venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Hey Duenn :cool:

der er godtnok en der gir den gas her også, hva ? :devil:

Mht vægten, så sker det tit, at vægten ikke rokker sig en meter - husk at være glad for de perioder, de er meget vigtige, hvis man vil fastholde det opnåede tab :bigsmile: Men det er altid en god ide at holde "tællekontrol" bare engang imellem - for at se om man kan gøre noget anderledes. Stress kan iøvrigt være en faktor, som holder vægttabet tilbage, jeg har ingen "beviser for den påstand" - andet end jeg har oplevet det på egen krop..

Ellers kan jeg anbefale en masse spinningtimer med power i - det gir' godt :tongue:

kh

/Vivs

Stress har det jo også med at komme fordi man har flere projekter end man kan overskue i luften. Og vægttab er jo i sig selv et projekt, der kræver overskud. Jeg har for eget vedkommende fundet ud af, at den eneste vej udenom stress er ikke at planlægge sig selv til fiasko. Så vægttabet skal nok komme - selvom det jo kunne være rart at være skarp nu hvor sommeren har meldt sig :tongue: Men jeg er sikker på at Duemor ser fremragende ud som hun gør nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vivs og Mizz

tak for opbakningen, det skal nok lykkes :bigsmile:

Træning Tirsdag d. 9-5

Bold og Bosu med veninde ( mon ikke hun snart selv opretter en log ? )

1 time

Det går virkelig fremmad, især på den her time,( tirsdags timen ) hvor der er mere tid til fordybelse, jeg kan mærke at jeg har fået en hel anden styrke og bevidsthed omkring midten, området hele vejen omkring hofterne, feks kan jeg holde bjælken i flere gange 60 sek nu, er sikker på det til dels skyldes boldtræningen.

Derefter

Mave/ Baller/ Lår + Overkrop også med veninden

1 time

det her var så timen hvor vi var så mange at vi måtte stå ret tæt, hvilket blev for meget for min ellers ret tolerante veninde, der mente at min røv var for tæt på hendes ansigt når jeg lavede squat....... :crazy: næste gang vil jeg stå bagerst, så er det sagt.

ellers en god time, med super meget mave træning, rigtig dejligt. :4thumbup:

Træning Onsdag d. 10-5

Spinner 1-2 med super tændt gudinde

1 time

fed time, hun var virkelig oppe på dupperne, vi var ikke ret mange, men vi fik hva vi kom efter.

Begynder spin også med gudinden.

45 min

Aldeles udemærket begynder time, med ekstra belastning og ellers fulgte jeg bare anvisningerne, da der var ret mange nye og jeg sad forest, så ville jeg jo ikke sidde der og være belastende at glo på...... ok jeg var sgu også ved at være godt træt i benene

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 13-5

Løbetur

5,5 km

30 min

Max 182

Avg 165

Havde en lille smule tømmermænd eller hva man nu kan kalde det, jeg var til konfirmation fredag og røg 8 smøger :blink: det kunne godt mærkes i lungerne og i halsen......

Idag job og ingen træning.... indtil videre, man ved aldrig om der sniger sig en løbetur ind senere, eller en tur på cyklen i kælderen.

Vægten siger nu - 2.5 det går den rigtige vej, dog går det virkelig langsomt, men strandklar procenten er hermed steget til 50% :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 13-5

Løbetur

5,5 km

30 min

Max 182

Avg 165

Havde en lille smule tømmermænd eller hva man nu kan kalde det, jeg var til konfirmation fredag og røg 8 smøger :blink: det kunne godt mærkes i lungerne og i halsen......Idag job og ingen træning.... indtil videre, man ved aldrig om der sniger sig en løbetur ind senere, eller en tur på cyklen i kælderen.

