venter


duenn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og nu til skolefest med julemand og æbleskiver.!!!!! :newyear:

På en skala fra et til ti, hvor meget tror i mine børn ville blive drillet, hvis jeg spyttede på julemanden ??????? :rudolph:

Du kunne jo også bare nøjes med at dødløfte ham eller hive hans skæg af...! :blush:

God jul lille fugl. :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

:lolabove::rofl2:

PRØV! :santa2:

Ikke for at presse dig, eller noget, men du TØR ikke :4nope: :poking::chicken:

Ihhh jeg er ikke bare en gammel due, jeg er vist også en kylling, nej selvfølgelig turde jeg ikke, jeg sad pænt og kneb en lille tåre da tøsebassen gik lucia :4heart:

:newyear: Nå due. Er familien ved at være klar til juletam tam og juleædelse.De sidste gaver er vel købt og anden klar til at ryge iovnen osv...Får mummi trænet noget i denne tid eller hva????? Nu er jeg jo vendt tilbage til mol (igen) :blush: og hvor er min due så???

RIGTIG MERRY X MAS SUPER DUE.... :rudolph:

Hej baby

Jeg er er her, men MOL er simpelthen blevet lav prioriteret den sidste tid. Den sparsomme tid der har været til overs er gået til træning og en smule veninde jule shopping. Nu skal jeg vist også snart til at se min kære ægtemand lidt igen, før han helt visner hen.

Jeg skal ikke holde juleaften iår, det klarer min søs, det er alt for skønt, eftersom vi sleb gulvene sidste weekend og ikke har fået pyntet op til jul endnu..... kigger mig over skulderen og håber at børneværnet ikke er i nærheden :blush:

Anyway rigtig dejligt at ha dig tilbage julie, kigger forbi din log senere på aftenen

Du kunne jo også bare nøjes med at dødløfte ham eller hive hans skæg af...! :blush:

God jul lille fugl. :rudolph:

Dødløfte julemanden ??? er han ikke helt vild fed og tung ??

tror jeg nøjes m den lille herhjemme, han syns hans mor er pippi post-7545-1135357043.gif

eller måske man sku lave en kinky tur i slæden og lege julemanden kysser mor :Mrs_Claus::santa2::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

post-7545-1135425832.gif Juleaften 2005 post-7545-1135425832.gif

Træning torsdag d. 22-12

Styrke af Bryst/ Skulder/ Triceps og Mave

Cardio

25 min step

( derefter på jagt efter den aller aller sidste julegave, som så var udsolgt, suk måtte være pænt kreativ i min ellers totalt udkoksede hjerne, og finde på noget andet til min datter, håber hun overlever.)

Træning Fredag d. 23-12

Styrke af Ben/ Røv/ Ryg og Biceps

Cardio

16 min step

( ikke skide imponerende, men måtte hjem til aftensmaden og julegave udveksling, med den del af familien vi ikke skal fejre juleaften med)

post-7545-1135425774.gif post-7545-1135425774.gif

:newyear:Dagen idag startede med at ungerne skulle have den absolut sidste pakke-kalender gave, til stor sorg for den mindste due-unge, han syns edderperkemig at det er for dårligt at nissen holder fri fra imorgen :nissetunge:

post-7545-1135426310.gif Derefter til fødselsdag hos min mor !!!! ( Tillykke med dagen Mor ) og nu er Anden sat i ovnen, og alt jeg skal lave, er at transportere den til min søster hus, hvor vi skal fejre juleaften... :rudolph:

Ha en rigtig rigtig dejlig aften alle sammen.

knus

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 26-12

Anden juledag

Mini spinner marathon 2 timer

2 rigtig gode timer med god veksel i både musik og intensitet,

Derefter til Julefrokost hos svigermor..... og nu er julen slut, imorgen er det hverdag og arbejdsdag igen.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Pivpivpivpiv xmas over and gone. Everything back to normal. Det er lidt trist, men det er også rart på en måde. Nu kan vi starte et nyt år. En hel ny start.

Jeg har det lidt som om, jeg begynder forfra, når et nyt år begynder. Lidt fed fornemmelse. Nye mål, nye udfordringer. Bliver spændende at se hvordan år 2006 udarter sig for den lille duemor......

