venter


duenn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er decideret ONDT at skrive om sådanne produkter i Duenns Log...

Godt gået Duenn, at bruge en dag hjemme uden at falde for køkkenets fristelser er en præstation i sig selv

By the way.... de dersens guldbarre skildpadde smager djævelsk godt

Er de goe? Jeg købte faktisk en i sidste uge uden overhovedet at smage på den - det er nærmest en verdenshistorisk begivenhed :tongue: - til gengæld smagte jeg så på en masse andet i samme kategori :laugh:

Cigaretter, rygestop og ekstra kg er noget fanden har skabt - bare gå på med krum hals så skal de såmen nok forsvinde igen! Din træningsindsats fejler jo ikke noget kan man roligt sige :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for støtten alle sammen, ja altså undtagen TAZZ den lille lede satan :tongue: Jeg blir da heldigvis bare helt vildt trodsig og nægter at smage den tingest....

Træning Onsdag d. 22-3

Lidt Bryst og triceps

Bænk

3x8x20 kg

5x5x25 kg

Triceps extension

3x8x15 kg

Spinning

Spinner 2 med Gudinden

Hun leverede som sædvanlig varen, dog tror jeg hun idag, havde nogle ekstra dæmoner hun skulle af med, for det var eddermanemig hårdt :crazy: Jeg kørte mig selv helt i sænk, kan selvfølgelig også skyldes kcal underskudet... selvom det kun er 4 dage... bum bum hva ved jeg.

Indtag indtil videre

Kcal 1287

protein 18%

kulhydrat 60 %

fedt 22%

det er jo alt for lidt, hva sker der for mig...

edit: Justerede op med æble, mandler og rosiner og endte på

Kcal 1579

protein 16%

kulhydrat 60%

Fedt 24%

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23-3

Ingen træning, Duefar er på foretnings rejse så jeg er lige enlig mor i en uges tid, det stiller lige lidt krav til planlægningen og gør det en del sværere at komme til at træne.

Indtag :

Kcal 2335 :cool: :4mewantfood:

protein 12%

kulhydrat 55%

Fedt 33%

alt hva der skete hjemme hos mig efter 19:30 er en dyb hemlighed...... :innocent::blush::cool:

Til gengæld var det bare fantastisk vejr igår... :4thumbup:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Duefar er på foretnings rejse...

Alt hvad der skete hjemme hos mig efter 19:30 er en dyb hemlighed...

Hmmmm...

Ja, så forstår jeg da godt, at du har svært ved at få tid til at træne... :laugh::tongue::laugh::tongue::laugh:

Den lille lede satan

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm...

Ja, så forstår jeg da godt, at du har svært ved at få tid til at træne... :laugh::tongue::laugh::tongue::laugh:

Den lille lede satan

FNIS

husk det er kun de artige børn der får påske æg....

stod foresten med skildpadde guldbaren i hånden idag i Føtex, men lagde den tilbage og tænkte, nej fandme nej om han (den lille satan) skal vinde den her :devil: såå tak for hjælpen der tazz :4thumbup:

Det er de mærkeligste ting der bliver afgørende nogen gange ik

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Indtag

Kcal 1546

Protein 20%

kulhydrat 37%

Fedt 43% ...... godt så....

Træning Søndag d. 26-3

Mave/ Baller/ Lår og arme

altså altså.... kan mærke at hold sporten trækker mere i mig pt end styrk på egen hånd, så sådan må det være. Havde en veninde med idag og det er jo super hyggeligt med lidt :blahblah::blahblah: bagefter var det tid til ½ time massage..... øj hvor var det godt, har længe gået med et lille hold i nakken og kan allerede mærke bedring.