Vægten siger nu - 2.5 det går den rigtige vej, dog går det virkelig langsomt, men strandklar procenten er hermed steget til 50% :w00t:

:w00t::w00t: Da jeg var 'yngre' :blush: var jeg også lidt af en bandit og festryger, men efter en aften at have pelset 20 smøger og vågnet dagen efter med en Joe Cocker stemme og derefter indtaget en fransk hotdog, der smagte som ASKE, ja så er prince lagt på hylden :innocent: Indtil næste fest med diverse alkoholiske varer, så kører den igen. Tjek lige flg billede hehe. Ja det er mig men det ER altså opstillet....(lidt) :laugh:

post-6917-1147625726_thumb.jpg

GYS :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Weee babe julie i min log jubii

ha ha det billede der, sådan nogen har jeg også, men de er simpelthen for slemme at smide her, for mine er ikke opstillede, de er fuldstændig ægte, med go brandert, og skeløjet og hele svineriet.....

uanset hva du siger så er her kedeligt uden dig, det er ligesom om at MOL går i sove mode.

Træning Mandag d. 15-5

Spinner 1-2-3

ja jeg ved ikke hva den time kan kaldes, det var fuldstændig uden for normalen. vi kørte både sidende og stående dobbelt takt, godt nok ikke så længe ad gangen men aligevel. Jeg var allerede små træt i benene efter 20 min, men havde en aftale med veninden om også at køre den næste time, hvor hun ville indfinde sig shit shit, det var bare en af de dage hvor jeg ku ha rendt pivende hjem efter første time.

Max 192 96%

Avg 169 85 %

Spinner 2-3

Igen en time uden sammenligning han havde vist planlagt at køre mig fuldstændig i sænk, hvilket også lykkes meget godt, jeg havde en krise efter 25 min, hvor jeg måtte ud og have en ny dosis astma medicin, men derefter gik det fint, og jeg havde egentlig rigtig gode ben.

musikken var ok men ikke på højde med gudindens, som overgår alt andet.

Max 192 96%

Avg 165 83% glemte at pause uret da jeg hentede medicin :sneaky2:

Alt i alt 2 gode hårde timer, men med lidt for meget tempo og lidt for mange angreb efter min smag.....

Træning Tirsdag d 16-5

Bold og Bosu med fys instruktør

tydeligt at mærke at fyssen har en helt anden tilgang til træningen end de instruktører der plejer at undervise på timen, men rigtig god time med en del mave træning, ikke så meget balance træning.

planen var egentlig en time MBL men jeg kunne bare ikke mere, jeg er helt flad og har bare lyst til at sove..... nupper lige aftensmaden og bubber i tv :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Weee babe julie i min log jubii

ha ha det billede der, sådan nogen har jeg også, men de er simpelthen for slemme at smide her, for mine er ikke opstillede, de er fuldstændig ægte, med go brandert, og skeløjet og hele svineriet.....

Pssst sig det ikke til nogen, men det er vist kun øllen, der var opstillet. Jeg havde bare sat barcadi razz flasken for at det skulle se lidt mere billigt ud :w00t::w00t::w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Btw så ser det da strålende ud med dit spinning tøsen :4thumbup: Lækkert at se at du sådan gir den gazzz. Og ja nu er Bubber jo væk fra savannen. What to do what to do... :blink:

Syns det var ret forfriskende at se de to sammen på savannen, kontrasten mellem BS og Bubber gjorde kun at BS nu står endnu mere mandig, fantastisk, og brand lækker :blush::wub: end nogensinde, kunne dog godt li bubbers ærlighed og hans glæde, det skal han sgu ha den lille fyr :tongue:

Nå jeg må hellere komme til sagen........ Jeg har lige indtaget en halv pose kammerjunker :crazy: de lå lige der i skuffen..... det gik ellers ret godt med ikke at ha forbudte ting i huset, har virkelig kun syndet den ene lørdag, hvor jeg tømte statoil, men jeg kan jo for faen ikke forbyde mand og børn at spise koldskål med kammerjunker. Jeg må ta mig sammen. Nu skal jeg heldigvis på arbejde, det kan vel stoppe mit sukker trip før det for alvor tar fat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bedre sent end aldrig

Træning Søndag d 21-5

Spinner 2 m gudinden

Max 197 99%

Avg 165 83%

MBL + overkrop

1 time

Træning Tirsdag d.23-5

Bold og bosu med fyssen

1 time

igen en rigtig god time, jeg kan mærke fremgang,

MBL + overkrop

1 time

masser af balde og biceps træning, det var så jeg næsten savnede noget mere mave.

