venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Træning Tirsdag d. 11-4

DL

3x8x40 kg

Stivbenet DL

3x8x40 kg

det er ikke meget styrketræning det bliver til for tiden....

Derefter

Pilates :w00t: My very first time :wub:

Overaskende godt, skal nok lige vænne mig til tempoet, hvade startet pulsuret, men skyndte mig at slukke da det nærmest viste at jeg sov... nå pyt, jeg fik da udfordret mig selv et par gange i nogle positioner jeg ikke lige er vant til at befinde mig i og instruktøren roste mig da også bagefter for mine evner :tongue:

Vejrtrækningen var svær og flere gange føltes det som om jeg var i gang med at hyperventilere og jeg blev lidt svimmel, det skal jeg vist lige lære.

Derefter

MBL+ overkrop

vildt go time med rigtig rigtig meget skulder træning med både håndvægte og bodybars. også en masse balder og mave.

oven på dødløft og baldetræning er min røv bare smadret idag av av,

ONSDAG D. 12-4

PÅSKEFERIE JUBII

idag var det vist meningen jeg skulle hjælpe manden med at grave.... nu må vi lige se, syns da ikke vejret ligefrem indbyder til udendørs aktiviteter.

Hvordan går det med diæten vil nogen måske spørge.

Jow deeet. det går rigtig godt, altså lige bortset fra den pose twist jeg spiste igår.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ONSDAG D. 12-4

PÅSKEFERIE JUBII

idag var det vist meningen jeg skulle hjælpe manden med at grave.... nu må vi lige se, syns da ikke vejret ligefrem indbyder til udendørs aktiviteter.

hey duenn :bigsmile:

at grave er eller superb armtræning :tongue:

Rigtig god påske ! :bigsmile:

og mht

Jow deeet. det går rigtig godt, altså lige bortset fra den pose twist jeg spiste igår.

:nonono::nono:

/Vivs :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kopiere lige et indlæg fra min egen log. TUSIND tak for din hilsen Due....

:w00t::w00t: Guuuud ja du er begyndt med pilates. Det skal bare trænes igen og igen og husk at fokusere på den del, du nu træner, så giver det endnu bedre...Når man VIRKELIG mærker 'smerten' :wub:

Jeg vil også sige, at tage ud og handle i påsken er forfærdeligt. Det bugner med chokoæg overalt...Jeg slipper for skidenæg iår men ikke påsketamtam. Tager hjem til familien lørdag eftermiddag og bliver der til mandag.... :nonono: Men ingen skidenæg..Hvorfor hedder det også noget så klamt? :blink:

Superfedt at se at du får kørt så meget spinning. Kan huske da du tvivlede på det til at starte med, og nu kan du slet ikke få nok :devil:

Btw så har jeg ikke fået et påskeæg iår :blush: Måske det er godtnok... :innocent:

Knuuus Jullen :wub:

Link to comment
Share on other sites

hey duenn :bigsmile:

at grave er eller superb armtræning :tongue:

Rigtig god påske ! :bigsmile:

og mht

:nonono::nono:

/Vivs :tongue:

er du vimmer mand du har ret, det er sateme hårdt at grave i små regn vejr.... styrketræning gå hjem og vug eller noget,, mine arme er helt færdige, har vabler i hænderne, er totalt udbrændt i ryggen og for at det ikke skal være løgn, jeg er fuldstændig ødelagt i nogen hidtil ukendte mavemuskler, antageligt pga den pilates time igår, har ihvertfald ikke lavet noget andet jeg ikke lige plejer....

hva er der eller sket ??? jo jeg har meldt mig fra spinning her til aften, gad simpelthen bare ikke, kroppen siger slap af, og så er det jo bare om at adlyde.

Imorgen står den på træning med veninden, og bagefter påskefrokost. Det betyder så at der må være grave fri dag weee gider heller ik mere da.det kan være han ( manden ) er heldig at jeg gider hjælpe til med at fordele stabil gruset når vi når dertil.

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d 13-4

MBL + overkrop

1 time med fokus på balder og mave. Kunne stadig mærke dødløften fra tirsdag, i bagdelen, og måske også graveriet, så det endte med at blive en rigtig hård time.

Træning Fredag d. 14-4

Spinning event :4thumbup:

2 timer

Max 188 94%

Avg 173 87 %

Kcal 1123

resten af dagen er gået med at fylde stabil grus på traileren og tømme trailer og rive sammen, er bare så smadret i min krop nu, Jeg kører med en tur mere og så er det også slut.

