venter


duenn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d.17-04-07

1 time Low

Der var bare knald på, men for s.... hvor var der varmt i salen.

Max 160

Avg 134

Havde egentligt også meldt mig på MBL, men gad bare ikke mere, jeg var sulten og træt i benene, efter dobbelt job igår, med en massse renderi op og ned af trapper... i bryghuset.

Besluttede mig for at køre hjem og få noget at spise og kørte i mit svedige træningstøj :nonono: det tar trodsalt kun 12 min at køre hjem. :sneaky2: ..... men men liiige idag, var motorvejen spæret pga uheld og landevejen var prop fyldt med biler der var omdirigeret :crazy: så jeg var f..... 50 min om at snegle mig hjem, mens jeg pisse frøs i mit våde tøj, var ved at tisse i bukserne og døden nær af sult... burde vist ikke ha pjækket for MBL lige idag.

ha en fortsat go aften

Duenn ( nu mæt, ren og med tømt blære ) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onsdag d.30-5-07

Ok nogen/alle giv mig et los i røven eller nogle alvorlige verbale tæsk eller noget!!!!

har lavet intet, de sidste 14 dage, dvs ingen træning overhovedet, ikke engang en gå tur eller noget der ku få pulsen op på mere end 80....bob bob

ej forresten, det er løgn, tror der var en dag hvor jeg hoppede på ungernes trampolin, det var hårdt :blush: men vil da ikke snyde, ved at undlade at fortælle om det.

Duenn bekender sine synder volume many :

1. er kommet til at lade være med at træne længe, fordi jeg bare ikke gad ?

2. er vist også kommet til at begynde at ryge lidt igen, faktisk hver dag.(græmmer mig) :cry:

3. spiser vist nok slik og andre klamme ting tit...

4. har faktisk tabt 4 kg siden januar....muskler i guess

5. har brugt alt alt for mange penge på tøj de sidste par mdr, forsvar, ku ik passe det fra sidste sommer, men kan igen passe det fra forige sommer.... :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah:

nå nu er det skrevet, tror det var det hele. jeg trænger til hjælp, hvor kan man gå hen ? findes der anonyme slapsvanse/hundehoveder/cigaret stinkende klubber, og hvor ligger de ?? :4jumpy:

edit : jeg hedder Duenn, jeg er et skvat

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5-6-07

Så kom der endelig lidt træning i loggen igen

Spinner 1 med Michael

1 time

koks i puls ur, så ingen data

kan dog godt afsløre at den et par gange var helt oppe og ringe i det røde felt, og at jeg svedte som et svin, musikken ku jeg heller ikke klage over, et nostalgi trip af format med jean michel jare

derefter Mave/ryg

25 min

ikke så hårdt som forventet, kan være jeg er uenig i morgen

Måske skulle man oprette en sprit ny log ligesom danfa, starte på en frisk og lægge gamle tiders inaktivitet og dovenskab opg dårlige vaner på hylden.... ok er vist lidt overfrisk lige nu.

sig mig lige er jeg den eneste i hele danmark der er på job idag. Hulk.

go grundlovsdag alle sammen, og kys til alle fædre også

Link to comment
Share on other sites

tak sweety

men det er altså forbudt at være sød ved mig, i hvertfald så længe jeg ryger... :pimp: jeg fortjener lige en sviner..kom nu

Jeg blir 40 lige om lidt, jeg burde vel i bund og grund være stor nok til at passe på mig selv...men måske skal man være 50 først. tænk engang jeg føler mig stadig nogengange som en lille pige på 10 år, er det ikke morsomt?

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun::sun: Lørdag d. 9-6-07 :sun::sun::sun:

Styrke

Ryg, røv, triceps og mave

I arbejds tiden fy fy, men jeg havde intet, absolut intet at lave og jeg havde simpelthen så ondt af mig selv :blush:

>Vivs. Yes Maam

noget siger mig jeg er på rette spor, og umiddelbart føles det som om krisen er ovre for nu..

:sun: :sun::sun: Søndag d. 10-06-07 :sun::sun::sun:

Igen på job,

Da jeg, kl 07:15, kørte forbi en af de der tavler, der viser klokken og temperaturen, viste den 29 gr, det er da bare helt vildt. Så mon ikke jeg får en stille dag igen, så jeg kan få sneget mig til lidt træning af resten af mit ærvelige korpus :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Det blev til

10 min opvarmning på løbebånd ( som om det var nødvendigt )

Styrke af

Ben, Bryst, Biceps, skuldre og mave

igen en snig træning i arbejdstiden.

