venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 9-11

Sygdom har ramt dueslaget :devil: Min datter og mig er sløje, så nu må hannerne i familien nurse os.

helt galt er det dog ikke for jeg overlevede da

1 time yoga post-7545-1131546149.gif

Spinning aftalen i aften har jeg desværre måtte aflyse, tror jeg blir nødt til at slappe af, så jeg kan komme hurtigt ovenpå igen.. har jo et job der skal passes..

Foresten dejligt at se her har været gæster :w00t: Sally jeg ved lige hva du mener når du skriver russer spasseren, ham har jeg heller aldrig rigtigt fattet!!!!! han er jo nærmest klam, nææ gi os lidt mere hot Aiden, det ved man hva er.Eller Samantha og ham den unge gut der kronrager sig for at være solidarisk, han er heller ik helt dårlig...

Mizz R ja man skal sgu ikke skamme sig over noget her i min log, foresten tlk med løbet du er vanvittig at løbe så mange på så kort tid, ka du så slappe lidt af...

Tazz altid til tjeneste, har du foresten fået set det afsnit som du lovede, og hva syns du ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser naturligvis alle afsnit af SATC, DH m.m. som jeg optager, katalogiserer og pakker ind i rødt plys-omslag. :blush:

Æhhmm... er faldet død om kl. 22 de seneste par aftener. Er også blevet "ramt" af et eller andet på børneafdelingen.

:cold::4crutches::cold:

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Æhhmm... er faldet død om kl. 22 de seneste par aftener. Er også blevet "ramt" af et eller andet på børneafdelingen.

:cold::4crutches::cold:

Syns det er "sønnest" mest synd for mig og Tazz post-7545-1131726848.gif vi skulle ha alieret os og taget et slaw online Ludo eller måske bingo :w00t:

aj er faktisk ved at være ovenpå igen, har endda fået trænet idag... wauu

Fredag d. 11-11

opvarmning

12 min på crosstrainer

derefter styrke af

Bryst/skulder og Triceps (nu også Dips) Maven blev let og elegant sprunget over idag, til fordel for en tur i netto :sneaky2: som havde Dolce & Gabbana guf på tilbud, og selvfølgelig havde udsolgt :devil: øv

Ha en go fredag

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.12-11

Løbetur 42 min.

er stadig møg forkølet, men halsen er i bedring, nu er det bare som om snotten har valgt at hoppe ned i lungerne, hvorfor løbeturen føltes ekstremt hård, især når der var mod vind...Der er underligt med sygdom, igår da jeg trænede, var jeg sikker på at jeg var ved at være på toppen igen, eftersom jeg løftede det samme som jeg plejer, men så idag var der lige tilbagegang, øv øv

Har forsøgt at trøste og forkæle mig selv lidt og spist det meste af en stor pose twist :w00t: uha jeg har kvalme nu :w00t:

Måske har nogen bemærket at jeg er holdt op med at poste min vægt og fedt%, selvom det var planen at smide lidt flæsk....... ja jeg ved ik lige hva der er gået galt der :laugh: må heller start på den hårde måde fra på mandag.... hvor er det bare pinligt for mig hvis jeg ikke overholder det :blush: >> spanker mig selv <<

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

er stadig møg forkølet, men halsen er i bedring, nu er det bare som om snotten har valgt at hoppe ned i lungerne, hvorfor løbeturen føltes ekstremt hård, især når der var mod vind...Der er underligt med sygdom, igår da jeg trænede, var jeg sikker på at jeg var ved at være på toppen igen, eftersom jeg løftede det samme som jeg plejer, men så idag var der lige tilbagegang, øv øv

Har forsøgt at trøste og forkæle mig selv lidt og spist det meste af en stor pose twist :w00t: uha jeg har kvalme nu :w00t:

Måske har nogen bemærket at jeg er holdt op med at poste min vægt og fedt%, selvom det var planen at smide lidt flæsk....... ja jeg ved ik lige hva der er gået galt der :laugh: må heller start på den hårde måde fra på mandag.... hvor er det bare pinligt for mig hvis jeg ikke overholder det :blush: >> spanker mig selv <<

Hmm... føler med dig. Det lyder som den følelse jeg havde hver fredag morgem i militæret. Af en eller anden grund skulle vi altid løbe ud til en grusgrav, hvor vi så skulle løbe op og ned ad skrænterne med en stor træstamme. Det var et forgæves pædagogisk redskab, der skulle få os til at drikke mindre torsdag aften. DET VIRKEDE IKKE. Til gengæld har jeg opdaget, hvad der menes med "metalsmag i munden...". :rolleyes:

Eiiiijjjjj... den fornøjelse må du da ikke fratage gemalen. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d 16-11