Dagens gode nyhed er at der er røget 1 kg siden sidste søndag... godt nok lidt rigeligt, men det betyder bare at jeg kan justere lidt i mit daglige kcal indtag. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 27-3

Jeg er så klam, :crazy: derfor blir dette indlæg skrevet med små bogstaver. Dagen er ellers gået lige efter planen rent kost mæssigt, har kun spist frugt ud over den mad jeg havde med på arbejde. Egentlig aner jeg ikke hvor mine flip kommer fra, idag gik det galt lige efter aftensmaden, skulle lige have en lille bid Daim, :w00t: pling pling pling... inden der var gået 10 sek havde jeg ædt en hel dobbelt daim...så tror man jo at jeg stoppede ik ? nej nej, jeg fortsatte sgu i fin stil med M&Ms, lakridskonfekt, og nogle salte fisk.

Det værste af det hele er at jeg ikke engang gad veje det, da jeg allerede inden jeg åd det, vidste at det ville gå heeelt galt.... gad vide hva det lige er der sker i ens hoved når sådan noget sker?

Dagens Indtag : HØJT

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 27-3

Jeg er så klam, :crazy: derfor blir dette indlæg skrevet med små bogstaver. Dagen er ellers gået lige efter planen rent kost mæssigt, har kun spist frugt ud over den mad jeg havde med på arbejde. Egentlig aner jeg ikke hvor mine flip kommer fra, idag gik det galt lige efter aftensmaden, skulle lige have en lille bid Daim, :w00t: pling pling pling... inden der var gået 10 sek havde jeg ædt en hel dobbelt daim...så tror man jo at jeg stoppede ik ? nej nej, jeg fortsatte sgu i fin stil med M&Ms, lakridskonfekt, og nogle salte fisk.

Det værste af det hele er at jeg ikke engang gad veje det, da jeg allerede inden jeg åd det, vidste at det ville gå heeelt galt.... gad vide hva det lige er der sker i ens hoved når sådan noget sker?

Dagens Indtag : HØJT

Hvorfor ejer man ikke den der evne til at sige STOPPPPPPPPPPPPPP hva f... har du gang i ?? :crazy: Gid det smagte dårligt...Due du er ikke den eneste :blush: Vi kender det vist alle sammen og man kunne tude bagefter.....Jeg selv ville ønske, at jeg kunne få det op igen med det sammen men nej nej..ulme ulme i maven for derefter at blive til fedt hyl

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mandag d 27-3

Jeg er så klam, :crazy: derfor blir dette indlæg skrevet med små bogstaver. Dagen er ellers gået lige efter planen rent kost mæssigt, har kun spist frugt ud over den mad jeg havde med på arbejde. Egentlig aner jeg ikke hvor mine flip kommer fra, idag gik det galt lige efter aftensmaden, skulle lige have en lille bid Daim, :w00t: pling pling pling... inden der var gået 10 sek havde jeg ædt en hel dobbelt daim...så tror man jo at jeg stoppede ik ? nej nej, jeg fortsatte sgu i fin stil med M&Ms, lakridskonfekt, og nogle salte fisk.

Det værste af det hele er at jeg ikke engang gad veje det, da jeg allerede inden jeg åd det, vidste at det ville gå heeelt galt.... gad vide hva det lige er der sker i ens hoved når sådan noget sker?

Dagens Indtag : HØJT

Åh hvor jeg kender det :crazy:

Salte fisk, Daim og M&Ms det er alt sammen djævelens værk. Har man spist en stopper men ikke før pakken er tom.

Men du skal nok komme op på hesten igen. Det ved jeg :cool:

-CAmilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 28-3

meget bedre dag idag, har spist fornuftigt hele dagen :innocent: som om jeg ikke var nødt til det oven på igår :4whip:

Danf

ja for satan man føler sig ulækker, og i samme sekund man er færdig pling :w00t: så vågner hjernen og fornuften vender tilbage.......

Tazz

ja du har vist ret, den er helt gal med os sukker afhængige, det næste er vel tank røveri...... hænderne op og hit med al slikket, neiiiii din idiot ikke de sukker fri gajoler... ej seriøst. indlæg mig.