Senere blev det også til

Løbetur i lystskoven med Betty

Løb 30 min

Max 192

Avg 182

med 2 gå pauser, den ene var kun på 30 sek. op ad en bakke.

Vi havde en ide om at det nok var dejligt køligt inde i skovens skygge.. men det var sindsygt hårdt og varmt. Luftfugtigheden må ha ligget på mindst 100, vi stønnede og pustede ( mest mig) som 2 damp lokomotiver... aldrig har vi sladret så lidt på en løbetur, som idag.

Da jeg kom hjem var der tændt op i grillen, salaten var klar og Ripassoen var skænket op :4mewantfood: :4thumbup: så er han vist alligevel ikke så slem ham duefar.

Link to comment
Share on other sites

^Ja det hjalp at bekende mine synder herinde.

Jeg er godt nok øm i hele kroppen idag, hver en bevægelse gør ondt :bigsmile: det er faktisk lige før det gør ondt at bevæge musen...så kan man virkelig mærke man lever.

Skulle ellers ha haft massage idag efter arbejde, og det ku nok også ha været dejligt at få løst lidt op men det er simpelthen så varmt at jeg ikke kan overskue at nogen skal ælte mig igennem.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Må vi være søde ved dig nu eller ryger du stadig? :tongue:

:shades: :4whistling: :wacko: kun en lille bitte smule, dvs kun 3-4 stykker ... .. så ved ik helt om jeg ikke bare har fortjent fordømmelse og foragt ?

nej jeg syns sgu selv det er alt for dumt. burde virkelig lægge dem på hylden inden det tar overhånd :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

:shades: :4whistling: :wacko: kun en lille bitte smule, dvs kun 3-4 stykker ... .. så ved ik helt om jeg ikke bare har fortjent fordømmelse og foragt ?

nej jeg syns sgu selv det er alt for dumt. burde virkelig lægge dem på hylden inden det tar overhånd :blahblah:

3-4 stykker om hvad? - ugen eller dagen? :tongue: No sweat - jeg holdt op med at ryge flere gange inden det for alvor lykkes. Og jeg holdt også op med at ryge meget længe to gange (var røgfri i mere end et år) inden det lykkes for tredie gang. Nu har jeg ikke røget siden 2003, så nu satser jeg på at den er der :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mizz>> det er 3-4 stykker om dagen. :sneaky2:

Jeg var faktisk helt sikker på jeg for alvor var blevet ikke ryger, det var 2 år siden jeg stoppede, inden da havde jeg en pause fra smøgvennerne på 2,5 år, hvilket jo bare bekræfter mig i jeg er for dum.men også i at det jo sagtens kan lade sig gøre

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19-06-2007

Min sidste dag i 30 erne... weeee imorgen er det Duens fødselsdag hurra hurra.

Træning på denne min sidste dag som sild ( imorgen er jeg en makrel, iflg min kollega)

Spinner 1 med gudinden som vikar jubiii

1 time med rigtig rigtig godt flow, perfekt valg og timing af musikken, og med lene I ved min side. rigtig rigtig dejlig time.

Ingen Puls data, da uret lå derhjemme og jeg måtte låne et i receptionen, der kun viste den aktuelle puls.

Derefter

20 min mave/ryg

derefter på job og få dejlige gaver jubii

har fået lækkert cykeltøj og idag en lækker kurv med chokolader og dejlig kaffe og hva ved jeg.

resten af ugen går med fejring og festning så regner ikke med at være MOL aktiv de næste par dage.

Link to comment
Share on other sites

Hello

en træningsfri opdatering ( kan man kalde det deload?)

den sidste uge er simpelthen fløjet forbi uden den mindste smule motion, dvs jeg har shoppet, handlet, holdt fødselsdag for due unge og mig selv, 3 ialt plus deltaget i 1 hos noget familie... 4 fødselsdags fester på 7 dage :partytime2: juni måned er altid ligeså hektisk som december her i dueslaget.