Opvarmning

10 min step

Styrke af Ben, Ryg, Røv og Mave

gav den hele armen med mange mange sæt både alm dødløft og stivbenet

Derefter

1 time spinner 1

Er fuldstændig færdig i mine lår idag, bare et tegn på at jeg træner for sjældent :devil: Håber der snart kommer lidt ro på i mit liv.Har jo ikke engang tid til at molle den af :sneaky2:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 19-11

Træning post-7545-1132410720.gif

opvarmning

10 min step

Styrke af Bryst/ Skulder/ Triceps og Mave post-7545-1132410804.gif

Nedvarmning

15 min crosstrainer

Løbetur i skoven post-7545-1132410773.gif

58 min

virkeligt fedt løbe vejr idag, der var helt vindstille i skoven, men ude ved vandet bed den godt i kinderne, er bare fuldstændig ristet i mine ben nu..... igen jeg kommer for sjældent ud..

Ha en god weekend, til jer der læser med.... hvis der da er nogen :blush:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Hæhæ... keep up! :thumb:

Der kommer jo en dag, hvor du skal poste billeder! :blush: :4mewantfood: :blush:

TA :sleeping:

ej det har jeg aldrig lovet :blush: græmmer mig allerede ved tanken, tror en af ungerne har tabt cameraet eller nowet... puuu ha det var tæt på..

Er lige et smut forbi din log... :bigsmile: Er du ovenpå igen og har snottet forladt dine lunger? :ill:

ihh tak fordi du spørger

ja det er væk fra lungerne, men på mystisk vis er det hoppet tilbage i hovedet, nærmere i mine bihuler, det føles som om mine tænder er løse når jeg løber.. næste skridt i kampen mod snotten, er IGNORE jeg gider simpelthen ik være forkølet mere, slut...

Er der noger out there der har en anbefaling til et hotel i Bad gastein.eller omegn.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 24-11

Træning

cardio træning

step mask 20 min post-7545-1132853515.gif

løb 10 min

crosstrainer 12 min

Derefter styrke af

Ryg/ Røv/ Biceps

Rigtig dejlig træning idag, følte egentligt mest for at fortsætte cardio træningen, men på den anden side trak vægtene og squat racket også...... :rolleyes:

ha en dejlig aften

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 27-11

post-7545-1133118617.gif

Igår Lørdag

20 min step maskine

idag

barnedåb

løbetur 5,5 km

i mørke, med hue og vanter, rigtig dejlig tur, bare skønt at komme afsted efter at ha siddet og ædt hele eftermiddagen :blush: vejret her til aften var også bare fedt, helt vindstille og minus 1 grad, rigtig godt vejr for astmaen.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28-11

Spinner 1post-7545-1133204779.gif

60 min

Helt vild go time med det mærkeligste musik, jeg nogensinde har cyklet til. intensiteten var helt i top, jeg var næsten ude at flyve på et tidspunkt :4thumbup:

post-7545-1133205091.gifpost-7545-1133205091.gifpost-7545-1133205091.gif

2 dage til pakke-kalender weeee post-7545-1133204749.gif

ok er godt nok ved at dø list af stress, har købt èn julegave af 20, men prøver at elske julen alligevel :rolleyes:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28-11

Spinner 1post-7545-1133204779.gif

60 min

Helt vild go time med det mærkeligste musik, jeg nogensinde har cyklet til. intensiteten var helt i top, jeg var næsten ude at flyve på et tidspunkt :4thumbup:

post-7545-1133205091.gifpost-7545-1133205091.gifpost-7545-1133205091.gif

2 dage til pakke-kalender weeee post-7545-1133204749.gif

ok er godt nok ved at dø list af stress, har købt èn julegave af 20, men prøver at elske julen alligevel :rolleyes:

Pyt med det - du har helt frem til den 23. december til at købe julegaver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 7 dec

post-7545-1133986610.gif

Jo der bliver trænet lidt, men det er ikke fordi det er ret meget... jeg kommer stærkt tilbage.... snart.. håber jeg.

pt er det ski træningen der bliver prioriteret højest,altså rent trænings mæssigt.

Har simpelthen ikke haft tid til at føre log, håber det bliver bedre, ellers vil jeg overveje at droppe loggen for en tid. Kan ikke rigtig se ideen i at ha den hvis der ikke logføres nogen træning.

Pakkekalender går fint, jeg har fået en super skøn en af min søs, den er fra Matas, og indtil nu har jeg fået glimmer ting, og andre gode sager.