Camilla

tak for støtten, og dejligt at du tiltror mig styrke til at komme igen..... det hjælper liiige til at jeg måske holder mig på måtten i aften. Nej helt seriøst, så er det ovre for denne gang, håber ikke der kommer flere flip det næste stykke tid, det ødelægger jo flere dages hårdt arbejde. :nonono:

Dagens Træning

en løbetur i solskinnet :4thumbup:

5,5 km

28 min

:heartpump: Max 95%

:heartpump: Avg 87%

Fin tur, havde god energi, :bigsmile: Det var så fedt at mærke varmen i kinderne, weeee måske kan man snart løbe i korte bukser...

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2-4

Så er det ved at være et par dage siden, jeg starter med onsdag

Onsdag d. 29-3

Min fridag, Blev ringet op af min søns skole kl 10, at han var faldet og nok skulle sys.... mig afsted lettere omtumlet og vildt nervøs.

Da jeg kom ud på skolen fandt jeg den sårede kriger i sofaen med klæde for munden og smurt ind i blod, hvem der var mest bleg mig, ham eller skole læreren, ved jeg ikke.

nå afsted til lægen, som ikke ville gøre noget, da han skulle sys og have stivkrampe vac.... igen var jeg ved at dejse om fordi de skulle pille ved såret, og jeg ikke fik kigget væk i tide, samtidig var jeg jo nødt til at spille tapper for krigerens skyld.....det var ikke helt nemt.

På skadestuen fik han lagt noget bedøvende og fik 3 sting og vacinationen. Hele eftermiddagen blev brugt på sofaen sammen med Harry Potter og flammernes pokal. Jeg var temmelig mat i sokkerne og havde allermest lyst til at aflyse spinning, men havde en aftale med veninde nr 1 såååå.....

Spinner 2 med gudinden

:heartpump: Max 193 97%

:heartpump: Avg 178 89%

tid 30 min ??????

måtte fandme stå af, var helt groggy, hørte ringetoner i ørerne og koldsved og kvalme overmandede mig efter et ok hårdt 20 min interval, det gjorde ikke sagen bedre at ALLE bare sagde det havde været den fedeste time ever.....

op i receptionen og spise en banan og få lidt omsorg. bare den værste onsdag nogensinde.

Fredag d 31-3

Steptrainer

45 min

:heartpump: Max 169 85%

:heartpump: Avg 151 76%

Søndag d. 2-4

Crosstrainer

20 min

DL

3x8x30 kg

5x5x40 kg

GM

3x8x20 kg

Biceps curl

1x8x15 kg

2x8x stang

2x8x12,5 kg

Row

3x8x20 kg

Løbebånd

10 min

Diæten går ikke helt godt, har ikke tabt noget i denne uge, så måske har jeg fejl fortolket sidste uges resultat, må skrue lidt ned for kcal indtaget i den kommende uge

status - 1 kg

fint på 2 uger

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Hey

er altså nødt til at skrive det her :blush:

Idag mens jeg stod og dødløftede mine 40 kg, blev jeg betragtet af en mand, en voksen men ikke gammel en, han ventede til vi fik øjen kontakt og mellem to sæt " er du styrkeløfter :superman::w00t::wub: eddermanemig en fed kompliment at få syns jeg.... jeg svarede at det kunne man vel egentligt godt kalde min træning. lidt beskeden og såen... han spurgte " stiller du op til noget :w00t::w00t::w00t: øhhhh nej jeg er bare en slapsvans, men elsker at træne på den her måde, svarede jeg så...

nå men han syns det så fint ud, og han kunne rigtig godt li at se mig træne !!! :cool:

Lilla i hovedet og helt vildt smigret stod man så der.

Han fortalte så at han havde stykeløftet for en del år tilbage og også vundet en masse ting, men nu syns han det var federe at RO..... jow jow

Duen har haft en fantastisk dag. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4-4

Løbetur

5,5 km

27 min

et minut hurtigere end samme tur sidste uge, hmm skal vist lige teste om det kan passe...