Udover en masse drinks i fredags har jeg næsten holdt mig på dydens sti hele den forløbne uge.....

satser på at få lidt styr på mit liv igen så jeg kan blive bare en anelse bikini klar til uge 29 hvor turen går til enten Italien eller kroatien.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2-7-07

Ja det er jo næsten pinligt at skrive herinde efterhånden, så sjældent det sker...men så blir det idet mindste mere tydeligt for mig selv at det ikke er ok med mit aktivitetsniveau.

Havde alle de bedste forventninger til mig selv sidste uge, men endnu engang blev jeg overhalet indenom, af ting og sager jeg lige var nødt til at gøre.

Torsdag d. 28-6

Pige aften med kosmetolog, zoneterapeut negleteknikker og restylane.

Der var en blandt publikumn der kunne vinde en restylane behandling. (injektion i rynker med hyaluronsyre) de ville vælge iblandt dem med de dybeste furer i panden...og gæt hvem der vandt? MIG :newtongue: tænk at vinde for at være den med de dybeste rynker.. der var altså kvinder på op til 65 år... nå men det var altså en behandling til 2000 kr og jeg syns det er blevet rigtig pænt.

Fredag d 29-6

Møder ind på job og får overrakt 20 fribilletter til "open air" koncert med Nick og Jay, shubidua, Kim Larsen og DAD. Unger og mand blev omdirrigeret og hentede billetter og tog afsted, jeg kom då dumpende da jeg havde fri, nåede 20 min shubi dua og hele koncerten med Kim Larsen. Rigtig rigtig sjovt at se den gamle gut fyre den så meget af, :4band: med både gamle gasolin numre og noget nyere.. så mutter Due her gav den fuld gas.. gælder det som cardio?

Lørdag d. 30-6

Arbejde i flyveren, rendte virkelig meget op og ned af de trapper og var så smadret i mine ben sødag at jeg ikke kunne gå... så alt i alt bla bla bla :blahblah:

Mandag d. 2-7

løb

3,5 km

er virkelig glad for jeg kom afsted, selvom det ikke blev til meget, men jeg vælger at fokusere på at jeg kom afsted i det mindste.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2-7-07

Mandag d. 2-7

løb

3,5 km

er virkelig glad for jeg kom afsted, selvom det ikke blev til meget, men jeg vælger at fokusere på at jeg kom afsted i det mindste.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Så fedt - vi er igang og du lagde smukt ud.... ingen kommentar til det med rynker - blot glad for jeg ikke deltog i den fest.

:crazy:

Let get in shape!!!

Link to comment
Share on other sites

Både fedt du vandt...og alligevel... eller....du ved hvad jeg mener due.. Det er sgu da lækkert, at få furerne fyldt ud gratis... Man må jo se det positive i det, og nu ser du sikkert hyperlækker ud (det gjorde du nu også i forvejen)... Regelmæssig logføring eller ej...vi vil ikke undvære dig... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3-7-07

jeanette og Julie

Ja det var ikke det mest flaterende grundlag at vinde på, men præmien var nu alligevel god, jeg kigger mig hele tiden i spejlet og tænker...du for lækker, lækker lækker lækker :4thumbup: ej den fure har godt nok irriteret mig længe, og nu er den næsten væk.

Træning idag

Spinner 1 med Michael

1 time

Ret ok time, svedte som et svin og det var jo det jeg kom for,Jeg havde gudinden ved min side og det er slet ikke skidt. Må indrømme at musikken ikka sad i skabet idag, faktisk kan jeg ikke huske et eneste nummer der blev spillet, manglede også flow og ekstase men man kan jo ikke vinde hver gang.

Puls

Avg: 168

Max: 190

Derefter

Mave/ryg hold

25 min.

Frøs som en lille hund ovenpå den svedige omgang spin, men ellers en god måde at slutte en spinning time på.

Har luret i Arnes Log og er stødt på noget spinning med en skærm og noget fælles puls visning, det lyder som noget gudinden og jeg en dag må til hovedstaden og prøve af.

Link to comment
Share on other sites

^ det lyder godt, vi kan bare ikke før engang i august eller september, men vi skal helt sikkert prøve det, ejeren af mit center var absolut heller ik afvisende overfor ideen, så det kan være han betaler turen :4thumbup: så vi kan prøve det af...

Onsdag d. 04-07-07

Mini omgang styrke af

Biceps, Triceps og skuldre.

Og så skinnede solen over vestsjælland :sun::sun::sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share