venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 10-8

Center træning :w00t: wooow det var noget nyt :4thumbup:

Opvarmning

12 min på crosstrainer

Incline bench

3x8x25 kg

2x5x30 kg :devil:

Chest press

3x8x25 kg

Shoulder press

3x8x12,5 kg

Pectoral press

1x15x12,5 kg

1x8x22,5 kg

1x8x20 kg

1x6x20 kg

Triceps extension

1x15x22,5 kg

3x8x30 kg

mave chrunch

1x15x20 kg

2x15x22,5 kg

2x15x25 kg

vældig omgang, men for satan da hvor var det hårdt :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d.11-8

Træning

Det hold hårdt at komme afsted idag, kiggede ud af vinduet og opdagede at det var efterår ???, den slags vejr tilfører bare ikke mig noget som helst energi.

Opvarmning

12 min Crosstrainer

Squat

1x12x stang (længe siden)

1x8x30 kg

2x8x50 kg

pull down

3x8x32,5 kg

Low row

3x8x35 kg

Biceps curl

3x8x10 kg

Hyper extensions i romerstol

2x10xbw

Lower Back

1x15x20 kg

2x15x25 kg

Mave crunch

4x15x27,5 kg

Rotary torso

2x2x15x20 kg

Mave bøjn på bold

3x12 lige

Udsolgt.... :sleeping::poking::blink:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

WOHOOOO!!

Du' fandme sej!

:4thumbup:  You go, girl!  :wink:

Manner... 30 kg i incline... og jeg som er så stolt af mine 8  :laugh:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror altså det er 2 forskellige øvelser vi laver, for 30 kg er altså ikke ret meget.

min er en incline bænkpress med stang. My Webpage

din er garanteret en flyes EDIT ved nærmere eftertanke så er det altså bare anderledes med håndvægte ( man ligesom flagrer mere rundt )

Men tak aligevel :4thumbup: altid skønt at blive kaldt sej i denne her sammenhæng :laugh:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Jamen. 30 kg i incline bench press er da, som miss dumbell siger, temmeligt pænt...!!!  :4thumbup:

Så, nu skal du bare til at squatte ove på swiss ball'en og ikke op ad væggen.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: sender du ik snart et billede af hvordan jeg skal gøre, jeg fatter det simpelthen ik :blink: kom nu show me..... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig...

Det må kunne arrangeres selvom det eneste digitalkamera jeg har adgang til er en tur i Norge og derfra skal videre til Sydafrika.

Jeg skal se, om jeg kan finde ud af et eller andet.

post-8136-1123845876.jpg

Det er noget lignende sådan her. Jeg ved naturligvis ikke om han har tænkt sig at komme helt op at stå. Og så skal man naturligvis helst hoppe op på bolden... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.13-8

Træning

Opvarmning

12 min crosstrainer

Incline bench press

4x8x20 kg ( trænede lidt let idag, da jeg stadig kan mærke onsdagens træning, vildt iøvrigt)

Chest press

3x8x25 kg

Shoulder press

3x8x12,5 kg

Pectoral press

1x15x12,5 kg

3x8x20 kg

Triceps extension

1x15x22,5 kg

3x8x32,5 kg :devil:

mave chrunch

4x15x27,5 kg

Side bends i romerstol

2x2x10x bw

Dejlig træning idag, føler der er til meget mere, overvejer at skrue programmet anderledes sammen mht valg af øvelser, så jeg kan få brugt noget mere krudt. :blink: gir det mening ??? hmm jeg ved selv hva jeg mener :bigsmile::bigsmile:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28-7

Træning i kælderen ialt en time

Død løft

3x8x33 kg

1x8x41 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Tirsdag d.2-8

Træning i kælderen

Død løft

3x8x33 kg

2x8x41 kg  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

PIvvvv prøv at se her, med de ærvelige løft ka det da være det samme, jeg kan ikke løfte mere end det for jeg ka ik holde fast på stangen.... :blush:

Lover at se på sagerne :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13-8

Løbetur

distance ???