Træning Torsdag d. 25-5

STYRKE

Opvarmning

Step 15 min

Bænk

3x8x20 kg

3x5x25 kg

DL

3x8x30 kg

3x5x40 kg

Hyper ex

3x10

Lateral raise

2x10x 4 kg :laugh:

Pec deck

2x12x20 kg

Triceps ex

2x10x15 kg

Shoulder press

1x12x10 kg :tongue:

Mave

3x12x27,5 kg

det var en blandet landhandel men for satan det var godt at få trænet hele kroppen med noget andet en bodybar og elastikker, ikke at det også er godt men alligevel.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

BACK

Well Duenn er ikke død.

Siden sidst :

Lørdag d. 27-5 : hold i ryggen, godt nok noget af det værste jeg længe har prøvet.

Tirsdag d. 30-5 :

Bold og bosu med fyssen

1 time

stadig meget øm i ryg og lænd, så undgik alle yder stillinger, alting blev dog bedre og bedre jo varmere jeg blev, så derfor turde jeg godt hoppe med på

Mave/ Balder/ lår og overkrop

1 time

Stadig lige lidt forsigtig, men det var bare skønt at tæske lidt til kroppen.

Onsdag d 31-5 :

SYG

SYG ondt i halsen, feber, ondt i maven, ondt af mig selv.

Lørdag d. 3-6 :

mere frisk, men nu mega forkølet, med hovedpine og osteklokke effekt....

måtte dog til DM i Disco dance med dansestjernen, og at side i en sportshal i Farum i 12 timer, med vildt høj disco musik og ca 1 million unger, var ikke lige hva min krop og mit hoved havde mest lyst til.....

Prinsessen klarede sig dog fantastisk, det blev til en sølv medalje i mesterækken i duo og en guld medalje i A rækken i solo

Det var så starten af juni måned, som bare er årets værste, eller mest travle her i dueslaget..

Link to comment
Share on other sites

:crazy: Mandag d. 5-6 :

Løbetur i korsør lystskov

45 min

Max 178

Avg 150

ikke specielt imponerende, var stadig ret sat til i både lunger og næse. Men skønt at komme lidt igang.

Tirsdag d. 6-6 :

Bold og Bosu pilates

Pilates instruktøren var den eneste der kunne vikariere, og det gjorde hun sgu ret godt må man sige.

Mave/ Balder/ Lår og Overkrop

1 time

fokus på høj puls.

Onsdag d 7-6 :

Spinner 1-2 med gudinden

Max 192

Avg 167 84 %

Rigtig dejligt at spinne igen, tror det må være 12 dage siden sidste spinner time, pga først ryggen derefter influenza..... Stadig medtaget i lungerne, men overlevede og efter et par gigantiske hoste anfald var det som om der blev løst op for et eller andet.

Derefter

Bold og Bosu med fyssen

kanon god time.

Fredag d. 9-6 :

Grill aften med alt for meget rødvin :crazy:

D. 10 og 11-6 Weekend vagt, øv øv øv

det var jo bare det fedeste vejr, alle, simpelthen alle nød det dejlige vejr, undtagen mig :crybaby:

Søndag d. 11-6 : måtte bare ud, da jeg kom fra job...

Løbetur med manden

ca 4,5 km i eftermiddags heden

22,17 min

Max 197

Avg 170 85 %

Jeg havde virkelig store problemer undervejs, men overlevede.

Derefter fødselsdag hos min nevø, med grill og igen igen alt for meget rødvin, nu var jeg virkelig glad for at jeg nåede at løbe trodsalt...