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 28 December

Spinner 2 :gal:

53,55 min ( tid uden opvarmning )

468 kcal ( sagde uret )

:4heart: MAX 196 97%

:4heart: AVG 179 89%

ved ikke hva der gik af hende idag, men det var sgu noget af en toèr hun fik kørt der... Men vi var nu selv ude om det, vi piskede vist selv stemningen op, rigtig fedt når instruktøren er med på det :rudolph:

derefter en ordentlig omgang bad, sauna og kylling i karry.

Så er der kun 3 dage tilbage af 2005, og ja man blir ligesom mindet om at det er tid til at gøre status. Det er nu 1 år siden jeg holdt op med at ryge,post-7545-1135799699.gif og i store træk har jeg sgu klaret det flot... GODT GÅET DUE. :laugh: er landet på plus 5 kg, hvor ca de 2 er muskelmasse, det syns jeg er acceptabelt.

Nytårs fortsættet for næste år bliver, at spise mindre slik :wub: føj det bliver hårdt. I det hele tage tror jeg at 2006 skal bruges til at gøre hele familien sukkerfrie, eller næsten... ( sidder og vælter mig i quality street )

De sidste dage af dette år, kommer til at gå med snerydning og Fiatens kamp mod snemasserne, da jeg skal på aftenvagt både torsdag og fredag. Håber jeg overlever.post-7545-1135799629.gif

Ha en dejlig aften

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Nytårs fortsættet for næste år bliver, at spise mindre slik :wub: føj det bliver hårdt. I det hele tage tror jeg at 2006 skal bruges til at gøre hele familien sukkerfrie, eller næsten... ( sidder og vælter mig i quality street )

Jesus. What an assignment :blink:

De sidste dage af dette år, kommer til at gå med snerydning og Fiatens kamp mod snemasserne, da jeg skal på aftenvagt både torsdag og fredag. Håber jeg overlever.post-7545-1135799629.gif

Ha en dejlig aften

:nonono: Min bil måtte pænt blive hjemme på grund af sneen, og jeg måtte ty til DSB...Desværre...Tænk sig at man kan savne en bil så voldsomt :wub:

Happy NEwyear Due. Håber vi når vores mål :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 31-12 Nytårsaften

Løbetur 5 km

31 min

pulsdata : ingen da mit pulsur spassede ud og viste max puls på 232,

Ellers en dejlig tur, noget bedre at løbe i sneen end jeg havde frygtet...

Havde ellers glædet mig til at komme ud og lege lidt med mine ski idag, men se nu, nu drypper det ned alle vegne og sneen er tung og våd øv øv, man burde ha lidt flere fridage i sådan et vejr.

Godt nytår post-7545-1136109239.gif

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.1-1

PÅ SKI post-7545-1136133185.gif

Ja så skete det alligevel, skiene blev støvet af og vokset, og forenet med skistøvler og Due,,, fårk hvor var det hårdt, den forbandede sne var bare alt for tung.Det endte med at jeg løb rundt på de små veje der ikke er blevet rydet for sne, og det blev til ca 30 min og totalt tilsyrede lårbasser, og et smil der ikke er til at tørre af fjæset, for hold kæft hvor var det fedt... weeee glæder mig helt vildt til vi skal afsted...... både fordi jeg bare trænger til ferie og fordi idag gav mig smag efter mere mere mere... post-7545-1136133151.gif

nedtælling.

15 dage til skiferie 1

63 dage til skiferie 2

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d.3-1

Cardio 25 min step

280 kcal viste displayet :devil:

derefter styrke af Bryst/ Skulder/ og Triceps

Efter en 9 timers vagt var der simpelthen ikke energi til mere, Jeg er simpelthen ved at brække mig af træthed, og vælger at ignorere din komentar TAZZ :devil::devil::devil:

Jeg vil ha ferie nu......

Det er iøvrigt virkelig genialt at holde ferie midt i januar, for det første har man noget at se frem til her i den grå tid, og for det andet kan man næsten nå at afvægre vinter depression :crazy: ( næsten ) og for det sidste er foråret næsten på vej når vi skriver første februar !!!!!!