tid: 45 min 34 sek

skøøn tur, det er jo nærmest det perfekte løbevejr, hvir man skal prøve at vende efterårsvejret til noget positivt :4thumbup: , det var lige på vippen til at blive regnvejr. Tempoet var ikke noget at råwe hurra for, min løbe makker fik krampe i lægmusklen :mad: av av av sagde hun på hele turen. :4crutches: stakkels hende, det gør jo pisse ondt. Nå men så havde jeg des mere luft til :blahblah::blahblah::blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Hr K/ guru / idol :4thumbup:

takker mange gange fordi du forsøger at hjælpe, men men jeg bruger allerede krydsgreb :mad: hva er der snart mere at gøre. Jeg var en overgang ude i at man muligvis ku bruge lim :w00t: men den holdt heller ik.. Jeg er totalt sikker på jeg er til mere end de 41 kg, de føles lette nok, bortset fra at jeg er pisse bange for at tabe stangen og svitse mine skinneben :blush:

Nå men tark alligevel

Link to comment
Share on other sites

Hr K/ guru / idol  :4thumbup:

takker mange gange fordi du forsøger at hjælpe, men men jeg bruger allerede krydsgreb  :mad:  hva er der snart mere at gøre. Jeg var en overgang ude i at man muligvis ku bruge lim  :w00t:  men den holdt heller ik.. Jeg er totalt sikker på jeg er til mere end de 41 kg, de føles lette nok, bortset fra at jeg er pisse bange for at tabe stangen og svitse mine skinneben  :blush:

Nå men tark alligevel

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er du bange for at tabe stangen ved dødløft? :blink: Du skal da tabe/smide stangen, når du når højeste punkt i løftet.

Ellers må du igang med noget grebstræning. Sig til, hvis du har brug for tricks/råd/kvaksalveri.

Hr. K/guru/idol

Link to comment
Share on other sites

Hr K/ guru / idol   :4thumbup:

takker mange gange fordi du forsøger at hjælpe, men men jeg bruger allerede krydsgreb  :mad:  hva er der snart mere at gøre. Jeg var en overgang ude i at man muligvis ku bruge lim  :w00t:  men den holdt heller ik.. Jeg er totalt sikker på jeg er til mere end de 41 kg, de føles lette nok, bortset fra at jeg er pisse bange for at tabe stangen og svitse mine skinneben  :blush:

Nå men tark alligevel

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er du bange for at tabe stangen ved dødløft? :blink: Du skal da tabe/smide stangen, når du når højeste punkt i løftet.

Ellers må du igang med noget grebstræning. Sig til, hvis du har brug for tricks/råd/kvaksalveri.

Hr. K/guru/idol

<{POST_SNAPBACK}>

Man må sgu ik smide mæ stængerne i mit center post-7545-1124023334.gif

Jeg er bange for at miste grebet når stangen er på vej forbi mit skinneben, er jo en kylling...

Ja tak til kvaksalveri :w00t:post-7545-1124023436.gif

Link to comment
Share on other sites

Ville det hjælpe hvis du brugte handsker? Altså .. ikke vinterluffer-noget - men træningshandsker?

Jeg er glade for mine - mine vabler bliver holdt lidt nede. Du kan sagtens bruge et par cykelhandsker - de koster ikke så meget.

Jeg laver også lidt dødløft: hver aften når jeg slæber migselv fra sofaen ind i seng :tongue:

banan6.gif

Link to comment
Share on other sites

Ville det hjælpe hvis du brugte handsker? Altså .. ikke vinterluffer-noget - men træningshandsker?

Jeg er glade for mine - mine vabler bliver holdt lidt nede. Du kan sagtens bruge et par cykelhandsker - de koster ikke så meget.

Jeg laver også lidt dødløft: hver aften når jeg slæber migselv fra sofaen ind i seng  :tongue:

banan6.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert en knaldgo idee med handsker, men jeg har haft en slags blokering der, har tænkt at det fandme var pinligt at smække 2 kiks på stangen, iføre sig handsker og derefter løfte en tændstik fra gulvet. Har ikke villet være alt for overdressed. Måske bare på tide at prutte lidt på hva andre egentligt tænker.

Mht dine dødløft.... LOL fårk du er sjaw

:tongue::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Dyre handsker er til gengæld ikke nødvendigvis de bedste. Hold igen med pengenpungen. Jeg købte et par knaldsmarte handsker med roterende blink og fartstriber til netop dødløft. De gør faktisk tingene VÆRRE.