Tirsdag d. 13-6 :

Løbetur med manden, selvom klokken var 20.30 da vi løb, var vi begge ved at kolapse pga varmen, den var da bare styg.

Ca. 6,5 km

35,34 min

Max 196

Avg 177 89%

Har fridag idag, men kan bare ikke ta mig sammen til noget som helst, der er 1 milliard ting jeg skal nå, vi holder fødselsdag for den mindste dueunge på fredag, og mon ikke der var et par ting der skulle bages eller handles ind.....eller et hus der burde gøres rent..... vi må se hva det blir til :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de små dueungers dansepræstationer :bigsmile:

Og nu er du vel ovenpå efter sygdom, hold i ryggen og hvad du ellers har hygget dig med? :smile::flowers:

Tark :wub::wub:

jow nu er jeg helt frisk igen, idag har dog lidt rigelig glæde af den rødvin jeg indtog igår..... men så ved man da i det mindste hva hovedpinen kommer af. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

har lige skrevet et langt indlæg, men det forsvandt.....

Træning Onsdag d 14-6

Spinner 1-2 m gudinden og veninden

51,4 min

Max 191

Avg 168

derefter Begynder spin/ spinner 1

38,16

Max 181

Avg 157 79%

Træning lørdag d. 17-6

m tømmermænd....

Spinner 1-2

49,4 min

Max 189

Avg 162 81%

Jeg gav alt hva jeg havde i mig, og svedte mere end normalt og alting var meget meget hårdt, men pulsen taler sandt... :w00t:

derefter Circuit

1 time

her var jeg seriøst ved at dø

Max 179

Avg 142 71%

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt opdatering

Må vist erkende at det ikke bare er en kort fase jeg er inde i mht ikke at opdatere loggen dagligt. Godt så.

Tirsdag d. 20-6 som også var min fødselsdag..... :blush:

Bold træning

1 time

derefter

MBL + overkrop

1 time

Onsdag d. 21-6 min daddys fødselsdag..

Spinner 2 med gudinden

55 min

Max 189 95%

Avg 166 83%

Lørdag d. 24-6

Spinner 1-2

54 min

Max 193 97%

Avg 166 83%

Derefter

Circuit

1 time

Max 185 93%

Avg 149 75%

Var fuldstændig udbrændt ca midvejs, men instruktøren var virkelig i hopla og fik pisket mig og veninden rundt....

Mandag d. 26-6

Løb

4,5 km

Max 191

Avg 178 89% :crazy: og døden nær,

Tirsdag d. 27-6

boldtræning med yndlings fyssen

1 time

derefter

MBL + overkrop

1 time

Onsdag d. 28-6

Sommerferie spinning

1 time og 40 min :4thumbup:

Max 187 94%

Avg 168 84%

Sidste gang før ferien, timen kører videre, men med vekslende instruktører og jeg skal arbejde non stop de næste 2 uger og derefter går turen til Italien i 3 uger hvor body biken blir udskiftet med MTB.

Idag skal jeg løbe Trelleborg løbet i Slagelse, ved ikke lige hvordan det skal gå da jeg jo har det med at stresse lidt når der er så mange løbere der vil forbi mig ( sneglen) det plejer at påvirke min astma ret voldsomt, men jeg planlægger at ta det stille og roligt og deltager kun for hyggens skyld.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 30-6

STYRKE :blink:

Squat

3x12x30 kg

Stivbenet DL

3x12x30 kg

Biceps curl

3x12x12 kg

ja ja lidt har også ret.

tror jeg måske når at styrketræne lidt de næste 2 uger, da det tar mindre tid end hold træningen, og min tid til træning vil de næste 2 uger være temlig reduceret pga job og børn der har sommerferie :tongue:

må solen skinne på alle jer andre

Link to comment
Share on other sites

Forsinket tillykke med fødselsdagen :smile::flowers:

Mange tak :blush: i min alder..... holder man lav profil til det er overstået, og man finder ud af at man trodsalt overlevede. :laugh:

og Mizz

kæmpe tillykke med ultra løbet, du er simpelthen bare så sej, og næste løb er 100 km i bjerge, det er totalt uden for min fatte evne at man kan løbe så langt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mandag d 2-10

Hello

Det kan man da kalde en MOL pause af de længere.

