadig gørt ondt, har jeg forsøgt mig med nye former for motion, idag var det så fitbox der skulle prøves, med det resultat at jeg har et halv blåt og hævet håndled :mad: helt ærligt hva blir det næste mon

Dagens træning

styrke

Chest press

3x8x25 kg

BB incline bench

3x8x20 kg

Pectoral ab

1x12x12,5 kg

3x8x20 kg

Shoulder press

3x8x12,5 kg

Arm extension

1x15x20 kg

3x8x30 kg

Abdorminal crunch

4x15x25 kg

mave bøj på gulv

4x10 lige

2x10 skrå hø

2x10 skrå ve

derefter

1 time step pulsJeg svedte som en gal det var så fedt, var helt høj da timen var slut og tænkte tja hvorfor ikke? og så nuppede jeg

1 time fitbox Det var viiiildt hårdt, men også hamrende sjovt, skal da lige love for at man ku komme af med lidt aggressioner der :blush:

måtte dog udgå efter 45 min pga et meget ømt håndled :cry::crybaby:

Nå hjemme igen og efter lidt at spise er jeg helt ovenpå igen, tænker bare at hvis det går helt galt imorgen må jeg jo bare blive hjemme i haven og tage sol :smile:

:sun::sun:

go aften

knuzz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share