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d. 6-1

60 min. på Stepperen post-7545-1136559954.gif

412 kcal sagde pulsuret post-7545-1136560482.gif

:heartpump:Max 172

:heartpump:Avg 155

Har vundet weekend vagten så nu må vi se hva det blir til med træning de næste par dage.

9 dage til skiferie 1 :4thumbup:

go weekend.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 7-1

En blandet landhandel idag. Var lidt rastløs efter arb og vidste vist ikke helt hva jeg ville :blush:

10 min crosstrainer

Biceps/ Ryg/ Mave

Chins 2x8

Lower Back 3x8x20

Abdorminal crunch 3x8x25

Rotary torso 2x2x20

Mave på skrå bænk 3x12

Hyper extensions 3x10xbw

ro maskine 5 min

Løbebånd 10 min

step 6 min

:heartpump: Max 185

:heartpump: Avg 125

Kcal 407

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 8-1

Cardio

15 min step

15 min crosstrainer

15 min løb på løbebånd

mave

3x12x25 kg

:heartpump: Max 180

:heartpump: Avg 151

kcal 290 :devil::devil:

Please anybody.... er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mit puls ur siger jeg KUN forbrænder 290 kcal på 45 min. eller endnu værre under 500 på en hel spinning time, trods det at min puls ligger på 87 % af max....

hvis jeg kigger på de maskiner jeg træner på feks crosstrainer og step maskinen, så har jeg forbrændt ca det dobbelte... ve godt at maskinerne ikke kende alder, vægt og højde, men alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 12-1

30 min på stepperen

:heartpump: Max 176

:heartpump: Avg 152

Kcal 225

Derefter

Styrke af Bryst/ Skulder og Triceps

Holdt fødselsdag for min datter i går aftes,( Tillykke skat. post-7545-1137082326.gif) fik alt for meget mad og for lidt søvn, og meget meget tidligt op imorges

( kl 04:15 ) så derfor blev det en meget mærkelig træning idag, på den ene side masser energi i benene og god styrke, men også vildt træt. :crazy:

så er der kun 3 dage til vi vender næserne mod nord, ta da men først skal den sidste arbejdsdag, et løb lørdag og en dansekonkurrence søndag, overståes.....

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d. 13-1

Step 20 min

229 kcal

Styrke af Ryg/ Røv/ Biceps og Mave

Crosstrainer 12 min

111 kcal

ok træning ingen revolution men ok, er træt i mine men idag, ikke for smart når jeg skal løbe imorgen, men det må bare gå som det vil....

Gad vide om jeg overhovedet når at pakke ( det plejer at være mig der klarer alt det ) eller om ungerne selv kan gætte hva de skal ha med :nonono:

Det vigtigste når man skal til Sverige : rødvin..... og varmt undertøj så skal det nok gå alt sammen.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 14-1

DGI Crossløb i korsør lystskov

8 km på 50 min :devil::crazy::mad::sneaky2::blink:

sikke en gang lorte løb

:heartpump: Max 205 ??????

:heartpump: Avg 190 ????

Jeg fatter ikke hva der sker for mig, det er som om formen blir dårligere og dårligere, det kan for faen da ikke passe, Jeg var virkelig presset idag, når det ikke gik opad så var det glat, og min puls var sky høj....

Da jeg kom hjem var jeg fuldstændig groggy og havde mest lyst til at sove, jeg tog mig dog sammen og fik lavet mad og pakket til både danse konkurrence og ferie imorgen. Nu kalder sengen.

Ha en god uge

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

:unhappy: Hmm well due man kan ikke altid træne med max intensitet, og selvom man gerne ville yde sit absolutte bedste hele tiden og ride afsted på endorfiner, ja så klask så rammer man altså den kolde rå asfalt indimellem..Men det dejlige er så, at man kommer igen. Det kan tage 1 dag eller flere, men man kommer altid igen.... :smile: Have a little faith.I do...Det er man nødt til smukke....

Rigtig god lørdag til dig og dine små dueunger og naturligvis din køkken mand. :w00t:

Btw sikke en høj snitpuls...Min puls går altid modsatte vej, når jeg er i forfald...(sådan føltes det sgu)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share