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 16-4

Mave/ Balder/ Lår + overkrop

Rigtig god time, med godt selskab.

Havde dog en del problemer med den venstre skulder pga alt det graveri de sidste dage.

Derefter Cafe med veninden, måske det er ved at blive en dårlig eller god søndags vane...... Brunch er jo faktisk ikke såååå slemt igen, kunne jo feks ha undladt crosinten, så havde det da set helt hæderligt ud :innocent: Til slut en lille gå tur i solskinnet. Rigtig dejlig dag.

Træning Mandag d 17-4

Løbetur

8,1 km

Uden medicin ta daa :alright::4trumpet: jeg er virkelig virkelig bare så overasket, har fået noget forebyggende medicin en måneds tid og jubiiii det virker, det er så fucking fantastisk.

Har stort set aldrig haft sådan en tur som idag, uden hivende og hvæsende vejrtrækning....

Max 190 95%

Avg 177 89%

Kcal 527

Så er påskeferien slut og status her i dueslaget er at vi har nået det vi skulle :w00t: det er nye toner....senere på ugen skal der lægges fliser, det blir bare så fint.

Ha en dejlig aften.

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 18-4

Bold træning

1 time

Helt vildt morsomt, der er virkelig udviklingsmuligheder her, jeg havde mine problemer.... godt så... Nej fakisk en god time med både lidt for arme, skulder, mave og balder hva kan man mere forlange.

Derefter

steptrainer

15 min

Crosstrainer

15 min

og til slut lidt for latsne

udbrændt og sukkerkold, det var ret akut at jeg besluttede at træne så tidligt så nåede aldrig rigtigt at få spist inden, temmeligt dumt.

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 19-4

Spinner 2

56 min de 50 min blev kørt i 10 min intervaller uden pause, derefter videre til de sidste 6 min, med indlagte spurter til noget tyrefægter agtigt musik... fandme en go time der :4thumbup:

Max 189

Avg 166

Kcal 529

Min makker var helt færdig efter første time, men hun lod sig alligevel overtale til den næste, rigtig rigtig godt gået Babe :4thumbup:

Begynder spin

45 min

uden begyndere ,ved ikke lige hva level den blev kørt på men jeg gav den ihvertfald gas

Max 185

Avg 157

Kcal 323

Måtte lige hjem og tømme køleskabet, men ikke slik skålen, for den var allerede tom, der er blevet indført slik fri og cookie fri zone i dueslaget, da mutter Due ikke kan styre sit sukker trip :blush::blush: ja jeg skammer mig :blush: og mine børn syns det er lidt langt ude.... Har dog dispenseret så duefar må ha slik i sin egen bil.... det er 100 gange værre end at stoppe med at ryge det her :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Måtte lige hjem og tømme køleskabet, men ikke slik skålen, for den var allerede tom, der er blevet indført slik fri og cookie fri zone i dueslaget, da mutter Due ikke kan styre sit sukker trip :blush::blush: ja jeg skammer mig :blush: og mine børn syns det er lidt langt ude.... Har dog dispenseret så duefar må ha slik i sin egen bil.... det er 100 gange værre end at stoppe med at ryge det her :crazy:

Ja, det er et helvede. Jeg er også total hooked på sukker og kan slet ikke styre det

Sukkerfri zone lyder meget fornuftigt! :4thumbup: :4thumbup:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Slikfri zone

føj den var slem i går aftes, familien ville ha pandekager, og alle kender jo min svaghed for pandekager med nutella...... nå men jeg måtte jo nøjes med 2 hakkedrenge 3-6% og mine gulerødder, alt gik fint, bortset fra hovedpinen som jeg havde haft siden om morgenen. Er sikker på hovedpinen skyldes sukker mangel, har jo gjort det før( taget en kold sukker tyrker )og da havde jeg også den vildeste hovedpine et par dage.

Hele aftenen kunne jeg lugte SNIF SNIF de forbandede pandekager, kender i det, det er lige før man kan lugte chokofanter og engelsk vingummi :crazy: Jeg prøvede at få sukker trangen til at forsvinde ved at spise frugt og fromage frais, og tilsidst endte det med et par blue jeans og vupti så var det ovre, sikke en sejr :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er et helvede. Jeg er også total hooked på sukker og kan slet ikke styre det

Sukkerfri zone lyder meget fornuftigt! :4thumbup: :4thumbup:

-Camilla

Camilla vi må stå sammen..... Det er jo totalt latterligt at to selvstændige og enormt seje og lækre kvinder som os 2 , skal ligge og vræle på gulvet foran slik hylderne i føtex som et par 4 årige møgunger......( billedligt talt) Jeg merer, det for dårligt at vi ladert os styre af sådan noget crap..... Nu tar vi skeen i den anden hånd, NU ER DET OS DER BESTEMMER :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 22-4

Pw 55 min

Med veninde S.

rigtig dejlig tur i det gode vejr, jeg var lidt tidspresset men det gjorde kun at vi holdt tempoet oppe.