Svært at starte hvor jeg slap.... altså med log føring, det ville blive et meget langt indlæg :innocent: med al den træning der skulle skrives ind.

Kort fortalt

Juli: Vi tog på sommerferie til Italien og fik kørt en masse km på MTB.

August: Hjemme og tilbage på job, fik trænet en smule styrke, fik kørt et par gange om ugen på cyklen og spinnet af og til, intet nyt der

September: fik lidt gang i løberiet igen, pjækkede en del fra styrke, spinnede igen på fuld skrue, fik startet lidt på hold træningen igen.

Så er vi fremme ved Oktober, vildt at der nu kun er 4 mdr til skiferie... Vi havde egentligt besluttet os for Cavalese eller Canazei men det ender nok med at blive Østrig igen.

Syns egentlig det kører fint med træningen lige i øjeblikket. Der hvor der burde sættes hårdt ind, er på kosten, jeg skal lige bruge et par dage til at beslutte hva der skal ske....

Min fedt % er for høj ca 29% iflg vægten.

Problemet er alt alt for meget slik. skal nok til at se lidt nærmere på mine kulhydrater, både mængden og slagsen, det er nemlig dem der er synderen for mit vedkommende.Jeg går slik amok hver gang jeg har spist...... godt så.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hva sker der for min log...

Vil bare lige notere at jeg stadig træner. Der er bare ikke noget at logføre da min træning er ret ensformig for tiden. Det er mest mit arbejde der styrer træningen. Og med en stor familie der også skal passe diverse sports aktiviteter, så kniber det sgu af og til med tiden til at hænge ud på MOL.... ærgeligt nok, for det var bare rigtig hygligt dengang man havde sin daglige gang og var fuldstændig opdateret....

Jeg var ellers i OBBC i fredags, bare for at se centret, f... det er stooort, skal derover og lege en anden gang.

Nå det jeg kom for

Træning uge 14

Tirsdag d.3-4 07 ( første logføring i 2007 ) ej helt ærligt.

1 time low

1 time pump

onsdag og torsdag

arbejde for veninde i bryghus :4mewantfood: :beerchug: med masser af cardio i form af løb på trapper med kæmpé bajere i favnen..

Planlagt

Lørdag d.7-4

1 time circuit

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 9-4 07

Løb 30 min

puls

Avg 182 ??

Max 198 ???

Hva sker der med min puls ?

Med tungen ud af halsen det meste af vejen. :gal: OMG jeg er i dårlig form. Det er 1½ mdr siden jeg var ude at løbe sidst, så kan jeg vel snart lære det.

Men skønt var det, solen skinner og det er 12 grader her i Korsør. :sun:

Senere står den på cafetur med veninde, som har valgt at løbe i løbe klub og derfor ikke gider lege med mig mere :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Det er fandme for patetisk det her

netop som man genoptager logføring og alt muligt.... ok godt så, jeg har ikke trænet en disse. Tirsdagens træning måtte aflyses af virkelig personlige og ikke særlig lækre omstændigheder........ en af dueungerne havde fandme fået LUS !!!!! :crazy: jeg nåede frem til at det nok var en anelse vigtigere at få afluset børn og hjem end at plage mine iforvejen ret ømme balder og lår.

er det overhovedet nødvendigt at logføre den slags ting???? skal lige ind i rutinen igen.

Dagen idag har jeg så ( næsten uden dårlig samvittighed ) brugt på terrassen med Marian Keyes Vandmelonen.... og på at køre barn frem og tilbage fra Dans.

Fortsat dejlig dag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share