Jeg har også fået en skrabe kalender og nye vinduesviskere af nissen :nissecool:

Jeg er ved at være godt mæt af jule arrangementer, har deltaget i et hav af slagsen sammen med mine unger, mangler kun en skolefest og 2 julefrokoster :rudolph:post-7545-1133987131.gif

sov godt

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 10 december post-7545-1134237917.gif

Så skal jeg da lige love for der er blevet power shoppet, det er da helt vildt hva man kan nå, hvis man holder hovedet koldt :rudolph:

selv gaven til sviger far er købt, jeg er sgu nowet overasket over mig selv.... Motion :innocent:

altså der var engang i november post-7545-1134237168.gif ej ok så galt var det heller ik

Torsdag d. 1 december :newyear:

cardio træning 60 min

20 min. løb

20 min. step

20 min. Crosstrainer

Fredag d. 2 december

ski øvelser

søndag d. 4 december

Styrke af Ben/ Ryg/ Røv/ Biceps og Mave

Tirsdag d. 6 december

ski øvelser

Fredag d. 9 december

Styrke af Bryst/ Skulder/ Triceps og Mave

plus 30 min step post-7545-1134237968.gif

Lørdag d. 10 december

planlagt og aflyst løbetur :sneaky2:

Power shoppetur har brugt dankortet mange mange gange, har købt både julgaver og andre gode ting og sager :blush:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 12 december

Morgen løbetur, med min pjækkende mand

6,5 km i dejligt solskins vejr

Jeg havde ellers garderet mig med ski undertrøje, t-shirt og vanter, og var selvfølgelig ved at dø af varme

nu står den så på 9 timers arbejde, uden stress i maven, ufatteligt hvilken ro en gang juleindkøb og en løbetur kan gi.

Læste lige i Jeanettes log, og føler så meget varme og glæde over at der findes mennesker som hende, Jeg kender mange mennesker som virkelig kunne lære noget der, kolde, egoistiske mennesker, der ikke ser andre end sig selv.

Ha en rigtig dejlig dag.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus: Goddammit Der er sket ting og sager med den her log, siden jeg sidste aflagde visit. :blink: Det vil nærmest tage mig flere timer at komme igennem dine dage Due. :newyear:

Hvis jeg nu ikke når det (midt i denne travle juletid, fordi jeg er ophængt i job, træning og julegaveindkøB) ja så vil jeg ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et godt lykkebringende nytår. :newyear:

Jeg håber på at genåbne min egen log i 2006. Der er ved at komme lidt mere styr på mit liv. :blush: Og især på det hjertemæssige område sker der ting og sager i øjeblikket. :wub:

You go girl

Seeessssssssssss

Jullen

Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus: Goddammit Der er sket ting og sager med den her log, siden jeg sidste aflagde visit. :blink: Det vil nærmest tage mig flere timer at komme igennem dine dage Due. :newyear:

Hvis jeg nu ikke når det (midt i denne travle juletid, fordi jeg er ophængt i job, træning og julegaveindkøB) ja så vil jeg ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et godt lykkebringende nytår. :newyear:

Jeg håber på at genåbne min egen log i 2006. Der er ved at komme lidt mere styr på mit liv. :blush: Og især på det hjertemæssige område sker der ting og sager i øjeblikket. :wub:

You go girl

Seeessssssssssss

Jullen

Weeeeee hej skønne quinde :Mrs_Claus:

Hvor fedt at høre livstegn fra dig....du er eddermanemig savnet.

Det varmer mig at høre der sker hjerte :4heart: mæssige lækkerier i dit liv, vi har nemlig alle brug for en at ligge i ske med, især når nætterne blir kolde :rudolph::santa2:

Ja mine dage føles også nærmest uendelige i disse dage, nogen gange ville man ønske at det var sengetid, allerede når man stod op :blink: ( sikke noget at sige ) Jeg glæder mig virkelig til julen er ovre, ikke fordi det ikke er hyggeligt og alt det, men jeg er ved at knække mig over det ræs med gaver, og børn der har alt.... ( ikke mere sure moster fra nu )

Søde julie, ha en rigtig dejlig jul, og pas på dig selv og dine kære.

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15-12

Træning Onsdag d. 14-12

1 time low.. Virkelig morsomt, jeg elsker at tage sådan en time en gang imellem, bare for at få levet lidt danse daisy ud af kroppen..

1 time spinning

Spinner 2.... Helt vild fed time, med suverænt musikvalg, noget tecno new age agtigt noget i èt langt mix. Sad sgu næsten og tudede :blush::w00t: havde klump i halsen og det hele, for sa... det var fedt.

Træning Torsdag d. 15-12

Styrke af Ryg/ Røv/ Biceps og Mave

bla. m. 8 sæt stivbenet DL :devil:

og nu til skolefest med julemand og æbleskiver.!!!!! :newyear:

På en skala fra et til ti, hvor meget tror i mine børn ville blive drillet, hvis jeg spyttede på julemanden ??????? :rudolph:

Ha en dejlig aften

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share