Bagefter Afdansningsbal med stjernen, hun var bare sååå dygtig :superman: ja det var de nu alle sammen :4thumbup: min var bare smukkest :blush::wub:

slik fri lørdag.....

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 23-4

Jeg vågnede i morges med ondt i halsen øv øv, og lidt svimmel og bare sur røv....... men havde jo en aftale med veninde H om både spinning og MBL hmm what to to? Vi aftalte dog at nuppe spinning timen og så ta den derfra.

Spinner 2 med ny instruktør

54 min

Max 192 96%

Avg 172 :w00t: 86%

Kcal 538

Hun var sgu go hende den nye, godt tilrettelagt program, god motivation og perfekt musik :4thumbup: Jeg svedte som en gal og troede flere gange undervejs at jeg var færdig, men hver gang kom jeg tilbage. Det må være pga sygdom at jeg følte det så hårdt, er spændt på hvordan jeg har det imorgen, om jeg har fået svedt det ud eller gjort skaden værre :crazy: Kan man overhovedet sved sygdom ud??? jeg ville selv ha svaret nej hvis nogen spurgte mig, men på den anden side...

Vi besluttede at tage til MBL også

Mave/Baller/Lår og overkrop

1 time

Her troede jeg for alvor at jeg skulle dø, føj hvor var det hårdt idag. Men en protein bar og lidt frokost kan gøre underværker så nu er jeg stort set ovenpå igen.

Duefar lægger fliser, det blir rigtig fint og det bedste af det hele er at jeg ikke skal hjælpe til mere :4thumbup: resten klarer han alene.

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 26-4

Spinner 2 / 3 med vikar

56,40 min

Han var fuldstændig vanvittig, måske fordi det var sidste gang inden sommer programmet træder i kraft, fremover er timen en etter øv øv, gudinden har dog lovet at køre efter forholdene :4thumbup:

Nå tilbage til vikaren, han var sgu go og kørte en skide god time, temmelig høj kadence, hvilket også kan ses på min puls :w00t: jo og klimaanlæget virkede ikke, sveden sprøjtede af mig.

Max 196 98%

Avg 181 91% vildt vildt

kcal 619

Derefter

Bold og bosu træning

1 time

Hård time, meget varmt pga manglende udsugning... men også en ret sjov time med mange udfordringer undervejs, der var stor forskel på den idag og så den sidste tirsdag, den om tirsdagen er mere pilates agtig hvor den i dag var meget cirkel træning agtig, hvilket gav en noget højere puls :4thumbup:

Max 164 82%

Avg 135 68%

kcal 344

er ret udbrændt lige nu kan godt mærke på energien at der ikke bliver fyldt så meget på depoterne som i de goe gamle dage..... men det lønner sig, vægten falder støt og roligt, det er som om mit blosukker har reguleret sig, og jeg er ikke lige så sulten som for en uge siden, det må være fordi jeg stadig er slik fri, eller næsten........ läckerol og blue jeans skal der være "råd" til. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Av

hvis mit ønskede vægt tab på 5 kg skal være målet og 100 % strandklar og jeg har tabt 2 kg så er jeg jo kun 40 % klar føj føj

sådan havde jeg ikke lige tænkt på det....

Hva med dig selv TAZZ

Nå det er da heller ikke fordi det blir til det helt vilde med træningen, faktisk blir det vist slet ikke til noget i disse dage..... Vi mangler en medarbejder på mit job, og vi andre dækker hendes vagter, det er liige lidt hårdt, plus at jeg måtte ha en ekstra weekendvagt i dag, da en anden kollega har konfirmation denne weekend, og jeg selv har gæster fra jylland....2 morgenvagter efterfulgt af gæster og masser af rødvin, fulgt af en lørdags morgenvagt, ja så kan man altså godt mærke alderen trykke... :crazy: nu skal jeg vist bare ha aftensmaden overstået og så står den også på sofa resten af dagen. I morgen har jeg planer om at træne, har booket tid på en spinner 2 og en MBL. Styrketræningen må vente, ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 30-4

Spinner 1-2

med Guinden på podiet

og veninde H ved min side. Dagen startede ellers lige lidt hektisk da jeg sov for længe, nåede det i sidste øjeblik.