Pulsdata : ingen, da uret viste 216 et par gange kunne jeg ikke bruge de data til ret meget... irriterende.

Idag har jeg fridag :4thumbup: og må vist hellere se om der ikke er noget herhjemme der trænger til en kærlig rengørings hånd...

I aften står den på spinning og styrke.

Ha en god dag

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

En glad lille hilsen til min due mor nummer 1...Du har altså virkelig godt gang i træningen og så en ufattelig høj maxpuls :w00t: (ej ved godt, der var bøvl med uret, så blond er jeg dog heller ikke blevet)...

Sidste dag i Frederikshavn inden påske...Vejret er lidt, skal vi sige omskiftelig, men luften er frisk og jeg kan næsten dufte havet ....og palmerne (der snart bliver plantet ud i sandet) :smile:

Masser af knus og hjertelige forårstanker fra nordjyde Julie :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for den dejlige hilsen Julie, der er ingen som dig og mig der kan komme op at ringe over et par solstråler i ny og næ :4thumbup:

Ligeså mange knus herfra til dig.

Træning Onsdag d. 5-4

Bryst

Bænk

1x12x stang

3x8x20 kg

5x5x25 kg

Pec deck

3x8x20 kg

Spinner 2 med Gudinden

51 min optaget

Max 195 98% :4thumbup: :superman:

Avg 167 84%

Simpelthen den fedeste time læng, alt fungerede, musikken var tilpasset til sidste sekund i hvert eneste interval og benene var super. Ligesom jeg var ved at køre helt død, spillede hun det vildeste,fedeste,smukkeste musik....ja ok :blush:

Begynder spin/spinner 1 også med Gudinden

40 min optaget

Max 179 90%

Avg 157 84%

stille og roligt med et par udfordringer undervejs.

dejlig aften, med god stemning, man kan godt mærke på folk at de higer efter at komme ud på landevejen at køre, de fleste vil bare ha tæsk på de cykler, og det er gudinden heldigvis suveræn til at opfange og køre efter... :wub: må man elske sin spinner instruktør :w00t:

Da jeg kom hjem var jeg klam og spiste noget ( en del) chokolade, har ellers været rigtig dygtig hele ugen, er sikker på at jeg når ½kg i denne uge trods alt.

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 8-4

Spinning i kælderen

50 min

:heartpump: Max 188 94%

:heartpump: Avg 158 79%

Kcal 433 ifølge uret.

Det var ikke nemt at holde motivationen, og pulsen var også længe om at stige, men det lykkes da efter en 20 min....

Dagens Synder

3 cookies

en håndfuld M&Ms

om lidt pizza og rødvin, det går sgu godt med den diæt.... :nonono::violin:

Ha en dejlig lørdag aften

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d.9-4

Crosstrainer 20 min

derefter MBL + overkrop

60 min

Max 167 84%

Avg 116 58%

Kcal 370

Derefter cafe besøg med veninden og vores døtre... ret hyggeligt :4mewantfood:

Hjemme blev det til en morfar foran pc :blush: hvorefter jeg slæbte mig selv ud i haven og hjalp manden med at grave.... vi sætter hæk og graver buske op og skal lægge fliser forhåbentligt her i påsken....stop the rain...

Sidste påske hev jeg køkkengulvet op og vi fik nyt køkken, den proces strakte sig over et par måneder, nu må vi se med dette projekt.

Foreløbig skal jeg lige på arbejde de næste 2 dage før jeg kan holde påskeferie.

Link to comment
Share on other sites

Sidste påske hev jeg køkkengulvet op og vi fik nyt køkken, den proces strakte sig over et par måneder, nu må vi se med dette projekt.

Foreløbig skal jeg lige på arbejde de næste 2 dage før jeg kan holde påskeferie.

ja og den episode husker vi jo godt med både gys og gode miner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share