Prøv talkum (klatreforretning). Det hjælper på grebet, men ikke så meget på vablerne. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.18-8

Træning Mandag d.15-8

Opvarmning

12 min crosstrainer

Squat

1x8x30 kg

3x8x50 kg

2x5x60 kg

Pulldown

2x8x32,5 kg

1x8x35 kg

Lowrow

1x8x32,5 kg

3x8x35 kg

DL

2x8x30 kg

3x5x50 kg :devil::rocketwhore::cheer::cheer:

Biceps curl

3x8x10 kg

Ab Crunch

4x15x27,5 kg

Hyperextension

2x12x bw

Tirsdag d.16-8

Løbetur

3 km

tid : 16.16 min

Træning idag

Opvarmning

10 min på cykel

Incline bench

3x8x20 kg

2x5x30 kg

Pec deck fly

15x12,5 kg

3x8x20 kg

Chest press

2x8x25 kg

Shoulder press

3x8x12,5 kg

Triceps extension

15x20 kg

3x8x30 kg

Ab crunch

4x15x27,5 kg

Side bends i romerstol

2x2x12xbw

mavebøjn på gulv

4x15

Har ikke haft net i flere dage og var da ved at få abstinenser, det røg mens jeg var ved at skrive min træning ind i mandags, har mange gange siden da tænkt på, hva faen man lavede før internettet ??

Nå men jeg har i det mindste fået malet vinduer :tongue: og set en masse fjernsyn om aftenen, hvilket jeg aldrig plejer.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Ville det hjælpe hvis du brugte handsker? Altså .. ikke vinterluffer-noget - men træningshandsker?

Jeg er glade for mine - mine vabler bliver holdt lidt nede. Du kan sagtens bruge et par cykelhandsker - de koster ikke så meget.

Jeg laver også lidt dødløft: hver aften når jeg slæber migselv fra sofaen ind i seng  :tongue:

banan6.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert en knaldgo idee med handsker, men jeg har haft en slags blokering der, har tænkt at det fandme var pinligt at smække 2 kiks på stangen, iføre sig handsker og derefter løfte en tændstik fra gulvet. Har ikke villet være alt for overdressed. Måske bare på tide at prutte lidt på hva andre egentligt tænker.

Mht dine dødløft.... LOL fårk du er sjaw

:tongue::rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh-nej, Due, ingen handsker. De gør IKKE dit greb bedre, tværtimod. Du må bare sørge for noget grebstræning, og så ellers vente på at du får opbygget en ordentligt lag hård hud i håndfladerne. :w00t:

Måske er det ikke kønt, men det er faktisk ganske praktisk når du skal smække manden derhjemme et par gode solide lussinger. :bottom::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Ville det hjælpe hvis du brugte handsker? Altså .. ikke vinterluffer-noget - men træningshandsker?

Jeg er glade for mine - mine vabler bliver holdt lidt nede. Du kan sagtens bruge et par cykelhandsker - de koster ikke så meget.

Jeg laver også lidt dødløft: hver aften når jeg slæber migselv fra sofaen ind i seng  :tongue:

banan6.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert en knaldgo idee med handsker, men jeg har haft en slags blokering der, har tænkt at det fandme var pinligt at smække 2 kiks på stangen, iføre sig handsker og derefter løfte en tændstik fra gulvet. Har ikke villet være alt for overdressed. Måske bare på tide at prutte lidt på hva andre egentligt tænker.

Mht dine dødløft.... LOL fårk du er sjaw

:tongue::rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Disse kan en kylling anbefale!

http://www.fitnessbutikken.dk/articlelist.95

Klik for flere oplysninger Grip Grap SureGrip

Stærk og solid styrketræningshandske.

I small, medium, large og xlarge

Lager status: På lager

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.19-8

Mange tak for råd ang greb og dødløft, jeg ser lige tiden an, løfter bare hva jeg kan og håber grebsstyrken blir bedre med tiden.

Dagens træning

opvarmning

10 min på cykel

Squat

1x8x30 kg

3x8x50 kg

pull down

3x8x32,5 kg

DL

1x8x30 kg

5x5x50 kg

Low row

4x8x35 kg

biceps curl

3x8x10 kg

low back

1x15x25 kg

Pjækkede fra mave træning, der var ik mere energi at hente, brugte tilgengæld 30 min på at strække ud :w00t:a1291.gif

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.19-8

Havde ik meget energi tilbage i morges efter træning, men det er utroligt hva lidt solskin, mad og kaffeslapperas kan gøre :bigsmile::sun:b301.gifq73.gif

så her til aften fik jeg lige lokket manden ud på en lille tur :4thumbup:

Løbetur

5 km

tid : 25.50 min

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share