Max 193 97%

Avg 170 85%

Kcal 483

vi gad ikke MBL og fik istedet styrketrænet lidt :4thumbup: Det var vist også på tide, utroligt hvor meget styrke man mister på et par uger, og det selvom jeg syns det er de samme øvelser vi har lavet på de forskellige hold jeg har deltaget på de sidste uger..... åbentbart ikke godt nok.

Squat

1x12x20 kg

5x5x30 kg

Dl

2x8x30 kg

Hyperextensions

2x10

Træk til bryst

2x12x25 kg smalt greb

2x12x25 kg bredt greb

1x8x20 kg bredt

så ku jeg ikke mere, og har faktisk ikke lavet andet end at spise siden jeg kom hjem :blush: min krop har det somom jeg har kørt den helt i sænk.... håber det skyldes søvn underskud.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 2-5

Bold og Bosu

1 time

med en instruktør jeg ikke har prøvet endnu, det var virkelig en god time, det foregik på et lidt lavere niveau end den sidste onsdag, så man ligesom bedre kunne holde fokus ( fik længere tid til hver øvelse) Jeg kan mærke at den her form virkelig er tiltrængt, jeg har så meget at arbejde med. Min styrke fejler ikke noget i de forskellige øvelser, det er balancen der halter.

Overvejder at hoppe med på et hold i aften efter spinning, men nu må vi se.

Derefter

Mave/ Baller/ Lår + Overkrop

1 time

Rigtig god time, med god fordeling, kom hele kroppen igennem, og med lidt variation i forhold til sidst. Jeg kunne sagtens mærke dødløften og squatten i baglår og røv :4thumbup: Skøønt at træne med doms

Jeg kan mærke jeg er stresset for tiden, og jeg syns ikke rigtig jeg kan hente det jeg plejer fra motionen,,,,, Har faktisk fri idag og sidder og stresser mig selv op over alt det jeg skal nå.... Det hænger selvfølgelig sammen med at vi mangler en medarbejder på jobbet og at jeg ikke rigtigt fik holdt fri i weekenden ( gæster og ekstra vagt ) så nu skal fridagen idag bare nydes og ikke gå op i hat og selvmelidenhed :4thumbup: og se lige vejret :sun::sun::sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 2-5

Bold og Bosu

1 time

med en instruktør jeg ikke har prøvet endnu, det var virkelig en god time, det foregik på et lidt lavere niveau end den sidste onsdag, så man ligesom bedre kunne holde fokus ( fik længere tid til hver øvelse) Jeg kan mærke at den her form virkelig er tiltrængt, jeg har så meget at arbejde med. Min styrke fejler ikke noget i de forskellige øvelser, det er balancen der halter.

Overvejder at hoppe med på et hold i aften efter spinning, men nu må vi se.

Derefter

Mave/ Baller/ Lår + Overkrop

1 time

Rigtig god time, med god fordeling, kom hele kroppen igennem, og med lidt variation i forhold til sidst. Jeg kunne sagtens mærke dødløften og squatten i baglår og røv :4thumbup: Skøønt at træne med doms

Jeg kan mærke jeg er stresset for tiden, og jeg syns ikke rigtig jeg kan hente det jeg plejer fra motionen,,,,, Har faktisk fri idag og sidder og stresser mig selv op over alt det jeg skal nå.... Det hænger selvfølgelig sammen med at vi mangler en medarbejder på jobbet og at jeg ikke rigtigt fik holdt fri i weekenden ( gæster og ekstra vagt ) så nu skal fridagen idag bare nydes og ikke gå op i hat og selvmelidenhed :4thumbup: og se lige vejret :sun::sun::sun:

Det er ikke rigtig fedt når man stresser både på job og udenfor job :unhappy: Stress har det med at befolke hele ens liv når det først er der...Men nu lover de jo at foråret er på vej (og det har det sandelig været i dag :bigsmile: ) så lad os håbe at det giver lidt mere overskud :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke rigtig fedt når man stresser både på job og udenfor job :unhappy: Stress har det med at befolke hele ens liv når det først er der...Men nu lover de jo at foråret er på vej (og det har det sandelig været i dag :bigsmile: ) så lad os håbe at det giver lidt mere overskud :flowers:

Jaaa jubii det er sommer :4thumbup: så er det lige før man kan klare hele verden.

Jeg prøver ihærdigt at få styr på min stress, og tænker positive tanker og flytter de mest betydningsløse opgaver fra mine skuldre, det virker... så mangler jeg bare at få styr på nattesøvnen,som har det med at udeblive når jeg har for meget om ørene.

Tak for blomst :bigsmile: det virker hvergang.

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d 3-5

Spinner 1-2

med en oplagt gudinde, hun gav valgmuligheder gennem hele timen så man selv ku bestemme niveau, genialt, når nu vores ynglings toèr pludselig skulle være en etter.....

50 min

Max 187 94%

Avg 170 85%

Kcal 497

Der var totalt hedt i salen og sveden pissede bare af os alle sammen, dejligt dejligt.

Derefter

Bold og Bosu

1 time

ok træning, højt niveau, jeg har stadig en del at komme efter, men kan sagten mærke en bedring allerede :4thumbup: jeg kan stå på knæ på bolden, uden problemer nu, næste step er at komme helt op at stå....

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 7-5

Spinner 1-2

1 time

Ingen pulsdata da uret lå derhjemme, rigtig ærgeligt da jeg tror jeg holdt en rigtig god snit puls.... Jeg gav ihvertfald mig selv 100%, nægtede at gi mig over for instruktøren :crazy:

Faktisk en rigtig god time, trods ikke særlig positive forventninger forud for timen, dejligt når man bliver positivt overasket :4thumbup:

Derefter

Mave/ Baller/ Lår og overkrop

1 time

Fed time, med mange "nye" øvelser, rart når der er lidt variation, tror også det var derfor timen bare fløj afsted.

Spinningtimen sad godt i lårbasserne men jeg og makkeren overlevede...

Ellers har hele weekenden stået på shopping,have stuff, afslapning og cafe tur.

VÆGT...

Min vægt stagnerer, den rokker sig ikke ud af flækken, det ender nok med at jeg må til at tælle et par dage,bare for lige at tjekke mig selv, det er ellers ikke fordi jeg gider, men hvis jeg skal nå at smide baderigen inden ferie i uge 29 så må der hellere snart ske noget.

Vægten har holdt sig stabilt på -2 kg de sidste 3 uger, jeg har syndet een gang og det var i lørdags, hvor jeg frådede i slik ( ingen chokolade )

Ferien går igen iår til Italien, lige hvor vi skal hen er ikke helt afgjort, da dem vi skal mødes med har lidt forskudt ferie i forhold til os, sikkert er det dog at vi skal nogle dage, måske en uge til Gardasøen og cykle, om resten af ferien skal gå til Middelhavet eller Adriaterhavet er ikke afgjort endnu.

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 8-5

Løbetur

4,22 km

Max 185

Avg 174

det var bare varmt, man skal lige vænne sig til at løbe i varme, det er jo nærmest kun 14 dage siden man løb med halstørklæde og vanter... ja og blev overfaldet af snebyger.

Idag var det tilgengæld bare fedt vejr at løbe i.

Nu står den på job resten af dagen og aftenen, surt når det er sådan et vejr, men der er ingen vej udenom, en kolega er syg og vi er i forvejen 1 mand for lidt, ikke særligt holdbart

Link to comment
Share on other sites

VÆGT...

Min vægt stagnerer, den rokker sig ikke ud af flækken, det ender nok med at jeg må til at tælle et par dage,bare for lige at tjekke mig selv, det er ellers ikke fordi jeg gider, men hvis jeg skal nå at smide baderigen inden ferie i uge 29 så må der hellere snart ske noget.

Vægten har holdt sig stabilt på -2 kg de sidste 3 uger, jeg har syndet een gang og det var i lørdags, hvor jeg frådede i slik ( ingen chokolade )

Hey Duenn :cool:

der er godtnok en der gir den gas her også, hva ? :devil:

Mht vægten, så sker det tit, at vægten ikke rokker sig en meter - husk at være glad for de perioder, de er meget vigtige, hvis man vil fastholde det opnåede tab :bigsmile: Men det er altid en god ide at holde "tællekontrol" bare engang imellem - for at se om man kan gøre noget anderledes. Stress kan iøvrigt være en faktor, som holder vægttabet tilbage, jeg har ingen "beviser for den påstand" - andet end jeg har oplevet det på egen krop..

Ellers kan jeg anbefale en masse spinningtimer med power i - det gir' godt :tongue:

kh

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share